Mo-BRUK S.A. jest wiodącą firmą w branży gospodarki odpadami w Polsce. Nasze usługi oferujemy zarówno na rynku polskim jak i zagranicznym. Misją Mo-BRUK S.A. jest działalność proekologiczna oraz rozwój poprzez inwestycje w innowacyjne.
2025-12-15ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Zawieranie umów o pracę, wystawianie świadectw pracy, rozliczanie przysługującego urlopu przy rozwiązywaniu umów - Przygotowywanie pism, m.in. rozwiązania umów, kary porządkowe. - Wprowadzanie urlopów do systemu kadrowo płac
2025-11-07 15:30:02Solid Security Sp. z o. oPoszukujemy do stałej współpracy DOŚWIADCZONEGO INFORMATYKA/PROGRAMISTY ze znajomością PHP lub KOHANA lub WORDPRESS aby dokonywać poprawek w kodzie oraz do obsługi bieżących potrzeb firmy, poprawki na WWW, Wordpress, CRM, czasem pomoc i doradztw
2025-08-13 05:05:25Your responsibilities, PRODUCTS: Conduct in-depth research and comparisons of products like standing desks, Cloud Storage Solutions, electronics, and safety equipment. Provide top options tailored to specific client needs., SERVICES: Find and..
2025-12-02 09:41:33Twój zakres obowiązków, Prowadzenie wspólnot mieszkaniowych i nieruchomości komercyjnych,, Bieżąca współpraca z mieszkańcami i zarządami wspólnot, Przyjmowanie zgłoszeń od mieszkańców, udzielanie informacji klientom,, Przygotowywanie uchwał..
2025-12-02 09:41:33Twój zakres obowiązków, Pozyskiwanie ładunków międzynarodowych oraz kabotażowych na busy plandeki do 3,5t DMC od Klientów własnych oraz z giełd transportowych., Prowadzenie busów plandek (do 3,5t) po Europie Zachodniej (głównie DE, FR, BE, NL, L
2025-12-02 09:41:33Twój zakres obowiązków, aktywne pozyskiwanie nowych klientów B2B (produkcja, logistyka, magazyny),, budowanie relacji z dyrektorami HR, produkcji i logistyki,, prezentowanie usług OK JOB i przygotowywanie ofert,, planowanie spotkań i prowadzenie
2025-12-02 09:41:33Twój zakres obowiązków, Prowadzenie spraw technicznych, dbanie o terminowość wszystkich wymaganych prawem przeglądów okresowych i ich kontrola, bieżąca kontrola i ocena potrzeb w zakresie właściwego utrzymania stanu technicznego nieruchomości,.
2025-12-02 09:41:33Twój zakres obowiązków, Realizacja zadań serwisowych związanych z modułem produkcyjnym INFOR LN., Udzielanie wsparcia użytkownikom końcowym w zakresie funkcjonalności systemu., Udział w projektach wdrożeniowych systemu INFOR LN (obszar..
2025-12-02 09:41:33Twój zakres obowiązków, Koordynacja i nadzór nad realizacją projektów uruchomienia nowych linii, istniejących linii oraz relokacji linii produkcyjnych i urządzeń przemysłowych., Planowanie prac od strony logistycznej, materiałowej i osobowej..
2025-12-02 09:41:33Twój zakres obowiązków, wsparcie administracyjne zarządu - organizacja kalendarza, spotkań, podróży oraz obiegu dokumentów i korespondencji,, koordynacja i wsparcie w realizacji projektów - wyszukiwanie informacji, dostawców,, monitorowanie..
2025-12-02 09:41:33Twój zakres obowiązków, Realizacja zadań serwisowych związanych z modułem produkcyjnym INFOR LN., Udzielanie wsparcia użytkownikom końcowym w zakresie funkcjonalności systemu., Udział w projektach wdrożeniowych systemu INFOR LN (obszar..
2025-12-02 09:41:33Twój zakres obowiązków, Samodzielna organizacja i nadzór nad transportami międzynarodowymi (FTL/LTL), Pozyskiwanie zleceń i rozwijanie własnej bazy klientów oraz przewoźników, Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji biznesowych, Negocjowanie.
2025-12-02 09:41:33Twój zakres obowiązków, udział w opracowaniu dokumentacji przetargowej oraz udział w pracach komisji przetargowych,, pozyskiwanie decyzji administracyjnych niezbędnych dla realizacji kontraktu,, udział w sporządzaniu harmonogramów rzeczowo -..
2025-12-02 09:41:33Adecco jest Agencją zatrudnienia nr 364. Jeśli chcesz pracować w stabilnym, nowoczesnym środowisku oraz mieć realny wpływ na bezpieczeństwo ludzi — ta oferta jest dla Ciebie. Nasz klient z
2025-12-02 09:35:06Adecco Poland Sp. z o. o 4,6Oczekujemybiegła znajomość języka czeskiego (poziom C1/C2) – warunek konieczny do efektywnej komunikacji i obsługi dokumentacjibardzo dobra znajomość j. angielskiego (min. B2) zaawansowana znajomość programu MS Excel (min. ś
2025-12-02 09:12:03Prawo i dziedziny pokrewne
2025-12-02 08:55:06Sprzedaż / Obsługa klienta
2025-12-02 08:55:06Asystencka praca / Personel biurowy: Asystent/ka, Badania / Analizy, Finanse / Bankowość / Księgowość, Prawo i dziedziny pokrewne: pozostałe
2025-12-02 08:55:06Asystencka praca / Personel biurowy: Asystent/ka
2025-12-02 08:55:06Twój portal z ofertami pracy
2025-12-02 08:54:05IDENTT Sp. z o.oTwój portal z ofertami pracy
2025-12-02 08:54:05ARRA GROUP SP. Z O.OTwój zakres obowiązków, zarządzanie procesem obsługi technicznej portfela nowoczesnych nieruchomości logistycznych i magazynowych (m.in. utrzymanie techniczne, serwisy i przeglądy urządzeń, instalacji i systemów, ochrona przeciwpożarowa, roboty
2025-12-02 08:40:37Twój zakres obowiązków, zarządzanie podległymi przedstawicielami, stała współpraca z lokalnymi sieciami, współpraca z dystrybutorami, zarządzanie budżetem promocyjnym..
2025-12-02 08:40:37Twój zakres obowiązków, Planowanie i organizacja transportu ładunków flotą własną., Kontakt i negocjacje z klientami, przewoźnikami,, przygotowywanie oraz zarządzanie dokumentacją przewozową., Monitorowanie przebiegu przewozu,, pozyskiwanie i..
2025-12-02 08:40:37Twój zakres obowiązków, Dla swojego sprawdzonego klienta szukam osób z branży transportu drogowego FTL/LTL (warunek konieczny), którzy mają doświadczenie w sprzedaży usług spedycyjnych i wyrobione relacje z rynkiem dzięki czemu zwiększą skuteczn
2025-12-02 08:40:36Twój zakres obowiązków, zarządzanie skrzynką mailową i komunikacją z klientami, budowanie oraz utrzymywanie relacji z potencjalnymi nabywcami mieszkań, przygotowywanie ofert sprzedażowych PDF, tworzenie i edytowanie szablonów maili, wystawianie
2025-12-02 08:40:36ASSISTLY sp. z o.oTwój zakres obowiązków, Powitanie Gości i udzielanie niezbędnych informacji o poszczególnych działach, obsługa połączeń telefonicznych, Nadzorowanie obiegu dokumentów, przygotowanie korespondencji, pism firmowych, podstawowych analiz i zestawień
2025-12-02 08:40:36Twój zakres obowiązków, Wsparcie w realizacji zadań administracyjnych, Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie administracyjnym, Wsparcie w procesach związanych z ubezpieczeniami, Monitorowanie i ewidencjonowanie sprzętu firmowego (wydania
2025-12-02 08:40:36Twój zakres obowiązków, wspomaganie pracy spedytora, wprowadzanie zamówień do systemów informatycznych, sprawdzanie i rejestrowanie dokumentacji przewozowej, ofertowanie ładunków na giełdach krajowych i zagranicznych, współpraca z przewoźnikami
2025-12-02 08:40:36Twój zakres obowiązków, udział w procesie projektowania, odszywanie wzorów, współpraca przy tworzeniu dokumentacji techniczno-technologicznej, wdrożenie wzorów do produkcji, zarządzanie procesami związanymi z jakością, kontrola jakości surowców
2025-12-02 08:40:36Twój zakres obowiązków, kontrolę obiegu dokumentów, wstępną kwalifikację dokumentów księgowych, wprowadzanie danych do systemu księgowego, wystawianie faktur, wykonywanie bieżących prac księgowych..
2025-12-02 08:40:36Successivo sp. z o. oAsystent Kierownika / House / Korona / Wrocław Wrocław House
2025-12-02 08:38:03LPP S.A 2,7Szukamy osoby, któranie boi się śrubek, kabli ani schematów, ale też potrafi po prostu…ogarnąć temat.Nie musisz być profesorem mechaniki – wystarczy, że..
2025-12-02 08:36:00Zakres obowiązków: ..
2025-12-02 08:36:00Wymagania - podstawowa obsługa programu typu CAD - warunek konieczny - sumienność i odpowiedzialność - zaangażowanie w powierzone obowiązki
2025-12-02 08:36:00Wymagania mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta / partnera handlowego lub doświadczenie w tele-sprzedaży umiejętność samodzielnego prowadzenia rozmó
2025-12-02 08:36:00Oferujemy:Wymagane dokumenty: życiorys (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, czyli dane, o których mowa w art. 221§ 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy list motywacyjny kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie ksero
2025-12-02 08:21:09Oferujemy: stabilne zatrudnienie w jednej z najlepszych uczelni medycznych w Polsce, pracę w uczelni medycznej, która jako jedyna w Polsce posiada status uczelni badawczej, dodatkowe wynagrodzenie roczne, premie kwartalne, dofinansowanie do wypo
2025-12-02 08:21:09Oferujemy: pracę w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie, umowę o pracę, prywatną opiekę medyczną, kartę Multi Sport, szkolenia. wymagania: dokładności i sumienności w wykonywaniu powierzonych zadań, komunikatywności, dobrej organizacji
2025-12-02 08:21:09Oferujemy:Miejsce pracy:Kwidzyn Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony Wynagrodzenie brutto:od 5 000 PLN Opis wynagrodzenia:wynagrodzenie określone w rozporządzeniu Ministra Sprawiedliwości z dnia 3 marca 2017 r. w sprawie stanowisk i szcz
2025-12-02 08:21:09Oferujemy: konkurencyjne wynagrodzenie, stabilne zatrudnienie i pełne wyzwań obowiązki, możliwość wdrażania innowacyjnych rozwiązań, pakiet medyczny, karta multisport i przyjazną atmosferę w pracy. wymagania: doświadczenie w nadzorze technicznym
2025-12-02 08:21:09Oferujemy:Miejsce pracy:Gdańsk Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony Wynagrodzenie brutto:od 3 778,20 PLN Opis wynagrodzenia:praca na czas określony, możliwość na czas nieokreślony.wymagania: Uprawnienia: umiejętność pracy w zespole Upraw
2025-12-02 08:21:09Stomatologia Wiewiór.K. w Gdańsku zaprasza do współpracy! Chcesz dołączyć do zespołu, który stawia na przyjazną atmosferę, rozwój zawodowy i nowoczesne podejście do pracy? W takim razie mamy dla Ciebie idealną ofertę! Poszukujemy doświadczonej A
2025-12-02 08:21:09Przedszkole Publiczne w Gdańsku zatrudni Asystenta dziecka z niepełnosprawnością Nasze przedszkole znajduje się w wyjątkowej, malowniczej części Starego Gdańska – z panoramicznymi oknami wychodzącymi wprost na rzekę. Tworzymy kameralne i przyjaz
2025-12-02 08:21:09Ogłoszenie o pracę – Sprzedawca w sklepie myśliwskim Miejsce pracy: Sklep Myśliwski „Kraińscy”, ul. Jaśkowa Dolina 114, Gdańsk Rodzaj umowy: umowa o pracę / zlecenie / pełny etat / niepełny etat – do negocjacji Opis stanowiska: Poszukujemy komun
2025-12-02 08:21:09OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE Dyrektor Biura Rozwoju Gdańska ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Biurze Rozwoju Gdańska, ul. Wały Piastowskie 24, 80-855 Gdańsk Stanowisko pracy: od asystenta/-tki do specjalisty/-
2025-12-02 08:21:09Pracownik Administracyjny Opis stanowiska: - Wykonywanie typowych czynności związanych z prowadzeniem biura. - Dbałość o prawidłowy obieg dokumentów. - Wsparcie administracyjne dla pozostałych działów firmy. Wymagania: - Doświadczenie na podobny
2025-08-17 15:05:27Twój zakres obowiązków: - bezpośrednia oraz telefoniczna obsługa studentów, - bieżąca obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, - współpraca z kadrą dydaktyczną oraz z pozostałymi jednostkami organizacyjnymi uczelni, - przygotowywanie
2025-08-18 15:05:27