Piekarnia Rożnów poszukuje osoby na stanowisko pracownika biurowego, która posiada doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej oraz swobodnie porusza się w środowisku komputerowym. Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa biura oraz wsparcie ad
2025-12-13 11:50:04Doświadczenie w branży TSL na podobnym stanowisku Język angielski (B2) Mile widziany inny język europejski (nie jest to warunek konieczny) Praca zdalna Umowa o pracę lub kontrakt B2B (wg Twoich preferencji) Atrakcyjne wynagrodzenie Premie uzależ
2025-12-06 10:25:11Talent AdvisorsDoświadczenie w branży TSL na podobnym stanowisku Język angielski (B2) Mile widziany inny język europejski (nie jest to warunek konieczny) Praca zdalna Umowa o pracę lub kontrakt B2B (wg Twoich preferencji) Atrakcyjne wynagrodzenie Premie uzależ
2025-12-06 10:25:11Talent AdvisorsZAKRES OBOWIĄZKÓW: Logopeda: - prowadzenie indywidualnych i grupowych zajęć logopedycznych, - diagnozowanie zaburzeń mowy u dzieci przedszkolnych, - opracowywanie indywidualnych programów terapii, - współpraca z nauczycielami oraz rodzicami, - p
2025-12-10 22:30:07EUROPAO Tobie: Chcesz być swoim szefem i rozwijać lokalny biznes. Masz łatwość w budowaniu relacji – z klientami oraz z osobami, z którymi współpracujesz. Jesteś otwarty na rozwój osobisty i chcesz zdobywać nowe umiejętności menedżerskie. Jesteś zaang
2025-12-10 10:25:16Żabka Polska Sp. z o. oTwój zakres obowiązków, fakturowanie w programie Optima, przyjmowanie towarów w programie Optima, wystawianie dokumentów magazynowych w programie Optima, obsługa analiz BI w programie Optima , kontrola procesów sprzedażowych ..
2025-11-27 19:40:10Zakres obowiązków:Obsługa płatności, rozliczeń, dostarczanie dokumentów do biura zewnętrznego, kontrola umów ( gaz, prąd), e- doręczenia, KSeF Wymagania:Wymagania konieczne: Uprawnienia: Sumienność, odpowiedzielność, umiejętność pracy w zespoleW
2025-11-25 18:40:41Twój zakres obowiązków, zapewnienie prawidłowego funkcjonowania sekretariatu Zarządu, w tym prowadzenie kalendarza Zarządu oraz obsługa spotkań Zarządu, a także koordynowanie zaopatrzenia,, obsługa korespondencji kierowanej do Zarządu oraz..
2025-12-11 12:41:24Twój zakres obowiązków, wsparcie Zarządu i Dyrektorów w zakresie spraw organizacyjnych, w tym prowadzenie kalendarza spotkań, obsługę gości, organizację wyjazdów służbowych (w tym dla dyrektorów działów), organizację udziału w konferencjach itp
2025-11-28 09:41:32Zakres obowiązków:Prace pomocnicze w zakresie wysyłki, segregacji, rejestracji korespondencji, pomoc w wykonywaniu czynności biurowych (tworzenie rejestrów, baz i ewidencji), pomoc w prowadzeniu rejestru przeglądów gwarancyjnych, obsługa urządze
2025-12-11 18:40:29Zakres obowiązków:Szczegółowe informacje na temat wymagań i zakresu obowiązków dostępne są na stronie - https://bip.malopolska.pl/pzdnowysacz,m,305086,nabory-i-konkursy-na-wolne-stanowiska-w-pzd.htmlProwadzenie dokumentacji realizowanych inwesty
2025-12-02 18:40:26Zakres obowiązków:- organizacja pracy sekretariatu Oddziału,- obsługa spraw administracyjnych,- obsługa korespondencji,- przygotowywanie dokumentów, raportów, zestawień,- bieżąca obsługa interesantów oraz osób dzwoniących,- organizacja narad i s
2025-11-29 18:40:25Twój zakres obowiązków, organizacja pracy sekretariatu Oddziału i obsługa spraw administracyjnych,, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej z Oddziału,, przygotowywanie dokumentów, raportów, zestawień oraz korespondencji firmowej,,..
2025-11-27 14:41:26Twój zakres obowiązków, Prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji biurowej , Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej , Wspieranie pracy innych działów poprzez wykonywanie zadań administracyjnych , Organizowanie i koordynowanie..
2025-11-25 12:41:28KANCELARIA FINANSOWO-UBEZPIECZENIOWA JN...Twój zakres obowiązków, wsparcie biura w projektach energetycznych,, przygotowywanie dokumentacji,, praca w AutoCAD (podstawowa edycja rysunków),, kontakt z podwykonawcami i dostawcami,, obsługa korespondencji i bieżących spraw biura...
2025-11-24 11:41:38Twój zakres obowiązków, Obsługa procesów administracji personalnej (w tym prowadzenie akt osobowych, przygotowywanie umów, aneksów)., Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów personalnych w firmie., Bieżąca ewidencja danych i monitorowanie terminów
2025-11-22 12:41:13Dzień dobry Zatrudnię asystentkę Wymagania : Dyspozycyjność Możliwość wyjazdów służbowych Chęć rozwoju Inteligencja i umiejętność zachowania podczas spotkań biznesowych i eventów Oferuję: Bardzo dobre warunki finansowe Elastyczne godziny pracy N
2025-11-22 11:50:05Zakres obowiązków:Pracownik biurowy- przygotowywanie dokumentacji przetargowej - udział w przetargach- obsługa urządzeń biurowych- przygotowywanie i wysyłanie ofert Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, inneUpra
2025-11-17 18:40:40Zatrudnię na pełny etat kobietę do pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie transportowej.Stanowisko-asystentka do 45 lat.Wysokie zarobki. Zakres obowiązków: Obsługa biura i dbanie o pozytywny wizerunek firmy Przyjmowanie i obsługa gości oraz
2025-10-05 11:50:01Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe GlOBET z siedzibą w Nowym Sączu przy ul. Jana Pawła II zatrudni osobę na stanowisko: *PRACOWNIK BIUROWY - bezpośredni kontakt z klientami - udzielanie informacji o produktach (beton) - wystawianie f
2025-10-02 11:50:06Firma Fortis TSL poszukuje pracownika na stanowisko spedytora międzynarodowego. Zakres obowiązków: - Obsługa giełd transportowych - Pozyskiwanie zleceń transportowych oraz przewoźników - Obsługa i nadzór nad realizowanymi zleceniami - Kontrolowa
2025-09-23 05:05:26Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe GlOBET z siedzibą w Nowym Sączu przy ul. Jana Pawła II zatrudni osobę na stanowisko: *PRACOWNIK BIUROWY - bezpośredni kontakt z klientami - udzielanie informacji o produktach (beton) - wystawianie f
2025-09-01 11:50:01Twój zakres obowiązków, Wystawianie faktur, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej , Zarządzanie dokumentacją , Relacja z księgową , Zarządzanie zamówieniami klientów ..
2025-11-13 13:40:41Zakres obowiązków:pomoc w przygotowywaniu dokumentów księgowychwprowadzanie danych do systemuarchiwizacja dokumentówbieżące wsparcie księgowej w codziennych zadaniach
2025-12-02 16:20:01Wymagana znajomość przynajmniej 1 języka obcego, prawo jazdy kat. B, dyspozycyjność, umiejętność nawiązywania kontaktu, zdolności organizacyjne, znajomość zasad marketingu. Proponujemy wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników. Prosimy o kon
2025-11-11 15:05:32Zakres obowiązków:Obsługa sprzętu biurowego i komputera, przyjmowanie i obsługa interesantów w kancelarii notarialnej, prowadzenie terminarza notariusza, protokołowanie i pomoc przy czynnościach notarialnych, sporządzanie sprawozdań związanych z
2025-12-12 18:40:39Twój zakres obowiązków, Wsparcie Zarządu w codziennych obowiązkach organizacyjno-administracyjnych,, Koordynacja kalendarza, spotkań, podróży służbowych, korespondencji oraz komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, Przygotowywanie prezentacji,..
2025-12-11 12:41:23Business Administrator49_744000092268025Obowiązki 15 hours per weekProvide administrative assistance to the Financial Controller and Eurofins NSC/SSC Team.Creation of sales invoices, to include the management of various client portals, Tungsten/
2025-12-13 06:59:46Eurofins GSC Poland Sp. z o.oOpis stanowiska:Miejsce pracy: 35415 Pohlheim (6 km od miasta Gie ßen), Hesja środkowe NiemcyPraca jest aktualna natychmiast i w p óźniejszym terminieOkres pracy: na stałe bezpośrednio u niemieckiego pracodawcy, świadczącego usługi pomocy domowe
2025-12-12 11:53:49Jesteśmy międzynarodową grupą, która specjalizuje się w usługach opieki domowej, jak również rekrutacji i zatrudniania pracowników. Nasze usługi realizujemy na wielu rynkach europejskich, m.in. w Polsce, Niemczech i Francji.Filarem naszej działa
2025-12-13 06:59:50Aterima europe sp. z o.o. sp. k