ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - praca administracyjno-biurowa;- obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie;- wymuszona pozycja ciała;- oświetlenie naturalne i sztuczne;- budynek niedostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo. - bieżąca obsługa kadrow
2024-04-17 22:31:15Komenda Powiatowa Policji dla Powiatu Warszawskiego-Zachodniego...Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Starszy referent Zespół Prezydialny, Kadr i Szkolenia Adres urzędu: 05-082 Stare Babice ul. Warszawska 276 Warunki pr
2024-04-17 08:00:02Komenda Powiatowa Policji dla Powiatu Warszawskiego-Zachodniego...Opis Chętnie zatrudnimy ludzi lubiących zawód recepcjonistki / asystentki menadżera. Fajnie, jeśli potrafisz samodzielnie wykonywać różne czynności, ale jeśli nie wszystko potrafisz, a lubisz się uczyć nowych rzeczy, to służymy swoją specjalistyczną
2023-12-22 11:50:17Opis oferty pracy: Aktywna sprzedaż doradcza na terenie dedykowanego województwa, oznacza to, że sam/ sama prowadzisz prospecting mający na celu pozyskanie klienta (cold call, cold mail), romowanie i prezentowanie oferowanych produktów lub usług Przy
2024-03-22 09:37:12Sieć polskich sklepów spożywczych TOPAZ działająca od ponad 30 lat, wypracowała wysoki standard placówek handlowych, atrakcyjną ofertę i silną pozycję na regionalnym rynku. TOPAZ to obecnie ponad sto trzydzieści placówek (sklepów własnych i franczyzo
2024-04-12 11:00:20P.H.U. TOPAZ ZBIGNIEW PACZÓSKIPOZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY.To będą Twoje zadania: Wydawanie kart (identyfikatorów) dla pracowników APT Wydawanie zniżek do Pijalni Czekolady Nadawanie dostępów do szafy z odzieżą z poziomu aplikacji Bieżące wsparcie zespołu sta
2024-04-17 12:24:40Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów. Praca zda
2024-04-17 09:10:43Crowe Advartis Accounting Sp. z o.oTwoje zadania: bieżąca obsługa sekretariatu, obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej, koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji, obsługa gości zewnętrznych, rezerwacje podróży służbowych, koordynacja dostę
2024-04-17 08:00:28Opis stanowiska: Działania marketingowe Wsparcie Zarządu w codziennych czynnościach Opracowywanie raportów i prezentacji na potrzeby Zarządu Kontakt z klientami i firmami współpracującymi Współpraca z pozostałymi działami w firmie
2024-04-16 14:27:37Twój zakres obowiązków wparcie działu sprzedaży tworzenia promocji handlowych i zarządzanie rabatami wprowadzanie i modyfikowanie cen oraz promocji prowadzenie ewidencji kart produktu dbanie o poprawność danych produktowych w systemie kreowanie i mod
2024-04-16 14:41:35Doświadczenie zdobyte w firmie audytorsko-doradczej; Zainteresowanie specyfiką pracy, analizowanie bieżących wydarzeń gospodarczych; Mile widziane kwalifikacje z zakresu finansów lub gotowość do uzyskania uznanych certyfikatów (Biegły Rewident, ACCA)
2024-04-16 13:43:37ReJobsDoświadczenie na analogicznym stanowisku asystenckim, w dużej Grupie Kapitałowej / CUW, inne, Mile widziane osoby reprezentacyjne, proaktywne, samodzielne, dyskretne i nastawione na współpracę, Znajomość ogólnych zasad redagowania pism, praktyczna um
2024-04-16 13:43:28ReJobsGłówne zadania: prowadzenie rejestru postępowań Biura Zamówień Publicznych, w szczególności w zakresie informacji niezbędnych do publikacji sprawozdania z udzielonych zamówień, obsługa systemu magazynowo -finansowego leżąca w zakresie zadań Biura, ob
2024-04-16 12:00:02Opis zadań:- poznanie przepisów w zakresie ochrony danych osobowych,- poznanie organizacji pracy i funkcjonowania prokuratury oraz zakresu działania sekretariatów,- przygotowywanie projektów pism w edytorze tekstów oraz kserokopii dokumentów,- sporzą
2024-04-17 18:41:24ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Praca na stanowisku referenta prawno- administracyjnego ma charakter pracy administracyjno- biurowej i wiąże się z obsługą komputera powyżej 4 godzin dziennie. - sporządza pisma, projekty decyzji i postanowienia - prowadzi postępow
2024-04-09 22:31:02Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego...Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: administracyjnych Komórka inspekcji i kontroli Adres urzędu: 05-800 Pruszków Ul. H. Si
2024-04-09 08:00:02Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego...Twój zakres obowiązków, 1. Na zlecenie sędziego i pod jego kierunkiem asystent sędziego sporządza projekty zarządzeń, orzeczeń lub ich uzasadnień., 2. Na zlecenie sędziego asystent sędziego samodzielnie:, 1) dokonuje analizy akt sprawy we..
2024-04-08 17:40:31Twój zakres obowiązków, Realizacja zleceń transportowych pod nadzorem opiekuna, Kontakt z kontrahentami i podwykonawcami, Pomoc przy wyszukiwaniu podwykonawców do współpracy,..
2024-04-03 17:40:32Twój zakres obowiązków: Realizacja zadań w obszarze rozliczeń Klientów w sposób zapewniający pełne, terminowe i efektywne ich wykonanie, Współpraca ze służbami wsparcia sprzedaży w zakresie obsługi reklamacji Klientów, Realizacja zadań związanych ze
2024-04-02 13:00:02Twój zakres obowiązków, bieżący kontakt z dostawcami krajowymi i zagranicznymi, przygotowywanie zamówień oraz pozostałej dokumentacji zakupowej wraz z weryfikacją, właściwą aktualizacją i archiwizacją, nadzorowanie procesu zamówień od złożenia..
2024-04-02 09:40:39Dla jednego z naszych Klientów poszukujemy osoby na stanowisko Asystentki Biura. Miejsce pracy: Sękocin Stary k. Pruszkowa Zadania: obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej współpraca z pocztą, firmami kurierskimiobsługa skrzynki mailowejpr
2024-03-29 05:25:41Gi Group jest jedną z największych agencji pracy i doradztwa personalnego na świecie. Firma zapewnia kompleksowe usługi w zakresie rekrutacji pracowników wszystkich szczebli, stałego i czasowego
2024-03-28 18:36:55GI GroupWymagania: Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub w pracy biurowej Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1 Znajomość pakietu Office 365 Dobra organizacja czasu pracy Wielozadanio
2024-03-28 15:22:04GI GroupZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące - Inne wymagania: Poziom wykształcenia- minimum średnie. Wymagane co najmniej 2 lata doświadczenia w pracy biurowej. Konieczna znajomość ustawy Praw
2024-03-27 22:31:41Ośrodek Reprezentacyjny Ministerstwa Obrony... 3,1Zakres obowiązków:Sporządzanie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych. Udział w pracach Komisji Przetargowej (w tym sprawowanie funkcji sekretarza komisji przetargowej, udział w badaniu i ocenie oferty, sporządzanie protokołów). Ar
2024-03-27 18:41:44Twój zakres obowiązków, przygotowanie do zaksięgowania dokumentów źródłowych tj. faktury sprzedaży, faktury zakupu, wyciągi bankowe, listy płac etc.,, kontrola dokumentów źródłowych pod względem merytorycznym i formalnym,, wprowadzanie dokumentów..
2024-03-27 16:40:35BIURO RACHUNKOWE KIW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ...Logistyka / Transport / Dystrybucja / Zakupy
2023-12-21 08:55:02Firma produkcyjna z branży papierniczej poszukuje osoby na stanowisko Asystentka. Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie m.in. obsługa telefoniczna i mailowa klientów firmy, zarządzanie kalendarzem spotkań, obsługa reklamacji, w
2023-12-21 07:48:00ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Praca w siedzibie Urzędu w budynku czterokondygnacyjnym bez windy, bez podjazdu do niego dla osób z niepełnosprawnością. Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej. Obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. W budynku
2024-04-17 22:31:15Izba Administracji Skarbowej w WarszawieZAKRES OBOWIĄZKÓW: Trzeci Urząd Skarbowy Warszawa - Śródmieście jest zlokalizowany w pięciokondygnacyjnym budynku przy ul. Lindleya 14. W budynku przy głównym wejściu znajduje się podjazd, winda, na pierwszym piętrze toaleta dostosowana dla potrzeb o
2024-04-17 22:31:15Izba Administracji Skarbowej w WarszawieZAKRES OBOWIĄZKÓW: Stanowisko pracy spełnia wymogi zatrudnienia pracownika administracyjno-biurowego przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.Budynek jest dostosowany dla osób z niepełnosprawnością ruchową. - Prowadzi postępowania przygotow
2024-04-17 22:31:15Izba Administracji Skarbowej w WarszawieInstytut Biocybernetyki i Inżynierii Biomedycznej im. Macieja Nałęcza Polskiej Akademii Nauk mieszczący się przy ulicy Ks. Trojdena 4 w Warszawie poszukuje osoby do pracy w Dziale Zaopatrzenia na stanowisku - ReferentZakres obowiązków do realizacji n
2024-04-17 21:25:41Twój zakres obowiązków, Obsługa pracowników zagranicznych w zakresie legalizacji pobytu i pracy (prowadzenie dokumentacji, monitorowanie terminów i statusów, raportowanie)., Wyjazdy do kwater pracowników w celu wsparcia procesów legalizacyjnych na..
2024-04-17 19:40:06Opis zadań:- przyjmowanie klienta na rozmowy oraz przyjmowanie dokumentów- wystawianie dokumentów- kopiowanie dokumentów- podstawy pracy biurowej Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Stypendium brutto: 1 790,3 PLNRod
2024-04-17 18:41:24Zakres obowiązków:- Księgowanie dokumentów według wskazań,- Uzgadnianie sald ksiąg rachunkowych,- Prowadzenie weryfikacji i ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia,- Udział w rozliczaniu inwentaryzacji środków
2024-04-17 18:41:23Twój zakres obowiązków, Sprzedaż usług firmy, Obsługa klienta, Przygotowanie raportów, Rozwój sieci partnerskiej, Inne sprawy biurowe..
2024-04-17 16:40:26Twój zakres obowiązków, Wparcie w codziennych zadaniach zespołów analizy kredytowej i KYC (Know Your Customer), Wsparcie administracyjne w obsłudze limitów kredytowych w systemach, zbieranie podpisów, komunikowanie decyzji w zakresie ryzyka..
2024-04-17 15:40:35Twój zakres obowiązków, weryfikowanie wystawianych faktur kosztowych, rozliczanie delegacji kontraktorów spółek polskich i zagranicznych, księgowanie faktur oraz delegacji pracowników oraz kontraktorów spółek polskich i zagranicznych,..
2024-04-17 14:40:32Twój zakres obowiązków, Obsługa kancelaryjna biura i zarządu, Wsparcie w czynnościach organizacyjnych – rezerwacja biletów lotniczych, hotel, Organizacja spotkań z partnerami zewnętrznymi, Zarządzanie przepływem informacji i dokumentacji w spółce,..
2024-04-17 14:40:32Poszukujemy młodych i ambitnych osób do nowego projektu realizowanego na terenie Warszawy. Nie jest wymagane doświadczenie. Stawiamy na kreatywność i świeże podejście. Działamy od wielu lat na rynku, dzięki czemu jesteśmy w stanie zapewnić..
2024-04-17 13:37:27Biuro Wealth ManagementPoszukujemy młodych i ambitnych osób do nowego projektu realizowanego na terenie Warszawy. Nie jest wymagane doświadczenie. Stawiamy na kreatywność i świeże podejście. Działamy od wielu lat na rynku, dzięki czemu jesteśmy w stanie zapewnić stabilne z
2024-04-17 13:33:18Masz doświadczenie w dziale zamówień publicznych, bądź przetargach? Czujesz, że skrupulatność i dobra organizacja pracy to Twoje mocne strony? Jeśli tak, to ta oferta czeka właśnie na Twoją aplikację!Dołącz do zespołu naszego klienta, lidera w zakres
2024-04-17 11:54:01Lubisz pracę z dokumentami oraz wprowadzaniem danych? Jesteś dokładna/dokładny, a praca z dużą ilością danych nie stanowi dla Ciebie problemu?Aplikuj do nas!Lokalizacja miejsca pracy: Warszawa Mokotów.Oczekujemyznajomości pakietu MS Office (Word, Exc
2024-04-17 11:54:01Posiadasz pierwsze doświadczenia w pracy biurowej i obsłudze klienta? Mieszkasz w Grodzisku lub okolicach?Zapraszamy do przesłania aplikacji.Oczekujemymile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,podstawowa znajomość języka angielskiego, zaawan
2024-04-17 11:54:00Studiujesz i szukasz pracy na pół etatu? A może szukasz dodatkowej pracy? W pracy lubisz kontakt z ludźmi i różnorodność zadań? Zależy Ci na i stabilnym zatrudnieniu?Poszukujemy pracownika na stanowisko Asystent/ Asystentka Zarządu - pół etatu.Sprawd
2024-04-17 11:54:00Dla naszego Klienta Międzynarodowej Kancelarii Prawnej o uzanej pozycji na rynku, z siedzibą w Centrum Warszawy poszukuje osoby na stanowisko: AsystentkiTw ój zakres obowiązk ów • obsługa połączeń telefonicznych w języku polskim i angielskim • zarząd
2024-04-17 11:53:58Dla naszego Klienta, dużej kancelarii prawnej o uznanej pozycji na rynku poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Asystenta/ki Prawnego/j. Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie:Wspieranie merytorycznej pracy prawnik ów.Nadz ór nad terminowoś
2024-04-17 11:53:58Wolne stanowisko:Sekretarz/sekretarka (w grupie inni pracownicy) – wymiar etatu – 1 etatMiejsce wykonywania pracy: 00-517 Warszawa, ul. Marszałkowska 82Wymagania:wykształcenie min. średnie,umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych – warunek
2024-04-17 11:53:53Zadania na stanowisku:przeprowadzanie spisu z natury w polach spisowych składnik ów majątku trwałych i obrotowych,dokonywanie oceny przydatności inwentaryzowanych składnik ów, stanu zabezpieczenia składnik ów i pomieszczeń przed wpływami atmosferyczn
2024-04-17 11:53:53Twój zakres obowiązków, Na dzień dobry zacznijmy od rzetelnego przeczytania całego ogłoszenia, zwłaszcza że potrzebujemy zarówno Clarka Kenta jak i Supermana/Wonder Woman jednocześnie…zaciekawiłem? To zapraszam dalej ????, Praca z fakturami i CRM ,.
2024-04-17 11:40:31Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa recepcji - przyjmowanie klientów oraz obsługa gości, udzielanie informacji, obsługa połączeń telefonicznych, zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, obsługa spotkań biznesowych, wprowadzanie..
2024-04-17 11:40:31Twój zakres obowiązków, Rozliczenia sklepów odzieżowych i sporządzanie raportów sprzedażowych, Kontrola prowizji i windykacja należności, Wprowadzanie faktur do systemu magazynowego, Wprowadzanie płatności do systemu bankowego, Współpraca z..
2024-04-17 11:40:31Twój zakres obowiązków, Wykonywanie naważek surowców chemicznych zgodnie z obowiązującą dokumentacją produktu., Przygotowywanie roztworów produktów leczniczych., Analiza i monitorowanie parametrów produkcji., Dokumentowanie procesu wytwarzania.,..
2024-04-17 10:40:35Twój zakres obowiązków, wsparcie prawników w codziennych obowiązkach;, nadzorowanie kalendarza spotkań oraz terminów sądowych;, kontakt z urzędami i różnego rodzaju instytucjami;, edycja i formatowanie dokumentów;, dbanie o właściwy obieg..
2024-04-17 09:40:42