ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Praca o charakterze administracyjno – biurowym. Większość czynności wykonywana jest w wymuszonej pozycji siedzącej – praca z dokumentami, obsługa monitora ekranowego powyżej 4 godzin na dobę, kontakt z klientami urzędu. Stan
2025-12-23 07:31:27Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie 5,0Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Starszy referent Do spraw: czynności analitycznych i sprawdzających w Referacie Czynności Analitycznych i Sprawdzających Adres urzędu:
2025-12-22 08:00:00Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie 5,0ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług WYMAGANIA: - Inne wymagania: 1. dokument potwierdzający uzyskanie kwalifikacji w następujących zawodach i specjalnościach: asystent osoby niepełnosprawnej, opiekun osoby starszej, opi
2025-12-20 07:31:18MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ DYNÓWW związku z realizacją nowego projektu infrastrukturalnego w okolicy Sanoka poszukujemy osób do pracy w biurze nadzoru inwestorskiego. • Personel Pomocniczy • Personel Biurowy • Asystent Inżyniera Kontraktu • Asystent Inspektora Robót Drogowych
2025-12-19 21:05:24Twój zakres obowiązków, Nadzór nad prawidłowym utrzymaniem ruchu w zakładzie, w szczególności nad pracą wszystkich urządzeń technicznych w celu zapewnienia bezawaryjnego prowadzenia procesu produkcji, Nadzór techniczny i technologiczny nad..
2025-12-19 14:41:26Szukamy kandydatów i kandydatki do obsługi kas samoobsługowych w dużych sklepach. Ogłoszenie jest skierowane do pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności. Asystent przede wszystkim pomaga klientom, którzy zdecydowali się użyć kasy samoobsłu
2025-12-11 21:25:19Twój zakres obowiązków, Zarządzanie codziennym funkcjonowaniem zakładu, w tym nadzór nad realizacją planów produkcyjnych, monitorowanie wyników oraz wdrażanie działań naprawczych w przypadku odchyleń od założeń;, Wdrażanie, optymalizacja i nadzó
2025-12-11 11:41:46Hotel Restauracja Jaś Wędrowniczek (Rymanów) Poszukujemy doświadczonej, odpowiedzialnej i komunikatywnej osoby na stanowisko Kierownik Recepcji. Zakres obowiązków: • Organizacja i nadzór pracy zespołu recepcji oraz służby pięter (grafiki, zadani
2025-12-05 15:05:26Wymagania: Doświadczenie na podobnym stanowisku w branży hotelarskiej. Umiejętność zarządzania zespołem i organizacji pracy. Wysoka kultura osobista, komunikatywność i nastawienie na obsługę Gościa
2025-12-04 14:27:05Do prac w domu i ogrodzie, dorywczo zatrudnię ul.Witosa 18. 36-200 Brzozów. tel. 663 313 663
2025-11-29 21:05:25Your responsibilities, Acting as a strategic advisor to the CEO and UK Directors., Leading the annual budgeting cycle – planning, forecasting, and reporting., Delivering accurate monthly management accounts and annual financial statements.,..
2025-11-27 14:41:26Twój zakres obowiązków, Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie przede wszystkim za prowadzenie sklepu medycznego, obsługę klienta oraz realizację wniosków NFZ..
2025-11-27 08:40:33Twój zakres obowiązków, Nadzór nad operacjami i procesami biznesowymi,, Współtworzenie i wdrażanie wraz z Dyrektorem Operacyjnym strategii rozwoju organizacji, inicjowanie projektów wzrostowych, rozwój nowych produktów, analiza i otwieranie nowy
2025-11-26 10:41:36Twój zakres obowiązków, Odbieranie i dostarczanie posiłków/zakupów, Dostawy kurierskie małych przesyłek (Xpress Delivery), Zabezpieczanie przesyłek przed ewentualnymi uszkodzeniami, Utrzymywanie dobrych relacji z klientami..
2025-11-24 09:41:26Zakres obowiązków: Wsparcie pracy Prezesa: zarządzanie kalendarzem i umawianie spotkań biznesowych, przygotowywanie dokumentów, prezentacji i podstawowych analiz
2025-11-17 14:27:01Wymagania:- wiedza techniczna w zakresie sieci, instalacji sanitarnych ,-znajomość AutoCAD,-czynne prawo jazdy kategorii B-umiejętność pracy w zespole-umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów technicznych
2025-11-05 14:27:03Wymagania: Wykształcenie min. średnie techniczne (mile widziane wyższe – inżynierskie). Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny. Doświadczenie zawodowe na podobnym s
2025-09-22 14:27:03Doświadczenie w branży TSL na podobnym stanowisku Język angielski (B2) Mile widziany inny język europejski (nie jest to warunek konieczny) Praca zdalna Umowa o pracę lub kontrakt B2B (wg Twoich preferencji) Atrakcyjne wynagrodzenie Premie uzależ
2025-12-06 10:25:11Talent AdvisorsDoświadczenie w branży TSL na podobnym stanowisku Język angielski (B2) Mile widziany inny język europejski (nie jest to warunek konieczny) Praca zdalna Umowa o pracę lub kontrakt B2B (wg Twoich preferencji) Atrakcyjne wynagrodzenie Premie uzależ
2025-12-06 10:25:11Talent AdvisorsMin. 5–7 lat na stanowisku kierowniczym w obszarze operacyjnym w firmie produkcyjnej . Znajomość systemów zarządzania jakością oraz doświadczenie w audytach i certyfikacji. Wiedza z zakresu BHP, ochrony środowiska i regulacji ESG. Doświadczenie
2025-12-23 10:25:18AntalZAKRES OBOWIĄZKÓW: Rekrutacja:-Koordynowanie procesu rekrutacji -tworzenie i publikowanie ogłoszeń -selekcja aplikacji , wspólpraca z kadrą zarządzającą w celu ustalenia potzeb stanowiskowychAsystent/asystentka :-Przygotowywanie procesów serwiso
2025-12-22 07:30:05Merkury MarketPracodawca:SalesHROpis stanowiska:Naszym klientem jest firma wchodząca na rynek benefitów pracowniczych, nie mająca konkurencji w swoim obszarze. Business Development Manager (Benefity Pracownic
2025-12-23 10:10:05Aplikuj.plPracodawca:SalesHROpis stanowiska:Naszym klientem jest międzynarodowy koncern spożywczy dostarczający surowce do produkcji. Export Manager Branży Spożywczej (Rynki CEE+) Kraków Warszawa 100pr
2025-12-23 10:10:05Aplikuj.plTwój zakres obowiązków, Wsparcie bieżącej obsługi spraw administracyjnych,, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, , Zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów i przepływu informacji służbowych,, Obsługa programów IT..
2025-12-23 17:41:03Twój zakres obowiązków, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej , Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji biurowej , Wsparcie administracyjne dla innych działów firmy , Organizacja spotkań oraz przygotowywanie materiałów biurowych ,.
2025-12-23 15:41:26Nauczyciel przedmiotu podstawy biurowości w zawodzie technik administracji. Wymagania: Studia magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie przedmiotów ekonomiczno - administracyjnych. Kwa
2025-12-23 15:35:07Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr...Zapraszamy osoby z doświadczeniem w pracy biurowej i przy projektach unijnych. Zaczynamy od najniższej krajowej na okresie próbnym. Po okresie próbnym możliwość wyższego wynagrodzenia. Znajomość języków obcych będzie dodatkowym atutem
2025-12-23 15:05:23Pracodawca: Merkury MarketOpis stanowiska: -Zarządzanie dokumentacją na danym stanowisku -Terminowośc i rzetelność -Przygotowanie i koordynowanie dokumentacją na danym stanowisku i procesami p
2025-12-23 10:10:06Aplikuj.plZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas określony WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące,średnie zawodowe - Inne wymagania: Przed przyjęciem do pracy poddanie się procedurze postępowania sprawdzającego dopuszczającego do informacj
2025-12-23 07:31:27Komenda Wojewódzka Policji w RzeszowieKoordynator/ka Administracji Magazynowej53_4684340Obowiązki Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia cennego doświadczenia; Możliwość realizacji ciekawych, ambitnych i pełnych wyzwań zadań; Stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę; Zaufanie
2025-12-23 06:59:43RABEN LOGISTICS POLSKA SP. Z O. OTwój zakres obowiązków, Firma handlowa zajmująca się sprzedażą maszyn specjalistycznych poszukuje pracownika biurowego ., pół etatu lub max. 3/4 etatu, Do głównych zadań należało będzie wypisywanie oraz przyjmowanie faktur i dokumentów,..
2025-12-22 16:41:09Za co będziesz odpowiadać: własny biznes przychodowy i zarządzanie zespołem sprzedaży, rekrutację i wdrożenie nowych Konsultantów ds. Planowania Finansowego oraz Menedżerów, budowanie portfela Klientów poprzez aktywną sprzedaż własną, zapewnieni
2025-12-21 13:50:27Referent ds. kontroli jakości i spawalnictwa96_4672948Obowiązki wspieranie procesów kontroli jakości montażu i spawania na terenie budowy, udział w analizie przyczyn i rozwiązywaniu bieżących problemów jakościowych, pomoc w sporządzaniu dokument
2025-12-21 06:59:42ZARMEN SP Z O OZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Praca o charakterze administracyjno – biurowym. Większość czynności wykonywana jest w wymuszonej pozycji siedzącej – praca z dokumentami, obsługa monitora ekranowego powyżej 4 godzin na dobę. Stanowisko pracy zlokalizowane w
2025-12-20 07:31:17Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie 5,0ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Praca o charakterze administracyjno – biurowym. Większość czynności wykonywana jest w wymuszonej pozycji siedzącej – praca z dokumentami, obsługa monitora ekranowego powyżej 4 godzin na dobę, kontakt z klientem zewnętrznym
2025-12-20 07:31:17Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie 5,0ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Praca o charakterze administracyjno – biurowym. Większość czynności wykonywana jest w wymuszonej pozycji siedzącej – praca z dokumentami, obsługa monitora ekranowego powyżej 4 godzin na dobę, kontakt z klientem zewnętrznym
2025-12-20 07:31:17Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie 5,0ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Praca o charakterze administracyjno – biurowym. Większość czynności wykonywana jest w wymuszonej pozycji siedzącej – praca z dokumentami, obsługa monitora ekranowego powyżej 4 godzin na dobę. Stanowisko pracy zlokalizowane w
2025-12-20 07:31:17Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie 5,0Twój zakres obowiązków, Pozyskiwanie i obsługa klientów w terenie., Telefoniczne umawianie spotkań., Przygotowywanie i prezentowanie ofert handlowych., Doradzanie klientom w kwestiach serwisu i obsługi posprzedażowej., Testowanie oferowanych..
2025-12-19 14:41:26Twój zakres obowiązków, wsparcie, monitorowanie i kontrola zespołów projektowych w zakresie realizacji projektów inwestycyjnych realizowanych przez spółkę,, monitorowanie terminów uzgodnień elementów procesu inwestycyjnego takich jak: projekty,
2025-12-19 12:41:18Twój zakres obowiązków, Planowanie i realizacja transportów międzynarodowych zgodnie z wymaganiami klientów, Sporządzanie ofert transportowych oraz negocjowanie warunków i stawek, Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i przewoźników, Koordynowani
2025-12-19 12:41:18Twój zakres obowiązków, Zarządzanie dokumentami księgowymi oraz bieżąca współpraca z biurem księgowym, Kontrola faktur kosztowych i pilnowanie terminowych płatności, Monitorowanie wydatków spółki oraz przygotowywanie zestawień i raportów,..
2025-12-19 10:41:13Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Samodzielny referent Do spraw: wynagrodzeń, zarządzania wynikami, planowania zasobów ludzkich i analiz zarządzania zasobami ludzkimi w W
2025-12-19 08:00:01Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie 5,0Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: rozwoju i szkoleń w Wydziale Personalnym Adres urzędu: 35-959 Rzeszów ul. Geodetów 1 Adres pracy: IAS w Rzeszowie u
2025-12-19 08:00:01Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie 5,0Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: obsługi sekretariatu i obsługi kancelaryjnej w Referacie Wsparcia Adres urzędu: 35-959 Rzeszów ul. Geodetów 1 Adre
2025-12-19 08:00:01Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie 5,0Opis stanowiska kompletowanie zamówień z wykorzystaniem skanera oraz stanowiska pakowania, pakowanie, etykietowanie i przygotowywanie towarów do wysyłki, obsługa przyjęć dostaw wraz z kontrolą ilościową i jakościową, udział w załadunku i rozładu
2025-12-18 16:22:02Twój zakres obowiązków, Prowadzenie kompleksowych procesów zatrudniania (od publikacji ogłoszeń po podpisanie umowy), Tworzenie i publikowanie atrakcyjnych ofert pracy na różnych portalach i kanałach rekrutacyjnych, Weryfikacja i selekcja..
2025-12-18 15:41:20