Zakres obowiązków:Ramowy zakres zadań wykonywanych na stanowisku:• prowadzenie działalności MGOKIS w Zagórzu zgodnie ze statutem i obowiązującymi przepisami • kierowanie bieżącą działalnością i zarządzanie MGOKIS oraz reprezentowanie jednostki n
2025-11-19 18:40:41Czego oczekujemy od kandydata/kandydatki? min. rocznego doświadczenia w sprzedaży usług marketingowych, umiejętności analitycznych doradztwa merytorycznego i umiejętności dopasowania rozwiązań pasujących do biznesu naszych klientów, wysoko rozwi
2025-10-23 10:27:57DIGITALKSkills and attributes for success 2-3 years of experience developing and executing IT strategies or leading large-scale technology transformation programs Strong strategic thinking and business acumen combined with technology understanding A pas
2025-10-29 10:25:14EY PolskaZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Obsługa klienta. - Dbanie o czystość i porządek w sklepie. - Wykładanie towaru. - Praca na kasie fiskalnej. - Dbanie o ekspozycję produktów. WYMAGANIA: - ukończone 18 lat - komunikatywny język polski - dyspozycyjność również
2025-12-02 22:30:08Trade Estate Group Sp. z o.oZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Obsługa maszyn i urządzeń produkcyjnych - Nastawianie i przezbrajanie maszyn - Nadzór nad procesem produkcji i kontrola jakości - Obsługa elektronarzędzi - Obsługa wózków widłowych WYMAGANIA: - Doświadczenie na podobnym stan
2025-11-30 07:30:05Gi Group SAFinance & Operations Director (Dyrektor operacyjny ds. finansów)Your responsibilities Acting as a strategic advisor to the CEO and UK Directors. Leading the annual budgeting cycle – planning, forecasting, and reporting. Delivering accurate month
2025-11-29 06:59:49GRUPA590 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄYour responsibilities, Acting as a strategic advisor to the CEO and UK Directors., Leading the annual budgeting cycle – planning, forecasting, and reporting., Delivering accurate monthly management accounts and annual financial statements.,..
2025-11-27 14:41:26Twój zakres obowiązków, Kierowanie i nadzorowanie Oddziałem, w zakresie wynikającym z regulacji wewnętrznych obowiązujących w Spółce oraz udzielonych pełnomocnictw., Kreowanie pozytywnego wizerunku marki Rewita oraz reprezentowanie Spółki.,..
2025-11-13 13:40:41Zakres obowiązków:Kierowanie bieżącą działalnością i reprezentowanie jednostki na zewnątrz, zarządzanie majątkiem jednostki, zatrudnianie i zwalnianie pracowników, wydawanie zarządzeń, instrukcji i poleceń służbowych, ustalanie programu działani
2025-12-03 18:40:30Twój zakres obowiązków, Nadzór nad operacjami i procesami biznesowymi,, Współtworzenie i wdrażanie wraz z Dyrektorem Operacyjnym strategii rozwoju organizacji, inicjowanie projektów wzrostowych, rozwój nowych produktów, analiza i otwieranie nowy
2025-11-26 10:41:36Twój zakres obowiązków, realizacja i koordynowanie planów sprzedażowych oddziału Banku, nadzór nad prawidłową i sprawną obsługą klientów, pozyskiwanie nowych klientów poprzez budowanie relacji z klientem, dbałość o jakość portfela kredytowego..
2025-12-03 11:41:50Twój zakres obowiązków, Zarządzanie i rozwój biznesu blacharsko-lakierniczego w regionie mazowieckim, Odpowiedzialność za wyniki finansowe podległych obiektów i działów, Dążenie do optymalizacji kosztów i podnoszenie efektywności oraz rentownośc
2025-12-01 10:41:26Twój portal z ofertami pracy
2025-12-05 11:54:06Talent AdvisorsPracodawca:Grafton Sp. Z o.o.Opis stanowiska:Dla naszego klienta, polskiej firmy z ponad 30 letnim doświadczeniem w produkcji i sprzedaży artykułów marketingowych i reklamowych, poszukujemy aktual
2025-12-03 10:10:08Aplikuj.plTwój portal z ofertami pracy
2025-12-01 13:54:06PKO Bank Polski SATwój zakres obowiązków, Opracowanie i realizacja strategii sprzedaży zdalnej, w tym planowanie celów, identyfikacja nowych rynków oraz współpraca z marketingiem i innymi działami przy kampaniach i rozwoju narzędzi cyfrowych., Opracowanie i..
2025-11-17 00:40:11Wydawnictwo
2025-10-29 08:55:04Rzeczoznawca/czyni Zdalny/a Komunikacyjny/a81_4674555Obowiązki ustalenie z poszkodowanym oględzin zdalnych, pozyskiwanie dokumentacji do oględzin zdalnych, wykonywanie oględzin przedmiotu szkody, kwalifikacja uszkodzeń i wyliczanie wysokości ods
2025-12-04 06:59:40TUiR WARTA S.AWymagania student 4 lub 5 roku prawa, lub absolwent prawa, dyspozycyjność w wymiarze około 120 - 160 godzin miesięcznie, d
2025-11-07 08:24:03MILENA DOROBEK-LIS Kancelaria radcowskaSzukamy kandydatów i kandydatki do obsługi kas samoobsługowych w dużych sklepach. Ogłoszenie jest skierowane do pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności. Asystent przede wszystkim pomaga klientom, którzy zdecydowali się użyć kasy samoobsłu
2025-11-26 21:25:20ADR Polska Sp. z o.o. poszukuje kandydatów na stanowisko: Koordynator 5S Miejsce pracy: Zagórz, ul. Bieszczadzka 5 ________________________________________ O firmie: ADR Polska Sp. z o.o. jest częścią międzynarodowej grupy ADR – jednego z czołow
2025-09-22 21:05:32Wymagania: Wykształcenie min. średnie techniczne (mile widziane wyższe – inżynierskie). Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny. Doświadczenie zawodowe na podobnym s
2025-09-22 14:27:03Zakres obowiązków:obsługa kancelarii urzędu w elektronicznym podsystemie obiegu dokumentów, obsługa Powiatowej Rady Rynky Pracy, prowadzenie rejestru kart drogowych i rozliczanie paliwaLink do oferty:https://pup_sanok.bip.gov.pl/nabor-pracowniko
2025-11-28 18:40:37Twój zakres obowiązków, Odbieranie i dostarczanie posiłków/zakupów, Dostawy kurierskie małych przesyłek (Xpress Delivery), Zabezpieczanie przesyłek przed ewentualnymi uszkodzeniami, Utrzymywanie dobrych relacji z klientami..
2025-11-24 09:41:26Zakres obowiązków:do uzgodnienia Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, informatyczne Wynagrodzenie brutto: od 6 117 PLNRodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określonyWymiar etatu:0.75Sposób aplikowania:bezpośrednio do prac
2025-11-17 18:40:41Zakres obowiązków: Wsparcie pracy Prezesa: zarządzanie kalendarzem i umawianie spotkań biznesowych, przygotowywanie dokumentów, prezentacji i podstawowych analiz
2025-11-17 14:27:01Wymagania:- wiedza techniczna w zakresie sieci, instalacji sanitarnych ,-znajomość AutoCAD,-czynne prawo jazdy kategorii B-umiejętność pracy w zespole-umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów technicznych
2025-11-05 14:27:03Fundacja z Bieszczad zatrudni pracownika administracyjno - organizacyjnego do pisania projektów na organizację warsztatów o różnych tematykach związanych z działalnością statutową Fundacji( artystycznych, kulturalnych , społecznych, technicznych
2025-11-04 21:05:27Zatrudnimy pracownika biurowo - organizacyjnego do pracy w pensjonacie w Bieszczadach (z zakwaterowaniem). Praca polega na organizowaniu i koordynowaniu pracy związanej z gastronomią, sprzątaniem, praniem, pracami technicznymi i organizacją impr
2025-10-24 05:05:28Zatrudnię na stanowisko pracownik biurowy-informatyk do Ośrodka Turystycznego. Do obowiązków pracownika będzie należała bieżąca obsługa biura w ośrodku turystycznym, marketing, obsługa urządzeń biurowych. Warunek konieczny możliwość ZAMIESZKANIA
2025-10-24 05:05:28