Twój zakres obowiązków, Stanowisko łączy w sobie dwa kluczowe obszary (podział czasu pracy ok. 50/50), , 1. Obsługa klienta i sprzedaży:, , • Kompleksowa obsługa kanałów kontaktu: odbieranie telefonów i odpisywanie na maile, profesjonalne..
2025-12-03 10:41:28Twój zakres obowiązków, umawianie wizyt, wydawanie recept i dokumentacji medycznej,, dbanie o profesjonalną opiekę nad klientem, , pomoc w korzystaniu z naszych usług,, pobieranie płatności za usługi dodatkowe,, promowanie i sprzedaż usług..
2025-12-23 13:41:29Zadania: Wsparcie zespołu w realizacji zadań związanych z obsługą procesów wewnętrznych Weryfikacja poprawności danych i dokumentów w systemach Udział w testach funkcjonalnych aplikacji oraz zgłaszanie uwag Analiza obowiązujących procedur i regu
2025-11-26 09:40:01ManpowerOpis stanowiska Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi
2025-12-18 07:27:59Założona w 2001 Agencja Pracy Tymczasowej, Agencja Pośrednictwa Pracy i Doradztwa Personalnego Work & Profit jest obecnie jedną z największych niezależnych polskich agencji zatrudnienia. W ciągu wielu lat naszej działalności daliśmy pracę przesz
2025-12-12 06:59:45WORK & PROFIT Sp. z o. oJeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować:Obsługą klientaDokonywaniem sprzedaży na linii kas (rejestrowanie sprzedaży, rozliczanie utargu kasy)Dbaniem o porządek na stanowisku pracyObsługą terminala płatniczegoWystawianiem faktur za towary. P
2025-12-11 21:25:19Opis stanowiska Profesjonalna obsługa klientów znanej marki odzieżowej zgodnie z obowiązującymi standardami Kontakt z klientami przez telefon, e-mail, media społecznościowe i czat na żywo Udzielanie rzetelnych i precyzyjnych informacji w odpowie
2025-12-24 14:40:04Твої обов'язки: обслуговування клієнтів відомого бренду одягу та підтримання найвищої якості обслуговування клієнтів відповідно до стандартів проекту. ефективний контакт з клієнтами через телефон, електронну пошту, соціальні мережі, живий чат. У
2025-12-23 14:42:11Opis stanowiska Telefoniczne wsparcie klientów w zakresie produktów elektronicznych Koordynacja napraw, zwrotów i procesów reklamacyjnych Prowadzenie klientów przez proces zakupowy i doradztwo w zakresie usług dodatkowych Zapewnienie wysokiej ja
2025-12-22 15:10:19Opis stanowiska: codzienny kontakt z klientami zagranicznymi – mailowy i telefoniczny, budowanie trwałych relacji biznesowych przygotowywanie ofert handlowych oraz doradztwo w zakresie oferowanych produktów przyjmowanie i koordynowanie realizacj
2025-12-19 07:27:34Obsługa zapytań klientów telefonicznie, mailowo i przez chat, z zachowaniem profesjonalizmu i pozytywnego nastawienia prowadzenie rzetelnej dokumentacji kontaktów, rozwiązań i działań follow-up w systemie CRM współpraca z zespołem w celu poprawy
2025-12-19 07:27:34Wymagania: bardzo dobra znajomość języka francuskiego (min. B2) - warunek konieczny, znajomość
2025-12-18 16:49:08Arche Consulting 4,9Opis stanowiska Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi
2025-12-17 07:27:40Opis stanowiska Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi
2025-12-17 07:27:40Twój zakres obowiązków, Doradztwo w doborze rowerów i akcesoriów., Techniczne wsparcie klienta i doradztwo serwisowe., Realizacja planów sprzedaży., Obsługa posprzedażowa i budowanie pozytywnych relacji z Klientami., Diagnostyka i naprawa roweró
2025-12-15 12:41:30Opis stanowiska Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi
2025-12-15 07:30:06Kontakt z klientami przez telefon, czat i e-mail, zarówno przy przychodzących, jak i wychodzących zgłoszeniach, udzielanie wsparcia i doradztwo w zakresie planowania podróży, zapewniając profesjonalną i spersonalizowaną obsługę, dbanie o bezpiec
2025-12-13 14:35:02Opis stanowiska Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi
2025-12-13 07:29:16Hybrydowy model pracyTranzycja procesów z Francji
2025-12-06 17:59:01Twój zakres obowiązków, Aktywny udział w procesie pozyskiwania klientów oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z aktualnymi klientami, Przygotowywanie ofert i wycen dla klientów, dbałość o ich jakość i terminowość, Planowanie corocznych audytów.
2025-12-05 15:41:49Twój zakres obowiązków, Aktywne koordynowanie i wspieranie całościowego procesu sprzedażowego,, Kompleksowa obsługa Klienta - przyjmowanie i efektywna realizacja zamówień Klientów,, Profesjonalne zarządzanie procesem reklamacyjnym i posprzedażow
2025-12-01 16:41:05Twój zakres obowiązków, zapewnienie najwyższej jakości doradztwa i obsługi Klienta;, budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z naszymi klientami;, aktywna sprzedaż produktów SKOK "ŚLĄSK" i ubezpieczeń;, wykonywanie operacji gotówkowych i
2025-12-01 16:41:04Twój zakres obowiązków, Koordynacja zleceń w zakresie przekazywania zlecenia do właściwego zespołu, dekretowania i monitorowania oraz weryfikacji dostępnych urządzeń., Koordynacja zleceń w zakresie analizy danych oraz sprawdzenie ich zgodności i
2025-12-01 14:41:40Twój zakres obowiązków, Bieżąca obsługa klientów niemieckojęzycznych (mile widziany język angielski), Budowanie, utrzymywanie stałych relacji z klientem oraz doradztwo, Weryfikacja ofert handlowych, Nadzór nad realizowanymi projektami, Współprac
2025-11-28 15:41:52