Miejsce pracy: Łódzka Fundacja Rehabilitacji KAMIEŃ MILOWY PRZEDSZKOLE SPECJALNE MILOWE LUDKI Opis stanowiska: Poszukujemy zmotywowanej osoby na stanowisko Pracownika Administracyjnego. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie w
2025-09-12 21:05:29Twój zakres obowiązków, realizacja procesów administracyjnych takich jak: rozliczanie kosztów pracowników, rezerwowanie podróży, formatowanie dokumentów,, zarządzanie obiegiem dokumentów,, koordynowanie przepływu komunikacji między pracownikami
2025-12-04 11:41:39Twój zakres obowiązków, odpowiedzialność za obieg dokumentów w oddziale oraz ich archiwizacja, kontrola nad terminowością dostarczenia raportów/zestawień/dokumentów, dbanie o właściwy przepływ informacji z zespole, wprowadzanie / aktualizowanie
2025-12-03 14:41:29Opis oferty pracyNiewielka firma inżynierska poszukuje do pracy stacjonarnej specjalisty/specjalistki ds. administracyjnych/koordynatora biura.Potencjalny zakres obowiązków (z możliwością modyfikacji w zależności od doświadczenia i predyspozycji
2025-12-03 06:59:45DGP Grupa Polska Sp. z o. oNiewielka firma inżynierska poszukuje do pracy stacjonarnej specjalisty/specjalistki ds. administracyjnych/koordynatora biura. Potencjalny zakres obowiązków (z możliwością modyfikacji w zależności od doświadczenia i predyspozycji kandydata/tki):
2025-12-02 05:05:24Zakres działań: Bieżące prowadzenie biura: obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy Obsługa centrali telefonicznej, skrzynki mailowej, korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej Rejestrowanie faktur i nadawanie numerów PO Dystrybucja ko
2025-12-01 15:30:28Twój zakres obowiązków, Obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych, w tym obsługa korespondencji wychodzącej oraz przychodzącej, Archiwizacja dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami, Dbanie o wyposażenie biura, Zakładanie i..
2025-11-24 14:41:37Twój zakres obowiązków, prowadzenie bieżących spraw administracyjnych biura,, przygotowywanie, kompletowanie i archiwizacja dokumentów,, wsparcie w zakresie obsługi umów (weryfikacja, przygotowanie prostych aneksów, uzupełnianie danych, kontrola
2025-11-24 13:41:24Twój zakres obowiązków, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Aktualizacja dokumentacji i prowadzenie archiwum dokumentów, Współpraca z innymi działami firmy w zakresie administracyjnym, Wykonywanie innych zadań powierzonych przez
2025-11-20 15:41:22Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych/kancelaria prawna/praca stacjonarna/Łódź Twój zakres obowiązków • zapewnienie sprawnego funkcjonowania pracy Kancelarii od strony administracyjnej, organizacyjnej, • zarządzanie obiegiem dokumentó
2025-11-19 21:05:43Twój zakres obowiązków, planowanie, weryfikacja i organizacja zamówień telefonicznych oraz internetowych składanych przez oddziały,, koordynacja zamówień informatycznych i współpraca z działem IT,, konsultowanie i wdrażanie rozwiązań zgodnych z
2025-11-19 18:03:28Twój zakres obowiązków, Wprowadzanie danych do systemów komputerowych , Przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji , Obsługa korespondencji firmowej , Wspieranie działów operacyjnych w codziennych zadaniach , Organizacja i uzupełnianie..
2025-11-16 22:40:01Twój zakres obowiązków, Telefoniczna i mailowa obsługa klientów, Budowanie dobrych relacji z klientami, Dbałość o najwyższy poziom współpracy z klientami i biurem rachunkowym, Fakturowanie i obsługa dokumentów sprzedaży, Obsługa kasy fiskalnej i
2025-11-14 12:40:46Twój zakres obowiązków, opracowywanie pism związanych z działalnością SP ZOZ MSWiA np. regulaminów, instrukcji, zarządzeń Dyrektora, schematów organizacyjnych, procedur, umów/aneksów zawieranych przez zakład, prowadzenie rejestru obowiązujących
2025-11-14 08:40:18Twój zakres obowiązków, przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji do księgowości,, zarządzanie i archiwizacja dokumentów oraz korespondencji,, obsługa kasy biurowej i rozliczeń gotówkowych,, terminowe opłacanie zobowiązań,, kontakt z firmami
2025-11-06 11:40:55Miejsce pracy: Łódzka Fundacja Rehabilitacji KAMIEŃ MILOWY PRZEDSZKOLE SPECJALNE MILOWE LUDKI Opis stanowiska: Poszukujemy zmotywowanej osoby na stanowisko Pracownika Administracyjnego. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie w
2025-09-12 21:05:29Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych/kancelaria prawna/praca stacjonarna/Łódź Twój zakres obowiązków • zapewnienie sprawnego funkcjonowania pracy Kancelarii od strony administracyjnej, organizacyjnej, • zarządzanie obiegiem dokumentó
2025-11-19 21:05:43Niewielka firma inżynierska poszukuje do pracy stacjonarnej specjalisty/specjalistki ds. administracyjnych/koordynatora biura. Potencjalny zakres obowiązków (z możliwością modyfikacji w zależności od doświadczenia i predyspozycji kandydata/tki):
2025-12-02 05:05:24Twój zakres obowiązków, Prowadzenie dokumentacji biurowej i archiwizacja danych , Obsługa korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej , Wprowadzanie danych do systemów komputerowych, Redagowanie pism , Wydruk i kompletowanie dokumentacji..
2025-11-28 14:41:46Compensation & Benefits Administrator49_744000088345158Obowiązki We are looking for an enthusiastic and well-organised Compensation & Benefits administrator to join our team in the Group Service Centre (GSC) in Brussels, Belgium.As our Compensat
2025-12-05 06:59:40Eurofins GSC Poland Sp. z o.oTwój zakres obowiązków, wsparcie Zarządu i Dyrektorów w zakresie spraw organizacyjnych, w tym prowadzenie kalendarza spotkań, obsługę gości, organizację wyjazdów służbowych (w tym dla dyrektorów działów), organizację udziału w konferencjach itp
2025-11-28 09:41:32Zakres obowiązków:Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.szczegółówe informacje pod linkiem: https://bip.zdw.lodz.pl/files/files/oferta_pracy_ZDW_227.pdf Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe
2025-12-05 18:40:34Wymagania Formalne i Kompetencje:\n Status Studenta !\n Wysoka kultura osobista i umiejętność profesjonalnej komunikacji biznesowej.\n Doskonała organizacja pracy, dokładność i odpowiedzialność za powierzone zadania.\n Zdolność do pracy p
2025-12-05 12:54:05QAH Pharmamarketing 360Twoja Rola: Kompleksowa obsługa administracyjna procesu sprzedaży (od zamówienia po awizację dostaw), Wystawianie wszystkich dokumentów handlowych i magazynowych (faktury, zlecenia), Aktywna korespondencja i kontakty z klientami, Przygotowywanie
2025-12-05 12:30:21Twoje Główne Zadania Obsługa i realizacja zleceń w transporcie międzynarodowym (FTL). Aktywne pozyskiwanie ładunków i przewoźników (giełdy, zapytania). Negocjacje stawek, kontrola marży i dbanie o rentowność realizowanych zleceń. Monitorowanie t
2025-12-05 12:30:06Twój zakres obowiązków, kontakt z klientem w zakresie dokumentacji procesowej, dbanie o właściwy obieg korespondencji i dokumentów w kancelarii, zlecanie opłat skarbowych i sądowych, przygotowanie, edytowanie oraz archiwizacja dokumentów, wsparc
2025-12-05 11:41:49Miejsce pracy: możliwość pracy z każdego miejsca w krajuRodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: utrzymanie i konfiguracja usług Microsoft 365, w tym: SharePoint Online, Exchange Online oraz Azure, zarządzanie dostępem i uprawnieniami w
2025-12-05 11:30:40Twórz z nami przyszłość edukacji i realnie zmieniaj świat Fundacja NeuroN Foundation zaprasza do wyjątkowego projektu, który: wspiera młodzież przeciwdziała depresji daje dostęp do stypendiów i mikrograntów działa z pomocą gigantów takich jak Go
2025-12-05 06:59:44NeuroN FoundationStarszy referent w Wydział Świadczeń Opieki Zdrowotnej/ Dział Planowania, Kontraktowania i Weryfikacji/ Sekcja Kontraktowania/ Ł29_lodz2550Obowiązki kontraktowanie świadczeń opieki zdrowotnej, w zakresach pozostających we właściwości Wydziału, p
2025-12-04 10:59:36Narodowy Fundusz ZdrowiaOpis stanowiska Zarządzanie codziennymi operacjami biurowymi: obsługa klientów, telefonów, poczty e-mail oraz korespondencji. Rejestrowanie faktur i nadawanie im numerów. Zarządzanie dystrybucją korespondencji w biurze. Składanie zamówień na mat
2025-12-04 07:30:24Zakres obowiązków:-przygotowanie dokumentów do księgowości,-wystawianie faktur sprzadaży,-wprowadzanie fakur do systemu księgowego,-dodawanie opisów do faktur,-uzgadnianie kasy, Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształc
2025-12-03 18:40:29Asystentka/ Higienistka Stomatologiczna nauczyciel przedmiotów zawodowych: Teoretycznych: · Propedeutyka stomatologiczna · Anatomia, fizjologia i patofizjologia narządu żucia i pierwsza pomoc · Edukacja i promocja zdrowia w profilaktyce stomatol
2025-12-03 15:05:23Opis stanowiska Przygotowywanie projektów pism, opinii prawnych i umów Weryfikacja dokumentów i regulacji wewnętrznych Analiza zmian w przepisach prawa i wsparcie przy wdrażaniu procedur Pomoc administracyjna dla działu prawnego i Biura Zarządu
2025-12-03 14:53:01Twój zakres obowiązków, Czynny udział w przygotowaniach kosztorysów prac budowlanych, Nadzorowanie prac instalacyjno-budowlanych dla przestrzeni FIT OUT, egzekwowanie postępów prac zgodnie z harmonogramem , czynny udział w naradach projektowych
2025-12-03 13:41:19Twój zakres obowiązków, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Przygotowywanie ofert handlowych i umów sprzedaży, Kontrola i dbanie o aktualność bazy danych klientów, Komunikacja z klientami w zakresie zapytań dotyczących produktów
2025-12-03 11:41:50Pracodawca:APC TEMPUS A SP. Z O.O. SP. KOM.Opis stanowiska:Agencja Pracy Czasowej TEMPUS A (KRAZ nr 12861) poszukuje pracowników na stanowisko: Asystent ds. Wprowadzania Danych na magazynie/ Teofiló
2025-12-03 10:10:09Aplikuj.plTwój portal z ofertami pracy
2025-12-02 17:54:06OSOM STUDIOTwój zakres obowiązków, Job Description: Office & Production Administrator, , Location: Łódź, , Reports To: Facility Manager, , Department: Manufacturing / Fabrication, , Job Summary:, , As the administrative assistant you will assist in the..
2025-12-02 17:41:08Kancelaria Komornicza poszukuje osoby na stanowisko pracownik biurowy. W zakresie obowiązków znajduje się: - odbiór i rozpakowywanie korespondencji przychodzącej - kompletowanie akt egzekucyjnych - przygotowywanie i wysyłanie korespondencji wych
2025-12-02 15:05:29Twój zakres obowiązków, Obsługa administracyjna biura (korespondencja, maile, telefony, obsługa gości), Organizacja i obsługa spotkań, zebrań itp., Dbanie o prawidłowy obieg informacji i dokumentacji wewnątrz firmy, Przygotowywanie pism, notatek
2025-12-02 12:41:37Twój zakres obowiązków, Operacyjne wsparcie w realizacji strategii sprzedaży online oraz działań marketingowych na platformach eCommerce, Wprowadzanie i aktualizacja produktów w sklepie internetowym oraz na marketplace’ach, Monitorowanie stanów
2025-12-02 11:42:01Twój zakres obowiązków, kontrolę obiegu dokumentów, wstępną kwalifikację dokumentów księgowych, wprowadzanie danych do systemu księgowego, wystawianie faktur, wykonywanie bieżących prac księgowych..
2025-12-02 08:40:36Successivo sp. z o. o