Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych/kancelaria prawna/praca stacjonarna/Łódź Twój zakres obowiązków • zapewnienie sprawnego funkcjonowania pracy Kancelarii od strony administracyjnej, organizacyjnej, • zarządzanie obiegiem dokumentó
2025-11-19 21:05:43Twój zakres obowiązków, realizacja procesów administracyjnych takich jak: rozliczanie kosztów pracowników, rezerwowanie podróży, formatowanie dokumentów,, zarządzanie obiegiem dokumentów,, koordynowanie przepływu komunikacji między pracownikami
2025-12-04 11:41:39Twój zakres obowiązków, prowadzenie bieżących spraw administracyjnych biura,, przygotowywanie, kompletowanie i archiwizacja dokumentów,, wsparcie w zakresie obsługi umów (weryfikacja, przygotowanie prostych aneksów, uzupełnianie danych, kontrola
2025-11-24 13:41:24Twój zakres obowiązków, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Aktualizacja dokumentacji i prowadzenie archiwum dokumentów, Współpraca z innymi działami firmy w zakresie administracyjnym, Wykonywanie innych zadań powierzonych przez
2025-11-20 15:41:22Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych/kancelaria prawna/praca stacjonarna/Łódź Twój zakres obowiązków • zapewnienie sprawnego funkcjonowania pracy Kancelarii od strony administracyjnej, organizacyjnej, • zarządzanie obiegiem dokumentó
2025-11-19 21:05:43Twój zakres obowiązków, Wprowadzanie danych do systemów komputerowych , Przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji , Obsługa korespondencji firmowej , Wspieranie działów operacyjnych w codziennych zadaniach , Organizacja i uzupełnianie..
2025-11-16 22:40:01Twój zakres obowiązków, opracowywanie pism związanych z działalnością SP ZOZ MSWiA np. regulaminów, instrukcji, zarządzeń Dyrektora, schematów organizacyjnych, procedur, umów/aneksów zawieranych przez zakład, prowadzenie rejestru obowiązujących
2025-11-14 08:40:18Twój zakres obowiązków, wsparcie Zarządu i Dyrektorów w zakresie spraw organizacyjnych, w tym prowadzenie kalendarza spotkań, obsługę gości, organizację wyjazdów służbowych (w tym dla dyrektorów działów), organizację udziału w konferencjach itp
2025-11-28 09:41:32Twój zakres obowiązków, Obsługa administracyjna biura (korespondencja, maile, telefony, obsługa gości), Organizacja i obsługa spotkań, zebrań itp., Dbanie o prawidłowy obieg informacji i dokumentacji wewnątrz firmy, Przygotowywanie pism, notatek
2025-12-08 15:41:53Starszy referent w Wydział Świadczeń Opieki Zdrowotnej/ Dział Planowania, Kontraktowania i Weryfikacji/ Sekcja Kontraktowania/ Ł29_lodz2550Obowiązki kontraktowanie świadczeń opieki zdrowotnej, w zakresach pozostających we właściwości Wydziału, p
2025-12-08 10:59:43Narodowy Fundusz ZdrowiaTwój zakres obowiązków, profesjonalna, bieżąca obsługa telefoniczna i e-mailowa klientów hurtowych, obsługa programów firmowych, wystawianie dokumentów magazynowych i faktur, przyjmowanie i realizacja zamówień, sporządzanie wycen, obsługa paneli
2025-12-08 10:41:52Twój zakres obowiązków, pozyskiwanie i realizacja zleceń transportowych na terenie Unii Europejskiej oraz strefy Schengen - flota pojazdów do 3,5t oraz do 7,5t, negocjowanie warunków współpracy z klientami, aktywne pozyskiwanie klientów oraz..
2025-12-08 09:41:24Twoje Główne Zadania Obsługa i realizacja zleceń w transporcie międzynarodowym (FTL). Aktywne pozyskiwanie ładunków i przewoźników (giełdy, zapytania). Negocjacje stawek, kontrola marży i dbanie o rentowność realizowanych zleceń. Monitorowanie t
2025-12-07 07:30:33Twój zakres obowiązków, zapewnienie, pozyskiwanie i konsolidacja danych z dostępnych systemów,, weryfikacja dokumentacji pod kątem kompletności i zgodności z obowiązującymi przepisami, wsparcie Zespołu w procesie rozliczania Działu Handlowego,.
2025-12-06 00:40:15Zakres obowiązków:Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.szczegółówe informacje pod linkiem: https://bip.zdw.lodz.pl/files/files/oferta_pracy_ZDW_227.pdf Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe
2025-12-05 18:40:34Wymagania Formalne i Kompetencje:\n Status Studenta !\n Wysoka kultura osobista i umiejętność profesjonalnej komunikacji biznesowej.\n Doskonała organizacja pracy, dokładność i odpowiedzialność za powierzone zadania.\n Zdolność do pracy p
2025-12-05 12:54:05QAH Pharmamarketing 360Twoja Rola: Kompleksowa obsługa administracyjna procesu sprzedaży (od zamówienia po awizację dostaw), Wystawianie wszystkich dokumentów handlowych i magazynowych (faktury, zlecenia), Aktywna korespondencja i kontakty z klientami, Przygotowywanie
2025-12-05 12:30:21Twój zakres obowiązków, kontakt z klientem w zakresie dokumentacji procesowej, dbanie o właściwy obieg korespondencji i dokumentów w kancelarii, zlecanie opłat skarbowych i sądowych, przygotowanie, edytowanie oraz archiwizacja dokumentów, wsparc
2025-12-05 11:41:49Miejsce pracy: możliwość pracy z każdego miejsca w krajuRodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: utrzymanie i konfiguracja usług Microsoft 365, w tym: SharePoint Online, Exchange Online oraz Azure, zarządzanie dostępem i uprawnieniami w
2025-12-05 11:30:40ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Dla naszego klienta, poszukujemy pracowników na ok 3 miesięczne zlecenieŁódż al. marsz. Józefa PiłsudskiegoMile widziani studenciOferujemy:Umowa zleceniePodstawaZlecenie po 8hCzas trwania zlecenia ok 3 miesiące od 15.12.2025Sz
2025-12-04 17:58:12Gi Group SAWymaganiaDoświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.Biegłość w obsłudze komputera, w tym MS Office i Excel.Umiejętność pracy z
2025-12-04 07:52:00Praca.plOpis stanowiska Zarządzanie codziennymi operacjami biurowymi: obsługa klientów, telefonów, poczty e-mail oraz korespondencji. Rejestrowanie faktur i nadawanie im numerów. Zarządzanie dystrybucją korespondencji w biurze. Składanie zamówień na mat
2025-12-04 07:30:24Zakres obowiązków:-przygotowanie dokumentów do księgowości,-wystawianie faktur sprzadaży,-wprowadzanie fakur do systemu księgowego,-dodawanie opisów do faktur,-uzgadnianie kasy, Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształc
2025-12-03 18:40:29Asystentka/ Higienistka Stomatologiczna nauczyciel przedmiotów zawodowych: Teoretycznych: · Propedeutyka stomatologiczna · Anatomia, fizjologia i patofizjologia narządu żucia i pierwsza pomoc · Edukacja i promocja zdrowia w profilaktyce stomatol
2025-12-03 15:05:23Opis stanowiska Przygotowywanie projektów pism, opinii prawnych i umów Weryfikacja dokumentów i regulacji wewnętrznych Analiza zmian w przepisach prawa i wsparcie przy wdrażaniu procedur Pomoc administracyjna dla działu prawnego i Biura Zarządu
2025-12-03 14:53:01Twój zakres obowiązków, Czynny udział w przygotowaniach kosztorysów prac budowlanych, Nadzorowanie prac instalacyjno-budowlanych dla przestrzeni FIT OUT, egzekwowanie postępów prac zgodnie z harmonogramem , czynny udział w naradach projektowych
2025-12-03 13:41:19Twój zakres obowiązków, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Przygotowywanie ofert handlowych i umów sprzedaży, Kontrola i dbanie o aktualność bazy danych klientów, Komunikacja z klientami w zakresie zapytań dotyczących produktów
2025-12-03 11:41:50Pracodawca:APC TEMPUS A SP. Z O.O. SP. KOM.Opis stanowiska:Agencja Pracy Czasowej TEMPUS A (KRAZ nr 12861) poszukuje pracowników na stanowisko: Asystent ds. Wprowadzania Danych na magazynie/ Teofiló
2025-12-03 10:10:09Aplikuj.plKancelaria Komornicza poszukuje osoby na stanowisko pracownik biurowy. W zakresie obowiązków znajduje się: - odbiór i rozpakowywanie korespondencji przychodzącej - kompletowanie akt egzekucyjnych - przygotowywanie i wysyłanie korespondencji wych
2025-12-02 15:05:29Twój zakres obowiązków, Obsługa administracyjna biura (korespondencja, maile, telefony, obsługa gości), Organizacja i obsługa spotkań, zebrań itp., Dbanie o prawidłowy obieg informacji i dokumentacji wewnątrz firmy, Przygotowywanie pism, notatek
2025-12-02 12:41:37Twój zakres obowiązków, Operacyjne wsparcie w realizacji strategii sprzedaży online oraz działań marketingowych na platformach eCommerce, Wprowadzanie i aktualizacja produktów w sklepie internetowym oraz na marketplace’ach, Monitorowanie stanów
2025-12-02 11:42:01Twój zakres obowiązków, kontrolę obiegu dokumentów, wstępną kwalifikację dokumentów księgowych, wprowadzanie danych do systemu księgowego, wystawianie faktur, wykonywanie bieżących prac księgowych..
2025-12-02 08:40:36Successivo sp. z o. o