Your responsibilities, Coordinating front desk and office activities and operations to ensure efficiency and compliance with company policies, Receiving and serving guests and customers, Preparing official letters, Segregating and archiving of.
2025-12-19 13:41:29Twój zakres obowiązków, Wsparcie kadrowo-rekrutacyjne , Tworzenie dokumentacji projektowej, Kontrola dokumentów wymaganych na projektach, Kontrola stanu magazynowego i narzędzi, Obsługa floty samochodowej firmy, Pozyskiwanie ofert i realizacja.
2025-12-17 13:41:08Twój zakres obowiązków, Wykonywanie prac biurowych związanych z dokumentacją techniczną, Obsługa sprzętu biurowego i technicznego, Wsparcie techniczne dla pracowników biurowych, Realizacja innych zadań biurowych i technicznych powierzonych przez
2025-12-17 12:41:19Firma z branży pośrednictwa kredytowego zatrudni osobę na stanowisko Asystent/-ka biura w Gdańsku Wrzeszczu. Co miałoby należeć do Twoich obowiązków?: · Organizacja pracy biura, obsługa korespondencji i urządzeń biurowych,..
2025-12-17 08:21:07Twój zakres obowiązków, Obsługuj klientów znanej sieci komórkowej i rozwijaj z nami swoje kompetencje przyszłości w obszarze Customer Experience (CX)!, , Jak wygląda dzień pracy?, Na początku zmiany zapoznajemy się z aktualnymi informacjami i..
2025-12-15 14:41:23Twój zakres obowiązków, Mailowy kontakt z klientami niemieckojęzycznymi, Odpowiadanie na zapytania dotyczące zakupionych produktów, Rozwiązywanie zgłoszeń i ich aktualizacja w systemie, Weryfikacja i analiza danych w języku niemieckim, Współprac
2025-12-12 08:40:32W związku z prężnie rozwijającą się działalnością Związku Uczelni w Gdańsku im. Daniela Fahrenheita (FarU) poszukujemy osób zainteresowanych współpracą w charakterze Asystenta/Asystentki Biura Do głównych zadań Asystenta_Asystentki..
2025-12-11 16:21:02Szukamy osoby, która nie tylko „prowadzi biuro”, ale tworzy doświadczenie kontaktu z firmą. Kogoś, kto potrafi mówić spokojnym, ciepłym głosem, budować relację z klientem od pierwszej sekundy i reprezentować firmę w sposób elegancki, uprzejmy i
2025-12-09 12:21:04Twój zakres obowiązków, Wsparcie w realizacji zadań administracyjnych, Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie administracyjnym, Wsparcie w procesach związanych z ubezpieczeniami, Monitorowanie i ewidencjonowanie sprzętu firmowego (wydania
2025-12-02 08:40:36Twój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa procesów kadrowo-płacowych, Przygotowywanie list płac, rozliczanie wynagrodzeń oraz składek ZUS, Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, Sporządzanie umów o pracę, aneksów, zaświadczeń i innych
2025-11-28 14:41:46Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie i prowadzenie korespondencji administracyjnej z instytucjami, Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji technicznej oraz biurowej , Kontakt z klientami i instytucjami (w tym mailowy, telefoniczny oraz..
2025-11-28 11:41:46Twój zakres obowiązków, Nadzór nad prowadzeniem sekretariatu Dyrektora oraz jego Zastępców;, Prowadzenie kalendarza Dyrektora, samodzielne ustalanie priorytetów w zakresie organizacji spotkań;, Przygotowywanie prezentacji, raportów, analiz,..
2025-11-27 19:40:10Chcesz pracować jako Specjalista ds. Obsługi Pracy Biura? Sprawdź ogłoszenie i dołącz do nas!
2025-10-07 17:09:00ENERGA S.AZakres obowiązków:Sprzątanie salonu sprzedaży, drobne pomoce administracyjne na salonie.Praca w godzinach od 10:00 do 15:00. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawoweInne wymagania: gotowość do podjęcia pracy. Wynagrodzenie brutto
2025-12-19 18:40:35Poszukiwana osoba do pracy biurowej w zakresie zamówień i logistyki prac zakładu produkcyjnego (stolarnia). Zapraszamy, jeśli masz doświadczenie w branży meblowej (sprzedaż, tworzenie wycen, projektowanie itd.) a niekoniecznie biurowej to nic, c
2025-12-18 14:21:03Oferujemy:Miejsce pracy:Pruszcz Gdański Rodzaj umowy:Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług Wynagrodzenie brutto:od 4 666 PLNwymagania: Obsługa klientów przy recepcji (rezerwacje, płatności, udzielanie informacji), dbanie o porządek i przyja
2025-12-15 08:21:10Zakres obowiązków:spedycja portowa i kolejowa Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceJęzyki: rosyjski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły, angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegłyInne wym
2025-12-17 18:40:34Twój zakres obowiązków, prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami, którzy zgłaszają się na kursy i wyjaśnianie im procedury uzyskania dofinansowania kursu ze środków unijnych, organizacja kursu językowego po zapisaniu się klienta na kurs i.
2025-12-17 14:41:08Twój zakres obowiązków, Obsługa klientów na wejściu – witanie, kierowanie do odpowiedniego fryzjera, dbanie o pozytywną atmosferę., Umawianie wizyt telefonicznie i online, zarządzanie kalendarzem salonu., Odbieranie telefonów, odpowiadanie na..
2025-12-17 13:41:08Kogo szukamy? To rola administracyjno-organizacyjna w siedzibie firmy Szukamy osoby, która potrafi koordynować wiele drobnych spraw jednocześnie. Osoby, która lubi porządek i jasne zasady, działa spokojnie i konsekwentnie oraz potrafi samodzieln
2025-12-17 08:21:07Firma Pronet Color specjalizuje się w produkcji i dystrybucji profesjonalnych powłok lakierniczych dla przemysłu, motoryzacji oraz kompleksowym wyposażaniu lakierni w urządzenia techniczne, służące do obsługi powłoki lakierniczej. Szukamy osoby
2025-12-16 20:21:03Oferujemy:Przewidywana data zatrudnienia: Styczeń 2026 r. Pracodawca oferuje: stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę możliwość szkolenia i rozwoju zawodowego ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznym zespole możliwość zdobycia d
2025-12-16 10:21:09Poszukujemy osoby, która lubi pracę z dokumentami, ma doświadczenie w obsłudze systemów księgowych i chce rozwijać swoje umiejętności. Jeśli brzmi to jak coś dla Ciebie – zapraszamy do aplikowania! Zakres obowiązków: Obsługa programu księgowego
2025-12-16 10:21:09Grupa ZDUNEK to firma z ponad 40-letnim doświadczeniem na rynku motoryzacyjnym. Świadczymy usługi w zakresie sprzedaży i obsługi serwisowej samochodów nowych i używanych, likwidacji szkód komunikacyjnych, a także doradztwa finansowego i ubezpiec
2025-12-16 06:21:03Zakres obowiązków:• profesjonalna obsługa gości hotelowych• prowadzenie rozliczenia finansowego pobytu gościa• kompleksowe informowanie o warunkach pobytu• współpraca z innymi działami• gotowość do pracy zmianowej (7:00-19:00; 19:00-07:00) Wymag
2025-12-15 18:40:44Stanowisko: Recepcjonista/ka SDM/ Dział Domów Studenckich/ Pion Kanclerza Wymiar czasu pracy: 1 etat Jednostka/komórka organizacyjna: Dział Domów Studenckich/ Pion Kanclerza Opis stanowiska: profesjonalna obsługa gości hotelowych prowadzenie roz
2025-12-15 15:31:35Twój zakres obowiązków, Obsługa recepcji głównej,, Witanie i kierowanie gości do odpowiednich działów,, Kontrola nad listami obecności, zeszytem wyjść, kartami jazd próbnych,, Obsługa kontaktów internetowych,, Weryfikacja dokumentów klienta,,..
2025-12-15 12:41:31Twój zakres obowiązków, Wykonywanie różnych czynności biurowych, takich jak przyjmowanie i obsługa telefonów, korespondencja mailowa i pocztowa, Przygotowywanie dokumentów i raportów, w tym pisemnych i elektronicznych, Zbieranie i organizowanie
2025-12-11 09:41:12Twój zakres obowiązków, profesjonalna i przyjazna obsługa oraz troska o komfort gości hotelowych, przygotowywanie dziennych raportów, dbałość o wysoką jakość kontaktu z gośćmi oraz reagowanie na ich potrzeby, współpraca z innymi działami hotelu
2025-12-09 13:41:31Wymagania: status studenta, mile widziani studenci I-IV roku, zaangażowania i bardzo dobrych zdolności organizacyjnych-odpowiedzialności i umiejętności samodzielnego podejmowania decyzji, umiejętności współpracy z ludźmi, doświadczenia w pracy z
2025-12-06 08:21:07Kancelaria Notarialna w Gdyni zatrudni asystenta notariusza na pełen etat. Preferowani studenci studiów zaocznych na kierunku prawo (II - V rok). Zakres obowiązków: Obsługa klientów kancelarii, umawianie spotkań, udzielanie wstępnych informacji
2025-12-06 08:21:07W związku z rozwojem naszej firmy poszukujemy osoby do pracy, jako: Kierownik biura / Asystent Zarządu Miejsce pracy: Gdynia Zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa biura i recepcji, dbanie o porządek i zaopatrzenie. Obsługa korespondencji i prze
2025-12-05 14:21:01Twój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa biura i recepcji, dbanie o porządek i zaopatrzenie., Obsługa korespondencji i przesyłek., Wsparcie Prezesa i Wiceprezesa w bieżących zadaniach., Przygotowywanie i ewidencja faktur, współpraca z..
2025-12-05 09:41:16Zakres obowiązków: zapewnienie sprawnego przepływu informacji oraz obiegu dokumentów obsługa centrali telefonicznej oraz poczty firmowej organizowanie podróży i spotkań biznesowych prowadzenie kalendarza spotkań obsługa spotkań w salach konferen
2025-12-05 08:21:09Jesteśmy zespołem otwartym na różnorodność i chętnie powitamy kandydatów każdej płci — również osoby, które rzadziej spotyka się na tym stanowisku. Placówka medyczna zatrudni Rejestratora Medycznego z minimum 1 rokiem doświadczenia. Obowiązki: o
2025-12-03 08:21:12W związku z rozwojem naszej firmy poszukujemy osoby do pracy, jako: Kierownik biura / Asystent Zarządu Miejsce pracy: Gdynia Zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa biura i recepcji, dbanie o porządek i zaopatrzenie. Obsługa korespondencji i prze
2025-12-02 14:21:02Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie, weryfikacja, kompletowanie i archiwizacja dokumentów związanych z ubezpieczeniami (polisy, aneksy, wnioski) , Udzielanie klientom informacji dotyczących statusu ich wniosków, polis, terminów płatności i.
2025-12-01 17:41:18Twój zakres obowiązków, Dołącz do nas jako Specjalista ds. Recepcji i Obsługi Biura, , Kogo szukamy?, Osoby, która z pasją i ambicją podejdzie do codziennych zadań – od precyzyjnego zarządzania korespondencją, przez dbanie o dokumenty i..
2025-11-28 10:41:45