Mo-BRUK S.A. jest wiodącą firmą w branży gospodarki odpadami w Polsce. Nasze usługi oferujemy zarówno na rynku polskim jak i zagranicznym. Misją Mo-BRUK S.A. jest działalność proekologiczna oraz rozwój poprzez inwestycje w innowacyjne.
2025-12-25ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Wraz z hodowcami będziesz tworzyć i przeprowadzać doświadczenia z ogórkiem. Wraz z zespołem będziesz oceniać materiał hodowlany, wybierać linie rodzicielskie oraz interpretować dane z doświadczeń, również tych zagranicznych
2025-12-17 15:30:04Bejo Zaden Poland Sp. z o.oPrzedszkole ALA MA KOTA / HOUSE OF MONTESSORI poszukuje: DYREKTORA Miejsce pracy: Warszawa Obowiązki: • Planowanie i realizacja pracy przedszkola; • Rekrutacja dzieci; • Rekrutacja nauczycieli i zarządzanie kadrą pedagogiczną; • Sprawowanie nadz
2025-08-21 05:05:23Obowiązki: Obsługa księgowa kredytów hipotecznych w zakresie spłat Wprowadzanie korekt oraz obsługa reklamacji klientów Przygotowywanie zaświadczeń dotyczących kredytów hipotecznych Zwalnianie zabezpieczeń oraz wystawianie zaświadczeń po spłacie
2025-12-16 10:59:01Bank milleniumZakres zadań: Wprowadzanie treści do systemu CMS (artykuły, grafiki, video) Edycja i formatowanie treści zgodnie z wytycznymi Weryfikacja poprawności opublikowanych materiałów (układ, działanie linków)
2025-12-16 10:59:01Bank milleniumZakres obowiązków: - sporządzanie rysunków technicznych w AutoCAD, - wykonywanie obliczeń konstrukcyjnych, - udział w bieżących pracach projektowych, - pomoc w organizacji pracy pracowni projektowej, - wsparcie
2025-12-16 10:57:05Twój zakres obowiązków, Opracowanie i wdrożenie kompleksowej strategii marketingowej, obejmującej branding, employer branding oraz działania lead generation., Zarządzanie budżetem marketingowym oraz podejmowanie decyzji dotyczących doboru kanałó
2025-12-16 10:41:21Twój zakres obowiązków, Prowadzenie zajęć teoretycznych i praktycznych z zakresu opieki nad osobami z niepełnosprawnościami, Przygotowanie materiałów dydaktycznych zgodnych z podstawą programową, Ocenianie postępów słuchaczy i prowadzenie..
2025-12-16 10:41:21Twój zakres obowiązków, Załadunek i rozładunek przesyłek, Doręczanie i odbiór paczek do klientów indywidualnych i firm, Dbałość o bezpieczeństwo przewożonych towarów, Rozliczanie się z gotówki oraz innych pobranych wartości pieniężnych wg...
2025-12-16 10:41:21Twój zakres obowiązków, Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP, PPOŻ i ochrony środowiska na terenie zakładu produkcyjnego, Przeprowadzanie szkoleń wstępnych i okresowych z zakresu BHP, Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz sporządzanie
2025-12-16 10:41:21Twój zakres obowiązków, Bieżąca obsługa sekretariatu, w tym odbieranie połączeń telefonicznych oraz nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą., Czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów w firmie oraz bieżąca współpraca z działem..
2025-12-16 10:41:21Twój zakres obowiązków, Analiza rynku pod kątem usług warsztatowo-spawalniczych oferowanych przez Spółkę., Tworzenie planów sprzedażowych w celu aktywnej sprzedaży usług i produktów Spółki., Pozyskiwanie nowych klientów, budowanie relacji.,..
2025-12-16 10:41:21Twój zakres obowiązków, Dołącz do zespołu Hotelu Gołębiewski w Wiśle – miejsca, gdzie pasja do gościnności łączy się z profesjonalizmem! Jeśli szukasz stabilnej pracy w renomowanym hotelu, w przyjaznej atmosferze i w zespole, który ceni rozwój i
2025-12-16 10:41:21Twój zakres obowiązków, Rozwój współpracy z Klientami i realizacja zaplanowanych budżetów, Nadzór nad prawidłową realizacją, zgodnie z obowiązującymi procedurami usług świadczonych na rzecz Klienta: awizacja, dostawy, poprawność danych,..
2025-12-16 10:41:21Twój zakres obowiązków, Shape and expand the partner ecosystem: drive acquisition of new partners across international markets and industries, co-develop joint product offerings, and oversee the growth of a marketplace of partner-driven..
2025-12-16 10:41:21Twój zakres obowiązków, Codzienna współpraca z zespołami HR (Payroll, HR Onsite, HRBP itp.),, Wsparcie w codziennej administracji danymi pracowników,, Wsparcie pracowników w zapytaniach dotyczących polityk HR, systemów oraz zdarzeń w cyklu życia
2025-12-16 10:41:20Twój zakres obowiązków, Obsługa recepcji (m.in. powitanie i zapowiadanie gości oraz dbałość o wysoką jakość ich obsługi, udzielanie wszelkich informacji) oraz organizacja i obsługa spotkań,, Udział w prowadzeniu profili firmy w Mediach..
2025-12-16 10:41:20Twój zakres obowiązków, obsługa kadrowo-płacowa pracowników, a w szczególności:, rekrutacje;, czynności związane z zatrudnianiem pracowników;, prowadzenie i aktualizowanie akt osobowych pracowników;, wprowadzenie i aktualizacja danych..
2025-12-16 10:41:20Twój zakres obowiązków, nadzór nad przestrzeganiem przepisów oraz wewnętrznych procedur dotyczących BHP, organizacja szkoleń z zakresu BHP, monitorowanie stanu technicznego urządzeń pod kątem bezpieczeństwa pracy, prowadzenie regularnych kontrol
2025-12-16 10:41:20Twój zakres obowiązków, prowadzenie kancelarii i sekretariatu: przyjmowanie korespondencji, interesantów i telefonów, , prowadzenie rejestrów i ewidencji,, wsparcie administracyjne dyrektora w codziennych obowiązkach,, organizacja pracy szkoły -
2025-12-16 10:41:20Your responsibilities, Calendar Management: Extensive scheduling and coordination of meetings across time zones., Travel Arrangements: Organizing complex travel itineraries, accommodations, and logistics., Project Support: Managing project..
2025-12-16 10:41:20Twój zakres obowiązków, Bieżący kontakt z klientem, Opracowywanie kalkulacji i kosztów projektowych, kontrola budżetu, Sporządzanie dokumentacji technicznej w programie AutoCAD, Koordynowanie wszystkich etapów realizacji projektu, Komunikacja..
2025-12-16 10:41:20Minimum 6 miesięcy doświadczenia w pracy w środowisku i-gamingowym, fintechowym, PSP lub kantorze online, gdzie były stosowane procedury KYC i AML. Minimum 1-2 lata doświadczenia w obsłudze klienta, w tym pracy na systemach ticketowych oraz live
2025-12-16 10:25:14BluebinaryWykształcenie wyższe. Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny. Doświadczenie zawodowe w obszarze administracji biurowej, office management lub księgowości. Praktyczna znajomość podstaw rachunkowości oraz zasad obiegu dokum
2025-12-16 10:25:14AntalMinimum 3 lata doświadczenia komercyjnego w rozwoju WordPress Doświadczenie w tworzeniu natywnych bloków Gutenberg Praca z Full Site Editor Dogłębna znajomość JavaScript, HTML, SCSS, PHP oraz MySQL Znajomość Git i Git Flow Znajomość WordPress Co
2025-12-16 10:25:14DeveloPressWhat you need to have to succeed in this role Excellent written and oral communication and able to build effective working relationships Possesses excellent organisational skills and attention to detail is paramount Proficient IT skills includin
2025-12-16 10:25:14HSBC Technology PolandWordPress (Headless CMS / Fullstack) Next.js (existing front-end) Microsoft Azure (target infrastructure and hosting) For our client we are looking for an experienced WordPress Specialist to support the migration and reconfiguration of an existi
2025-12-16 10:25:14SquareOneŁatwość w nawiązywaniu rozmów i budowaniu relacji Dobra dykcja i komunikatywność Nastawienie na realizację celów sprzedażowych Podstawowa obsługa komputera Doświadczenie w sprzedaży lub call center będzie dużym atutem — ale nie jest wymagane Umo
2025-12-16 10:25:14JOBS LINKOferujemy:FORMALNE KRYTERIA APLIKOWANIA: Pracownik zostanie zatrudniony zgodnie z dokumentacją dostępną w ogłoszeniu o konkursie SONATA 20 - https://www.ncn.gov.pl/ogloszenia/konkursy/sonata20 Stanowisko typu post-doc to pełnoetatowe stanowisko
2025-12-16 10:21:09Oferujemy:Przewidywana data zatrudnienia: Styczeń 2026 r. Pracodawca oferuje: stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę możliwość szkolenia i rozwoju zawodowego ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznym zespole możliwość zdobycia d
2025-12-16 10:21:09Poszukujemy osoby, która lubi pracę z dokumentami, ma doświadczenie w obsłudze systemów księgowych i chce rozwijać swoje umiejętności. Jeśli brzmi to jak coś dla Ciebie – zapraszamy do aplikowania! Zakres obowiązków: Obsługa programu księgowego
2025-12-16 10:21:09Obowiązki: Zakupy i zaopatrzenie: Zamawianie materiałów biurowych, sprzętu, artykułów higienicznych oraz żywnościowych Współpraca z dostawcami Kontrola stanów magazynowych Obsługa telefonu: Przyjmowanie i wykonywanie połączeń..
2025-12-16 10:21:09Dyrektor Gdańskiego Domu Integracyjno-Rodzinnego Ogłasza nabór na stanowisko Referenta/starszego referenta ds. administracyjnych Główne obowiązki: terminowe załatwianie spraw zgodnie z obowiązującymi przepisami; prowadzenie dokumentacji zgodnie
2025-12-16 10:21:09DYREKTOR GDAŃSKIEGO ZARZĄDU DRÓG I ZIELENI UL. PARTYZANTÓW 36, 80-254 GDAŃSK na podstawie art. 11 ust.1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1135) ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnic
2025-12-16 10:21:09DYREKTOR GDAŃSKIEGO ZARZĄDU DRÓG I ZIELENI UL. PARTYZANTÓW 36, 80-254 GDAŃSK na podstawie art. 11 ust.1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1135) ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnic
2025-12-16 10:21:09DYREKTOR GDAŃSKIEGO ZARZĄDU DRÓG I ZIELENI UL. PARTYZANTÓW 36, 80-254 GDAŃSK na podstawie art. 11 ust.1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1135) ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnic
2025-12-16 10:21:09Pracodawca:MAR-KOMOpis stanowiska:W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko: Konsultant systemu enova365 Jeżeli lubisz nowe wyzwania, pracę w młodym zespole
2025-12-16 10:10:05Aplikuj.plPracodawca:N-POLOpis stanowiska:Jeśli chciałbyś zajmować się jako Pracownik biurowy - obsługa klienta: - Profesjonalnym doradztwem w zakresie oferowanych produktów z branży narzędziowej. -
2025-12-16 10:10:05Aplikuj.plPRACOWNIK, umowa na czas wykonywania określonej pracy, Zatrudnię pomocników do załadunku rozładunku gałęzi. Płatne codziennie dniówkami, 25..
2025-12-16 09:45:02Twój zakres obowiązków, kompleksowa obsługa sekretariatu firmy i koordynacja prawidłowego przepływu informacji,, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz dbanie o prawidłowy jej obieg w firmie,, bieżący kontakt z innymi oddziała
2025-12-16 09:41:16Twój zakres obowiązków, bezpośrednia obsługa klientów, prowadzenie elektronicznego Repertorium, prowadzenie spraw administracyjnych i biurowych kancelarii, obsługa sekretariatu, w tym połączeń telefonicznych, prowadzenie korespondencji..
2025-12-16 09:41:16Twój zakres obowiązków, Wspieranie projektanta w opracowywaniu dokumentacji projektowej , Przygotowywanie rysunków technicznych oraz wizualizacji , Uczestniczenie w inwentaryzacjach i wizjach lokalnych na terenie inwestycji , Kompletowanie i..
2025-12-16 09:41:16Twój zakres obowiązków, konfigurowanie systemu pod potrzeby wewnętrzne, testowanie funkcjonalności, rozwiązywanie bieżących problemów zgłaszanych przez pracowników, wsparcie techniczne użytkowników systemu..
2025-12-16 09:41:16Twój zakres obowiązków, Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych dla klientów Spółki, Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac dla pracowników zatrudnionych na podstawie umów o pracę, umów zlecenia, umów o dzieło i innych umów cywilno-prawnych
2025-12-16 09:41:15Twój zakres obowiązków, Tworzenie modeli taryfikacyjnych produktów oraz wycena ubezpieczeń grupowych, umów dodatkowych i cegiełek w sposób klasyczny oraz przy użyciu modeli nieliniowych, Nadzór nad procesem tworzenia zasad taryfikacji oraz..
2025-12-16 09:41:15Sam fryzjerski we Wroclawiu zatrudni pomóc fryzjerską lub asystenta fryzjera. Wymagamy ukończonego kursu lub szkoły fryzjerskiej. Napisz nr tel lub wyslij cv oddzwonimy! Chetnie Cie douczymy
2025-08-22 21:05:28Salon fryzjerski zatrudni fryzjera, lub asystenta fryzjera. Oferujemy: pakiet szkoleń bardzo dobre zarobki po okresie próbnym, fajną atmosferę w zgranym zespole, wysokie napiwki,elastyczny grafik Wymagamy: kurs fryzjera lub ukończona szkoła fryz
2025-08-22 21:05:28