Twój zakres obowiązków, wsparcie w obsłudze technicznej Regionalnego Kierownika Utrzymania Ruchu i Nieruchomości, obsługa i wprowadzanie ekip technicznych, oraz weryfikacja ich uprawnień do wykonywania powierzonych zadań, rozliczanie czasu pracy
2025-11-07 13:41:02Opis stanowiska Kompleksowa obsługa biura: korespondencja (rejestracja, dystrybucja), obsługa kurierów i przesyłek. Zarządzanie recepcją: obsługa gości i połączeń telefonicznych. Obsługa administracyjna biura (organizacja spotkań, obieg dokument
2025-11-28 15:30:05Twój zakres obowiązków, Zarządzanie obiegiem korespondencji i dokumentów, Przyjmowanie i rejestrowanie poczty oraz przesyłek kurierskich, Rejestrowanie i wprowadzanie do obiegu dokumentów księgowych, Zakładanie nowych klientów w systemie,..
2025-11-23 14:40:59Twój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa recepcji dla Spółek Grupy Unilink, Rejestrowanie i obsługa poczty przychodzącej oraz wychodzącej, Obsługa połączeń telefonicznych, Dbanie o prawidłowy przepływ dokumentów w firmie, Obsługa i organizacj
2025-12-06 00:40:15Opis stanowiska Organizacja i koordynacja procesów administracyjnych w firmie Zarządzanie dokumentacją, rejestracja umów oraz pełnomocnictw Prowadzenie ewidencji poleceń służbowych i zarządzeń Wsparcie administracyjne dla różnych działów Przygot
2025-12-06 07:29:31Twój zakres obowiązków, Wsparcie placówek medycznych Harmonia w zakresie administracji oraz organizacji spotkań i szkoleń;, Wsparcie w tworzeniu i aktualizacji procedur, dokumentów i innych zasobów sieciowych obowiązujących w placówkach;,..
2025-12-05 20:40:04Twój zakres obowiązków, Dbanie o przepływ dokumentacji pomiędzy wydziałami konstrukcja/technologia/planowanie w zakresie kart zmian, wniosków o zmianę – ewidencjonowanie dokumentacji, nadzór nad obiegiem;, Udostępnianie i aktualizowanie..
2025-12-04 07:40:04Twój zakres obowiązków, wsparcie Zarządu i Dyrektorów w zakresie spraw organizacyjnych, w tym prowadzenie kalendarza spotkań, obsługę gości, organizację wyjazdów służbowych (w tym dla dyrektorów działów), organizację udziału w konferencjach itp
2025-11-28 09:41:32Twój zakres obowiązków, Wparcie administracyjne realizacji międzynarodowych zleceń transportowych, Wprowadzanie danych do systemu informatycznego, Obsługa dokumentów przewozowych oraz weryfikacja ich poprawności, Ścisła współpraca ze spedytorami
2025-12-05 09:41:21Nasz Klient to uznana firma, która specjalizuje się głównie w spedycji międzynarodowej. Nasz Klient doskonale zna obawy, jak i oczekiwania polskich przedsiębiorców, ich fachowcy służą pomocą w każdej sprawie.W branży działają od wielu lat, zdoby
2025-12-01 04:15:01www.TeamQuest.plTwój zakres obowiązków, aktywne pozyskiwanie i realizacja zleceń spedycyjnych FTL i/lub LTL na trasach międzynarodowych, utrzymywanie bieżących kontaktów z klientami i przewoźnikami oraz budowanie długofalowej, partnerskiej współpracy, obsługa.
2025-11-26 13:41:19Twój zakres obowiązków, Obsługa dokumentacji transportowej, Koordynacja dostaw na linii Klient – Dostawca, Obsługa procesu sprzedaży (oferty, faktury, wysyłki)..
2025-11-20 15:41:22Twój zakres obowiązków, ścisła współpraca z Dyrektorem Działu, Menadżerami Produktu oraz zespołami zakupowymi,, administrowanie danymi w wewnętrznym systemie zakupowym,, merytoryczna kontrola dokumentów,, opisywanie faktur zakupowych i..
2025-11-14 11:40:51Wymagania: - Wykształcenie wyższe lub 3 lata doświadczenia. - Znajomość zagadnień z zakresu administracji publicznej. - Samodzielność oraz doskonała organizacja pracy. - Zaangażowanie i kreatywność. - Sumienność i odpowiedzialność. - Biegła..
2025-10-27 08:35:42Instytut Hodowli i Aklimatyzacji RoślinOpis Chętnie zatrudnimy ludzi lubiących zawód recepcjonistki / asystentki menadżera. Fajnie, jeśli potrafisz samodzielnie wykonywać różne czynności, ale jeśli nie wszystko potrafisz, a lubisz się uczyć nowych rzeczy, to służymy swoją specjalisty
2025-12-05 21:05:30Zakres zadań: Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej z firmy: rejestrowanie, dystrybucja i nadawanie Współpraca z firmami kurierskimi, nadawanie i odbiór przesyłek kurierskich Obsługa połączeń telefonicznych przychodzących do biura W
2025-12-05 15:30:12Zakres obowiązków telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji, prawidłowe wypełnianie dokumentacji serwisowej, wydawanie urządzeń z reklamacji klientom, przygotowanie urządzeń do pakowania i wysyłki, rejestracja urządzeń w prog
2025-12-05 15:30:08Opis stanowiska: Jesteśmy firmą specjalizującą się w branży systemów bezpieczeństwa i obecnie poszukujemy osoby na stanowisko Asystenta / -tki ds. Logistyki i Zakupów. Poszukujemy kandydata, który będzie wspierał nasz Dział Logistyki i Zakupów
2025-12-05 13:19:13Zadania: prowadzenie zajęć teoretycznych i/lub praktycznych
2025-12-05 07:30:37-wsparcie zarządu w bieżących projektach, w tym samodzielne prowadzenie niektórych projektów, -sporządzanie opinii, porad, przygotowywanie dokumentów, analiza umów, -weryfikacji umów cywilnoprawnych -obsługa w zakresie umów najmu (komercyjnego)
2025-12-04 21:05:30Spedytor Całopojazdowy - FTL83_4665294Obowiązki organizację przewozów całopojazdowych, monitorowanie i kontrolę realizacji zleceń transportowych, dbanie o wysoką jakość i terminowość usług, pozyskiwanie nowych zleceń transportowych, nawiązywanie
2025-12-04 06:59:40GEIS PL Sp. z o. o 5,0Opis zadań:- obsługa korespondencji- obieg i archiwizacja dokumentów- obsługa interesantów - przyjmowanie wniosków- prowadzenie rejestrów- gromadzenie danych do sprawozdańDEKLARACJA ZATRUDNIENIA PO STAŻU: umowa o pracę na min. 90 dni (pełen etat
2025-12-03 18:40:30Zakres obowiązków: \nObsługa biura – opieka nad estetyką biura i płynnością procesów biurowych\nKontakt z dostawcami biurowymi\nObsługa korespondencji i przesyłek (poczta i kurierzy)\nWprowadzenie dokumentów do systemu i opieka nad obiegiem
2025-12-03 10:54:06Twój zakres obowiązków, Organizacja i koordynacja pracy biura , Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej , Wsparcie w przygotowywaniu dokumentów i raportów , Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji firmowej , Kontakt z klientami,..
2025-12-03 10:41:28Zakres obowiązków:- wystawianie faktur sprzedażowych- przygotowywanie przelewów bankowych- wsparcie działu księgowości- rekrutacja pracowników- windykacja należności- prace administracyjne - przygotowywanie list płac- rozliczanie wydatków- uzgad
2025-12-02 18:40:27Twój zakres obowiązków, aktywne wsparcie zespołu sprzedaży w realizacji codziennych zadań oraz przygotowywaniu ofert, umów i innych dokumentów sprzedażowych, tworzenie przejrzystych analiz, raportów i podsumowań, codzienne wsparcie Key Account.
2025-12-01 14:41:40