Twój zakres obowiązków: kontrola i doradztwo w zakresie warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP, ppoż i ochrony środowiska na Inwestycjach; inicjowanie i koordynowanie działań mających na celu poprawę warunków BHP i PPOŻ - aktywne dz
2024-04-19 13:38:03Twój zakres obowiązków Przygotowywanie dokumentacji przetargowej pod kątem zgodności z wymogami ustawy PZP Koordynowanie procesu składania ofert, monitorowanie ich terminów, składanie wyjaśnień, wymiana korespondencji, współpraca z działem prawnym We
2024-05-10 12:10:27Zakres obowiązków:Prowadzenie spraw kancelaryjnych, zarządzanie obiegiem korespondencji i prowadzenie dokumentacji szkolnej, intendentura- prowadzenie magazynu żywieniowego, sporządzanie raportów żywieniowych, prowadzenie dokumentacji księgowo-finans
2024-05-16 18:41:26Zakres obowiązków:Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów wewnątrz firmy, telefoniczna obsługa klientów, zamówienia materiałów oraz usług podwykonawczych, tworzenie wycen. Praca od poniedziałku do piąt
2024-05-15 18:41:31Zakres obowiązków:Współpraca z działem księgowości oraz wsparcie administracyjne. Dbanie o estetykę i porządek w biurze.Kontakt z dostawcami oraz zarządzanie zamówieniami. Utrzymywanie porządku w magazynie i nadzór nad stanem zapasów. Praca od ponied
2024-05-14 18:41:27Zakres obowiązków:Prowadzenie Repertorium. Bieżąca obsługa administracyjna biura, kancelarii, nadzór nad korespondecją przychodzącą i wychodzącą. Czynny udział w sprawach prowadzonych przez Kancelarię, sporządzenie projektów pism, archiwizacja dokume
2024-05-14 18:41:27Zakres obowiązków:Prowadzenie sekretariatu biura Zarządu Spółdzielni, kierwoanie ruchem interesantów i ekspedycja korespondencji, przepisywanie na komputerze pism na potrzeby członków Zarządu GSM, prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania or
2024-05-14 18:41:27Zakres obowiązków:Organizowanie wyjazdów integracyjnych i promocyjnych, tworzenie i odpowiadanie na korespondencję mailową, dbanie o porządek w dokumentacji biura, organizacja harmonogramu, przygotowywanie dokumentów. Praco od poniedziałku do piątku
2024-05-10 18:41:28Zakres obowiązków:Realizowanie codziennych zadań z zakresu szeroko rozumianej obsługi klienta biznesowego, wprowadzanie zleceń do systemu i ich bieżąca obsługa. Stały kontakt z klientami: mailowy i telefoniczny, przygotowywanie ofert cenowych, działa
2024-05-09 18:41:28Zakres obowiązków:Recepcjonista/kasjer: reprezentuje hostel, melduje, rozlicza pobyt gości, odpowiada za sprawną obsługę gości, sporządza dobową dokumentacje recepcji, raporty fiskalne, nadzoruje prace innych komórek (w tym służby parterowe/obsługuje
2024-05-08 18:41:28Zakres obowiązków:- prowadzenie sekretariatu oraz zapewnianie sprawnego funkcjonowania biura,- zaopatrzenie biura w materiały biurowe, spożywcze i eksploatacyjne,- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz centrali telefonicznej,- organ
2024-05-07 18:41:25Zakres obowiązków:Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów,Tworzenie pism i dokumentów,Wykonywanie zestawień na potrzeby przełożonych,Samodzielne realizowanie zadań zleconych przez przełożonych,Zaopatrzenie w artykuły niezbędne do prowadzenia biura
2024-05-06 18:41:33Zakres obowiązków:Zapewnianie prawidłowej opieki i wychowania dzieciom w Rodzinnym Domu Dziecka. Dbanie o rozwój emocjonalny, psychiczny, społeczny. Zapewnienie właściwej opieki zdrowotnej, terapii specjalistycznych, uzupełnianie zaległości szkolnych
2024-05-06 18:41:33Zakres obowiązków:Terminowe załatwianie spraw zgodnie z obowiązującymi przepisami. Prowadzenie dokumentacji zgodnie z instrukcja kancelaryjną GDIR. Gromadzenie i właściwe przechowywanie zarządzeń, rozporządzeń, pism, korespondencji oraz przekazywanie
2024-05-06 18:41:33Zakres obowiązków:Planowanie i realizacja przedsięwzięć promujących pełnienie służby wojskowej. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:30-15:30. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceWymagania pożądane: Wykszta
2024-05-06 18:41:33Dyrektor Oddziału – Niezależny Partner BiznesowyTwój zakres obowiązków Prowadzenie działalności gospodarczej przez cały okres trwania umowy partnerskiej. Prowadzenie oddziału GO-leasing (w formie stacjonarnej lub mobilnej) jako podstawowej jednostki
2024-05-05 11:00:23GO-leasing Sp. z o.o 5,0Opis zadań:1. Zarządzanie fakturami i ich wystawianie, korygowanie;2. Wprowadzanie do systemu i archiwizowanie dokumentów magazynowych;3. Wystawianie faktury oraz pozostałych dokumentów w systemie; 4. Przesyłanie danych klientów, praca na bazie danyc
2024-05-09 18:41:28Zakres obowiązków: Bezpośrednia obsługa spraw studentów; Kontakt ze studentami i wykładowcami drogą telefoniczną i mailową; Obsługa systemu dziekanatowego ProAkademia oraz systemu POLON; Prowadzenie dokumentacji związanej z przebiegiem studiów;
2024-05-09 18:41:28Zakres obowiązków:Segregowanie i układanie faktur sprzedaży. Praca od poniedzialku do piątku, w godzinach 7-15. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawoweInne wymagania: umiejętność organizacji pracy własnej oraz pracy w grupie, biegła
2024-05-17 18:41:30ASSIDUUS INSURANCE PARTNERS to pierwsze inteligentne doradztwo finansowe w Polsce. Tworzone jest przez zespół niezależnych ekspertów finansowo-ubezpieczeniowych, który do przeprowadzenia analizy potrzeb Klienta oraz stworzenia Osobistego Planu Finans
2024-05-05 11:00:23Assiduus Insurance PartnersNasz Klient poszukuje kandydatów z językiem niemieckim (od poziomu b1/b2) Pracownik administracyjny z językiem niemieckim Obowiązki weryfikowanie zapytań w systemie uzupełnianie danych odpowiadanie na zapytania innych zespołów Wymagania znajomość nie
2024-05-05 11:00:23Personnel and Media SolutionsZakres obowiązków:Pełna obsługa pacjentów w obrębie zaopatrzenia w indywidualne wkładki ortopedyczne, przeprowadzenie pełnego badania klinicznego jaki i przy użyciu odpowiedniego sprzętu, zaprojektowanie wkładek, wyfrezowanie i wykończenie wkładek, d
2024-05-16 18:41:26Praca w biurze ze znajomością języka rosyjskiego / Pracownik biurowy/ Rekruter/ Рекрутер. Офисная работа со знаниями русского язTwój zakres obowiązków tworzenie oraz aktualizacja ogłoszeń rekrutacyjnych weryfikacja dokumentów kandydatów prowadzenie s
2024-05-08 11:00:26Synago Maciej Jankowski Sp.k 4,7Zakres obowiązków:Udostępnianie wejścia do budynku Uczelni w dni zjazdów. Udzielanie informacji dydaktykom i studentom w zakresie rozmieszczenia sal, planu zajęć i innych powierzonych informacji. Prowadzenie i aktualizacja rejestru sprzętu medycznego
2024-05-07 18:41:24Zakres obowiązków:Nadzór odraz koordynacja prac projektantów, wykonawców i dostawców.Wizje techniczne w terenie w celu opracowania koncepcji projektowychTworzenie dokumentacji projektowej i powykonawczej.Współpraca z operatorami telekomunikacyjnymi w
2024-05-02 18:41:32Zakres obowiązków:Prawidłowy rozładunek, składowanie i załadunek towaru. Przyjmowanie i wydawanie towaru zgodnie z obowiązującymi procedurami w oparciu o ściśle określone dokumenty. Magazynowanie, wydawanie i wykładanie produktów i opakowań z zachowa
2024-04-30 18:41:34Regionalny Koordynator HandlowyTwój zakres obowiązków Budowanie trwałych relacji z klientami i handlowcami Rozwiązywanie technicznych kwestii klientów i handlowców Wsparcie techniczne Działu Sprzedaży w realizacji jego celów Aktywny wkład w tworzenie
2024-04-29 18:00:08CALDO WENTYLACJA SP. Z O. O 3,4Technik informatykTwój zakres obowiązków Obsługiwać oraz wspierać całokształt procesów związanych z techniczną stroną funkcjonowania firmy; Utrzymywać urządzenia oraz reagować w sytuacjach, gdy wymagają one interwencji awaryjnych i naprawczych; Utrzy
2024-04-29 18:00:03Gremi Personal Sp. Z O.O 3,6Pracownik biurowy – Asystent Działu NieruchomościTwój zakres obowiązków Pozyskiwanie ofert wynajmu nieruchomości Weryfikacja, organizacja obiegu i archiwizacja dokumentacji dotyczących nieruchomości (umowy najmu, aneksy, protokoły, faktury) Organizac
2024-04-29 18:00:01Synago Maciej Jankowski Sp.k 4,7Zakres obowiązków:Umawianie spotkań, prowadzenie kalendarza oraz stały kontakt z klientem. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceInne wymagania: chęć rozwoju i poszerz
2024-04-26 18:41:37Twój zakres obowiązków, obsługa bieżących spraw administracyjno - biurowych, m.in. przygotowywanie dokumentów dla zewnętrznej księgowości, skanowanie, drukowanie i archiwizowanie dokumentów, organizacja i obsługa spotkań, odbieranie telefonów; ,..
2024-04-26 14:40:39Twój zakres obowiązków, obsługa klienta – telefoniczna i mailowa (odpowiadanie na wszelkie pytania i wątpliwości związane z towarami oferowanymi przez markę "Wasalaa"), informowanie o dostępnym w sprzedaży asortymencie, pomoc w wyborze,,..
2024-04-25 15:40:45Zakres obowiązków:Obsługa telefonu oraz maila firmowego i bieżących spraw biurowych, ewidencjonowanie godzin pracy pracowników stoczni, zarządzanie ogłoszeniami. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykszt
2024-04-24 18:41:33Twój zakres obowiązków, Wspieranie Managera Gastronomii w zarządzaniu działem F&B oraz sklepem, Działania mające na celu osiąganie założonej sprzedaży i optymalizacje kosztów (kontrola kosztów personalnych, minimalizacja strat), Planowanie czasu..
2024-04-24 16:40:32Twój zakres obowiązków, Obsługa recepcji,, Weryfikacja dokumentów klienta,, Wsparcie zespołu w obszarze likwidacji szkód (przyjmowanie oraz wydawanie samochodów, księgowanie faktur i inne prace administracyjne),, Bieżące raportowanie...
2024-04-24 12:40:39Zakres obowiązków:Prowadzenie strony internetowej, socjal media. Umawianie klientów. Praca na posiadanej bazie klientów. Praca w godzinach: 10-14. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawoweJęzyk: ukraiński, w mowie - A
2024-04-23 18:41:28Zakres obowiązków:- Koordynacja realizacji cyklu szkoleń.- Zarządzanie zespołem zadaniowym.- Opracowanie ofert szkoleniowych.- Kontakt z klientem.- Przygotowanie dokumentacji i materiałów szkoleniowych.- Przygotowanie miejsca szkolenia i niezbędnego
2024-04-23 18:41:28Zakres obowiązków:Bezpośrednia obsługa Gości hotelowych: meldowanie i rozliczanie pobytów, wystawianie faktur, oferowanie usług dodatkowych, informowanie o warunkach pobytu. Przyjmowanie nowych rezerwacji (telefonicznie i mailowo), prowadzenie koresp
2024-04-23 18:41:28Zakres obowiązków:Koordynowanie pracą opiekunek medycznych i opiekunek osoby starszej, rozpoznawanie problemów opiekuńczych osób chorych i niesamodzielnych. Współpraca z pielęgniarkami w zakresie realizowania planu opieki nad pacjentami niesamodzieln
2024-04-22 18:41:27Zakres obowiązków:Nadzór nad pracami rusztowaniowymi. Ustalanie nowych zakresów prac związanych z montażem i demontażem rusztowań. Czynne prowadzenie obmiaru rusztowań i wprowadzanie do systemu. Rozliczanie przerobów, czynne uczestnictwo w spotkaniac
2024-04-22 18:41:27Twój zakres obowiązków, Koordynacja i motywowanie Zespołu w celu realizacji planów sprzedażowych, Współpraca oraz budowanie relacji biznesowych z Kluczowymi Klientami, Bezpośrednia współpraca z działami wspierającymi (Logistyka, Operacja, Finanse,..
2024-04-22 13:40:37Zakres obowiązków:Przygotowywanie i realizowanie wydarzeń firmowych, koordynowanie eventów, współpracowanie z hotelami, restauracjami oraz animatorami. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 9-17. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: ś
2024-04-19 18:41:25Opis zadań:STAŻ ZORGANIZOWANY PRZEZ GUP.Nauka:prowadzenia ewidencji dokumentów księgowych w rejestrze, deklaracja ręczna i automatyczna dokumentów księgowych, realizacji i rozliczania list wypłat, analizy wydatków, sporządzania not księgowych, sporzą
2024-04-27 18:41:41Opis zadań:STAŻ ZORGANIZOWANY PRZEZ GUP.Obsługa korespondencji przychodzącej do firmy i wychodzącej. Segregowanie i przekazywanie korespondencji do adresatów na terenie firmy. Obsługa firmowej poczty elektronicznej. Drukowanie, kopiowanie, faksowanie
2024-04-17 18:41:28Opis zadań:STAŻ ZORGANIZOWANY PRZEZ GUP.Pomoc przy organizacji pracy wydziału. Pomoc w sporządzaniu prostych pism urzędowych. Telefoniczny kontakt z wykonawcami. Wsparcie biura dla Naczelnika Wydziału podczas jego pobytu w terenie. Pomoc w prawidłowy
2024-03-20 18:41:40Zakres obowiązków:Meldowanie gości, wystawianie faktur oraz dokumentów sprzedaży. Dokonywanie rezerwacji telefonicznych, obsługa skrzynki mailowej, obsługa portali rezerwacyjnych, wydawanie kluczy. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 15-22 o
2024-04-29 18:41:31Asystent / Asystentka Dyrektora TechnicznegoTwój zakres obowiązków Pomoc w organizacji i koordynacji działań związanych z realizacją kontraktów, Organizowanie i koordynowanie spotkań, konferencji i szkoleń, Przygotowywanie prezentacji, raportów i inn
2024-04-29 18:00:13Doraco Sp. z o.o. Korporacja BudowlanaAsystent/-tka działu zakupówTwój zakres obowiązków Głównym zadaniem na tym stanowisku będzie wsparcie administracyjno-biurowe w procesie zakupów produktów aluminiowych.Nasze wymagania Wyznajemy żelazne i uczciwe zasady, dlatego otwarcie mówimy, że od
2024-04-29 18:00:13Investa Sp. z o. oAxes System to czołowy producent systemów komputerowej diagnostyki samochodowej.Poszukujemy pracownika na stanowisko Informatyk - wsparcie techniczne.Do Twoich najważniejszych zadań należeć będzie:pozyskiwanie, analizowanie oraz wprowadzanie danych z
2024-04-29 18:00:06AXES SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄGrupa Mercor jest największym w Polsce i jednym z największych w Europie Środkowej podmiotów działających w branży systemów biernych zabezpieczeń przeciwpożarowych. Mcr Tech Lab, jest nową spółką w Grupie Mercor, która odpowiada za dostarczanie innow
2024-04-29 18:00:03MERCOR SASpecjalista ds. BHP (Pruszcz Gdański, Olsztyn)Twój zakres obowiązków Wykonywanie zadań zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie służby BHP.Odpowiedzialność za nasze lokalizacje w Pruszczu Gdańskim oraz Olsztynie.Nasze wymagania ➡️ wykształc
2024-04-29 18:00:03Investa Sp. z o. oJunior Business Development Manager z j. niemieckimTwój zakres obowiązków Twoim głównym zadaniem będzie poszukiwanie nowych możliwości biznesowych oraz budowanie relacji z nowymi klientami z perspektywicznych rynków niemieckojęzycznych w zakresie kon
2024-04-29 18:00:01Elhurt Sp. z o. oOsoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za szeroki zakres obowiązków biurowych, w tym głównie przygotowywanie dokumentów do biur rachunkowych, tworzenie szablonów pracowniczych oraz układanie grafików dla uczniów i ekspedientek
2024-05-10 14:00:27Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań należeć będzie: bud
2024-05-15 12:10:24