Proven experience as an Office Manager, Front Office Manager or Administrative Assistant (at least 1 year) Excellent time management skills and ability to multi-task and prioritize work Attention to detail and problem solving skills Advanced wri
2025-12-02 10:25:14Godel Technologies EuropeZAKRES OBOWIĄZKÓW: - bieżący kontakt z administratorami spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych - planowanie i rozliczanie prac montażowych - prowadzenie ewidencji realizowanych zleceń usługowych - weryfikacja i opracowywanie reklamacji - rekrutac
2025-12-03 07:30:24techem - techniki pomiarowe spółka z ograniczoną...Potrzebne umiejętności i doświadczenie: 3-6 lat doświadczenia w pracy w konsultingu/doradztwie biznesowym, doradztwie transakcyjnym lub w realizacji projektów związanych z analizami rynkowymi, strategicznymi, poprawą efektywności operacyjnej/biz
2025-11-11 10:25:14EY PolskaOpis stanowiska: nadzorowanie przeglądów i prac serwisowych w obiektach zgodnie z harmonogramem, współpraca z zespołem techników i podwykonawcami w celu zapewnienia najwyższej jakości usług, rozwijanie standardów pracy poprzez wdrażanie najlepsz
2025-12-05 17:00:02Your responsibilities, As a Senior Service Engineer/Superintendent Propulsion, you will provide technical expertise to our customers, ensuring their satisfaction and the successful completion of service projects., This role requires a strong Fie
2025-12-05 16:41:02Twój zakres obowiązków, organizacja pracy zespołu RMSK, planowanie działań i nadzór nad ich realizacją,, koordynacja harmonogramów działań sprzedażowych i operacyjnych w regionach,, współpraca z Dyrektorem Przedstawicielstwa Korporacyjnego w..
2025-12-05 16:41:02Twój zakres obowiązków, Pracując u nas będziesz częścią zespołu zajmującego się obsługą podatkową podmiotów gospodarczych, polegającą w szczególności na:, , - ocenie skutków podatkowych realizowanych projektów, m.in. fuzji i przejęć, podziałów i
2025-12-05 14:41:27W związku z rozwojem naszej firmy poszukujemy osoby do pracy, jako: Kierownik biura / Asystent Zarządu Miejsce pracy: Gdynia Zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa biura i recepcji, dbanie o porządek i zaopatrzenie. Obsługa korespondencji i prze
2025-12-05 14:21:01Oferujemy: zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę pełne wyposażenie stanowiska pracy możliwość dalszego rozwoju w organizacji działającej globalnie dostęp do platformy językowej dofinansowanie opieki medycznej opcję zakupu karty sportowej i przy
2025-12-05 14:21:01Oferujemy: Elastyczne formy zatrudnienia (umowa o pracę/umowa zlecenie z elastycznym grafikiem), Stabilność zatrudnienia w renomowanej firmie, Szkolenia i rozwój zawodowy z możliwością awansu, System premii prowizyjnych, Elastyczny plan pracy, Z
2025-12-05 14:21:01Oferujemy: Elastyczne formy zatrudnienia (umowa o pracę/umowa zlecenie z elastycznym grafikiem), Stabilność zatrudnienia w renomowanej firmie, Szkolenia i rozwój zawodowy z możliwością awansu, System premii prowizyjnych, Elastyczny plan pracy, Z
2025-12-05 14:21:01Oferujemy: Elastyczne formy zatrudnienia (umowa o pracę/umowa zlecenie z elastycznym grafikiem), Stabilność zatrudnienia w renomowanej firmie, Szkolenia i rozwój zawodowy z możliwością awansu, System premii prowizyjnych, Elastyczny plan pracy, Z
2025-12-05 14:21:01Twój zakres obowiązków, Realizacja strategicznych celów sprzedażowych w segmencie kluczowych klientów B2B., Proaktywne docieranie do dużych marek na rynku polskim i zagranicznym., Budowanie relacji z decydentami: dyrektorami zakupów, operacji i
2025-12-05 13:41:26Twój zakres obowiązków: budowanie własnego biznesu przy wsparciu solidnej marki, pozyskiwanie Klientów, sprzedaż ubezpieczeń na życie, organizacja własnej aktywności i kalendarza spotkań
2025-12-05 13:40:11Grupa pracowników: administracyjno-ekonomiczna wymiar czasu pracy: pełny etat zatrudnienie na umowę o pracę DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: zapewnienie efektywnego wsparcia w zakresie obsługi świadczeń socjalnych d
2025-12-05 12:41:42Twój zakres obowiązków, obsługa kluczowych klientów transportu morskiego przesyłek importowych FCL, LCL,, aranżowanie całego procesu transportu morskiego wraz z obsługą dokumentacyjną,, współpraca i komunikacja z agentami i podwykonawcami,, prac
2025-12-05 12:41:26Miejsce pracy: możliwość pracy z każdego miejsca w krajuRodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: utrzymanie i konfiguracja usług Microsoft 365, w tym: SharePoint Online, Exchange Online oraz Azure, zarządzanie dostępem i uprawnieniami w
2025-12-05 11:30:40Zadania: Administrowanie kredytami udzielonymi klientom z obszaru Bankowości Przedsiębiorstw i Biznes Monitoring warunków umów kredytowych po uruchomieniu Monitoring oraz zwalnianie zabezpieczeń Wystawianie zaświadczeń o kredycie
2025-12-05 10:59:02Bank milleniumTwój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa biura i recepcji, dbanie o porządek i zaopatrzenie., Obsługa korespondencji i przesyłek., Wsparcie Prezesa i Wiceprezesa w bieżących zadaniach., Przygotowywanie i ewidencja faktur, współpraca z..
2025-12-05 09:41:16Twój zakres obowiązków, realizacja procesu zakupu materiałów i urządzeń zgodnie z obowiązującymi procedurami firmy oraz harmonogramem projektu, sporządzanie zapytań ofertowych, analiza ofert rynkowych oraz wybór dostawców na podstawie jakości,.
2025-12-05 08:40:23Oferujemy: Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę. Pracę przy inspirujących i różnorodnych projektach. Możliwość rozwoju w strukturach firmy zgodnie z preferencjami pracownika. Szeroki wachlarz świadczeń socjalnych (m.in. wczasy
2025-12-05 08:21:09Oferujemy: wymagania: dokładność, rzetelność i zaangażowanie w wykonywaną pracę umiejętność pracy zespołowej, empatia, odporność na stres, elastyczność, samodzielność. miłe usposobienie i wyrozumiałość dla pacjentów wysoka kultura osobista dobra
2025-12-05 08:21:09Biuro projektowe branży elektrycznej i teletechnicznej DELE Projekt od kilkunastu lat dostarczające projekty branżowe dla budownictwa poszukuje kandydatów na stanowisko: Asystent(ka) projektanta instalacji elektrycznych i teletechnicznych Zadani
2025-12-05 08:21:09Opis stanowiska: Poszukujemy zorganizowanej, komunikatywnej i odpowiedzialnej osoby, która będzie wspierać Zarząd w codziennych zadaniach administracyjnych oraz operacyjnych związanych z realizacją projektu deweloperskiego i obsługą biura sprzed
2025-12-05 08:21:09Zakres obowiązków: zapewnienie sprawnego przepływu informacji oraz obiegu dokumentów obsługa centrali telefonicznej oraz poczty firmowej organizowanie podróży i spotkań biznesowych prowadzenie kalendarza spotkań obsługa spotkań w salach konferen
2025-12-05 08:21:09Brands Polska Sp. z o.o. to firma z ugruntowaną pozycją na rynku, zajmująca się produkcją i zdobieniem odzieży sportowej, roboczej i reklamowej, która poszukuje osób do pracy na stanowisko: PRACOWNIK BIUROWY Oferujemy: - możliwość przyuczenia, z
2025-12-05 08:21:09Kształtuj razem z nami przyszłość branży energetycznej i marki OPEC! Dołącz do zespołu, który realnie wpływa na zieloną transformację! Twoje działania będą miały znaczenie dla przyszłości energetyki! Poszukujemy energicznej i zorganizowanej osob
2025-12-05 08:21:09Biuro Arthome Project Sp z o. o poszukuje do współpracy osoby na stanowisko: ASYSTENT PROJEKTANTA BRANŻY KONSTRUKCYJNEJ Wymagania: wykształcenie wyższe kierunkowe dobra znajomość programów: AutoCad, RobotObowiązki: wykonywanie dokumentacji budow
2025-12-05 08:21:09Uniwersyteckie Centrum Kliniczne Dział Informatyki – Sekcja Wsparcia Systemów Informatycznych Sekcja Wsparcia Systemów Informatycznych odpowiada za zapewnienie sprawnego i nieprzerwanego funkcjonowania sprzętu oraz systemów informatycznych w szp
2025-12-05 08:21:09Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: likwidacji towarów w Dziale Likwidacji Towarów w Pomorskim Urzędzie Celno-Skarbowym w Gdyni Adres urzędu: 80-831 Gda
2025-12-05 08:00:01Izba Administracji Skarbowej w GdańskuZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas określony WYMAGANIA: - Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) - Inne wymagania: - ukończony 18 rok życia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, dawanie rękojmi p
2025-12-05 07:31:37Okręgowy Inspektorat Służby WięziennejZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące - Języki: niemiecki, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany - Uprawnienia: MS OFFICE - Przezna
2025-12-05 07:31:37SEK-MAR SP ZO.OZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas nieokreślony WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie branżowe - Języki: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany - Uprawnienia: prawo jazdy kat B - Inne wymagania:
2025-12-05 07:31:37Firma komputerowa handel-usługi wejher-komputer...ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Wykształcenie: podstawowe - Uprawnienia: biegła obsługa komputera z obsługą internetu - Inne wymagania: gotowość do podjęcia pracy. - Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych
2025-12-05 07:31:37STOWARZYSZENIE NIEPEŁNOSPRAWNI DLA ŚRODOWISKA... 5,0Opis stanowiska Tworzenie niepowtarzalnej atmosfery, aby goście czuli się wyjątkowo z każdą wizytą. Profesjonalna obsługa gości z uwzględnieniem ich indywidualnych potrzeb. Nawiązywanie i pielęgnowanie relacji z klientami. Szybkie i adekwatne ro
2025-12-05 07:30:38Opis stanowiska Wsparcie administracyjne pracy Zakładu (bez kontaktu z klientem). Obsługa sekretariatu, w tym koordynacja obiegu dokumentów oraz obsługa korespondencji. Wsparcie administracyjne projektów dydaktycznych i naukowych. Komunikacja ze
2025-12-05 07:30:38Opis stanowiska Koordynowanie działań związanych z pozyskiwaniem środków finansowych na projekty badawcze i inicjatywy rozwojowe, Obsługa procesów związanych z przyznawaniem nagród i stypendiów naukowych, Prowadzenie dokumentacji oraz nadzór nad
2025-12-05 07:30:38Opis stanowiska wsparcie pracowników oraz współpraca z dostawcami w bieżących sprawach obsługa firmowych aplikacji i systemów wewnętrznych dbanie o prawidłowy przepływ dokumentów i komunikację między działami korzystanie ze sprzętów biurowych w
2025-12-05 07:30:36Zakres Odpowiedzialności Sprzedaż kompleksowych usług PLAY B2B (telekomunikacja, IT/ICT). Aktywne pozyskiwanie klientów i dbanie o jakość długofalowej współpracy. Analiza biznesowa potrzeb i projektowanie dedykowanych rozwiązań. Realizacja założ
2025-12-05 07:30:36Twórz z nami przyszłość edukacji i realnie zmieniaj świat Fundacja NeuroN Foundation zaprasza do wyjątkowego projektu, który: wspiera młodzież przeciwdziała depresji daje dostęp do stypendiów i mikrograntów działa z pomocą gigantów takich jak Go
2025-12-05 06:59:44NeuroN FoundationTwój zakres obowiązków, sporządzanie sprawozdań obowiązkowych z zakresu: COREP, LE, LR oraz MREL, koordynowanie zbierania informacji oraz przygotowywanie raportu ujawnieniowego, Filar III wynikających z obowiązków CRR/CRD, monitorowanie i..
2025-12-05 00:40:11Twój zakres obowiązków, przygotowywanie opinii i analiz w zakresie VAT, współpraca z innymi działami kancelarii, w tym konsultowanie umów, analiz, projektów optymalizacyjnych pod kątem VAT, udział w przeglądach podatkowych, udział w projektach.
2025-12-04 22:40:06Jesteśmy firmą z Gdańska, zajmującą się wynajmem lokali w naszym biurowcu. Poszukujemy osoby na stanowisko: Asystentka Prezesa Zakres obowiązków Obsługa klientów oraz przygotowywanie dokumentacji związanej z wynajmem Koordynacja bieżących spraw
2025-12-04 20:21:02Jesteśmy firmą z Gdańska, zajmującą się wynajmem lokali w naszym biurowcu. Poszukujemy osoby na stanowisko: Sekretarka Zakres obowiązków Obsługa klientów oraz przygotowywanie dokumentacji związanej z wynajmem Koordynacja bieżących spraw administ
2025-12-04 18:21:03Gdansk Koordynator/ka ds. Sprzedaży, 80-264
2025-12-04 17:01:01Media Markt 2,8Twój zakres obowiązków, WAŻNE!- Ogłoszenie publikujemy w imieniu Klienta Kancelarii, Praca w małej grupie korporacyjnej, Organizacja kalendarza zarządu i koordynacja spotkań , Organizacja obiegu dokumentów pomiędzy między kontrahentami i spółkam
2025-12-04 16:41:03Twój zakres obowiązków, aktywne pozyskiwanie ofert: będziesz odpowiedzialny/a za wyszukiwanie i weryfikację potencjalnych ofert nieruchomości,, praca z Klientem: nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami poprzez rozmowy telefoniczne w celu
2025-12-04 16:41:03Your responsibilities, As a Business Development Manager, you will collaborate closely with our sales team in Poland, who will support you in driving customer projects and sales growth. Your role will focus on actively developing new business..
2025-12-04 16:41:03Ogłoszenie o pracę: Pracownik Biurowy / Administrator Serwisu Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Załogowa Wymiar czasu pracy: Pełny etat Rodzaj umowy: Umowa o pracę (lub inna preferowana forma) Opis stanowiska: Poszukujemy sumiennej i wszechstronnej oso
2025-12-04 16:21:02Twój zakres obowiązków, Sporządzanie projektów konstrukcji w środowisku BIM, w programie Tekla Structures, w zakresie m.in. budownictwa halowego, przemysłowego, mieszkaniowego,, Dokonywanie optymalizacji w zakresie stosowanych rozwiązań..
2025-12-04 15:41:30Twój zakres obowiązków, Profesjonalna obsługa Klienta w salonie (zauważenie Klienta, przywitanie i wstępne rozpoznanie powodu Jego wizyty, skierowanie do właściwej osoby),, Dbanie o to, aby Klient dobrze czuł się w salonie (propozycja kawy,..
2025-12-04 15:41:30