DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDĄ NALEŻAŁY: Koordynowanie tworzenia dokumentacji i przeprowadzania procedur przetargowych w oparciu o przepisy Prawa Zamówień Publicznych, Koordynowanie procesów zawierania umów ze zleceniobiorcami i d
2024-06-12 15:46:12Opis stanowiska współpraca z różnymi działami, obsługa bieżących spraw Zarządu, analiza i negocjowanie warunków umów inwestycyjnych, rozliczanie inwestycji, ścisła współpraca z PM, obsługa programów komputerowych
2024-06-12 14:41:08Wymagania: umiejętność pracy "na cztery ręce" chęć i gotowość podwyższania swoich kwalifikacji zawodowych sumienność, dokładność i rzetelność umiejętność pracy w zespole mile widziane doświadczenie w pracy z chirurgiem i / lub uprawnienia higienistki
2024-06-10 11:55:22ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Przygotowanie gabinetu stomatologicznego do pracy z lekarzem, - Asystowanie przy zabiegach stomatologicznych (standard pracy na 4 ręce), - Sterylizację narzędzi i materiałów, - Współpraca z doświadczonymi lekarzami. WYMAGANIA: -
2024-06-04 22:30:14Centrum Stomatologii MedicoverSzukamy Asystenta Działu Handlowego, kluczowego ogniwa w naszych działaniach sprzedażowych. Jeśli jesteś osobą zorganizowaną, pełną energii i chęci do nauki, to ta oferta jest dla Ciebie! Praca zdalna
2024-05-17 08:11:22Zakres obowiązków:Obsługa gości, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, obsługa telefonów oraz udzielanie informacji, obsługa urządzeń biurowych, nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych. Praca od poniedziałku do piatku w godzinach 8-16. Wymagania
2024-06-15 18:41:41Opis zadań:STAŻ ZORGANIZOWANY PRZEZ GUP:zapoznanie się z przepisami obowiązującymi w firmie, instruktaż stanowiskowy, wprowadzanie zamówień do systemu MRP, archiwizacja dokumentacji zakupowej, wysyłanie zapytań ofertowych, obsługa urządzeń biurowych
2024-06-15 18:41:41Chcesz zacząć swoją ścieżkę zawodową od miejsca, gdzie przede wszystkim liczy się człowiek i jego zdrowie? Studiujesz na kierunku medycznym lub interesujesz się tym obszarem i chcesz poznać pracę w centrum..
2024-06-14 15:30:49MedicoverZakres obowiązków:Prowadzenie windykacji należności z tytułu opłat za lokal, sporzadzanie raportu zadłużeń. Przygotowywanie i wysyłanie wezwań przedsądowych, sporządzanie wniosków wraz z dokumentacją do Radcy Prawnego w celu dochodzenia należności na
2024-06-13 18:41:41Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: podatków dochodowych i podatku od towarów i usług oraz kontroli podatkowej w Dziale Podatków Dochodowych i Podatku od
2024-06-13 08:00:02Izba Administracji Skarbowej w GdańskuDyrektor Izby Administracji Skarbowej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: kadr i administracji personalnej w Pierwszym Dziale Kadr i Administracji Personalnej w Izbie
2024-06-13 08:00:02Izba Administracji Skarbowej w GdańskuZakres obowiązków:Kontakty z klientami, prowadzenie rejestrów, sporządzanie pism, kontrola nad korespondencją przychodzącą wychodzącą. Wymagania:Wymagania pożądane: Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczneInne wymagania: Wymagania: elastyczność
2024-06-12 18:41:26Zakres obowiązków:- wprowadzanie danych uczniów do systemów elektronicznych: dziennik elektroniczny (Librus) i System Informacji Oświatowej- rejestrowanie pism przychodzących i wychodzących - wydawanie i aktualizowanie legitymacji uczniowskich, zaświ
2024-06-12 18:41:26Opis zadań:STAŻ ZORGANIZOWANY PRZEZ GUP.1. Nauka dokonywania weryfikacji stanu prawnego i faktycznego nieruchomości gruntowych oraz budynkowych.2. Nauka analizy dokumentacji technicznej i projektowej przy realizowanych inwestycjach.3. Nauka weryfikac
2024-06-11 18:41:25Zakres obowiązków:Proste prace biurowe Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawoweWymagany staż pracy: lata: 0, miesiące: 3 Wynagrodzenie brutto: od 28,1 PLNRodzaj umowy:Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usługLiczba wolnych miejsc pra
2024-06-11 18:41:24Opis zadań:STAŻ ZORGANIZOWANY PRZEZ GUP.1. Zapoznanie się z obowiązującymi przepisami w ramach realizacji zadań inwestycyjnych przez Gdańskie Nieruchomości.2. Zapoznanie się z regulaminem organizacyjnym Gdańskich Nieruchomości.3. Nauka obsługi progra
2024-06-10 18:41:31Zakres obowiązków:Fakturowanie, obsługa kasy fiskalnej. Porządkowanie dokumentacji. Obsługa korespondencji mailowej. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach: 8-16. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodoweUprawnienia: obsługa
2024-06-10 18:41:30Opis zadań:STAŻ ZORGANIZOWANY PRZEZ GUP.Zapoznanie się z komputerowym programem Traffit. Wprowadzanie danych do bazy. Obsługa bezpośrednia i telefoniczna klientów CPSiS. Pozyskiwanie, przyjmowanie i wprowadzanie ofert pracy do komputerowej bazy ofert
2024-06-10 18:41:30Opis zadań:STAŻ ZORGANIZOWANY PRZEZ GUP.Zapoznanie się z komputerowym programem Syriusz. Wprowadzanie danych do bazy. Zapoznanie się z wymogami dokumentacji. Weryfikacja dokumentów. Przygotowanie korespondencji. Obsługa bezpośrednia i telefoniczna kl
2024-06-10 18:41:30Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Starszy referent Do spraw: likwidacji towarów i obsługi magazynów depozytowych w Dziale Likwidacji Towarów i Obsługi Magazynów Depozyt
2024-06-10 08:00:02Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku- obsługa procesu zmiany sprzedawcy energii elektrycznej; - przygotowanie i zawieranie umów; - archiwizacja umów i dokumentów; - obsługa umów i zgłoszeń Klientów; - weryfikacja i poprawa danych w systemach informatycznych; - przygotowywanie analiz i
2024-06-08 06:55:23FALLWORK Sp. Z O. OZakres obowiązków:Planowanie i koordynowanie pracy elektryków, przyjmowanie zleceń telefonicznych/e-maili. Dbałość o jakość realizacji zleceń i optymalne planowanie dnia pracy, monitorowanie i kontrola realizacji zleceń, utrzymanie i rozwój długofalo
2024-06-07 18:41:41Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: do spraw obsługi bieżącej w Dziale Obsługi Bezpośredniej w Urzędzie Skarbowym w Pruszczu Gdańskim Adres urzędu:
2024-06-07 08:00:02Izba Administracji Skarbowej w GdańskuZakres obowiązków:Prowadzenie biura, wystawianie faktur,rozliczanie usług noclegowych. Sporządzanie raportów kasowych, wykonywanie przelewów, sporządzanie deklaracji, zakup materiałów. Wymagania:Wymagania pożądane: Wykształcenie: wyższe (w tym licenc
2024-06-05 18:41:34Zakres obowiązków:Obsługa kancelaryjno-biurowa Wydziału. Realizowanie zadań związanych z obiegiem dokumentacji jawnej w Wydziale GMT w Elektronicznym Zarządzaniu Dokumentacją (SIDAS). Wykonywanie czynności związanych z administrowaniem Lokalnego CRP
2024-06-05 18:41:34Zakres obowiązków:Wsparcie pracy zarządu poprzez efektywne zarządzanie kalendarzem, koordynacja oraz obsługa wewnętrznych i zewnętrznych spotkań, zarządzanie dostępnością salki konferencyjnej. Obsługa posiedzeń zarządu, odpowiedzialność za prawidłowy
2024-06-04 18:41:51Opis zadań:STAŻ ZORGANIZOWANY PRZEZ GUP.Segregowanie, rejestrowanie, kompletowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Praca w systemach informatycznych. Archiwizowanie dokumentów, wpinanie dokumentów do akt osobowych. Obsługa maszyn i urządz
2024-06-03 18:41:40Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 2 w Baninie zatrudni osobę na stanowisko referenta w wymiarze 40/40 godzin tygodniowo. Wymagania: Wykształcenie wyższe licencjackie lub magisterskie. W razie pytań
2024-05-31 15:37:49Szkoła podstawowa im. ks. prałata józefa... 2,4Opis stanowiska Pomoc przy tworzeniu planów produkcyjnych. Pomoc przy kontroli i analizie terminowego przebiegu produkcji. Obsługa administracyjna. Pomoc w organizacji spotkań. Zaopatrzenie w art. biurowe, środki ochrony osobistej oraz materiały prod
2024-05-31 08:57:58Zakres obowiązków:Obsługiwanie połączeń telefonicznych i prowadzenie rozmów zgodnie z obowiązującymi procedurami i najwyższymi standardami, wspieranie działu handlowego, analiza potrzeb i oczekiwań klientów oraz proponowanie rozwiązań dopasowanych do
2024-05-30 18:41:42Główne obowiązki: Wprowadzanie oraz kontrola danych w systemie,Obsługa klienta, telefoniczna oraz mailowa,Zarządzanie dokumentacją,Współpraca z innymi oddziałami.Wymagania:Znajomość języka niemieckiego oraz angielskiego (min. B2),Minimum roczne doświ
2024-05-29 21:25:49Zakres obowiązków:Udostępnianie wejścia do budynku Uczelni w dni zjazdów. Udzielanie informacji dydaktykom i studentom w zakresie rozmieszczenia sal, planu zajęć i innych powierzonych informacji. Prowadzenie i aktualizacja rejestru sprzętu medycznego
2024-05-28 18:41:35Twój zakres obowiązków: Reprezentacja Spółki w relacjach z zamawiającym oraz interesariuszami projektu. Prowadzenie negocjacji i współpraca z dostawcami, podwykonawcami i innymi partnerami biznesowymi. Wsparcie w planowaniu i organizacji zadań...
2024-05-28 12:32:40Zakres obowiązków:Umawianie spotkań, prowadzenie kalendarza oraz stały kontakt z klientem. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceInne wymagania: chęć rozwoju i poszerz
2024-05-27 18:41:41Zakres obowiązków:Do zadań referenta ds. administracyjno-gospodarczych Powiślańskiej Szkoły Wyższej (w rozumieniu wszystkich lokalizacji uczelni) w szczególności należy m.in: zabezpieczenie potrzeb PSW w zakresie wyposażenia w środki nietrwałe, mater
2024-05-25 18:41:30Zakres obowiązków:Obsługa telefonu oraz maila firmowego i bieżących spraw biurowych, ewidencjonowanie godzin pracy pracowników stoczni, zarządzanie ogłoszeniami. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykszt
2024-05-24 18:41:37Zakres obowiązków:obsługa biurowa warsztatu samochodowego, zakładanie zleceń naprawy i serwisu, składanie zamówień i dokonywanie zakupu części samochodowych, obsuga programów serwisowych, wystawianie faktur, rozliczenie kosztów napraw, obsługa poczty
2024-05-23 18:41:30Opis zadań:STAŻ ZORGANIZOWANY PRZEZ GUP.1. Wsparcie w zadaniach organizacyjnych i zarządczych.2. Współpraca przy tworzeniu i dystrybucji wewnętrznych komunikatów.3. Nauka obsługi korespondencji i dokumentacji.4. Nauka organizowania i rozliczania podr
2024-05-22 18:41:32Pracownik BiurowyObowiązki Znajomość obsługi komputera i oprogramowania związanego z zajmowanym stanowiskiem Administrowanie korespondencja przychodząca i wychodząca Archiwizowanie dokumentacji w zakresie swoich obowiązków Podstawowa obsługa kadrowo-
2024-05-22 11:00:17ConVess Sp. z o. oZakres obowiązków:Wprowadzanie i archiwizowanie dokumentów do KPiR, sporządzanie zestawień księgowych, obsługiwanie urządzeń biurowych, tworzenie pism urzędowych, wniosków i innych dokumentów. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16 (według
2024-05-17 18:41:28Firma Probet jest ogólnopolskim liderem w zatrudnieniu i aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych. Obecnie poszukujemy kandydata do pracy na stanowisko: Pracownika biurowego w wypożyczalni sprzętu budowlanego. Zapraszam do kontaktu pod 799 015 28
2024-05-17 08:44:59Chcesz pracować jako Referent ds. Wsparcia Biznesowego? Sprawdź ogłoszenie i dołącz do nas!
2024-05-14 17:09:01Energa-Operator SA CentralaOpis zadań:- Przyjmowanie, weryfikacja faktur oraz dokumentów transportowych. - Opisywanie, przyporządkowanie oraz wprowadzanie faktur kosztowych do systemu.- Wyjaśnianie wszelkich niezgodności na fakturach kosztowych. - Obsługa administracyjna. - Ko
2024-05-13 18:41:25Praca w biurze ze znajomością języka rosyjskiego / Pracownik biurowy/ Rekruter/ Рекрутер. Офисная работа со знаниями русского язTwój zakres obowiązków tworzenie oraz aktualizacja ogłoszeń rekrutacyjnych weryfikacja dokumentów kandydatów prowadzenie s
2024-05-08 11:00:26Synago Maciej Jankowski Sp.k 4,6Asystent / Asystentka Dyrektora TechnicznegoTwój zakres obowiązków Pomoc w organizacji i koordynacji działań związanych z realizacją kontraktów, Organizowanie i koordynowanie spotkań, konferencji i szkoleń, Przygotowywanie prezentacji, raportów i inn
2024-04-29 18:00:13Doraco Sp. z o.o. Korporacja BudowlanaSekretarka/ Pracownik biurowy1021Obowiązki Prowadzenie działań administracyjnych związanych z codziennym funkcjonowaniem firmyNadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji i korespondencjiOrganizacja wysyłki pocztyObsługa sal konferencyjnych i spotkań
2024-04-29 18:00:05ComarchGrupa Mercor jest największym w Polsce i jednym z największych w Europie Środkowej podmiotów działających w branży systemów biernych zabezpieczeń przeciwpożarowych. Mcr Tech Lab, jest nową spółką w Grupie Mercor, która odpowiada za dostarczanie innow
2024-04-29 18:00:03MERCOR SADla naszego Klienta, międzynarodowej organizacji na rynku w Trójmieście, poszukujemy osób na stanowisko: Pracownika biurowego z językiem duńskim lub nideralndzkim Codzienne obowiązki to m.in.: Wsparcie dla działu księgowości, logistyki, zamówień lub
2024-03-16 17:55:04Wymagania: · Dobra znajomość pakietu MS Office w szczególności MS Excel · Samodzielność w działaniu, umiejętność pracy w zespole · Dokładność w w
2024-02-27 17:07:02Gemini Polska