Zakres obowiązków:Szczegółowy zakres obowiązków znajduje się w ogłoszeniu na stronie internetowej: https://nabory.kprm.gov.pl/podkarpackie/przemysl/referent-prawny,159002,v7 Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
2025-12-17 18:40:33Podkarpacki Wojewódzki Inspektor Inspekcji Handlowej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent prawny Do spraw: obsługi prawnej w Delegaturze w Przemyślu Adres urzędu: 35-959 Rz
2025-12-17 08:00:01Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej...Doświadczenie w branży TSL na podobnym stanowisku Język angielski (B2) Mile widziany inny język europejski (nie jest to warunek konieczny) Praca zdalna Umowa o pracę lub kontrakt B2B (wg Twoich preferencji) Atrakcyjne wynagrodzenie Premie uzależ
2025-12-06 10:25:11Talent AdvisorsDoświadczenie w branży TSL na podobnym stanowisku Język angielski (B2) Mile widziany inny język europejski (nie jest to warunek konieczny) Praca zdalna Umowa o pracę lub kontrakt B2B (wg Twoich preferencji) Atrakcyjne wynagrodzenie Premie uzależ
2025-12-06 10:25:11Talent AdvisorsZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Obsługa klienta. - Dbanie o czystość i porządek w sklepie. - Wykładanie towaru. - Praca na kasie fiskalnej. - Dbanie o ekspozycję produktów. WYMAGANIA: - ukończone 18 lat - komunikatywny język polski - dyspozycyjność również
2025-12-17 22:30:06Trade Estate Group Sp. z o.oZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Obsługa maszyn i urządzeń produkcyjnych - Nastawianie i przezbrajanie maszyn - Nadzór nad procesem produkcji i kontrola jakości - Obsługa elektronarzędzi - Obsługa wózków widłowych WYMAGANIA: - Doświadczenie na podobnym stan
2025-12-14 07:30:05Gi Group SAZakres obowiązków: Do zakresu zadań referenta realizującego zadania z zakresu świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego należeć będzie w szczególności:1. Przyjmowanie, rejestrowanie i weryfikacja wniosków,2. Prowadzenie postępowania przyzn
2025-12-09 18:40:31Twój zakres obowiązków, Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem środków trwałych, budynków, budowli:, prowadzenie inwestycji, remontów i napraw, sporządzanie protokołów odbioru, wprowadzanie danych do Silpweb, prowadzenie ewidencji i rozlicze
2025-11-19 18:03:26Twój zakres obowiązków, sporządzanie stosownej dokumentacji związanej z planowaniem potrzeb sprzętowych,, sporządzanie stosownej dokumentacji związanej z sprawozdawczością i rozliczaniem dotacji z zakupów sprzętowych,, ścisła współpraca z..
2025-12-16 19:40:08Referent105_4686553Obowiązki Prowadzenie rozliczeń z dostawcami, kontrahentami i usługodawcami zewnętrznymi; Ewidencjonowanie i rozliczanie dokumentów kosztowych, wprowadzanie do systemu ERP i nadzór nad ich obiegiem; Bieżąca analiza należności;
2025-12-16 06:59:50Polska Grupa Zbrojeniowa S.A 4,1Apteka Słoneczna w SANOKU zatrudni MAGISTRA FARMACJI Osobie zatrudnionej na powyższym stanowisku oferujemy: stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie ok. 7500z
2025-12-04 13:10:01Responsable de Departamento de Reclutamiento de Sujetos para Estudios Clínicos49_744000088873718Obowiązki Buscamos un/a profesional con experiencia en la gestión de equipos y procesos de reclutamiento de sujetos para estudios clínicos, capaz de
2025-12-16 10:59:39Eurofins GSC Poland Sp. z o.oMitarbeiter:in / Produktassistent:in (m/w/d) Öko-Kontrollstelle49_744000097097404Obowiązki Deine Aufgabe:administrative und unterstützende Tätigkeiten des Öko-TeamsVorbereitung und Nachbereitung von Audit- und ZertifizierungsunterlagenWymagania
2025-12-16 06:59:51Eurofins GSC Poland Sp. z o.oJesteśmy międzynarodową grupą, która specjalizuje się w usługach opieki domowej, jak również rekrutacji i zatrudniania pracowników. Nasze usługi realizujemy na wielu rynkach europejskich, m.in. w Polsce, Niemczech i Francji.Filarem naszej działa
2025-12-17 06:59:45Aterima europe sp. z o.o. sp. kTwój zakres obowiązków, kompleksowa obsługa Gości,, rozwiązywanie bieżących problemów w sposób zapewniający satysfakcję Gości,, zarządzanie rezerwacjami,, obsługa programów hotelowych i połączeń telefonicznych,, informowanie Gości o warunkach..
2025-12-16 12:41:33Wymagania: minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze księgowości, w tym co najmniej 2-letnie w biurze rachunkowym, bardzo dobra znajomość zasad rachunkowości oraz aktualnych przepisów podatkowych, poparta praktyką
2025-12-15 16:49:13Arche Consulting 4,9Twój zakres obowiązków, skuteczne kierowanie pracą podległego zespołu świadczącego i profesjonalną obsługę portfela klientów zamożnych w kanale zdalnym, wdrożenie i rozwój nowego modelu zdalnej współpracy z Klientami Zamożnymi, dbałość o osiągan
2025-12-14 14:40:52Twój zakres obowiązków, Opracowanie i realizacja strategii sprzedaży zdalnej, w tym planowanie celów, identyfikacja nowych rynków oraz współpraca z marketingiem i innymi działami przy kampaniach i rozwoju narzędzi cyfrowych., Opracowanie i..
2025-12-11 17:40:55Rzeczoznawca/czyni Zdalny/a Komunikacyjny/a81_4674555Obowiązki ustalenie z poszkodowanym oględzin zdalnych, pozyskiwanie dokumentacji do oględzin zdalnych, wykonywanie oględzin przedmiotu szkody, kwalifikacja uszkodzeń i wyliczanie wysokości ods
2025-12-08 06:59:41TUiR WARTA S.AZakres obowiązków:Zapewnienie obsługi kancelaryjno-biurowej Wydziału. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceInne wymagania: Znajomość przepisów niezbędnych do wykonywania oboiązków służbowych, znajomość obsługi ko
2025-12-15 18:40:43Twój zakres obowiązków, Profesjonalna obsługa Klientów, Doradzanie Klientom przy doborze kosmetyków do pielęgnacji i wizażu, Dbanie o ekspozycję produktów i estetyczny wygląd sklepu, Przyjmowanie i rozkładanie towaru na półki, Kompletowanie..
2025-12-05 11:41:49Twój zakres obowiązków, Profesjonalna obsługa Klientów, Doradzanie Klientom przy doborze kosmetyków do pielęgnacji i wizażu, Dbanie o ekspozycję produktów i estetyczny wygląd sklepu, Przyjmowanie i rozkładanie towaru na półki, Kompletowanie..
2025-11-27 11:42:02Twój zakres obowiązków, Odbieranie i dostarczanie posiłków/zakupów, Dostawy kurierskie małych przesyłek (Xpress Delivery), Zabezpieczanie przesyłek przed ewentualnymi uszkodzeniami, Utrzymywanie dobrych relacji z klientami..
2025-11-24 09:41:25Dyrektor Oddziału – Niezależny Partner BiznesowyTwój zakres obowiązków Prowadzenie oddziału GO-leasing (w formie stacjonarnej lub mobilnej) jako niezależny Partner biznesowy. Aktywne pozyskiwanie klientów w kanałach online oraz offline. Sprzedaż
2025-10-31 10:59:46GO-leasing Sp. z o.o 5,0Zakres obowiązków:Wsparcie w codziennych czynnościach oraz funkcjonowaniu w życiu społecznym osoby niepełnosprawnej. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: pomaturalne/policealneWymagania pożądane: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)I
2025-12-12 18:40:40Twój zakres obowiązków, Realizowanie planów sprzedaży w podległym Oddziale, Zapewnienie wysokiej jakości sprzedaży oraz obsługi klienta, Budowanie portfela klientów, Zapewnienie aktualności wiedzy w zakresie produktów, procesów oraz narzędzi..
2025-12-17 12:41:19Twój zakres obowiązków, Planowanie, organizowanie, koordynowanie i nadzór nad bieżącą działalnością Oddziału Kańczuga i jednostek podległych w sposób zapewniający terminowe i efektywne wykonanie powierzonych zadań związanych z obsługą klientów,
2025-12-15 12:41:31Zadania, które na Ciebie czekają: Aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie relacji z klientem biznesowym Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile dla klienta biznesowego Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych Rozwijan
2025-12-15 11:24:46Opis stanowiska Aktywna sprzedaż produktów i usług dla sektora biznesowego Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami Realizacja celów sprzedażowych Udział w szkoleniach zawodowych
2025-12-15 07:30:06Szukamy kandydatów i kandydatki do obsługi kas samoobsługowych w dużych sklepach. Ogłoszenie jest skierowane do pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności. Asystent przede wszystkim pomaga klientom, którzy zdecydowali się użyć kasy samoobsłu
2025-12-11 21:25:19