DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: ścisła współpraca z inżynierem projektu w planowaniu projektów inwestycyjnych, uczestniczenie w pracach związanych z przygotowaniem zadań inwestycyjnych, modernizacyjnych i remontowych, k
2024-05-15 11:40:29DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: ścisła współpraca z inżynierem projektu w planowaniu projektów inwestycyjnych, uczestniczenie w pracach związanych z przygotowaniem zadań inwestycyjnych, modernizacyjnych i remontowych, k
2024-05-15 11:40:29Zakres obowiązków:https://godow.bip.net.pl/kategorie/439-2024/artykuly/2974-ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-urzednicze-inspektora-ds-inwestycji-kubaturowych?lang=PL Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)Uprawn
2024-05-13 18:41:26Zakres obowiązków:Sporządzanie sprawozdań, informacji oraz wniosków w zakresie ogólnobudowlanym. Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych w sprawach zleceń awaryjnych i ich ewidencjonowanie. Prowadzenie postępowań wyjaśniających przy udziale insp.brażnow
2024-05-13 18:41:21Zakres obowiązków:1. Prowadzenie spraw związanych z koordynowaniem i kontrolowaniem działalności Powiatowych Lekarzy oraz prowadzenie spraw w zakresie ochrony i zdrowia zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych.2. Przeprowadzanie kontroli zgodnych z
2024-05-13 18:41:20Zakres obowiązków:a) prowadzenie spraw związanych z lokalami użytkowymi, garażami, terenami , reklamami będacymi w zasobach gminnychb) uczestniczenie w czynnościach związanych z przyjmowaniem i przekazywaniem lokali użytkowch, garaży, terenówc) organ
2024-05-13 18:41:19Zakres obowiązków:Prowadzenie całokształtu zagadnień związanych z ochroną danych pacjentów, personelu; bezpieczeństwo, zapobieganie wyciekom danych osobowych i medycznych; znajomość ustawy RODO.Godziny pracy 7:30-15:05 Wymagania:Wymagania konieczne:
2024-05-11 18:41:24Zakres obowiązków:prace administracyjne Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLNRodzaj umowy:Umowa o pracę w zastępstwieSposób aplikowania:bezpośrednio do pracodawcyPracodawca:Zakład ka
2024-05-10 18:41:27Zakres obowiązków:1. Przyjmowanie dokumentacji finansowo-księgowej, sprawdzanie faktur, rachunków, not, wystawianie not korygujących;2. Wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego i księgowanie dokumentów;3. Przygotowywanie dokumentów do prze
2024-05-10 18:41:25Zakres obowiązków:sprawy prawne i administracyjneodpowiedzi na pisma organów Administracji Publicznej, sądów, sporządzanie środków odwoławczych, Obsługa Prawna Okręgu, udzielanie porad, wyjaśnień, dot. przepisów ustaw,statutu PZD, regulamin RODO,Udzi
2024-05-10 18:41:24Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie CV wraz z podpisaną klauzulą informacyjną (klauzula dostępna na stronie www.wodociagi.pl w zakładce Działalność/Kapitał ludzki/Informacje dla kandydatów do pracy) podczas akcji "aplikuj" na serwisie GoWork
2024-05-10 11:00:18„Wodociągi Płockie” Sp. z o.o 3,4Zakres obowiązków:Prowadzenie dokumentacji płacowej w systemie elektronicznym PŁACE VULCAN, naliczanie dla pracowników jednostek obsługiwanych wynagrodzeń i innych należności pracowniczych wynikających z umowy o pracę; wynagrodzeń z tytułu zawartych
2024-05-09 18:41:36Zakres obowiązków:1. przygotowywanie wniosków o wydanie decyzji i uzgodnień niezbędnych do realizacji inwestycji,2. przygotowywanie zleceń, zlecenia i odbiory dokumentacji technicznej w oparciu o wytyczne projektowe Działu Uzgodnień i Rozwoju,3. przy
2024-05-09 18:41:36Zakres obowiązków:- nadzór nad prawidłową realizacją robót budowlanych- kontrolowanie rozliczeń budowy- udział w odbiorach robót budowlanych i dokumentacji projektowych- przygotowywanie dokumentów do uzyskania niezbędnych decyzji administracyjnych i
2024-05-09 18:41:28Zakres obowiązków:- wykonywanie prac administracyjno-biurowych- obsługa korespondencji drogą tradycyjną i elektroniczną- prowadzenie dokumentacji personalnej związanej ze stosunkiem pracy- prowadzenie ewidencji czasu pracy- sporządzanie projektów pis
2024-05-09 18:41:24Zakres obowiązków:• kierowanie na drogę postępowania sądowego roszczeń o zapłatę należności i eksmisję wobec najemców lokali mieszkalnych i użytkowych, w tym współpraca z Wydziałem Radców Prawnych i Rejonami Obsługi Najemców w ZLM,• prowadzenie spraw
2024-05-09 18:41:22Zakres obowiązków:1. prowadzenie i nadzorowanie spraw dotyczących prac projektowych i kosztorysowych oraz robót budowlanych, związanych z zadaniami inwestycyjnymi i remontowymi,2. zapewnienie prawidłowej i terminowej realizacji powierzonych zadań inw
2024-05-08 18:41:29Zakres obowiązków:1. pełnienie nadzoru inwestorskiego branży drogowej,2. prowadzenie i nadzorowanie spraw związanych z zadaniami inwestycyjnymi i remontowymi oraz zapewnienie prawidłowej i terminowej ich realizacji,3. odbiory i rozliczenia zadań oraz
2024-05-08 18:41:29Zakres obowiązków:Obowiązkiem na stanowisku będzie obsługa klientów w zakresie BHP Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: pomaturalne/policealneUprawnienia: Dobra obsługa komputera (pakiet OFFICE-WORD, EXCEL, OUTLOOK)przeglądarka internetowa)
2024-05-08 18:41:18Zakres obowiązków:Bezpośrednia obsługa klientów indywidulanych i firm według przyjętych procesów i standardów, zawieranie i rozwiązywanie umów, realizacja celów sprzedażowych, dbałość o wysoką jakość obsługi klientów, promowanie i sprzedaż produktów
2024-05-07 18:41:24Zakres obowiązków:KONKURS, szczegóły oferty na stronie:https://www.gov.pl/web/kmpsp-gliwice/nabor-do-sluzby-2024---starszy-inspektor-sztabowy Wymagania:Wymagania konieczne: Zawód: Inspektor ochrony przeciwpożarowejWykształcenie: średnie ogólnokształc
2024-05-06 18:41:35Zakres obowiązków:1. prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów wypoczynkowych i innych nieobecności pracowników zatrudnionych w podległych sądach z wykorzystaniem systemów informatycznych,2. prowadzenie ewidencji i wystawianie legitymacji służbowych
2024-05-06 18:41:33Opis zadań:pon- pt 7.30-15.30 Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceInne wymagania: umiejętność pracy pod presją czasu, sporządzanie i przygotowywanie dokumentacji, znajomość obsługfi komputera i programu MS Word, znaj
2024-05-17 18:41:26Opis zadań:pon- pt 7.30-15.30 Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceInne wymagania: umiejętność pracy pod presją czasu, sporządzanie i przygotowywanie dokumentacji, znajomość obsługi komputera i programu MS Word, znajo
2024-05-17 18:41:26Opis zadań:pon- pt 7.30 - 15.30 Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceInne wymagania: umiejętność pracy pod presją czasu, sporządzanie i przygotowywanie dokumentacji, znajomość obsługi komputera i programu MS Word, zna
2024-05-17 18:41:26Opis zadań:pon- pt 7.30-15.30 Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceInne wymagania: umiejętność pracy pod presją czasu, sporządzanie i przygotowywanie dokumentacji, znajomość obsługi komputera i programu MS Word, znajo
2024-05-17 18:41:26Opis zadań:wg wniosku Wymagania: Stypendium brutto: 1 790,3 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracySposób aplikowania:za pośrednictwem urzęduMiejsce pracy: Brzeg, powiat: brzeski, woj: opolskieAdres:Ar
2024-05-15 18:41:29Opis zadań:wg zawodu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Stypendium brutto: 1 790,3 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracySposób aplikowania:za pośrednictwem urzęduM
2024-05-08 18:41:21Opis zadań:pon. - pt. 7.30-15.30 Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: Obsługa oprogramowania MS WORD, Podstawowa obsługa komputera, Podstawowa obsługa oprogramowania Office, Internetu, kserokopiarki, druk
2024-05-07 18:41:23Opis zadań:Posługiwanie się programem edycji tekstu i arkuszem kalkulacyjnym.Analizowanie dokumentacji technicznej.Dbanie o prawidłowe funkcjonowanie sprzętu i aparatury medycznej.Wykonywanie przeglądów i konserwacji sprzętów i aparatury medycznej or
2024-05-06 18:41:26Zakres obowiązków:Osoba na tym stanowisku:Prowadzi kontrole przestrzegania przepisów o ochronie środowiska przez podmioty gospodarcze i organy administracji w zakresie ochrony środowiska w celu sprawdzenia dotrzymywania obowiązków wynikających z mocy
2024-05-17 18:41:26Zakres obowiązków:Osoba na tym stanowisku:- bierze udział w administrowaniu użytkowanymi w Urzędzie systemami teleinformatycznymi, w szczególności systemem CEEB,- zapewnia właściwe działanie systemów teleinformatycznych poprzez monitorowanie, w tym o
2024-05-17 18:41:24Zakres obowiązków:- reprezentowanie Zakładu na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę oraz przepisami izasadami wiedzy technicznej, - nadzorowanie robót w zakresie swojej branży, - przygotowywa
2024-05-17 18:41:24Zakres obowiązków:Osoba na tym stanowisku:- przyjmuje wnioski paszportowe, w tym weryfikuje ich poprawność, pobiera odciski linii papilarnych klientów oraz pobiera opłaty paszportowe przy użyciu terminala płatniczego, uwierzytelnia zgody rodziców na
2024-05-17 18:41:19Zakres obowiązków:Osoba na tym stanowisku:- Prowadzi postępowania w sprawie zezwolenia na realizację inwestycji liniowych w celu przygotowania projektu decyzji administracyjnej - Rozpatruje odwołania od decyzji organów administracji I instancji celem
2024-05-17 18:41:19Zakres obowiązków:Osoba na tym stanowisku:-Przyjmuje wnioski paszportowe, w tym weryfikuje ich poprawność, pobiera odciski linii papilarnych klientów oraz pobiera opłaty paszportowe przy użyciu terminala płatniczego, uwierzytelnia zgody rodziców na w
2024-05-17 18:41:19Zakres obowiązków:Rozkład czasu służby w systemie jednozmianowym, w bezpośrednim kontakcie z osobami pozbawionymi wolności. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: psychologiczneInne wymagania: Dodatkowo wyma
2024-05-16 18:41:27Zakres obowiązków:Organizacja postępowania o udzielenie zamówienia, przygotowywanie i opracowywanie od strony formalnej dokumentacji postępowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, prowadzenie korespondencji z wykonawcami,udział w pracach kom
2024-05-16 18:41:26Zakres obowiązków:1) Obsługa kancelaryjno-biurowa -prowadzenie kancelarii, obsługa interesantów i udzielanie informacji, obsługa urządzeń biurowych.2) Obsługa składnicy akt.3) Archiwizowanie dokumentacji.4) Terminowe wysyłanie korespondencji.5) Prawi
2024-05-16 18:41:22Zakres obowiązków:Osoba na tym stanowisku:Przyjmuje wnioski wraz z załącznikami dotyczące udzielania zezwoleń legalizujących pobyt na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz wydaje wytworzone w tych sprawach dokumenty.Przyjmuje wnioski wraz z załąc
2024-05-15 18:41:31Zakres obowiązków:- dokonywanie przeglądów technicznych budynków oraz określanie potrzeb remontowych,- uczestniczenie w komisjach poawaryjnych i innych,- sprawowanie nadzoru inwestorskiego w branży budowlanej i koordynacja robót,- sporządzanie koszto
2024-05-15 18:41:27Zakres obowiązków:- sprawowanie nadzoru nad prawidłowym technicznym utrzymaniem i eksploatacją nieruchomości znajdującymi się w trwałym zarządzie,- uczestniczenie w odbiorach częściowych i końcowych robót budowlanych,- podejmowanie systemowych działa
2024-05-14 18:41:34Zakres obowiązków:- dokonywanie przeglądów technicznych budynków oraz określanie potrzeb remontowych,- uczestniczenie w komisjach poawaryjnych i innych,- sprawowanie nadzoru inwestorskiego w branży budowlanej i koordynacja robót,- sporządzanie koszto
2024-05-14 18:41:24Zakres obowiązków:Zadania szczegółowe:Z zakresu wspólnych zadań Departamentów, o których mowa w §16 zarządzenia Nr 974/21 Prezydenta Miasta Chełm z dnia 9 lutego 2021 r. roku w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm (z późn. z
2024-05-14 18:41:20Zakres obowiązków:Egzaminowanie spawaczy i kwalifikowanie technologii spajania, Wspieranie Kierownictwa Jednostki Certyfikującej w realizacji zadań, dobrej współpracy z klientami i dbałości o stosowanie wymogów i uwarunkowań dyrektyw, obowiązujących
2024-05-10 18:41:28Zakres obowiązków:Współpraca z przydzielonymi Organami Technicznymi w zakresie działań normalizacyjnych:- obsługa organizacyjna działalności Organów Technicznych;- nadzór nad przestrzeganiem zasad normalizacji dobrowolnej w Organach Technicznych;- or
2024-05-10 18:41:25Zakres obowiązków:1. Wykonywanie:- ocen technicznych i typowania robót budowlanych i drogowych,- opracowanie przedmiarów robót,- opracowanie kosztorysów inwestorskich,- nadzór nad terminowością zatwierdzania remontów,- archiwizacja materiałów poszcze
2024-05-09 18:41:24Zakres obowiązków:- sporządzanie protokołów typowania robót remontowych, kosztorysów inwestorskich, szacowanie kosztów robót, wycena prac projektowych,- ustalanie wspólnie z Administratorem potrzeb technicznych do wykonania w branży sanitarnej,- przy
2024-05-09 18:41:24Zakres obowiązków:Obsługa kadrowo-płacowa pracowników Szpitala, praca w godz.7:30-15:05 Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczneInne wymagania: Doświadczenie zawodowe w pracy w komórce kadr lub płac-minimum
2024-05-08 18:41:26Zakres obowiązków:1. Wykonywanie:- ocen technicznych i typowania robót budowlanych i drogowych,- opracowanie przedmiarów robót,- opracowanie kosztorysów inwestorskich,- nadzór nad terminowością zatwierdzania remontów,- archiwizacja materiałów poszcze
2024-05-08 18:41:24Zakres obowiązków:Współpraca z przydzielonymi Organami Technicznymi w zakresie działań normalizacyjnych:- obsługa organizacyjna działalności Organów Technicznych;- nadzór nad przestrzeganiem zasad normalizacji dobrowolnej w Organach Technicznych;- or
2024-05-08 18:41:24Zakres obowiązków:- reprezentowanie Miasta Stołecznego Warszawy we wspólnotach mieszkaniowych na terenie Dzielnicy Mokotów i podejmowanie czynności w imieniu m. st. Warszawy wynikających z przepisów ustawy o własności lokali w ramach udzielonego pełn
2024-05-08 18:41:24DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: planowanie projektów inwestycyjnych w zakresie czasu realizacji oraz budżetu, przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia, koordynacja przebiegu działań w realizacji projektów inwestycyj
2024-05-15 11:50:31Zakres obowiązków: Analiza dokumentacji i wymagań dotyczących projektu. Współpraca z klientami i instytucjami nadzorującymi w kwestiach jakości i testów. Ocena jakości produktów oraz raportowanie. Wspólne tworzenie planów kontroli i pomiarów z zespoł
2024-05-09 11:20:03