ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Aktywne pozyskiwanie klientów: Nawiązywanie kontaktów z klientami przez połączenia wychodzące, wykorzystując zróżnicowaną bazę danych, a także indywidualne dopasowanie podejścia do każdego klienta, aby efektywnie zaprezentow
2025-12-16 11:30:10FRANKI KANCELARIA sp. z o.oDoświadczenie: minimum 1 rok doświadczenia w księgowości, finansach lub w pracy administracyjnej. Wykształcenie: wykształcenie kierunkowe lub ukończone kursy z zakresu księgowości/finansów. Język: znajomość języka angielskiego na poziomie co naj
2025-12-13 10:25:13TechMagicTwój zakres obowiązków, Doradztwo w doborze rowerów i akcesoriów., Techniczne wsparcie klienta i doradztwo serwisowe., Realizacja planów sprzedaży., Obsługa posprzedażowa i budowanie pozytywnych relacji z Klientami., Diagnostyka i naprawa roweró
2025-12-15 12:41:30Your responsibilities, Tasks:, As a Technical Support Agent with HCLTech, you will perform a support role for the Italian-speaking customers on helpdesk queries, equipment configuration, back up maintenance, software installing/de-installing. Yo
2025-12-15 11:41:36Twój zakres obowiązków, , • tworzenie bukietów, flowerboxów i kompozycji funeralnych,, • obsługa klienta i doradztwo,, • obsługa kasy fiskalnej i terminala,, • odbiór dostaw oraz dbanie o ekspozycję,, • bieżące prace związane z funkcjonowaniem.
2025-12-15 11:41:35Twój zakres obowiązków, Główne obowiązki: , 1. Wsparcie administracyjne:, -zarządzanie korespondencją i obiegiem dokumentów,, -organizowanie i archiwizacja dokumentacji (papierowej i elektronicznej),, -dbanie o zgodność dokumentacji z proceduram
2025-12-15 11:41:35Twój zakres obowiązków, Wsparcie i szkolenie Franczyzobiorców w prowadzeniu sklepu Żabka oraz wdrażaniu nowych usług, Zarządzanie ok. 26 sklepami w podległym rejonie, Realizacja założonych celów sprzedażowych i jakościowych, Planowanie i analiza
2025-12-15 11:41:35Twój zakres obowiązków, obsługa sekretariatu Kancelarii Notarialnej, , bezpośredni i telefoniczny kontakt z klientami, prowadzenie i porządkowanie dokumentacji, rejestracja aktów notarialnych w systemie komputerowym, obsługa korespondencji..
2025-12-15 11:41:35Twój zakres obowiązków, aktywna i profesjonalna obsługa Klienta zgodnie ze Standardami Firmy, doradztwo Klientom przy doborze obuwia i środków do ich czyszczenia, pielęgnacji i impregnacji, realizacja planów sprzedażowych, budowanie długotrwałyc
2025-12-15 11:41:34Twój zakres obowiązków, Rozwijanie i usprawnianie procesu planowania sprzedaży i operacji w całej firmie., Prowadzenie spotkań planistycznych i dbanie o jakość danych., Przygotowywanie oraz analiza planów sprzedaży, produkcji i zapasów.,..
2025-12-15 10:41:24Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie zamówień oraz racjonalne gospodarowanie towarem,, Przygotowanie menu śniadań oraz lunchów,, Dbanie o estetykę oraz smak przygotowanych i serwowanych potraw,, Utrzymanie porządku i higieny w miejscu pracy,
2025-12-15 10:41:23Twój zakres obowiązków, Współtworzenie budżetu sprzedaży dla portfela klientów w podległym regionie i odpowiedzialność za jego realizację (przychody, marża)., Wdrażanie strategii sprzedażowej usług EWL w dedykowanym segmencie (Production Food /
2025-12-15 10:41:23Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie i wysyłanie zapytań ofertowych do dostawców., Analiza ofert handlowych, negocjowanie warunków dostaw, cen, terminów, warunków płatności i transportu., Tworzenie i aktualizacja bazy danych dostawców oraz..
2025-12-15 10:41:22Twój zakres obowiązków, Wykonywanie celów sprzedażowych na powierzonym terenie,, Przeprowadzanie ustalonych promocji na produkty spółki,, Realizacja dodatkowych ekspozycji,, Wprowadzanie nowości do oferty zakupowej klientów,, Bieżąca współpraca
2025-12-15 09:41:13Twój zakres obowiązków, udział w procesach: księgowych, finansowych i administracyjnych wskazanych centrów przychodowo-kosztowych,, wsparcie w inicjowaniu, opracowywaniu i wdrażaniu systemu kontroli i optymalizacji kosztów,, udział w procesie..
2025-12-15 09:41:13Your responsibilities, support Financial Controller in Statutory Financial Statements preparation and the other Accounting or Tax matters, prepare balance sheet reconciliations, work effectively with various departments to obtain important data
2025-12-15 09:41:12Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie potraw zgodnie z przyjętymi standardami., Dbanie o najwyższą jakość i estetykę serwowanych dań., Utrzymywanie czystości i porządku na stanowisku pracy., Przygotowywanie półproduktów i składników., Kontrola
2025-12-15 09:41:12Twój zakres obowiązków, aktywne pozyskiwanie klientów,, praca na ankiecie we współpracy z klientem,, zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami, identyfikacja ich potrzeb i świadczenie kompleksowej obsługi doradczej,, umiejętność pracy na..
2025-12-15 09:41:12Twój zakres obowiązków, Jeśli lubisz rozmawiać z ludźmi, masz w sobie inicjatywę i chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie w sprzedaży B2B - ta praca jest dla Ciebie!, , Poszukujemy osoby, której głównym zadaniem (ok. 80% czasu pracy) będzie aktywn
2025-12-15 09:41:12Twój zakres obowiązków, Znajomość menu śniadaniowego, Dbanie o bufet śniadaniowy, Utrzymywanie porządku oraz dbanie o czystość i estetykę sali śniadaniowej, Znajomość zasad savoir-vivre, Współpraca z pozostałymi działami, Utrzymywanie i..
2025-12-15 08:40:32Twój zakres obowiązków, Obsługa w systemie SAP zamówień składanych przez klientów, Utrzymywanie bieżącego kontaktu z klientami w sprawach handlowych, logistycznych i administracyjnych, Wsparcie sprzedaży produktów grupy RAVAGO, Kontrola..
2025-12-15 08:40:32Opis stanowiska Pozyskiwanie nowych oraz utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami Przygotowywanie ofert handlowych i umów Udział w przetargach Zarządzanie obiegiem dokumentów klientów Realizacja działań marketingowych zgodnie z strategią firm
2025-12-15 07:30:06Lokalizacja: Łotwa (praca zdalna) Języki: polski + angielski Szukasz nowego wyzwania zawodowego w międzynarodowym środowisku? Dołącz do zespołu wsparcia technicznego i pomagaj klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych – wszystko w pełni..
2025-12-14 23:19:32Jobs EuropeSzukasz pracy, która połączy przyjemność z obowiązkami? Dołącz do nas w tętniących życiem miejscach, takich jak Lizbona i Ateny, gdzie słońce zawsze świeci, a możliwości czekają na Ciebie! Jobs Europe Recruit ma przyjemność przedstawić..
2025-12-14 23:19:13Zajazd Kosynier zatrudnimy kucharza lub kucharke tel 609055888
2025-12-14 21:05:25Wynajme wózek na obwarzanki z miejscem do handlu. Tylko poważne i przemyślane decyzje proszę. Nie robię biznesplanów i wyceny zysków
2025-12-14 21:05:25Oferta idealna dla: osób z obszaru Ekonomii i Finansów, szukających wyzwań w księgowości. Jeśli masz smykałkę do liczb, znasz Excela i chcesz rozwijać się w obszarze księgowości, ta rola jest dla Ciebie! Będziesz wspierać zespół w weryfikacji i
2025-12-14 14:19:02Forvis MazarsOferta idealna dla: osób z obszaru studiów ścisłych, które chcą rozwijać się w kadrach i płacach. Szukasz pierwszej pracy lub masz do 2 lat doświadczenia w obszarze kadr i płac? Ta oferta to świetna szansa na start w międzynarodowej firmie, gdzi
2025-12-14 14:19:02RODL PARTNERWhat You’ll Do: Are you results-focused and love to help others? Do you have a passion to maximize sales opportunities? In this role, you’ll work effectively to service, enhance and build relationships with current and future customers. Focused
2025-12-14 10:19:02What You’ll Do Are you results-focused and love to help others? Do you have a passion to maximize sales opportunities? In this role, you’ll work effectively to service, enhance and build relationships with current and future customers. Focused o
2025-12-14 10:17:02Opis stanowiska: obsługa kasy oraz terminala płatniczego zapewnianie uprzejmej i rzetelnej obsługi kupujących dbanie o estetykę i świeżość towarów na sali sprzedaży utrzymywanie porządku w miejscu pracy wspieranie pozytywnego wizerunku sklepu
2025-12-14 07:30:07Opis stanowiska wsparcie różnych placówek handlowych w zależności od aktualnych braków kadrowych bieżąca obsługa klienta z zachowaniem wysokich standardów obsługa kasy oraz terminala płatniczego dbałość o odpowiednią prezentację towaru i jego św
2025-12-14 07:30:07P.H.U. Zachęta sp. z o.o. sp.kZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Analiza potencjału sprzedażowego oraz opracowywanie planów działania - Aktywne pozyskiwanie potencjalnych klientów - Spotkania z potencjalnymi klientami, badanie potrzeb, budowanie relacji - Dobór i negocjacja oferty - Obsłu
2025-12-14 07:30:05FiberlinkTwój zakres obowiązków, konsultacje wdrożeniowe dla klientów (obsługa telefoniczna lub zdalna), wsparcie klientów w formule help-desk i instalacja systemów u klientów, prowadzenie szkoleń w zakresie obsługi oprogramowania, przyjmowanie zgłoszeń
2025-12-14 00:40:10Twój zakres obowiązków, aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz sprzedaż na rynkach zagranicznych, sporządzanie wariantowych ofert handlowych, profesjonalne doradztwo techniczne, koordynacja zasobów w procesie realizacji zawieranych umów,..
2025-12-14 00:40:10Twój zakres obowiązków, aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz sprzedaż na rynkach zagranicznych, sporządzanie wariantowych ofert handlowych, profesjonalne doradztwo techniczne, koordynacja zasobów w procesie realizacji zawieranych umów,..
2025-12-14 00:40:10Twój zakres obowiązków, aktywna sprzedaż na rynkach zagranicznych, współtworzenie i realizacja planów sprzedażowych dla dedykowanego rynku, udział w targach branżowych, budowanie bazy klientów, profesjonalne doradztwo techniczne, uczestniczenie
2025-12-14 00:40:10Zakres obowiązków:· zapewnienie uprzejmej obsługi klienta,· dbanie o prawidłową ekspozycję towarów,· zadbanie o higienę i estetykę na stanowisku pracy,· dbanie o pozytywny wizerunek firmy,· obsługa lady mięsnej.---Praca w godz. 6:00-22:00. Wymag
2025-12-13 18:40:26The first map of the labor market in the IT sector. We want to simplify the search process to minimum
2025-12-13 13:56:07ComarchKrakówOpis stanowiska Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientó
2025-12-13 12:45:01Twoje zadania: Obsługa gości podczas eventów konferencyjnych Współpraca z działem kuchni i sprzedaży Tworzenie przyjaznej atmosfery i dbanie o komfort gości
2025-12-13 12:40:02Doświadczenie: minimum 1 rok doświadczenia w księgowości, finansach lub w pracy administracyjnej. Wykształcenie: wykształcenie kierunkowe lub ukończone kursy z zakresu księgowości/finansów. Język: znajomość języka angielskiego na poziomie co naj
2025-12-13 10:25:13TechMagicSprzedawca / Sinsay / Galeria Krakowska / Kraków Kraków Sinsay
2025-12-13 08:38:04LPP S.A 2,7Zakres zadań: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów niemieckojęzycznych (biznesowych i indywidualnych) Rozwiązywanie problemów z zamówieniami Przygotowywanie odpowiedzi na zapytania cenowe Weryfikacja zamówień Budowanie dobrych relacji z kl
2025-12-13 07:29:16Twój zakres obowiązków: Obsługa telefoniczna i mailowa niemieckojęzycznych klientów biznesowych i indywidualnych Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniami Przygotowywanie ofert cenowych na zapytanie ze strony klienta Kontrola pop
2025-12-13 07:29:16Opis stanowiska Pozyskiwanie nowych partnerów B2B i realizacja wyznaczonych celów miesięcznych. Tworzenie i wdrażanie strategii pozyskania partnerów, w tym przygotowywanie materiałów prezentacyjnych, grafik i narzędzi komunikacyjnych (social med
2025-12-13 07:29:16Specjalista ds. Sprzedaży Wycieczek – Międzynarodowe Statki WycieczkoweLokalizacja: Na pokładach międzynarodowych statków wycieczkowych (różne kierunki na całym świecie)Rodzaj umowy: Kontrakt czasowy (ok. 5 miesięcy ±1 miesiąc)Data rozpoczęcia:
2025-12-13 06:59:52Talent OdysseyYour responsibilities, Work in GTS centre supporting HSBC Factoring clients and transactions., Ensure that all Factoring (Receivables Finance) and Invoice Discounting transactions are processing in a controlled, effective manner and that all..
2025-12-13 00:40:13Twój zakres obowiązków, Obsługa Klientów, Informowanie Klientów o wszelkich dostępnych usługach, Dbałość, by jakość usług była zgodna z obowiązującymi standardami obowiązującymi w SPA w celu zapewnienie doskonałej obsługi Gości, Współpraca z..
2025-12-12 21:40:05Twój zakres obowiązków, Kontakt z klientem francuskojęzycznym (telefoniczny lub mailowy), Obsługa procesów związanych z administracją HR i zapytań dot. procedur i polityk HR, Aktualizowanie dokumentacji (mapy procesowe i procedury), Obsługa..
2025-12-12 16:41:04University degree in Finance, Economics, Mathematics, Physics, Engineering, or a related discipline. Prior experience in Financial Markets or Treasury operations. Strong knowledge of financial products, their life cycles, accounting principles
2025-12-16 10:25:14AntalEnthusiastic, communicative approach and willingness to support our customers Czech at C1/C2 level is a must, together with English at minimum B2 level Excellent knowledge of an additional European language on full professional proficiency is a
2025-12-12 10:25:14Antal