Twój zakres obowiązków, Realizowanie zakupów na potrzeby administracyjne i funkcjonowanie biura., Prowadzenie i porządkowanie dokumentacji administracyjnej spółki., Kompleksowa obsługa faktur zakupowych oraz dokumentów dostaw (współpraca z dział
2025-12-12 18:40:04Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (warunek konieczny) Dobra znajomość Excela (formuły, porównywanie danych) Podstawowa znajomość systemów ERP/AX będzie dodatkowym atutem Dokładność, rzetelność oraz dobre umiejętności organizacyjne Chęć
2025-11-25 10:25:15eWork Group 4,3ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Zakres odpowiedzialności: - obsługa centrali telefonicznej, - organizacja spotkań na terenie biura, - obsługa gości, - nadzór nad korespondencją przychodzącą oraz wychodzącą, - współpraca z firmami kurierskimi, - zamawianie ma
2025-12-19 18:30:14Grafton Sp. Z o.oZAKRES OBOWIĄZKÓW: Twoje zadania: - Obsługa recepcji i pierwszego kontaktu z klientami oraz gośćmi - Odbieranie i kierowanie telefonów oraz e-maili - Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej - Zarządzanie kalendarzem spotkań i sal konf
2025-12-08 15:30:12Grafton Sp. Z o.oZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Zawieranie umów o pracę, wystawianie świadectw pracy, rozliczanie przysługującego urlopu przy rozwiązywaniu umów - Przygotowywanie pism, m.in. rozwiązania umów, kary porządkowe. - Wprowadzanie urlopów do systemu kadrowo płac
2025-11-07 15:30:02Solid Security Sp. z o. oYour responsibilities, Providing administrative assistance to senior Global Banking and Advisory leadership in Paris and worldwide, End-to-end travel coordination for our European teams, including booking transport and managing visa applications
2025-12-19 16:41:01Your responsibilities, Conduct office administration duties under the instructions of FCLO management and in accordance with policy and standard operating procedures. Duties will include records management, vehicle management, maintaining office
2025-12-19 12:41:18Opis stanowiska Rezerwowanie spotkań (lekarze, fryzjer, restauracje itp.)Wyszukiwanie i planowanie podróży (loty, hotele, wymagania wizowe)Znajdowanie mieszkań, siłowni lub usług na podstawie preferencjiWyszukiwanie rzeczy do kupienia (np. meble
2025-12-18 12:02:21Twój zakres obowiązków, Jako Office Assistant będziesz wspierać zespół JDE w codziennych działaniach. Będziesz dbać o funkcjonowanie biura oraz komfort i odpowiednie przygotowanie przestrzeni pracy dla zespołu JDE. Ponadto, będziesz zajmować się
2025-12-17 14:41:08Asystent/ka ds. helpdesk | Warszawa |100_41785Obowiązki Wsparcie użytkowników w zakresie wykorzystywanych narzędzi informatycznychTworzenie oraz obsługa zgłoszeń w aplikacji Helpdesk oraz monitorowanie realizacji Przygotowywanie skryptów na potr
2025-12-17 10:59:41GI GroupTwój zakres obowiązków, Zarządzanie codziennym funkcjonowaniem biura i dbanie o jego organizację., Zapewnienie dostępności materiałów biurowych i administracyjnych., Obsługa korespondencji firmowej., Zaopatrzenie biura, zakup sprzętu i jego..
2025-12-16 15:41:35Twój zakres obowiązków, wsparcie w przygotowaniu ofert, prezentacji, raportów, zestawień i analiz,, wsparcie w procesach rekrutacyjnych,, wsparcie w organizacji wydarzeń firmowych i spotkań,, wsparcie komunikacji wewnętrznej (newslettery,..
2025-12-16 13:41:31Your responsibilities, Calendar & communication, - Manage my personal calendar and scheduling, - Coordinate appointments, commitments, and reminders, - Manage my personal email inbox (filtering, flagging important items, and following up), ,..
2025-12-15 10:41:23Dla naszego Klienta, europejskiego lidera w zakresie usług energetycznych, poszukujemy kandydatów na stanowisko: Asystent/ka administracyjny/a Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: obsługa centrali telefonicznej i nadzór nad ko
2025-12-13 17:55:04Twój zakres obowiązków, Przyjmowanie i obsługa procesów administracyjno-biurowych., Wykonywanie prac związanych z organizacyjną i techniczną obsługą sekretariatu Prezesa., Koordynowanie kalendarza spotkań Prezesa, organizacja spotkań oraz podróż
2025-12-11 14:41:19Twój portal z ofertami pracy
2025-12-11 12:54:06Gedeon richter polska spółka z ograniczoną... 4,2Asystencka praca / Personel biurowy: Asystent/ka
2025-12-11 08:55:05Twój zakres obowiązków, wsparcie prawników przy obsłudze zleceń Klientów kancelarii;, wsparcie pozostałych działów kancelarii w pracach związanych z obsługą naszych Klientów;, prowadzenie kalendarza przełożonego, organizacja spotkań;, prowadzeni
2025-12-10 16:41:00Twój zakres obowiązków, Prowadzenie sekretariatu i bieżące prace administracyjne, Zarządzanie dokumentami firmowymi (skanowanie, archiwizacja, ewidencja), Ewidencjonowanie i wysyłanie poczty tradycyjnej i mailowej oraz przekierowywanie wiadomośc
2025-12-10 14:41:20Twój zakres obowiązków, Profesjonalna obsługa recepcji i gości, zarządzanie wejściami oraz dokumentacją biurową., Kompleksowe zarządzanie zamówieniami i zaopatrzeniem biura, kontrola dostaw i współpraca z dostawcami., Obsługa telefonów służbowyc
2025-12-10 14:41:20Your responsibilities, Would you like to be a part of an exciting and progressive international environment? Would you like to contribute to creating a professional and friendly office setting? Then keep reading!, , A role with vast learning..
2025-12-10 12:41:37Your responsibilities, We are looking for a proactive, positive and highly organized person to join our international team. In this role you will support smooth daily office operations and assist with internal coordination. If you enjoy working
2025-12-10 09:41:21Twój zakres obowiązków, Koordynacja przepływu i ewidencja obiegu korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Obsługa poczty oraz przesyłek kurierskich, Organizacja podróży służbowych pracowników (rezerwacja hoteli i biletów), Zapewnienie..
2025-12-09 14:41:37Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa administracyjna firmy tj. przyjmowanie dokumentów, obsługa poczty elektronicznej, porządkowanie i archiwizacja dokumentów itp., dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, ścisła współpraca z biurem księgowym,.
2025-12-09 09:41:26Kadry / HR / Doradztwo zawodowe
2025-12-09 08:55:02Asystencka praca / Personel biurowy: Asystent/ka
2025-12-09 08:55:02Twój zakres obowiązków, Obsługa obiegu dokumentów, umawianie spotkań z klientami, wsparcie podczas spotkania z klientem, odbieranie telefonów i wsparcie klientów podczas rozmowy telefonicznej..
2025-12-08 13:41:39Opis stanowiska ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz obsługa przesyłek bieżąca obsługa klienta, w tym telefoniczna wsparcie w organizacji zaopatrzenia biura i sekretariatu pomoc w rezerwacji zasobów biurowych, organiz
2025-12-08 07:30:59Poszukujesz pracy w administracji i chcessz zdobyć doświadczenie w międzynarodowym środowisku? Jesteś osobą dokładną, zorganizowaną i dobrze znasz język angielski? Dołącz do naszego zespołu! Poszukujemy kandydata na stanowisko wspierające proces
2025-12-06 11:53:46