ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Praca o charakterze administracyjno – biurowym. Większość czynności wykonywana jest w wymuszonej pozycji siedzącej – praca z dokumentami, obsługa monitora ekranowego powyżej 4 godzin na dobę, kontakt z klientami urzędu. Stan
2025-12-23 07:31:27Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie 5,0Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Starszy referent Do spraw: czynności analitycznych i sprawdzających w Referacie Czynności Analitycznych i Sprawdzających Adres urzędu:
2025-12-22 08:00:00Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie 5,0W związku z realizacją nowego projektu infrastrukturalnego w okolicy Sanoka poszukujemy osób do pracy w biurze nadzoru inwestorskiego. • Personel Pomocniczy • Personel Biurowy • Asystent Inżyniera Kontraktu • Asystent Inspektora Robót Drogowych
2025-12-19 21:05:24ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Praca w inspektoracie.Budynek jednopiętrowy - brak windy.Praca w terenie - wykonywanie kontroli gospodarstw i podmiotów.Prowadzenie samochodu osobowego. - Podejmowanie czynności związanych z zapobieganiem wystąpieniu, wykrywan
2025-12-17 07:31:26Powiatowy Inspektorat Weterynarii w BrzozowiePowiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Inspektor weterynaryjny do spraw: zdrowia i ochrony zwierząt Adres urzędu: 36-200 Brzozów ul. Witosa 4 Warunki pracy
2025-12-16 08:00:00Powiatowy Inspektorat Weterynarii w BrzozowieZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Praca o charakterze administracyjno – biurowym, stanowisko pracy zlokalizowane w pokojach biurowych. Podstawowe wyposażenie stanowiska pracy to zestaw komputerowy z oprogramowaniem. Większość czynności wykonywana jest w wymu
2025-12-14 07:31:25Powiatowy Inspektorat Weterynarii w SanokuPowiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Inspektor weterynaryjny Do spraw: zdrowia i ochrony zwierząt Zespół ds. zdrowia i ochrony zwierząt Adres urzędu: 3
2025-12-13 08:00:00Powiatowy Inspektorat Weterynarii w SanokuDo prac w domu i ogrodzie, dorywczo zatrudnię ul.Witosa 18. 36-200 Brzozów. tel. 663 313 663
2025-11-29 21:05:25Your responsibilities, Acting as a strategic advisor to the CEO and UK Directors., Leading the annual budgeting cycle – planning, forecasting, and reporting., Delivering accurate monthly management accounts and annual financial statements.,..
2025-11-27 14:41:26Twój zakres obowiązków, Nadzór nad operacjami i procesami biznesowymi,, Współtworzenie i wdrażanie wraz z Dyrektorem Operacyjnym strategii rozwoju organizacji, inicjowanie projektów wzrostowych, rozwój nowych produktów, analiza i otwieranie nowy
2025-11-26 10:41:36Min. 5–7 lat na stanowisku kierowniczym w obszarze operacyjnym w firmie produkcyjnej . Znajomość systemów zarządzania jakością oraz doświadczenie w audytach i certyfikacji. Wiedza z zakresu BHP, ochrony środowiska i regulacji ESG. Doświadczenie
2025-12-23 10:25:18AntalZAKRES OBOWIĄZKÓW: Zadania: - Obsługa elektronarzędzi - Montaż gotowych komponentów - Dbanie o porządek na stanowisku pracy - Przestrzeganie obowiązujących przepisów: regulaminu pracy, BHP i p.poż.. WYMAGANIA: Wymagania: - Status studenta lub uc
2025-12-23 15:30:17Gi Group SAMinimum 7 lat praktycznego doświadczenia w technologii wtrysku tworzyw sztucznych. Bardzo dobra znajomość maszyn wtryskowych, form oraz procesów produkcyjnych. Doświadczenie w audytach, optymalizacji procesów i projektach usprawniających. Znajom
2025-12-23 10:25:18AntalZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Zarządzanie operacyjne siecią sklepów w podległym regionie (Polska, Czechy, Słowacja) - Kontrola prawidłowego funkcjonowania marketów i poprawnej organizacji - Nadzór nad kierownikami sklepów, personelem i procesami operacyj
2025-12-23 07:30:06Merkury MarketTwój zakres obowiązków, Opracowanie i realizacja strategii sprzedaży zdalnej, w tym planowanie celów, identyfikacja nowych rynków oraz współpraca z marketingiem i innymi działami przy kampaniach i rozwoju narzędzi cyfrowych., Opracowanie i..
2025-12-11 17:40:55Rzeczoznawca/czyni Zdalny/a Komunikacyjny/a81_4674555Obowiązki ustalenie z poszkodowanym oględzin zdalnych, pozyskiwanie dokumentacji do oględzin zdalnych, wykonywanie oględzin przedmiotu szkody, kwalifikacja uszkodzeń i wyliczanie wysokości ods
2025-12-08 06:59:41TUiR WARTA S.ATwój zakres obowiązków, udział w rozprawach,, analizowanie i kompletowanie dokumentacji niezbędnej do prowadzenia sprawy,, kontakt z Klientem,, przygotowywanie i opiniowanie umów handlowych., przygotowywanie pism procesowych w postępowaniu..
2025-12-23 17:41:03Twój zakres obowiązków, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej , Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji biurowej , Wsparcie administracyjne dla innych działów firmy , Organizacja spotkań oraz przygotowywanie materiałów biurowych ,.
2025-12-23 15:41:26ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Warunki pracy· praca administracyjno–biurowa w pozycji siedzącej, przy monitorze ekranowym przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy, · wyjazdy w teren,· obsługa urządzeń biurowych· kontakt z klientem wewnętrznym i
2025-12-23 07:31:27Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w PrzemyśluZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas określony WYMAGANIA: - Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) - Inne wymagania: Kogo poszukujemy:Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)Wykształcenie: wyższe na kierunku historia sztuki lub ochrona dóbr
2025-12-23 07:31:27Wojewódzki urząd ochrony zabytkówTwój zakres obowiązków, Firma handlowa zajmująca się sprzedażą maszyn specjalistycznych poszukuje pracownika biurowego ., pół etatu lub max. 3/4 etatu, Do głównych zadań należało będzie wypisywanie oraz przyjmowanie faktur i dokumentów,..
2025-12-22 16:41:09Podkarpacki Wojewódzki Konserwator Zabytków poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Inspektor ochrony zabytków Do spraw: zabytków nieruchomych Wieloosobowe Stanowisko ds. Inspekcji Zaby
2025-12-22 08:00:00Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w PrzemyśluZa co będziesz odpowiadać: własny biznes przychodowy i zarządzanie zespołem sprzedaży, rekrutację i wdrożenie nowych Konsultantów ds. Planowania Finansowego oraz Menedżerów, budowanie portfela Klientów poprzez aktywną sprzedaż własną, zapewnieni
2025-12-21 13:50:27Referent ds. kontroli jakości i spawalnictwa96_4672948Obowiązki wspieranie procesów kontroli jakości montażu i spawania na terenie budowy, udział w analizie przyczyn i rozwiązywaniu bieżących problemów jakościowych, pomoc w sporządzaniu dokument
2025-12-21 06:59:42ZARMEN SP Z O OZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas określony WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące - Uprawnienia: doświadczenie w pracy w zespole, biegła obsługa komputera z obsługą internetu, dobra organizacja pracy - Przeznaczone wyłączni
2025-12-20 07:31:18Specjalny ośrodek szkolno-wychowawczy w...ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas nieokreślony WYMAGANIA: - Inne wymagania: Wymagania:- posiadanie uprawnień budowlanych wykonawczych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadanie aktualnego zaświadczenia o przynależności do PII
2025-12-20 07:31:18UNIWERSYTET RZESZOWSKIZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas nieokreślony WYMAGANIA: - Inne wymagania: Wymagania:- posiadanie uprawnień budowlanych elektrycznych wykonawczych oraz posiadanie aktualnego zaświadczenia o przynależności do PIIB.- minimum 3 -letniego st
2025-12-20 07:31:18UNIWERSYTET RZESZOWSKIZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Praca o charakterze administracyjno – biurowym. Większość czynności wykonywana jest w wymuszonej pozycji siedzącej – praca z dokumentami, obsługa monitora ekranowego powyżej 4 godzin na dobę. Stanowisko pracy zlokalizowane w
2025-12-20 07:31:17Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie 5,0ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Praca o charakterze administracyjno – biurowym. Większość czynności wykonywana jest w wymuszonej pozycji siedzącej – praca z dokumentami, obsługa monitora ekranowego powyżej 4 godzin na dobę, kontakt z klientem zewnętrznym
2025-12-20 07:31:17Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie 5,0ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Praca o charakterze administracyjno – biurowym. Większość czynności wykonywana jest w wymuszonej pozycji siedzącej – praca z dokumentami, obsługa monitora ekranowego powyżej 4 godzin na dobę, kontakt z klientem zewnętrznym
2025-12-20 07:31:17Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie 5,0ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Praca o charakterze administracyjno – biurowym. Większość czynności wykonywana jest w wymuszonej pozycji siedzącej – praca z dokumentami, obsługa monitora ekranowego powyżej 4 godzin na dobę. Stanowisko pracy zlokalizowane w
2025-12-20 07:31:17Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie 5,0Dla naszego klienta, w ramach aktywizacji zawodowej, poszukujemy kandydatów z orzeczeniem o niepełnosprawności, na stanowisko Pracownik Biurowy - Sędziszów Małopolski Twój zakres obowiązków:Kompleksowa obsługa recepcji i strefy konferencyjnej (o
2025-12-19 21:25:14Nawiąże współpracę z aplikantem radcowskim bądź adwokackim z możliwością objęcia patronatem, na zasadzie szkoleniowej, całokształt zagadnień. Wymagana sumienność i zaangażowanie
2025-12-19 21:05:25Oferta objęcia patronatem Opis oferty: Aplikant adwokacki/radcowski Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: • przygotowywanie projektów pism prawniczych, w tym pism procesowych, opinii prawnych i informacji dla klientów i p
2025-12-19 21:05:25Twój zakres obowiązków, Kontrola finalna części lotniczych, znakowanie laserowe, Nadzorowanie i wypełnianie dokumentacji towarzyszącej, przewodnika, Ustawianie i uzbrajanie maszyn w oprzyrządowanie, Nadzorowanie stanu technicznego maszyn oraz..
2025-12-19 15:41:40Twój zakres obowiązków, przygotowanie silników APU oraz komponentów do procesów czyszczenia, mycie i oczyszczanie silników oraz komponentów silników, przygotowanie silników APU oraz komponentów do procesów kontroli NDT, prowadzenie badań..
2025-12-19 12:41:18Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Samodzielny referent Do spraw: wynagrodzeń, zarządzania wynikami, planowania zasobów ludzkich i analiz zarządzania zasobami ludzkimi w W
2025-12-19 08:00:01Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie 5,0Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: rozwoju i szkoleń w Wydziale Personalnym Adres urzędu: 35-959 Rzeszów ul. Geodetów 1 Adres pracy: IAS w Rzeszowie u
2025-12-19 08:00:01Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie 5,0Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: obsługi sekretariatu i obsługi kancelaryjnej w Referacie Wsparcia Adres urzędu: 35-959 Rzeszów ul. Geodetów 1 Adre
2025-12-19 08:00:01Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie 5,0Twój zakres obowiązków, Opracowanie, rozwój i egzekucja strategii marketingowej dla marek ARGO oraz projektów realizowanych w modelu private label / white label na rynku polskim i zagranicznym., Pełna odpowiedzialność za wizerunek marek, ich..
2025-12-18 11:41:33