Osoba na tym stanowisku będzie wspierała procesy administracyjne w dziale handlowym, współpracując z producentami oraz klientami wewnętrznymi. Główne zadania na tym stanowisku: Wsparcie i koordynacja procesu promocyjnego (Excel) Koordynacja procesu w
2024-05-24 11:11:08Opis stanowiska Tele-informatyczna obsługa biura Przygotowywanie faktur papierowych i elektronicznych według wskazanego schematu Odbieranie korespondencji mailowej i listowej Zakres obowiązków Operacyjne wsparcie pracy Zarządu; Wykonywanie prac admin
2024-05-22 13:11:17Supernova Spółka KomandytowaOpis stanowiska: Opracowywanie projektów koncepcyjnych, technicznych oraz wykonawczych w zakresie konstrukcji budowlanych Praca w środowisku CAD i BIM Wykonywanie obliczeń statycznych i wytrzymałościowych Opracowywanie rysunków warsztatowych Koordyna
2024-05-22 12:41:31Zakres obowiązków: Obsługa klientów w organizacji transportów, Budowanie relacji z klientami i pozyskiwanie nowych, Kontrola procesów spedycyjnych
2024-05-21 15:10:04Poszukujemy osób na stanowisko Spedytora Drogowego, do naszych istniejących już oddziałów we Wrocławiu, Starachowicach, Żorach i Piasecznie, a także jesteśmy otwarci na osoby z innych lokalizacji, z myślą o utworzeniu biur spedycji w innych miastach
2024-05-21 08:00:03Opis stanowiska współpraca z różnymi działami obsługa bieżących spraw biurowych obsługa programów komputerowych związanych z obiegiem dokumentów w firmie przekazywaniem wiedzy pracownikom odnośnie sposobu funkcjonowania i organizacji firmy bezpośredn
2024-05-20 12:31:27Szukamy Asystenta Działu Handlowego, kluczowego ogniwa w naszych działaniach sprzedażowych. Jeśli jesteś osobą zorganizowaną, pełną energii i chęci do nauki, to ta oferta jest dla Ciebie! Praca zdalna
2024-05-17 08:11:22Zakres obowiązków:Obsługa telefonu oraz maila firmowego i bieżących spraw biurowych, ewidencjonowanie godzin pracy pracowników stoczni, zarządzanie ogłoszeniami. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykszt
2024-05-24 18:41:37Zakres obowiązków:obsługa biurowa warsztatu samochodowego, zakładanie zleceń naprawy i serwisu, składanie zamówień i dokonywanie zakupu części samochodowych, obsuga programów serwisowych, wystawianie faktur, rozliczenie kosztów napraw, obsługa poczty
2024-05-23 18:41:30Zakres obowiązków:Prowadzenie biura, zakupy, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie rejestrów, sporządzanie pism, kontrola nad korespondencją przychodzącą wychodzącą, przygotowanie dokumentów do księgowości, dostarczenie dokumentów do księgowości Wy
2024-05-22 18:41:32Opis zadań:STAŻ ZORGANIZOWANY PRZEZ GUP.1. Zapoznanie się z obowiązującymi przepisami w ramach realizacji zadań inwestycyjnych przez Gdańskie Nieruchomości.2. Zapoznanie się z regulaminem organizacyjnym Gdańskich Nieruchomości.3. Nauka obsługi progra
2024-05-22 18:41:32Opis zadań:STAŻ ZORGANIZOWANY PRZEZ GUP.1. Nauka dokonywania weryfikacji stanu prawnego i faktycznego nieruchomości gruntowych oraz budynkowych.2. Nauka analizy dokumentacji technicznej i projektowej przy realizowanych inwestycjach.3. Nauka weryfikac
2024-05-22 18:41:32Opis zadań:STAŻ ZORGANIZOWANY PRZEZ GUP.1. Wsparcie w zadaniach organizacyjnych i zarządczych.2. Współpraca przy tworzeniu i dystrybucji wewnętrznych komunikatów.3. Nauka obsługi korespondencji i dokumentacji.4. Nauka organizowania i rozliczania podr
2024-05-22 18:41:32Pracownik BiurowyObowiązki Znajomość obsługi komputera i oprogramowania związanego z zajmowanym stanowiskiem Administrowanie korespondencja przychodząca i wychodząca Archiwizowanie dokumentacji w zakresie swoich obowiązków Podstawowa obsługa kadrowo-
2024-05-22 11:00:17ConVess Sp. z o. oOpis zadań:- pomoc przy rekrutacji pracowników,- tworzenie umów,- zamawianie art.biurowych i odzieży roboczej ,- bezpośredni kontakt tel. z pracownikami firmy,- przygotowanie dok. dla księgowości, - pomoc przy szukaniu miejsc noclegowych, - inne zada
2024-05-21 18:41:34Opis zadań:STAŻ ZORGANIZOWANY PRZEZ GUP.Segregowanie, rejestrowanie, kompletowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Praca w systemach informatycznych. Archiwizowanie dokumentów, wpinanie dokumentów do akt osobowych. Obsługa maszyn i urządz
2024-05-18 18:41:19Firma AY Prime obecnie poszukuje do siedziby firmy w Pruszczu Gdańskim osoby na stanowisko:Pracownika BiurowegoDo Twoich obowiązków należeć będzie:Zarządzanie dokumentacją związaną z pozyskiwaniem dofinansowania do szkoleńUdział w przygotowaniu wnios
2024-05-17 21:25:47Firma AY Prime obecnie poszukuje do siedziby firmy w Pruszczu Gdańskim osoby na stanowisko:Pracownika BiurowegoDo Twoich obowiązków należeć będzie:Zarządzanie dokumentacją związaną z pozyskiwaniem dofinansowania do szkoleńUdział w przygotowaniu wnios
2024-05-17 21:25:47Firma Probet jest ogólnopolskim liderem w zatrudnieniu i aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych. Obecnie poszukujemy kandydata do pracy na stanowisko:Pracownika biurowego w wypożyczalni sprzętu budowlanego.Zapraszam do kontaktu pod 799 015 281Z
2024-05-17 21:25:43Firma Probet jest ogólnopolskim liderem w zatrudnieniu i aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych. Obecnie poszukujemy kandydata do pracy na stanowisko:Pracownika biurowego w wypożyczalni sprzętu budowlanego.Zapraszam do kontaktu pod 799 015 281Z
2024-05-17 21:25:43Firma Probet jest ogólnopolskim liderem w zatrudnieniu i aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych. Obecnie poszukujemy kandydata do pracy na stanowisko:Pracownika biurowego w wypożyczalni sprzętu budowlanego.Zapraszam do kontaktu pod 799 015 281Z
2024-05-17 21:25:43Zakres obowiązków:Prowadzenie dokumentacji administracyjnej, książki obiektu i eksploatacyjnej, rozliczanie kosztów zużycia mediów, udział w wizjach lokalnych, przygotowanie materiałów i kompletnej dokumentacji dla firm ubezpieczeniowych. Bieżący nad
2024-05-17 18:41:28Zakres obowiązków:Wprowadzanie i archiwizowanie dokumentów do KPiR, sporządzanie zestawień księgowych, obsługiwanie urządzeń biurowych, tworzenie pism urzędowych, wniosków i innych dokumentów. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16 (według
2024-05-17 18:41:28Firma Probet jest ogólnopolskim liderem w zatrudnieniu i aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych. Obecnie poszukujemy kandydata do pracy na stanowisko: Pracownika biurowego w wypożyczalni sprzętu budowlanego. Zapraszam do kontaktu pod 799 015 28
2024-05-17 08:44:59Osoba na tym stanowisku będzie wspierała procesy administracyjne w dziale handlowym, współpracując z producentami oraz klientami wewnętrznymi.Główne zadania na tym stanowisku:· wsparcie i koordynacja..
2024-05-16 16:02:56Gemini Polska Sp. z o. oGdańskie Centrum Usług Wspólnych zajmuje się obsługą finansowo - księgową i kadrowo - płacową jednostek oświatowych Gminy Miasta Gdańska. Aktualnie objęte są obsługą wszystkie gdański
2024-05-16 15:36:50Gdańskie centrum usług wspólnychOpis zadań:Dział Ewidencji i Świadczeń:Rejestracja:Obsługa telefoniczna, w tym umawianie osób na terminy do rejestracji. Pomoc w rejestracji elektronicznej przy stanowiskach komputerowych oraz przy zakładaniu profilu zaufanego, skanowanie i podłączan
2024-05-15 18:41:31Zakres obowiązków:Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów wewnątrz firmy, telefoniczna obsługa klientów, zamówienia materiałów oraz usług podwykonawczych, tworzenie wycen. Praca od poniedziałku do piąt
2024-05-15 18:41:31Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: wsparcia w Referacie Wsparcia w Pomorskim Urzędzie Skarbowym w Gdańsku Adres urzędu: 80-831 Gdańsk ul. Długa 75/76
2024-05-15 08:00:02Izba Administracji Skarbowej w GdańskuZakres obowiązków:Prowadzenie Repertorium. Bieżąca obsługa administracyjna biura, kancelarii, nadzór nad korespondecją przychodzącą i wychodzącą. Czynny udział w sprawach prowadzonych przez Kancelarię, sporządzenie projektów pism, archiwizacja dokume
2024-05-14 18:41:27Zakres obowiązków:Prowadzenie sekretariatu biura Zarządu Spółdzielni, kierwoanie ruchem interesantów i ekspedycja korespondencji, przepisywanie na komputerze pism na potrzeby członków Zarządu GSM, prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania or
2024-05-14 18:41:27Zakres obowiązków:Obsługa biura, kadry i płace. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceWymagania pożądane: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)Inne wymagania: Wymagane doświadczenie w pracy biurowej oraz dobra obsług
2024-05-14 18:41:27Chcesz pracować jako Referent ds. Wsparcia Biznesowego? Sprawdź ogłoszenie i dołącz do nas!
2024-05-14 17:09:01Energa-Operator SA CentralaOpis zadań:- pomoc w pracach biurowych,- adresowanie i wysyłanie korespondencji pocztowej,- tworzenie dokumentacji na komputerze, - obsługa klienta, Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: obsługa komputera
2024-05-13 18:41:25Opis zadań:- Przyjmowanie, weryfikacja faktur oraz dokumentów transportowych. - Opisywanie, przyporządkowanie oraz wprowadzanie faktur kosztowych do systemu.- Wyjaśnianie wszelkich niezgodności na fakturach kosztowych. - Obsługa administracyjna. - Ko
2024-05-13 18:41:25Wymagania: umiejętność pracy "na cztery ręce" chęć i gotowość podwyższania swoich kwalifikacji zawodowych sumienność, dokładność i rzetelność umiejętność pracy w zespole mile widziane doświadczenie w pracy z chirurgiem i / lub uprawnienia higienistki
2024-05-11 19:53:59Zakres obowiązków:- Wypisywanie faktur,- rozliczanie należności, - przygotowywanie ofert, przetargów,- przygotowywanie wysyłek,- prace biurowe. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceInne wymagania: Wymagany staż pracy
2024-05-10 18:41:28Fundacja Grupy ERGO Hestia Integralia od 20 lat wspiera osoby z niepełnosprawnościami w podjęciu zatrudnienia. Jako agencja pośrednictwa pracy współpracujemy z firmami, którym bliskie są warto
2024-05-10 12:36:10FUNDACJA GRUPY ERGO HESTIA NA RZECZ INTEGRACJI...Zakres obowiązków: Bezpośrednia obsługa spraw studentów; Kontakt ze studentami i wykładowcami drogą telefoniczną i mailową; Obsługa systemu dziekanatowego ProAkademia oraz systemu POLON; Prowadzenie dokumentacji związanej z przebiegiem studiów;
2024-05-09 18:41:28Zakres obowiązków:Prowadzenie korespondencji biurowej, odbieranie telefonów , wysyłanie maili w języku polskim i niemieckim Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceJęzyk: niemiecki, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawanso
2024-05-09 18:41:28Gdańskie Centrum Usług Wspólnych zajmuje się obsługą finansowo - księgową i kadrowo - płacową jednostek oświatowych Gminy Miasta Gdańska. GCUW zapewnia wspólną obsługę administracyjną
2024-05-09 18:36:21Gdańskie centrum usług wspólnychPraca w biurze ze znajomością języka rosyjskiego / Pracownik biurowy/ Rekruter/ Рекрутер. Офисная работа со знаниями русского язTwój zakres obowiązków tworzenie oraz aktualizacja ogłoszeń rekrutacyjnych weryfikacja dokumentów kandydatów prowadzenie s
2024-05-08 11:00:26Synago Maciej Jankowski Sp.k 4,6Opis stanowiska Bieżąca obsługa klientów w hurtowni (podstawowe doradztwo, sprzedaż, przyjmowanie zamówień) Poprawne prowadzenie obsługi dokumentacji sprzedażowej Wystawienie korekt Wprowadzanie dokumentów do obiegu Wykonywanie prac administracyjnych
2024-05-08 09:26:41Zakres obowiązków:Udostępnianie wejścia do budynku Uczelni w dni zjazdów. Udzielanie informacji dydaktykom i studentom w zakresie rozmieszczenia sal, planu zajęć i innych powierzonych informacji. Prowadzenie i aktualizacja rejestru sprzętu medycznego
2024-05-07 18:41:24Asystent / Asystentka Dyrektora TechnicznegoTwój zakres obowiązków Pomoc w organizacji i koordynacji działań związanych z realizacją kontraktów, Organizowanie i koordynowanie spotkań, konferencji i szkoleń, Przygotowywanie prezentacji, raportów i inn
2024-04-29 18:00:13Doraco Sp. z o.o. Korporacja BudowlanaSekretarka/ Pracownik biurowy1021Obowiązki Prowadzenie działań administracyjnych związanych z codziennym funkcjonowaniem firmyNadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji i korespondencjiOrganizacja wysyłki pocztyObsługa sal konferencyjnych i spotkań
2024-04-29 18:00:05ComarchGrupa Mercor jest największym w Polsce i jednym z największych w Europie Środkowej podmiotów działających w branży systemów biernych zabezpieczeń przeciwpożarowych. Mcr Tech Lab, jest nową spółką w Grupie Mercor, która odpowiada za dostarczanie innow
2024-04-29 18:00:03MERCOR SAAsystent / Asystentka Działu Generalnego WykonawstwaTwój zakres obowiązków pozyskiwanie ofert od podwykonawców i dostawców materiałów budowlanych analiza i interpretacja dokumentacji przetargowej analiza i interpretacja dokumentacji technicznej sporz
2024-04-29 18:00:02Bauhaus spółka z ograniczoną odpowiedzialnościąTwój zakres obowiązków: Reprezentacja Spółki w relacjach z zamawiającym oraz interesariuszami projektu. Prowadzenie negocjacji i współpraca z dostawcami, podwykonawcami i innymi partnerami biznesowymi. Wsparcie w planowaniu i organizacji zadań...
2024-04-28 15:58:42Opis zadań:STAŻ ZORGANIZOWANY PRZEZ GUP.Nauka:prowadzenia ewidencji dokumentów księgowych w rejestrze, deklaracja ręczna i automatyczna dokumentów księgowych, realizacji i rozliczania list wypłat, analizy wydatków, sporządzania not księgowych, sporzą
2024-04-27 18:41:41Zakres obowiązków:Umawianie spotkań, prowadzenie kalendarza oraz stały kontakt z klientem. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceInne wymagania: chęć rozwoju i poszerz
2024-04-26 18:41:37Twój zakres obowiązków, Bieżąca obsługa biura i wykonywanie prac zleconych przez przełożonych,, Praca na programie PcMarket np.: wprowadzanie faktur zakupowych, wprowadzanie nowych towarów, kontrola aktualności cen, wystawianie dokumentów..
2024-04-26 14:40:39Twój zakres obowiązków, STUDENTKA Podejmiemy stałą współpracę ze studentem/tką IV lub V roku/ wyłącznie Prawa UG w Gdańsku, aplikantem/tką 1 roku aplikacji radcowskiej. Adwokackiej oferujemy pracę Prawo Karne w szczególności i cywilne. Konieczne..
2024-04-26 13:40:38INTER ROYAL S.ATwój zakres obowiązków, Wsparcie Władz uczelni w wykonywanych zadaniach, w tym m.in. w przygotowanie zarządzeń i ich publikacja, kompleksowa obsługa spraw administracyjnych,, Przygotowywanie pism, protokołów, raportów, prezentacji,, Zapewnienie..
2024-04-26 10:40:35Twój zakres obowiązków, wprowadzanie faktur do systemu księgowego, zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura i bieżąca obsługa spraw administracyjnych, zamawianie materiałów wykończeniowych, mebli oraz dodatków, śledzenie dostaw i wyjaśnianie..
2024-04-26 08:40:10Twój zakres obowiązków, obsługa klienta – telefoniczna i mailowa (odpowiadanie na wszelkie pytania i wątpliwości związane z towarami oferowanymi przez markę "Wasalaa"), informowanie o dostępnym w sprzedaży asortymencie, pomoc w wyborze,,..
2024-04-25 15:40:45Twój zakres obowiązków, Czy posiadasz chęci do pracy? Czy emanujesz pozytywną energią, zapałem oraz optymistycznym podejściem do życia? Czy posiadasz zdolność empatii i umiejętność efektywnej komunikacji zarówno z ludźmi, jak i z narzędziami..
2024-04-25 11:40:43Twój zakres obowiązków, Bieżąca obsługa spraw administracyjno-handlowych (m.in. przygotowywanie ofert, umów, przygotowywanie wniosków i pism do urzędów z zakresu działalności spółki), Przygotowywanie raportów, zestawień, Współpraca z firmami..
2024-04-25 09:40:31