Twój zakres obowiązków, obsługa klientów, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, wystawianie dokumentów handlowo- księgowych, kontakt z klientami i dostawcami, zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura, współpraca z firmami..
2025-12-15 10:41:23Doświadczenie na podobnym stanowisku Bardzo dobra znajomość języka angielskiego Podstawowa znajomość księgowości oraz umiejętność pracy z dokumentami Dobra znajomość MS Office, w szczególności Excel Mile widziana znajomość systemów Saldeo lub Sy
2025-12-12 10:25:14JOBS LINKMinimum roczne doświadczenie w pracy biurowej (asystent, recepcja lub administracja biurowa). Solidna znajomość pakietu Office (Word, Excel). Samodzielność, dobra organizacja czasu pracy. Dyspozycyjność w wymiarze min. ¾ etatu (preferowany pełny
2025-12-01 10:25:13IT LeasingTeamBardzo dobra znajomość języka angielskiego (warunek konieczny) Dobra znajomość Excela (formuły, porównywanie danych) Podstawowa znajomość systemów ERP/AX będzie dodatkowym atutem Dokładność, rzetelność oraz dobre umiejętności organizacyjne Chęć
2025-11-25 10:25:15eWork Group 4,3ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Responsibilities: - Manage employee benefit processes, including enrollment, changes, and queries. - Coordinate with vendors, handle invoicing, and prepare reports. - Support benefit renewals, system updates, and compliance. -
2025-11-25 07:30:08Grafton Sp. Z o.oTwój zakres obowiązków, Poczta przychodząca: Odbiór, rejestracja, skanowanie i dekretacja korespondencji do odpowiednich prawników/działów., Poczta wychodząca: Przygotowywanie wysyłek (listy polecone, kurierzy), prowadzenie książki nadawczej..
2025-12-15 11:41:36Twój zakres obowiązków, Wsparcie administracyjne i organizacyjne bieżącej działalności firmy, Koordynacja działań firmowych oraz współpraca z dostawcami usług – przygotowywanie zamówień, zarządzanie dostawami, kontakty z dostawcami artykułów..
2025-12-15 11:41:34Twój zakres obowiązków, - rejestracja, weryfikacja i archiwizacja dokumentów,, - wprowadzanie faktur zakupowych do systemu,, - dbanie o prawidłowy i terminowy obieg dokumentów wewnątrz firmy,, - prowadzenie sekretariatu Spółki,, - obsługa..
2025-12-15 09:41:12Dla naszego Klienta, europejskiego lidera w zakresie usług energetycznych, poszukujemy kandydatów na stanowisko: Asystent/ka administracyjny/a Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: obsługa centrali telefonicznej i nadzór nad ko
2025-12-13 17:55:04Twój zakres obowiązków, Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu, Obsługa recepcyjna gości , Wypożyczanie i dzierżawa sprzętu, Przygotowywanie umów cesji sprzętu, Rejestracja oraz dystrybucja dokumentów i korespondencji, Zarządzanie flo
2025-12-11 15:41:35Twój zakres obowiązków, Przyjmowanie i obsługa procesów administracyjno-biurowych., Wykonywanie prac związanych z organizacyjną i techniczną obsługą sekretariatu Prezesa., Koordynowanie kalendarza spotkań Prezesa, organizacja spotkań oraz podróż
2025-12-11 14:41:19Twój portal z ofertami pracy
2025-12-11 12:54:06Gedeon richter polska spółka z ograniczoną... 4,2Twój zakres obowiązków, zapewnienie prawidłowego funkcjonowania sekretariatu Zarządu, w tym prowadzenie kalendarza Zarządu oraz obsługa spotkań Zarządu, a także koordynowanie zaopatrzenia,, obsługa korespondencji kierowanej do Zarządu oraz..
2025-12-11 12:41:24Specjalista/Specjalistka ds. AdministracjiTwój zakres obowiązków Zapewnianie sprawnego funkcjonowania biura oraz obsługa administracyjna Spółki. Organizacja obiegu dokumentów i korespondencji. Dokonywanie zakupów towarów i usług na potrzeby Spół
2025-12-11 06:59:47Telewizja PULS Sp. z o. o 4,0Twój zakres obowiązków, wsparcie prawników przy obsłudze zleceń Klientów kancelarii;, wsparcie pozostałych działów kancelarii w pracach związanych z obsługą naszych Klientów;, prowadzenie kalendarza przełożonego, organizacja spotkań;, prowadzeni
2025-12-10 16:41:00Your responsibilities, Would you like to be a part of an exciting and progressive international environment? Would you like to contribute to creating a professional and friendly office setting? Then keep reading!, , A role with vast learning..
2025-12-10 12:41:37Twój zakres obowiązków, , Do Twoich zadań należeć będzie:, - Organizacja codziennej pracy biura (zaopatrzenie, sprzęt, porządek, korespondencja), - Obsługa dokumentacji, fakturowanie oraz wsparcie w procesach księgowych , - Organizowanie spotkań
2025-12-10 12:41:37Twój zakres obowiązków, • Przygotowywanie, redagowanie i formatowanie dokumentów;, • Wprowadzanie faktur zakupowych do systemu oraz wystawianie faktur sprzedażowych;, • Kompleksowa obsługa administracyjna biura: obsługa maila firmowego, pierwszy
2025-12-10 11:41:43Twój zakres obowiązków, praca na 1/2 etatu, dni pracy do ustalenia, koordynacja i odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie recepcji - przyjmowanie gości, obsługa spotkań z klientami, nadzór nad zaopatrzeniem;, nadzorowanie obiegu korespondencj
2025-12-09 16:41:09Twój zakres obowiązków, Koordynacja przepływu i ewidencja obiegu korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Obsługa poczty oraz przesyłek kurierskich, Organizacja podróży służbowych pracowników (rezerwacja hoteli i biletów), Zapewnienie..
2025-12-09 14:41:37Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa administracyjna firmy tj. przyjmowanie dokumentów, obsługa poczty elektronicznej, porządkowanie i archiwizacja dokumentów itp., dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, ścisła współpraca z biurem księgowym,.
2025-12-09 09:41:26Kadry / HR / Doradztwo zawodowe
2025-12-09 08:55:02Twój zakres obowiązków, Bieżąca obsługa recepcji i biura głównego w Warszawie oraz współpraca z biurami regionalnymi,, Obsługa centrali telefonicznej,, Przyjmowanie i obsługa interesantów firmy,, Rejestracja oraz dystrybucja korespondencji..
2025-12-08 16:41:10Twój zakres obowiązków, prowadzenie dokumentacji w zakresie GIIF Generalnego Inspektora Informacji Finansowej, prowadzenie elektronicznego Rep A (mile widziana obsługa programu Rejent firmy RejNet),, wysyłka wszelkiej korespondencji do gmin..
2025-12-08 15:41:55Twój zakres obowiązków, prowadzenie postępowań w zakresie przeglądów, napraw i remontów w nieruchomości NIKiDW,, skompletowanie dokumentacji nieruchomości NIKiDW, a w razie potrzeby odtworzenie brakującej dokumentacji,, współpraca z instytucjami
2025-12-08 14:41:29Opis stanowiska ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz obsługa przesyłek bieżąca obsługa klienta, w tym telefoniczna wsparcie w organizacji zaopatrzenia biura i sekretariatu pomoc w rezerwacji zasobów biurowych, organiz
2025-12-08 07:30:59Opis stanowiska Organizacja i koordynacja procesów administracyjnych w firmie Zarządzanie dokumentacją, rejestracja umów oraz pełnomocnictw Prowadzenie ewidencji poleceń służbowych i zarządzeń Wsparcie administracyjne dla różnych działów Przygot
2025-12-06 07:29:31Twój zakres obowiązków, Wsparcie placówek medycznych Harmonia w zakresie administracji oraz organizacji spotkań i szkoleń;, Wsparcie w tworzeniu i aktualizacji procedur, dokumentów i innych zasobów sieciowych obowiązujących w placówkach;,..
2025-12-05 20:40:04Zakres obowiązków:1. Pobieranie i rejestrowanie faktur VAT.2. Naliczanie należności za obiady.3. Prowadzenie rozliczeń wpłat za obiady w dedykowanym programie.4. Egzekwowanie nieterminowych wpłat, naliczanie odsetek.5. Dekretacja i księgowanie d
2025-12-05 18:40:35Twój zakres obowiązków, wsparcie administracyjne i obsługa biura, prowadzenie korespondencji i obiegu dokumentów, przygotowywanie zestawień analitycznych według przyjętych schematów z wykorzystaniem pakietu MS Office, obsługa spotkań oraz..
2025-12-05 15:41:49Zakres obowiązków: \nKoordynacja spraw administracyjnych firmy (m.in. współpraca z zewnętrznym biurem księgowym i przygotowanie dokumentów, wykonywanie drobnych przelewów, kontakt z podwykonawcami, organizacja podróży i wyjazdów firmowych);
2025-12-05 14:54:07Develor Polska