Poszukujemy osoby na stanowisko kierownika całodobowego ośrodka opiekuńczego. Oferujemy: Stabilne zatrudnienie w placówce zapewniającej profesjonalną opiekę Możliwość rozwijania kompetencji zarządczych i organizacyjnych Pracę w przyjaznym i zaan
2025-10-13 15:05:24Wykształcenie wyższe (techniczne), preferowane – inżynieria środowiska, energetyka. Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku. Znajomość branży gazów technicznych Znajomość programu AutoCAD – podstawowy. Znajomość pakietu MS Office – z
2025-12-24 10:26:31tzfWykształcenie wyższe ekonomiczne (rachunkowość, finanse) minimum 4-5 lata doświadczenia na podobnym stanowisku znajomość procesów finansowych, rachunkowości zarządczej oraz finansowej doświadczenie w sporządzaniu analiz finansowych doświadczenie
2025-12-24 10:26:31tzfMinimum 1 year of experience in payroll processing Fluency in Polish and English (both spoken and written) Strong working knowledge of MS Office Solid understanding of Polish labor law, social security regulations, and tax legislation Experience
2025-12-24 10:26:31DCGOczekiwania Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów. Doświadczenie w pracy administracyjnej (HR lub finansowej). Znajomość systemów: Windows, SAP (VIM), Ariba mile widziane. Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2; dodatkowy język b
2025-12-24 10:26:31DevireTwój zakres obowiązków, dzwonienie do klientów, przedstawianie oferty, aktywne realizowanie celów sprzedażowych przez telefon, wprowadzanie danych do systemu, zamawianie towaru, kontrola stanów magazynowych, utrzymywanie stałych relacji z..
2025-12-23 16:41:05Rekrutujemy do OVB Allfinanz Polska. To dynamicznie rozwijająca się firma specjalizująca się w obszarze finansów i ubezpieczeń. Nasza misja to pomaganie ludziom w osiągnięciu ich celów finansowych oraz zapewnienie im spokoju i bezpieczeństwa. Je
2025-12-23 10:59:48Marta MosakowskaTwój zakres obowiązków, planowanie czasu pracy – swojego oraz podległego personelu sklepu,, wsparcie Regionalnego Kierownika ds. Sprzedaży w procesach rekrutacyjnych podległej filii,, prowadzenie sklepu zgodnie z procedurami wewnętrznymi oraz..
2025-12-22 14:41:18Twój zakres obowiązków, zarządzanie filią i zespołem współpracowników, analiza wskaźników finansowych, sporządzanie planu dnia dla pracowników oraz pomoc w układaniu grafiku, dbanie o towar przeznaczony do sprzedaży i jego prezentację, wsparcie
2025-12-22 11:41:32Twoje Główne Obowiązki Przyjmowanie, rejestracja w systemie i wydawanie urządzeń do naprawy serwisowej. Obsługa telefoniczna i mailowa klientów w zakresie reklamacji i statusu napraw. Spisywanie protokołów szkody z firmami kurierskimi. Zarządzan
2025-12-22 10:08:02Zakres obowiązków Przyjęcie urządzeń dostarczonych do serwisu Rejestracja urządzeń w programie serwisowym Spisywanie protokołów szkody z firmami kurierskimi dostarczającymi urządzenia Telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji
2025-12-20 11:28:58Twój zakres obowiązków, Samodzielny specjalista / Samodzielna specjalistka ds. finansów i HR., , Z zakresie wsparcia Działu Finansów:, -bieżące monitorowanie stanu należności i ich spłaty, -przygotowywanie i prowadzenie spotkań lokalnego komitet
2025-12-19 11:41:38Kierownik/Kierowniczka Robót Sanitarnych i HVAC (obiekty przemysłowe i logistyczne)Twój zakres obowiązków Prowadzenie kontraktu polegającego na realizacji montażu instalacji sanitarnych i mechanicznych w obiektach m.in. logistycznych i przemysło
2025-12-19 06:59:48Inter-optima spółka z ograniczoną odpowiedzialnościąTwój zakres obowiązków, Nadzorowanie i rozliczanie transakcji handlowych., Analiza danych transakcyjnych oraz sporządzanie wycen zakupionego materiału dla klientów wraz z ich weryfikacją., Przygotowywanie dokumentów handlowych, raportów oraz..
2025-12-15 12:41:30Twój zakres obowiązków, Zarządzanie zespołem sprzedażowym, Delegowanie zadań, ocena pracowników, motywowanie i wspieranie ich w rozwoju, Rekrutacja nowych pracowników, Zarządzanie gospodarką towarową i analiza wskaźników, Zapewnienie..
2025-12-15 09:41:13Twój zakres obowiązków, Nadzorowanie i koordynowanie wszystkich działań w zakładzie produkcyjnym mających na celu zapewnienie ciągłości produkcji oraz utrzymanie standardów jakości produktów, Nadzorowanie pracy podległego zespołu (do 200 osób),
2025-12-13 14:41:08Wymagania\nDoświadczenie w pracy biurowej oraz w kontaktach z ludźmi.\nBiegła obsługa pakietu Microsoft Office, szczególnie Excel.\nBardzo dobra znajomość języka angielskiego.\nMile widziane doświadczenie w pracy z CRM.\nUmiejętność zarządz
2025-12-11 17:54:04Grupa Elemental-wsparcie zarządu w bieżących projektach, w tym samodzielne prowadzenie niektórych projektów, -sporządzanie opinii, porad, przygotowywanie dokumentów, analiza umów, -weryfikacji umów cywilnoprawnych -obsługa w zakresie umów najmu (komercyjnego)
2025-12-04 21:05:30Twój zakres obowiązków, Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych w obszarze międzynarodowych usług transportowych do/z krajów wschodnich, Realizacja celów sprzedażowych oraz prowadzenie kompleksowego procesu sprzedaży, Przygotowywanie..
2025-12-01 12:41:32Kierownik Projektu / Kierownik Robót Sanitarnych i HVAC (obiekty przemysłowe i logistyczne)Twój zakres obowiązków Prowadzenie kontraktu polegającego na realizacji montażu instalacji sanitarnych i mechanicznych w obiektach m.in. logistycznych i p
2025-11-29 06:59:48Inter-optima spółka z ograniczoną odpowiedzialnościąTwój zakres obowiązków, Nadzorowanie i koordynowanie wszystkich działań w zakładzie produkcyjnym mających na celu zapewnienie ciągłości produkcji oraz utrzymanie standardów jakości produktów, Nadzorowanie pracy podległego zespołu (do 200 osób),
2025-11-28 14:41:45Twój zakres obowiązków, odpowiedzialność za prowadzone w zakładzie badania i analizy, prowadzenie dokumentacji laboratoryjnej, przygotowywanie harmonogramów badań laboratoryjnych, nadzór nad zintegrowanym Systemem Zarządzania Jakością, praca z.
2025-11-27 17:41:07Twój zakres obowiązków, Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz dbanie o przestrzeganie przepisów i zasad BHP i PPOŻ na terenie zakładu., Prowadzenie dokumentacji z obszarów BHP zgodnie z polskimi regulacjami prawnymi., Opracowywanie..
2025-11-25 17:40:56Zastępca/Zastępczyni Managera/Managerki Sklepu - 05-825 Grodzisk Mazowiecki ✓ Rodzaj pracy Sprzedaż ✓ Pełny etat ✓ Praca w sklepie
2025-10-23 11:35:16LIDLMiędzynarodowa firma poszukuje osoby na stanowisko Asystentka Prezes Zarządu. Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie m.in. obsługa telefoniczna i mailowa klientów firmy, zarządzanie kalendarzem spotkań, obsługa reklamacji
2025-12-25 21:05:26Co jest dla nas ważne wykształcenie kierunkowe techniczne lub inżynierskie (preferowane elektryka, mechanika, robotyka, automatyka, mechatronika lub pokrewne) doświadczenie w projektowaniu 3D mile widziana znajomość programów do projektowania pr
2025-12-24 13:22:45Specjalista ds. Reklamacji i Magazynowania (K/M/N)60_3308640Obowiązki Twój zakres obowiązków ocena stanu technicznego produktu– niczym Sherlock Holmes (zamiast lupy, masz skaner) zrobienie fotki i opisanie stanu faktycznego – niczym popularny I
2025-12-24 06:59:47Euro-net Sp. z o. oSpecjalista ds. Reklamacji i Magazynowania (k/m/n)60_3305059Obowiązki Twój zakres obowiązków ocenić stan techniczny produktu– niczym Sherlock Holmes, ale ze skanerem, strzelić fotki i opisać sprzęt – niczym popularny Instagramer, obsłużyć dosta
2025-12-24 06:59:47Euro-net Sp. z o. oOpis stanowiska Obsługa zgłoszeń klientów – telefonicznie i mailowo, w tym kontakt z centralą w języku angielskim. Analiza i weryfikacja potrzeb klientów oraz proponowanie skutecznych rozwiązań. Współpraca w zespole 3-osobowym oraz dbanie o term
2025-12-23 13:43:02Twój zakres obowiązków, Koordynacja procesu wdrożenia systemu zarządzania;, Doskonalenie i utrzymanie wdrażanego systemu zarządzania;, Tworzenie oraz aktualizowanie schematów organizacyjnych, map procesów i zasad współpracy między działami;,..
2025-12-23 12:41:27