Twój zakres obowiązków, sprawna obsługa telefoniczna i elektroniczna Klientów firmy,, wprowadzanie zamówień i koordynacja dokumentacji handlowej,, weryfikacja poprawności dokumentacji handlowej i magazynowej,, Wsparcie merytoryczne i..
2025-12-23 15:41:26PARETTi Rekrutacja jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną Agencją Pracy Tymczasowej, Doradztwa Personalnego oraz Pośrednictwa Pracy na terenie RP i za granicą, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 9838. Obecnie
2025-12-21 06:59:49PARETTi Agencja Pracy TymczasowejPARETTi Rekrutacja jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną Agencją Pracy Tymczasowej, Doradztwa Personalnego oraz Pośrednictwa Pracy na terenie RP i za granicą, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 9838. Obecnie
2025-12-21 06:59:49PARETTi Agencja Pracy TymczasowejTwój zakres obowiązków, Prowadzenie dokumentacji pracowniczej:, Tworzenie i aktualizacja akt osobowych pracowników, w tym umów o pracę, świadectw pracy, zaświadczeń itp., Ewidencja czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich., Prowadzenie ewidencj
2025-12-18 12:41:24Pracownik administracyjno-biurowy w zakresie kontroli jakości w dziale rejestracji danych#1253630Obowiązki Pisemny i telefoniczny kontakt z klientami, kasami chorych oraz partnerami medycznymi Udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów naszej f
2025-12-13 10:59:46PARETTi Agencja Pracy TymczasowejTwój zakres obowiązków, Koordynacja codziennej pracy biura i zapewnienie jego sprawnego funkcjonowania, Nadzór nad obiegiem dokumentów, korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej (poczta, e-mail, kurierzy), Odbieranie telefonów i przekierowywanie
2025-11-24 10:41:37Twój zakres obowiązków, prowadzenie dziennika korespondencji, nadzorowanie obiegu dokumentów, samodzielne wprowadzanie danych do programów księgowych, przygotowanie dokumentów i raportów, prowadzenie dokumentacji pracowniczej, przygotowywanie..
2025-12-05 17:40:56Twój zakres obowiązków, Koordynacja pracy zarządu w zakresie organizacji spotkań i prowadzenia kalendarza, harmonogramu działań z uwzględnieniem priorytetów strategicznych i operacyjnych., Obsługa korespondencji dbanie o prawidłowy obieg..
2025-12-03 17:40:58Zakres obowiązków:Sprzątanie salonu sprzedaży, drobne pomoce administracyjne na salonie.Praca w godzinach od 10:00 do 15:00. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawoweInne wymagania: gotowość do podjęcia pracy. Wynagrodzenie brutto
2025-12-19 18:40:35Obowiązki -dyspozycyjność -kontakt i obsługa klienta -monitorowanie i kontrola zleceń przewozowych -dbanie o jakość oraz terminowość wyjazdów -rozwiązywanie problemów związanych z przewozem pasażerów -nadzór nad dokumentacją wyjazdowa -pozyskiwa
2025-12-18 15:05:24Zakres obowiązków:1.prowadzenie rozrachunków jednostki z dostawcami i odbiorcami;2. całościowe prowadzenie rozliczeń jednostki za pomocą jej rachunków bankowych;3. rejestrowanie zobowiązań i należności;4. prowadzenie rejestrów umów i zamówień;5
2025-12-22 18:40:33Zakres obowiązków:pakowanie apczek, fakturowanie, sprzedaż towaru Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie branżoweUprawnienia: Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku pracy., obsługa komputeraWymagania dodatkowe: Uprawnienia:
2025-12-19 18:40:34Poszukujemy pracownika administracji z bardzo dobrą znajomością j. niemieckiego, w stopniu komunikatywnym. Miejsce pracy Opole, ul. Wrocławska 62 . Pracownik administracyjny do działu współpracy z NiemieckimObowiązki: Sprawy administracyjne, kon
2025-12-19 06:59:47MAX BAU SP Z O OTwój zakres obowiązków, , - Wsparcie architekta prowadzącego, - Przygotowywanie dokumentacji projektowej (koncepcyjnej, budowlanej, wykonawczej), - Wykonywanie rysunków technicznych i wizualizacji, - Udział w spotkaniach i wizjach lokalnych, -.
2025-12-18 11:41:33Opis stanowiska Przygotowanie narzędzi i stanowiska pracy stomatologa. Asysta podczas zabiegów medycznych. Sterylizacja narzędzi, dezynfekcja stanowisk i sprzętu. Obsługa sprzętu diagnostycznego (RTG, CBCT). Prowadzenie i aktualizacja dokumentac
2025-12-18 07:27:59Twój zakres obowiązków, Wsparcie w obsłudze Klientów firmy, Przedstawianie oferty handlowej i pozyskiwanie zamówień, Aktualizowanie bazy Klientów, Wsparcie Przedstawiciela Handlowego w realizacji zadań związanych ze sprzedażą produktów i usług.
2025-12-17 14:41:09Twój zakres obowiązków, Współpraca z projektantem przy tworzeniu dokumentacji technicznej instalacji sanitarnych., Przygotowywanie rysunków technicznych i schematów instalacji w programach komputerowych CAD., Analiza i weryfikacja zgodności..
2025-12-16 19:40:08Zakres obowiązków:Do ogólnych obowiązków należeć będą prace zlecone w zakresie utrzymania ładu i porządku. Praca w stałych godzinach. Wymagane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności . Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zaw
2025-12-16 18:40:29Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent lub starszy referent lub samodzielny referent lub młodszy specjalista lub specjalista w Wieloosobowym Stanowisku Bezpieczeństwa i
2025-12-16 08:00:00Izba Administracji Skarbowej w OpoluOpis stanowiska przygotowywanie narzędzi oraz stanowiska pracy stomatologa pomoc i asysta podczas zabiegów medycznych utrzymywanie porządku i higieny w gabinecie przed i po zabiegach sterylizacja narzędzi, dezynfekcja stanowisk i sprzętu obsługa
2025-12-16 07:28:03Sekretarka z j. niemieckim1414475Obowiązki Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej Zarządzanie dokumentacją pracowniczą i ewidencją czasu pracy Organizacja szkoleń, spotkań i wydarzeń firmowych Obsługa zamówień na potrzeby firmy Wspar
2025-12-13 10:59:46PARETTi Agencja Pracy TymczasowejTwój zakres obowiązków, obsługa klientów - w tym telefoniczna,, wprowadzanie danych klientów do baz danych,, prowadzenie dokumentacji biurowej w sekretariacie,, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,, realizacja zadań związanych z.
2025-12-12 15:41:33DOBRA SZKOŁA 3,9Dla jednego z naszych klientów - poszukujemy obecnie kandydatki/kandydata z orzeczeniem o niepełnosprawności na stanowisko Specjalista/tka ds. Administracji Miejsce pracy: Opole Zakres obowiązków:Profesjonalna obsługa gości, korespondencji, cent
2025-12-11 21:25:19Zakres obowiązków:- Przyjmowanie, rejestrowanie i przechowywanie dokumentów jawnych i niejawnych.- Wysyłanie dokumentów jawnych i niejawnych. - Udostępnianie i wydawanie dokumentów jawnych i niejawnych pracownikom ośrodka- Obsługa elektroniczneg
2025-12-11 18:40:30Twój zakres obowiązków, wsparcie klienta - doradztwo oraz udzielanie informacji o produktach i usługach, rozwiązywanie problemów oraz zapytań klientów, aktualizowanie oraz wprowadzanie zmian w systemie, odpowiadanie na wiadomości mailowe..
2025-12-11 09:41:12