Zatrudnię pomocnika na dachy oraz blacharza dekarza praca warszawa okolice
2025-10-06 05:05:26Dyspozycyjność do podjęcia pracy w pełnym wymiarze godzinowym, Pierwsze doświadczenie w obsłudze klienta, Umiejętność pracy w zespole Bardzo wysokie umiejętności komunikacyjne Umiejętność pracy pod presją czasu i klienta Skrupulatność i rzetelno
2025-12-05 10:25:17DevireMinimum roczne doświadczenie w pracy biurowej (asystent, recepcja lub administracja biurowa). Solidna znajomość pakietu Office (Word, Excel). Samodzielność, dobra organizacja czasu pracy. Dyspozycyjność w wymiarze min. ¾ etatu (preferowany pełny
2025-12-01 10:25:13IT LeasingTeamZAKRES OBOWIĄZKÓW: Praca administracyjno-biurowa polegająca głównie na - prowadzeniu sprawa kadrowych - fakturowanie - prowadzeniu dokumentacji przetargowych WYMAGANIA: - Znajomość obsługi pakietu MS Office, poczty elektronicznej oraz sprzętu bi
2025-11-28 15:30:15Zakład Usług Elektrycznych ELPRZEM Mieczysław...Mandatory requirements 1+ years of experience in Office Management (preferably in a company with 200+ people). Project management skills. Experience managing office budgets and financial reporting. Great communication skills — you can find commo
2025-11-26 10:25:16UPSTARSWakat, umowa na czas określony - na rok Wymagania: dobra znajomość obsługi komputera , komunikatywność, dyspozycyjność Zakres obowiązków: do ustalenia Oferujemy: umowa na czas określony
2025-12-05 15:35:08SZKOŁA PODSTAWOWA NR 4 IM. BOHATERÓW SPOD...Twój zakres obowiązków, Zdalna pomoc przy codziennej pracy ekip na terenie Niemiec, Pomoc przy organizowaniu materiałów, noclegów dla ekip pracujących w Niemczech, Kontakt z innymi pracownikami lub podwykonawcami w sprawie potrzebnych do..
2025-12-01 12:41:32Twój zakres obowiązków, Zarządzanie obiegiem korespondencji i dokumentów, Przyjmowanie i rejestrowanie poczty oraz przesyłek kurierskich, Rejestrowanie i wprowadzanie do obiegu dokumentów księgowych, Zakładanie nowych klientów w systemie,..
2025-11-23 14:40:59Opis stanowiska Organizacja i koordynacja procesów administracyjnych w firmie Zarządzanie dokumentacją, rejestracja umów oraz pełnomocnictw Prowadzenie ewidencji poleceń służbowych i zarządzeń Wsparcie administracyjne dla różnych działów Przygot
2025-12-06 07:29:31Twój zakres obowiązków, Wsparcie placówek medycznych Harmonia w zakresie administracji oraz organizacji spotkań i szkoleń;, Wsparcie w tworzeniu i aktualizacji procedur, dokumentów i innych zasobów sieciowych obowiązujących w placówkach;,..
2025-12-05 20:40:04Zakres obowiązków:1. Pobieranie i rejestrowanie faktur VAT.2. Naliczanie należności za obiady.3. Prowadzenie rozliczeń wpłat za obiady w dedykowanym programie.4. Egzekwowanie nieterminowych wpłat, naliczanie odsetek.5. Dekretacja i księgowanie d
2025-12-05 18:40:35Twój zakres obowiązków, przyjmowanie, weryfikowanie poprawności i rejestrowanie dokumentów klientów oraz wewnętrznych dokumentów firmowych, przypisywanie spraw do odpowiednich pracowników zgodnie z ustalonymi procedurami, prowadzenie rejestru..
2025-12-05 18:40:05Twój zakres obowiązków, wsparcie administracyjne i obsługa biura, prowadzenie korespondencji i obiegu dokumentów, przygotowywanie zestawień analitycznych według przyjętych schematów z wykorzystaniem pakietu MS Office, obsługa spotkań oraz..
2025-12-05 15:41:49Your responsibilities, Executive Support: Assist the Senior Team (C-suite level) in effectively managing their day-to-day activities, including calendar management, organizing logistics and travel for business trips, scheduling meetings and..
2025-12-05 13:41:26Twój zakres obowiązków, kompleksowe wsparcie dyrektora Biura w codziennej pracy;, wsparcie w działaniach bieżących koordynatora Biura oraz kierownika Ośrodka Szkolenia;, prowadzenie korespondencji – redagowanie pism, komunikatów, informacji , i
2025-12-05 13:41:26Your Main Responsibilities Your responsibilities will be varied and essential to the smooth running of our operations: 1. Administrative and Organizational Support * Calendar management * Reception of visitors by telephone/in person. * Mail and..
2025-12-05 11:27:37Opis stanowiska: obsługa administracyjna biura i dokumentacji zgodnie z przepisami współpraca z dostawcami, serwisami technicznymi i instytucjami zewnętrznymi przygotowywanie zestawień, raportów i materiałów do prezentacji koordynacja napraw i k
2025-12-05 07:30:38Opis stanowiska: Koordynacja prac technicznych: naprawy, przeglądy, reagowanie na awarie. Zgłaszanie incydentów technicznych i prowadzenie dokumentacji. Przeprowadzanie kontroli powierzchni biurowej i pomieszczeń technicznych. Wsparcie przy orga
2025-12-05 07:30:37Opis stanowiska Obsługa sekretariatu technicznego: prowadzenie bieżącej korespondencji oraz zarządzanie obiegiem dokumentów. Wsparcie formalne projektów: przygotowywanie dokumentacji technicznej i ogólnobudowlanej w porozumieniu ze specjalistami
2025-12-04 15:00:07Twój zakres obowiązków, przyjmowanie i rejestracja poczty,, koordynowanie procesu obiegu dokumentów wewnątrz firmy,, dbanie o poprawną komunikację wewnętrzną w ramach powierzonego obszaru,, współpraca z dostawcami zewnętrznymi,, realizacja..
2025-12-03 16:40:59Opis stanowiska ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz obsługa przesyłek bieżąca obsługa klienta, w tym telefoniczna wsparcie w organizacji zaopatrzenia biura i sekretariatu pomoc w rezerwacji zasobów biurowych, organiz
2025-12-03 11:36:02Opis stanowiska Prowadzenie rejestrów wynajmowanych lokali oraz rozliczeń czynszowych Obsługa dokumentacji Biura, korespondencji oraz archiwizacja akt Kontrola porządku i stanu technicznego zarządzanych obiektów Prowadzenie ewidencji środków trw
2025-12-03 11:03:03Twój zakres obowiązków, Bieżące wsparcie administracyjne funkcjonowania klinik, Nadzór nad obiegiem dokumentów oraz przygotowywanie niezbędnej dokumentacji, Koordynowanie serwisu naprawczego sprzętu medycznego, Sprawowanie nadzoru nad..
2025-12-03 10:41:28Your responsibilities, Provide comprehensive administrative support, including managing schedules, organizing meetings, and handling correspondence., Act as the first point of contact for internal and external stakeholders, ensuring professional
2025-12-03 08:40:28Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie i weryfikowanie dokumentów finansowych (w tym harmonogramów, budżetów, planów finansowych, rozliczeń i sprawozdań oraz pism)., Przygotowanie sprawozdań lub raportów z realizacji prac uzgodnionych z..
2025-12-02 12:41:37Opis stanowiska: opracowywanie dokumentacji szkoleniowej do realizowanych usług, archiwizacja danych, współpraca z dotychczasowymi klientami oraz działania na rzecz pozyskania nowych, tworzenie dokumentów finansowych w ramach procesu realizacji
2025-12-02 07:29:22Twój zakres obowiązków, Bieżąca obsługa recepcji i biura głównego w Warszawie oraz współpraca z biurami regionalnymi,, Obsługa centrali telefonicznej,, Przyjmowanie i obsługa interesantów firmy,, Rejestracja oraz dystrybucja korespondencji..
2025-12-01 16:41:05Twój zakres obowiązków, przyjmowanie, weryfikowanie poprawności i rejestrowanie dokumentów klientów oraz wewnętrznych dokumentów firmowych, przypisywanie spraw do odpowiednich pracowników zgodnie z ustalonymi procedurami, prowadzenie rejestru..
2025-12-01 13:41:41