Administracja biurowa Turze Pole

Znaleźliśmy 31 ofert

Asystent Kas Samoobsługowych (K,M,X)

Szukamy kandydatów i kandydatki do obsługi kas samoobsługowych w dużych sklepach. Ogłoszenie jest skierowane do pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności. Asystent przede wszystkim pomaga klientom, którzy zdecydowali się użyć kasy samoobsłu

2025-12-11 21:25:19
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
ipracujzdalnie.pl 
5,0 
Zagórz +25km
2 dni temu z infopraca.pl 

Doradca klienta - Konsultant

Twój zakres obowiązków, Sprzedaż produktów oraz usług Play, Obsługa klientów zgodnie ze standardami Play, Budowanie długotrwałych relacji z Klientami, Realizacja celów sprzedażowych (zespołowych i indywidualnych), Dbanie o prawidłowe..

2025-12-11 14:41:20
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
KiM Group Kuczek i Gaweł Sp. Jawna 
4,2 
Krosno +18km
2 dni temu z pracuj.pl 

Dyrektor Zakładu Zagospodarowania Odpadów (M/K)

Twój zakres obowiązków, Zarządzanie codziennym funkcjonowaniem zakładu, w tym nadzór nad realizacją planów produkcyjnych, monitorowanie wyników oraz wdrażanie działań naprawczych w przypadku odchyleń od założeń;, Wdrażanie, optymalizacja i nadzó

2025-12-11 11:41:46
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
Prezero jantra spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
2 dni temu z pracuj.pl 

LISTONOSZ/KA

2025-12-10 09:15:00
POCZTA POLSKA
Sanok +18km
3 dni temu z poczta-polska.pl 

LISTONOSZ/KA

2025-12-10 09:15:00
POCZTA POLSKA
Zagórz +25km
3 dni temu z poczta-polska.pl 

Referent

Zakres obowiązków:Obsługa sekretariatu, obsługa pism wychodzących elektronicznie, programu Legislator, PROTON, BIP oraz platformy EPUAP, prowadzenie delegacji służbowych, zaopatrywanie urząd w środki higieniczno-sanitarne, przygotowywanie dokume

2025-12-09 18:40:31
do 7700 złUmowa: InnaRodzaj pracy: Inna
Rymanów +14km
4 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie 

Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej - Krosno...

Szczegóły: - Doświadczenie:: brak - Osoba ze zdjęciem - Akceptuje obecność zwierząt - Posiada prawo jazdy - Praca z zamieszkaniem: Nie Obowiązki: - Opieka nad osobami niepełnosprawnymi, - Podawanie leków, - Pomoc w utrzymaniu higieny i pielęgnac

2025-12-09 05:10:02
do 35 zł
Krosno +18km
4 dni temu z OpiekaSeniora.pl 

Oferta Pracy - Kierownik Recepcji

Hotel Restauracja Jaś Wędrowniczek (Rymanów)Poszukujemy doświadczonej, odpowiedzialnej i komunikatywnej osoby na stanowisko Kierownik Recepcji.Zakres obowiązków:• Organizacja i nadzór pracy zespołu recepcji oraz służby pięter (grafiki, zadania

2025-12-05 16:25:02
Krosno +18km
8 dni temu z krosno24.pl 

Kierownik Recepcji

Hotel Restauracja Jaś Wędrowniczek (Rymanów) Poszukujemy doświadczonej, odpowiedzialnej i komunikatywnej osoby na stanowisko Kierownik Recepcji. Zakres obowiązków: • Organizacja i nadzór pracy zespołu recepcji oraz służby pięter (grafiki, zadani

2025-12-05 15:05:26
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
Hotel Restauracja Jaś Wędrowniczek sp. z...
Rymanów +14km
8 dni temu - Aplikuj szybko z Nuzle  
Chcę otrzymywać podobne oferty na e-mail!

Asystent projektanta - przeciwpożarowe instalacje...

Firma CERBEX zatrudni pracownika na stanowisko asystent projektanta.Zakres obowiązków: - rysowanie instalacji sanitarnych w zakresie systemów gaszenia (m.in. instalacje tryskaczowe, gazowe) oraz instalacji hydrantowych, na podstawie wytycznych p

2025-12-04 16:25:04
Krosno +18km
9 dni temu z krosno24.pl 

Praca Dla Kierowca Kurier Pracownik biurowy (kat.B)

Firma TransAllen Dźwigi & Podnośniki to firma zajmująca się wynajmem i sprzedażą specjalistycznych maszyn budowlanych, prowadzeniem Kompleksu motoryzacyjnego SerivcePoint oraz transportem dla światowego lidera usług kurierskich DHL w związku z d

2025-12-04 16:25:04
Krosno +18km
9 dni temu z krosno24.pl 

Ogłoszenie o pracę – Kierownik Recepcji

Wymagania: Doświadczenie na podobnym stanowisku w branży hotelarskiej. Umiejętność zarządzania zespołem i organizacji pracy. Wysoka kultura osobista, komunikatywność i nastawienie na obsługę Gościa

2025-12-04 14:27:05
Rymanów +14km
9 dni temu z sanok24.pl 

Specjalista ds. BHP

Twój zakres obowiązków, Przeprowadzanie bieżących kontroli w zakresie BHP na budowie z ramienia Generalnego Wykonawcy., Sporządzanie raportów dotyczących stanu BHP., Prowadzenie szkoleń dla pracowników., Współpraca ze służbami BHP z ramienia..

2025-12-02 12:41:38
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
PORR S.A
Krosno +18km
11 dni temu z pracuj.pl 

Specjalista_Specjalistka IT

Specjalista_Specjalistka IT Nowy Styl Sp. z o.o.Miejsce pracy: JasłoNr ref.: IT/12/25Twój zakres zadań:- monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT- udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki- praca w systemie ticketowym- za

2025-12-01 16:25:01
Krosno +18km
12 dni temu z krosno24.pl 

praca

Do prac w domu i ogrodzie, dorywczo zatrudnię ul.Witosa 18. 36-200 Brzozów. tel. 663 313 663

2025-11-29 21:05:25
Umowa: InnaRodzaj pracy: Sezonowa
Janusz Kędzierski
Brzozów +4km
14 dni temu - Aplikuj szybko z Nuzle  

Referent ds. administracji

Zakres obowiązków:obsługa kancelarii urzędu w elektronicznym podsystemie obiegu dokumentów, obsługa Powiatowej Rady Rynky Pracy, prowadzenie rejestru kart drogowych i rozliczanie paliwaLink do oferty:https://pup_sanok.bip.gov.pl/nabor-pracowniko

2025-11-28 18:40:37
do 6700 złUmowa o pracęRodzaj pracy: Stała
Powiatowy urząd pracy w sanoku
Sanok +18km
15 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Sanoku 

Finance & Operations Director (Dyrektor operacyjny...

Your responsibilities, Acting as a strategic advisor to the CEO and UK Directors., Leading the annual budgeting cycle – planning, forecasting, and reporting., Delivering accurate monthly management accounts and annual financial statements.,..

2025-11-27 14:41:26
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
GRUPA590 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sanok +18km
16 dni temu z pracuj.pl 

Konsultant Medyczny - Sprzedawca w salonie medycznym-Rozwiń...

Twój zakres obowiązków, Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie przede wszystkim za prowadzenie sklepu medycznego, obsługę klienta oraz realizację wniosków NFZ..

2025-11-27 08:40:33
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
LIFE CARE GL SP Z O.O
Brzozów +4km
16 dni temu z pracuj.pl 

Dyrektor zarządzający

Twój zakres obowiązków, Nadzór nad operacjami i procesami biznesowymi,, Współtworzenie i wdrażanie wraz z Dyrektorem Operacyjnym strategii rozwoju organizacji, inicjowanie projektów wzrostowych, rozwój nowych produktów, analiza i otwieranie nowy

2025-11-26 10:41:36
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
MULTI STONE Sp. z o.o
17 dni temu z pracuj.pl 

Dostawca - Kurier

Twój zakres obowiązków, Odbieranie i dostarczanie posiłków/zakupów, Dostawy kurierskie małych przesyłek (Xpress Delivery), Zabezpieczanie przesyłek przed ewentualnymi uszkodzeniami, Utrzymywanie dobrych relacji z klientami..

2025-11-24 09:41:26
Rodzaj pracy: Stała
PTD PARTNER Sp. z o.o
Sanok +18km
19 dni temu z pracuj.pl 

Dyrektor miejsko gminnego ośrodka kultury i sportu

Zakres obowiązków:Ramowy zakres zadań wykonywanych na stanowisku:• prowadzenie działalności MGOKIS w Zagórzu zgodnie ze statutem i obowiązującymi przepisami • kierowanie bieżącą działalnością i zarządzanie MGOKIS oraz reprezentowanie jednostki n

2025-11-19 18:40:41
od 7000 złUmowa o pracęRodzaj pracy: Stała
Gmina zagórz
Zagórz +25km
24 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Sanoku 

Informatyk

Zakres obowiązków:do uzgodnienia Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, informatyczne Wynagrodzenie brutto: od 6 117 PLNRodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określonyWymiar etatu:0.75Sposób aplikowania:bezpośrednio do prac

2025-11-17 18:40:41
od 6117 złUmowa o pracęRodzaj pracy: Stała
Interq sp z o o
Sanok +18km
26 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Sanoku 

Asystentka Prezesa – LEX4EKO Sp. z o.o

Zakres obowiązków: Wsparcie pracy Prezesa: zarządzanie kalendarzem i umawianie spotkań biznesowych, przygotowywanie dokumentów, prezentacji i podstawowych analiz

2025-11-17 14:27:01
Sanok +18km
26 dni temu z sanok24.pl 

Asystentka zarządu

Zakres obowiązków:- sporządzanie i redagowanie pism na polecenie Zarządu firmy,- ścisła współpraca z firmami, organizacjami, instytucjami, pawilonami handlowymi na terenie Polski oraz Słowacji jak również poszczególnymi działami firmy Wymagania:

2025-11-13 18:40:33
od 4666 złUmowa o pracęRodzaj pracy: Stała
Merkury Market sp z o. o. sp. k
Krosno +18km
30 dni temu - Aplikuj szybko z Nuzle  

Asystent projektanta branży sanitarnej

Wymagania:- wiedza techniczna w zakresie sieci, instalacji sanitarnych ,-znajomość AutoCAD,-czynne prawo jazdy kategorii B-umiejętność pracy w zespole-umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów technicznych

2025-11-05 14:27:03
Sanok +18km
sanok24.pl

Dyrektor Oddziału – Niezależny Partner Biznesowy

Dyrektor Oddziału – Niezależny Partner BiznesowyTwój zakres obowiązków Prowadzenie oddziału GO-leasing (w formie stacjonarnej lub mobilnej) jako niezależny Partner biznesowy. Aktywne pozyskiwanie klientów w kanałach online oraz offline. Sprzedaż

2025-10-31 10:59:46
GO-leasing Sp. z o.o 
5,0 
Krosno +18km
gowork.pl

Koordynator 5S

ADR Polska Sp. z o.o. poszukuje kandydatów na stanowisko: Koordynator 5S Miejsce pracy: Zagórz, ul. Bieszczadzka 5 ________________________________________ O firmie: ADR Polska Sp. z o.o. jest częścią międzynarodowej grupy ADR – jednego z czołow

2025-09-22 21:05:32
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
ADR POLSKA SP. Z O.O
Zagórz +25km
Aplikuj szybko z Nuzle  

KOORDYNATOR 5S

Wymagania: Wykształcenie min. średnie techniczne (mile widziane wyższe – inżynierskie). Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny. Doświadczenie zawodowe na podobnym s

2025-09-22 14:27:03
Zagórz +25km
sanok24.pl

Asystent/ka Prezesa Zarządu

Zakres obowiązkówKoordynowanie i organizowanie obiegu dokumentów biurowych, w tym przygotowywanie raportów i zestawieńWspieranie zespołów projektowych w zakresie administracyjnym, technicznym oraz organizacyjnymPrzygotowywanie, edytowanie i

2025-09-16 08:23:01
Krosno +18km
biurokarier.prz.edu.pl

Asystent/tka Biura

Wymagania Mile widziane wykształcenie w jednej z tych dziedzin jak: administracja, zarządzanie, fin

2025-08-26 08:23:00
Krosno +18km
biurokarier.prz.edu.pl

Kierownik Recepcji Hotelu

Zakres obowiązków:• Organizacja i nadzór pracy zespołu recepcji oraz służby pięter (grafiki, zadania, kontrola jakości).• Profesjonalna obsługa Gości hotelowych – meldowanie, rezerwacje, wystawianie dokumentów sprzedaży.• Dbanie o

2025-08-19 14:27:03
Rymanów +14km
sanok24.pl
Podobne oferty pracy
Oferta sponsorowana

Spedytor (praca zdalna) @ Talent Advisors

Doświadczenie w branży TSL na podobnym stanowisku Język angielski (B2) Mile widziany inny język europejski (nie jest to warunek konieczny) Praca zdalna Umowa o pracę lub kontrakt B2B (wg Twoich preferencji) Atrakcyjne wynagrodzenie Premie uzależ

2025-12-06 10:25:11
Talent Advisors
Remote
nofluffjobs.com
Oferta sponsorowana

Spedytor (praca zdalna) @ Talent Advisors

Doświadczenie w branży TSL na podobnym stanowisku Język angielski (B2) Mile widziany inny język europejski (nie jest to warunek konieczny) Praca zdalna Umowa o pracę lub kontrakt B2B (wg Twoich preferencji) Atrakcyjne wynagrodzenie Premie uzależ

2025-12-06 10:25:11
Talent Advisors
Remote
nofluffjobs.com
Oferta sponsorowana

Koordynator/ka Administracji Magazynowej (m/k/x*)

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Nadzorowanie procesu związanego z załadunkiem i rozładunkiem towarów zgodnie z przyjętym procesem; - Dbałość o jakość i terminowość w realizacji procesów magazynowych; - Bieżącą kontrola i wyjaśnianie reklamacji; - Wspierani

2025-11-28 11:30:28
RABEN LOGISTICS POLSKA SP. Z O. O
Rzeszów +43km
aplikuj.pl
Oferta sponsorowana

Kierownik regionalny

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Zarządzanie operacyjne siecią sklepów w podległym regionie (Polska, Czechy, Słowacja) - Kontrola prawidłowego funkcjonowania marketów i poprawnej organizacji - Nadzór nad kierownikami sklepów, personelem i procesami operacyj

2025-12-12 15:30:15
Merkury Market
Krosno +18km
aplikuj.pl

Dyrektor / Dyrektorka Sprzedaży Zdalnej

Twój zakres obowiązków, Opracowanie i realizacja strategii sprzedaży zdalnej, w tym planowanie celów, identyfikacja nowych rynków oraz współpraca z marketingiem i innymi działami przy kampaniach i rozwoju narzędzi cyfrowych., Opracowanie i..

2025-12-11 17:40:55
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
eService Sp. z o.o
2 dni temu z pracuj.pl 

Młodszy asystent ds. obsługi zamówień (praca...

Lubisz kontakt z ludźmi i chcesz pracować z domu, wspierając dział logistyki i sprzedaży? Szukamy osoby na stanowisko Asystent ds. obsługi zamówień, która zadba o sprawny przepływ informacji między klientami a magazynem – w 100% zdalnie. Młodszy

2025-12-11 10:59:43
Ogłoszenie partnerskie
2 dni temu z gowork.pl 

Koordynator usług opiekuńczych i projektów edukacyjnych

Zakres obowiązków:- poszukiwanie klientów na kursy podczas rozmowach telefonicznych i spotkań,- rekrutacja osób do udziału w kursach,- prowadzanie dokumentacji projektowej,- formalna organizacja kursów i nadzór nad jakością,- koordynacja usług o

2025-12-12 18:40:40
od 5200 złUmowa o pracęRodzaj pracy: Stała
Edu-it augustyn, pieprzycki sp.j
Rzeszów +43km
Wczoraj - Aplikuj szybko z Nuzle  

Spedytor / Spedytorka

Twój zakres obowiązków, Obsługa klienta w zakresie rezerwacji przepraw promowych, mostów i tuneli dla ruchu cargo, , Nadzór i kontrola przebiegu zleceń, Aktywne pozskiwanie nowych klientów oraz rozwijanie trwałych relacji z Przewoźnikami..

2025-12-12 18:40:04
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
GOODFERRY TRANSPORT sp. z o.o
Rzeszów +43km
Wczoraj z pracuj.pl 

Doradca / Doradczyni Klienta

Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klien

2025-12-12 15:22:24
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
Bank Pocztowy S.A
Jasło +40km
Wczoraj z praca.pl 

Doradca / Doradczyni Klienta

Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klien

2025-12-12 15:21:09
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
Bank Pocztowy S.A
Rzeszów +43km
Wczoraj z praca.pl 

Junior Business Development Manager (B2B)

2025-12-12 14:54:07
Agencja Reklamowa ROXART
Rzeszów +43km
Wczoraj z rocketjobs.pl 

Asystent Kas Samoobsługowych (K,M,X)

Szukamy kandydatów i kandydatki do obsługi kas samoobsługowych w dużych sklepach. Ogłoszenie jest skierowane do pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności. Asystent przede wszystkim pomaga klientom, którzy zdecydowali się użyć kasy samoobsłu

2025-12-11 21:25:19
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
ipracujzdalnie.pl 
5,0 
Rzeszów +43km
2 dni temu z infopraca.pl 

Pracownik biurowy

Zakres obowiązków:Do głównych zadań należało będzie wypisywanie oraz przyjmowanie faktur i dokumentów, korespondencja mailowa z klientami, firmami leasingowymi oraz kontrahentami. Zajmowanie się sprawami urzędowymi typu rejestracja auta itp Wyma

2025-12-11 18:40:31
od 2333 złUmowa o pracęRodzaj pracy: Stała
Center lifts polska piotr kaszowski spółka...
Rzeszów +43km
2 dni temu - Aplikuj szybko z Nuzle  

Specjalistka / Specjalista w Biurze Rozwoju Biznesu

Twój zakres obowiązków, Koordynacja i realizacja projektów rozwojowych i innowacyjnych, Analiza trendów rynkowych i regulacyjnych w celu tworzenia nowych usług, Współpraca z zespołami technicznymi, prawnymi i biznesowymi, Przygotowywanie..

2025-12-11 11:41:46
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
PGE Obrót S.A
Rzeszów +43km
2 dni temu z pracuj.pl 

Konsultant / Konsultantka ds. Klientów Biznesowych

Opis stanowiska Aktywna sprzedaż produktów i usług dla sektora biznesowego Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami Realizacja celów sprzedażowych Udział w szkoleniach zawodowych

2025-12-11 11:00:04
Umowa: Kontrakt B2B
Polska +36km
2 dni temu z praca.pl 

Asystent/Asystentka Oddziału

Expander. Ekspert od spraw ważnych.Jesteśmy liderem w dostarczaniu najlepszych rozwiązań finansowych w Polsce: kredytów hipotecznych, gotówkowych, inwestycji, nieruchomości i usług finansowania przedsiębiorstw. Wyróżnia nas innowacyjne podejście

2025-12-11 05:25:21
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
Expander Advisors Sp. z o. o
Rzeszów +43km
2 dni temu z infopraca.pl 

Pracownik administracji w schronisku dla bezdomnych...

Zakres obowiązków:Obsługa kancelaryjno-biurowa, prowadzenie spraw kancelaryjnych związanych z obsługą korespondencji, prowadzenie ewidencji i rejestrów, obsługa interesantów i udzielane informacji, obsługa telefoniczna, obsługa poczty email, pro

2025-12-10 18:41:07
do 7000 złUmowa o pracęRodzaj pracy: Stała
Rzeszowskie stowarzyszenie ochrony zwierząt...
Rzeszów +43km
3 dni temu - Aplikuj szybko z Nuzle  

Zleceniobiorczyni / Zleceniobiorca w Biurze ds...

Twój zakres obowiązków, Zakładanie nowych akt osobowych oraz uzupełnianie założonych akt osobowych o wytworzone w trakcie zatrudnienia dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w

2025-12-10 16:41:00
Rodzaj pracy: Stała
PGE Obrót S.A
Rzeszów +43km
3 dni temu z pracuj.pl 

Asystent / Asystentka projektanta - sieci światłowodowe

Twój zakres obowiązków, projektowanie przebiegu sieci światłowodowych , sporządzanie pism i wniosków związanych z realizowanymi zadaniami, uzgodnienia projektów z inwestorami, właścicielami nieruchomości, kierownikami budowy, ekipami wykonawczym

2025-12-10 13:41:30
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
Skyware spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Rzeszów +43km
3 dni temu z pracuj.pl 

Koordynator / Koordynatorka Zespołu Pielęgniarskiego

Praca w ramach opieki ambulatoryjnej i medycyny pracy w Centrum Medycznym LUX MED przy ul. Jabłońskiego 2/4 w Rzeszowie. Podejmując z nami współpracę możesz liczyć m.in na:​​ stabilne i bezpieczne zatrudnienie w największej grupie medycznej w Po

2025-12-10 11:11:02
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
LUX MED Sp. z o. o
3 dni temu z praca.pl 

Asystent technologa

Wymagania wykształcenie wyższe (preferowane kierunki Inżynieria produkcji i inne techniczne)

2025-12-10 08:23:02
Rzeszów +43km
3 dni temu z biurokarier.prz.edu.pl 

Koordynator/ka Administracji Magazynowej

Koordynator/ka Administracji Magazynowej53_4684340Obowiązki Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia cennego doświadczenia; Możliwość realizacji ciekawych, ambitnych i pełnych wyzwań zadań; Stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę; Zaufanie

2025-12-10 06:59:43
RABEN LOGISTICS POLSKA SP. Z O. O
Rzeszów +43km
3 dni temu z gowork.pl 

Prezes wojewódzkiego sądu administracyjnego w...

Zakres obowiązków:1. Obsługa kasowa sądu.2. Prowadzenie rejestru dochodów.3. Odprowadzanie gotówki do banku.4. Udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych.5. Wprowadzanie i dekretowanie dokumentów księgowych do systemu księgowego.6. Przygotowyw

2025-12-09 18:40:31
od 5500 złUmowa o pracęRodzaj pracy: Stała
WOJEWÓDZKI SĄD ADMINISTRACYJNY W RZESZOWIE
Rzeszów +43km
4 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie 

Referent

Zakres obowiązków: Do zakresu zadań referenta realizującego zadania z zakresu świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego należeć będzie w szczególności:1. Przyjmowanie, rejestrowanie i weryfikacja wniosków,2. Prowadzenie postępowania przyzn

2025-12-09 18:40:31
od 4806 złUmowa o pracęRodzaj pracy: Stała
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W CHMIELNIKU
Chmielnik +36km
4 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie 

Specjalistka ds. Administracji i Dofinansowań

W związku z dynamicznym rozwojem firmy oraz rozszerzeniem obszarów działalności, GastroInvest Group poszukuje osoby na stanowisko Specjalisty ds. Administracji i Dofinansowań. Rzeszów, ul. Targowa 3 GastroInvest Group Jeśli jesteś osobą dokładną

2025-12-09 15:05:30
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
GASTROINVEST GROUP 
5,0 
Rzeszów +43km
4 dni temu - Aplikuj szybko z Nuzle  

Specjalista / Specjalistka ds. Projektów Unijnych

Dołącz do naszego zespołu jako Specjalista ds. Dofinansowań Krajowych i Europejskich! Renomowana instytucja szkoleniowa, działająca na terenie całego kraju, poszukuje specjalisty ds. dofinansowań. Szukasz pracy w dynamicznym i wspierającym zespo

2025-12-09 15:05:30
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
GASTROINVEST GROUP 
5,0 
Rzeszów +43km
4 dni temu - Aplikuj szybko z Nuzle  

Specjalista ds. dofinansowań KFS

GastroInvest Group –firma szkoleniowo-doradcza. Naszym celem jest dostarczanie wiedzy, poprzez dostarczanie najwyższych jakościowo szkoleń dla Naszych klientów, które przyśpieszą rozwój ich pracowników. W związku z dynamicznym rozwojem oraz zain

2025-12-09 15:05:30
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
GASTROINVEST GROUP 
5,0 
Rzeszów +43km
4 dni temu - Aplikuj szybko z Nuzle  

Specjalista ds. administracji

Firma GastroInvest Group w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje osób na stanowisko pracownika działu administracji. Do Twoich codziennych obowiązków należeć będzie: - sprzedaż usług firmy; - podtrzymywanie kontaktu z obecnymi partnerami firm

2025-12-09 15:05:30
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
GASTROINVEST GROUP 
5,0 
Rzeszów +43km
4 dni temu - Aplikuj szybko z Nuzle  

Pracownik działu administracji/ obsługi klienta...

Firma GastroInvest Group w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje pracowników do działu administracji/ obsługi klienta biznesowego. Do Twoich obowiązków będzie należeć: - kontakt telefoniczny z klientem biznesowym ( managerowie, dyrektorzy hot

2025-12-09 15:05:30
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
GASTROINVEST GROUP 
5,0 
Rzeszów +43km
4 dni temu - Aplikuj szybko z Nuzle  

Asystent Działu Handlowego

Twój zakres obowiązków, Nadzór nad procesem przygotowania samochodu do wydania, Wydanie samochodów zgodnie ze standardami marki toyota, Kontrola przepływu dokumentacji sprzedażowej, Kompletowanie i przekazywanie dokumentacji sprzedażowej do dzia

2025-12-09 13:41:32
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
DAKAR - TOYOTA RZESZÓW Sp. z o.o. Sp. k
4 dni temu z pracuj.pl 
Wczytywanie ogłoszeń...
Szukasz pracownika biurowego do swojej firmy, asystentki do swojego przedsiębiorstwa, czy może koordynatora, który pomoże tobie w realizacji wielu złożonych projektów? Dobrze trafiłeś, w tej kategorii znajdziesz to i jeszcze więcej. Znajdź sekretarkę, fakturzystę, stażystę, konsultanta, księgowego czy referenta w Turze Pole. Potrzebujesz osób ze znajomością języka angielskiego, niemieckiego, rosyjskiego czy mandaryńskiego? Nie ma problemu, z nami znajdziesz każdego pracownika związanego z administracją biurową. Znajdziesz osoby z doświadczeniem, a także osoby, które tego doświadczenia chciałyby nabrać w twojej firmie w Turze Pole. W tej kategorii znajdziesz zarówno pracowników szukający zatrudnienia na stałe jak i na zastępstwo. Pamiętaj tylko by tworząc ogłoszenie oznaczyć obowiązki i wymagania od kandydata, ale również korzyści jakie osiągnie wybierając twoją firmę.
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości

Otrzymuj powiadomienia o nowych ofertach pracy w Turze Pole

Uzupełnij adres e-mail Wpisz poprawny adres e-mail
Już 84 168 użytkowników otrzymuje powiadomienia o ofertach pracy