ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Dla naszego międzynarodowego klienta poszukujemy Specjalisty ds. Obsługi Klienta.Lokalizacja: GdańskGłówne obowiązki: - Odpowiadanie na wszystkie pytania klientów. - Odbieranie telefonów i kontakt mailowy z klientami. - Dbanie
2025-11-18 07:30:09Grafton Sp. Z o.oDoświadczenia zawodowego w księgowości w zakresie Ksiąg Handlowych, Wykształcenia wyższego w zakresie finansów, rachunkowości lub pokrewnych, Bardzo dobrej znajomości przepisów prawa podatkowego, rachunkowości oraz zasad prowadzenia ksiąg rachun
2025-11-14 10:25:16Smart-HRIdealnie sprawdzisz się w tej roli, jeśli posiadasz: Doświadczenie w definiowaniu procesów biznesowych w obszarze danych wraz z praktyczną umiejętnością ich dokumentowania i koordynowania Doświadczenie w prowadzeniu analiz biznesowych w ramach u
2025-10-09 10:25:13ASTEK PolskaPersonal Requirements: Have a minimum of 2 years of experience in a 1st line IT Support Specialist role or a similar position Demonstrate knowledge and practical experience with general IT knowledge (infrastructure, networking, software), Micros
2025-11-08 10:25:12KMD PolandPoszukujemy osoby na stanowisko SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ Do zadań SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ będzie należało: • nabór kursantów, • prowadzenie biura ośrodka szkolenia, • współpraca z firmami, • prowadzenie dokumentacji szkoleniowej. Oczekujemy:, •..
2025-12-05 08:22:44Zakład Doskonalenia Zawodowego w PileOPIS STANOWISKA Świadczenie wsparcia technicznego dla klientów oraz partnerów w zakresie produktów i usług firmy. Instalacja i uruchamianie urządzeń, aplikacji i programów u klientów zgodnie z wymaganiami technicznymi. Prowadzenie szkoleń, warsz
2025-12-05 07:30:38Zakres Obowiązków Kompleksowe zarządzanie procesem przygotowania i wynajmu mieszkań (od przejęcia do przekazania). Tworzenie atrakcyjnego materiału promocyjnego (zdjęcia, opis, wideo). Prezentowanie nieruchomości i podpisywanie umów najmu. Prowa
2025-12-05 07:30:38Opis stanowiska Doradztwo klientom przy wyborze stylizacji dopasowanej do okazji i sylwetki Budowanie profesjonalnego wizerunku i zaufania klientów Dbanie o porządek i atrakcyjną ekspozycję towaru Zamawianie, przyjmowanie i inwentaryzacja towaru
2025-12-05 07:30:38Twoje zadania Kompleksowa obsługa księgowości (Księgi Przychodów i Rozchodów, do 80 dokumentów miesięcznie). Nadzór nad działem kadr i płac (około 80 pracowników). Reprezentowanie firmy przed organami kontroli skarbowej. Prowadzenie działań wind
2025-12-05 07:30:38Opis stanowiska Przygotowywanie wniosków i umów dla projektów związanych z aktywnością akademicką. Weryfikacja formalna i merytoryczna poprawności wniosków konkursowych przygotowywanych przez studentów. Prowadzenie kartotek projektów w systemie
2025-12-05 07:30:38Będziesz odpowiedzialny za kompleksową obsługę klienta, od przygotowywania ofert po utrzymywanie trwałych relacji. Twoim zadaniem będzie prowadzenie i opieka nad placówką handlową, co obejmuje kontrolę stanów magazynowych oraz ścisłą współpracę
2025-12-05 07:30:37Będziesz odpowiedzialny za kompleksową obsługę klienta, od przygotowywania ofert po utrzymywanie trwałych relacji. Twoim zadaniem będzie prowadzenie i opieka nad placówką handlową, co obejmuje kontrolę stanów magazynowych oraz ścisłą współpracę
2025-12-05 07:30:37Opis stanowiska prowadzenie pełnej księgowości w systemie finansowym oraz bieżąca kontrola dokumentów udział w księgowaniu operacji dotyczących środków trwałych, delegacji, faktur i rozliczeń bankowych przygotowywanie raportów, kalkulacji oraz s
2025-12-05 07:30:37Opis stanowiska prowadzenie pełnej księgowości w systemie finansowym oraz bieżąca kontrola dokumentów udział w księgowaniu operacji dotyczących środków trwałych, delegacji, faktur i rozliczeń bankowych przygotowywanie raportów, kalkulacji oraz s
2025-12-05 07:30:37Opis stanowiska Praca dla osób z doświadczeniem lub bez
2025-12-05 07:30:37Opis stanowiska Praca dla osób z doświadczeniem lub bez
2025-12-05 07:30:37Wprowadzanie i dekretowanie faktur w systemie księgowym zgodnie z obowiązującą analityką nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów i weryfikacja merytoryczna faktur analiza rozrachunków z kontrahentami i windykacja należności przygotowywanie pr
2025-12-05 07:30:37Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji kadrowej, w tym akt osobowych. Naliczanie wynagrodzeń oraz przygotowywanie list płac i przelewów. Prowadzenie ewidencji czasu pracy. Sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON. Przygotowywanie raportów or
2025-12-05 07:30:37Opis stanowiska Zapewnienie kompleksowej opieki nad pacjentami w zakresie medycyny pracy. Utrzymanie wysokich standardów medycznych oraz dbałość o ich stałe podnoszenie
2025-12-05 07:30:37Opis stanowiska Zapewnienie kompleksowej opieki nad pacjentami w zakresie medycyny pracy. Utrzymanie wysokich standardów medycznych oraz dbałość o ich stałe podnoszenie
2025-12-05 07:30:37Opis stanowiska Aktywny udział i wsparcie w sprawnym procesie zakwaterowania oraz wykwaterowania studentów. Codzienna obsługa uczelnianego programu USOS oraz systemu rezerwacji miejsc w części hotelowej. Kontrola terminowości opłat za akademik
2025-12-05 07:30:37Opis stanowiska Przygotowywanie i negocjowanie umów najmu nieruchomości komercyjnych Prowadzenie i administrowanie dokumentacją oraz bazą danych umów Koordynowanie przedłużania i rozwiązywania kontraktów Wsparcie organizacyjne, współpraca z klie
2025-12-05 07:30:36Twój zakres obowiązków weryfikacja, klasyfikacja i księgowanie dokumentów kontrola zobowiązań, należności bieżąca analiza sald kont bilansowych potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami, pracownikami sporządzanie deklaracji podatkowych, w
2025-12-05 07:30:36ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - opracowywanie kalkulacji ofert - sporządzanie ofert dla klientów - bieżący kontakt z klientami w celu wyjaśniania wątpliwości dotyczących zapytań - określanie możliwości technicznych wykonania wyrobu - analiza wykonania wyro
2025-12-05 07:30:06STRUMET 3,2Pracuj tam, gdzie to docenią!Dołącz do grona zadowolonych pracowników Walter-Fach-Kraft.Już od ponad 28 Lat skutecznie gwarantujemy prace Fachowcom.Znasz się na swojej pracy. Każdy projekt, każde zadanie wykonujesz z precyzjąi doświadczeniem? Tw
2025-12-05 06:59:44Walter-Fach-Kraft Personal GmbH 4,2Założona w 2001 Agencja Pracy Tymczasowej, Agencja Pośrednictwa Pracy i Doradztwa Personalnego Work & Profit jest obecnie jedną z największych niezależnych polskich agencji zatrudnienia. W ciągu wielu lat naszej działalności daliśmy pracę przesz
2025-12-05 06:59:44WORK & PROFIT Sp. z o. oZałożona w 2001 Agencja Pracy Tymczasowej, Agencja Pośrednictwa Pracy i Doradztwa Personalnego Work & Profit jest obecnie jedną z największych niezależnych polskich agencji zatrudnienia. W ciągu wielu lat naszej działalności daliśmy pracę przesz
2025-12-05 06:59:44WORK & PROFIT Sp. z o. oZałożona w 2001 Agencja Pracy Tymczasowej, Agencja Pośrednictwa Pracy i Doradztwa Personalnego Work & Profit jest obecnie jedną z największych niezależnych polskich agencji zatrudnienia. W ciągu wielu lat naszej działalności daliśmy pracę przesz
2025-12-05 06:59:44WORK & PROFIT Sp. z o. oSpecjalista ds. Obsługi Klienta – Sprzedaż StacjonarnaTwój zakres obowiązków Obsługa klientów w naszym salonie w Psarskiem Doradztwo przy wyborze urządzeń (m.in. Husqvarna, Metabo, Lavor, Stalco, Lehmann) Budowanie relacji z lokalnymi firmami i
2025-12-05 06:59:44KT-24 sp. z o.oSpecjalista ds. personalnychTwój zakres obowiązków prowadzenie dokumentacji kadrowej zgodnie z obowiązującymi przepisami współpraca z biurem rachunkowym w zakresie spraw dotyczących płac przygotowywanie dokumentów związanych ze stosunkiem pracy
2025-12-05 06:59:44Steelpress Sp.z o.oSzukasz sprzedaży, w której to Ty decydujesz, ile zarabiasz, ale nie chcesz rezygnować ze stabilności i benefitów jak na etacie?U Nas pracujesz na umowie agencyjnej (B2B), masz konkurencyjną podstawę oraz przejrzysty system premiowy, w którym ef
2025-12-05 06:59:44Magdalena ChmielZałożona w 2001 Agencja Pracy Tymczasowej, Agencja Pośrednictwa Pracy i Doradztwa Personalnego Work & Profit jest obecnie jedną z największych niezależnych polskich agencji zatrudnienia. W ciągu wielu lat naszej działalności daliśmy pracę przesz
2025-12-05 06:59:44WORK & PROFIT Sp. z o. oZałożona w 2001 Agencja Pracy Tymczasowej, Agencja Pośrednictwa Pracy i Doradztwa Personalnego Work & Profit jest obecnie jedną z największych niezależnych polskich agencji zatrudnienia. W ciągu wielu lat naszej działalności daliśmy pracę przesz
2025-12-05 06:59:44WORK & PROFIT Sp. z o. oZałożona w 2001 Agencja Pracy Tymczasowej, Agencja Pośrednictwa Pracy i Doradztwa Personalnego Work & Profit jest obecnie jedną z największych niezależnych polskich agencji zatrudnienia. W ciągu wielu lat naszej działalności daliśmy pracę przesz
2025-12-05 06:59:44WORK & PROFIT Sp. z o. oZałożona w 2001 Agencja Pracy Tymczasowej, Agencja Pośrednictwa Pracy i Doradztwa Personalnego Work & Profit jest obecnie jedną z największych niezależnych polskich agencji zatrudnienia. W ciągu wielu lat naszej działalności daliśmy pracę przesz
2025-12-05 06:59:44WORK & PROFIT Sp. z o. oSpecjalista ds. Obsługi Klienta – PułtuskBOK/07/25Obowiązki realizację zadań w ramach delegowanego obszaru odpowiedzialności Biura Obsługi Klienta, dbałość nad prawidłowym obiegiem informacji i dokumentów firmowych, przygotowanie danych pod potr
2025-12-05 06:59:42POLMLEK GRUDZIĄDZ Sp. z o. oCredit Administrative Assistant - Eurofins Environment Testing - Barberton, OH49_744000094928485Obowiązki Position Summary: The Credit Administrative Assistant performs a variety of clerical responsibilities under minimal supervision. Responsibl
2025-12-05 06:59:41Eurofins GSC Poland Sp. z o.oCustomer Service49_744000091534482Obowiązki Working location: No.1452, St. Betong, Kauk Chambak village, Chaom Chao 1 quarter, Po Senchey district, Phnom Penh, CambodiaThe Customer Service Representative will be responsible for providing excelle
2025-12-05 06:59:40Eurofins GSC Poland Sp. z o.oChargé.e de Relations Clients49_744000093241948Obowiązki Notre laboratoire Eurofins Hydrologie Nord de Douai est à la recherche d'un.e Chargé.e de Relations Clients. Le/la Chargé.e de Relations Clients doit assurer l’interface technique et comme
2025-12-05 06:59:40Eurofins GSC Poland Sp. z o.oSanti Diving – lider światowej, renomowanej marki w branży nurkowej – producent sprzętu i odzieży nurkowej – zaprasza do współpracy. Aktualnie poszukujemy osoby na poniższe stanowisko w naszej siedzibie w Redzie: Pracownik działu serwisu Obowiąz
2025-12-04 22:21:04Dla naszego klienta, w ramach aktywizacji zawodowej, poszukujemy kandydatów z orzeczeniem o niepełnosprawności, na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta.Twoje zadania:Rejestrowanie zleceń na zamówienia produktów i usług za pomocą dedykowany
2025-12-04 21:25:22Wymagania : Minimum dwuletnie doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym lub na podobnym stanowisku Mile widziane wykształcenie kierunkowe (rachunkowość, finanse, ekonomia) Mile widziane kursy księgowe Bardzo dobra znajomość zasad księgowości or
2025-12-04 21:05:30ZADANIA : - Administracja kontraktami, zadaniami inwestycyjnymi - Przygotowanie dokumentacji podwykonawczej do sprzedaży - Sporządzanie umów podwykonawczych i dostawczych, tworzenie zamówień - Rozliczanie robót podwykonawczych i prowadzonych sił
2025-12-04 21:05:30Oferta idealna dla: osób z obszaru kadr i płac, finansów, ekonomii, zarządzania. Szukasz miejsca, gdzie rozwiniesz swoje umiejętności w obszarze kadr i płac? Ta oferta jest dla Ciebie, jeśli masz już min. 1-4 lata doświadczenia, znasz przepisy p
2025-12-04 20:19:03Deloitte 4,0Oferta idealna dla: osób z obszaru kadr i płac, finansów, ekonomii, zarządzania. Szukasz miejsca, gdzie rozwiniesz swoje umiejętności w obszarze kadr i płac? Ta oferta jest dla Ciebie, jeśli masz już min. 1-4 lata doświadczenia, znasz przepisy p
2025-12-04 20:19:03Deloitte 4,0Twój zakres obowiązków, Twoje zadania, ● Bieżąca obsługa poczty mailowej – odpowiadanie na zapytania klientów, przekazywanie spraw dalej, pilnowanie, żeby żadna wiadomość nie została bez reakcji., ● Odbieranie i wykonywanie telefonów – zarówno o
2025-12-04 19:40:13Twój zakres obowiązków, Będziesz współpracować z Kierownikiem Projektów i Dyrektorem Realizacji, wspierając cały proces inwestycyjny. Praca jest różnorodna, konkretna i daje realny wpływ na rozwój mieszkalnictwa w regionie...
2025-12-04 19:40:13Zakres obowiązków:wykonywanie zadań z zakresu obsługikadrowo-płacowej Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)Inne wymagania: Nabór do 12.12.2025Informacja o wymaganych dokumentach - https://smszczecinek.bip.gov.pl/
2025-12-04 18:40:31Zakres obowiązków:Opis stanowiska• Kompletowanie dokumentacji pracowniczej w oparciu o obowiązujące przepisy prawne• Naliczanie składek ZUS od pracowników i zleceniobiorców • Naliczanie wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, opiekuńczych, macierzyń
2025-12-04 18:40:29Zakres obowiązków:sprawność fizyczna- wykształcenie min. zasadnicze- dbałość i dokładność w wykonywanych obowiązkach- zaangażowanie, dyspozycyjność, odpowiedzialność, samodzielność, punktualność Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasa
2025-12-04 18:40:29Zakres obowiązków:Administracyjno-biurowa, opracowanie dokumentacji technicznej, obsługa klienta w zakresie realizaji programów grantowcyh OZE, inwentaryzacja budynków pod świadectwa energetyczne. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: śr
2025-12-04 18:40:29Zakres obowiązków:zgodnie ze stanowiskiem Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceWymagania dodatkowe: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)Inne wymagania: Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowiskuZnajomo
2025-12-04 18:40:28Zakres obowiązków:1) Prowadzenie poradnictwa konsumenckiego, udzielanie informacji prawnych orazwyjaśnianie praw i obowiązków stron w relacjach konsumenckich.2) Występowanie do przedsiębiorców w sprawach dotyczących ochrony praw iinteresów konsu
2025-12-04 18:40:27Zakres obowiązków:przygotowywanie odpowiedzi na zgłoszenia reklamacyjne na podstawie ściśle określonych szablonów i procedur wewnętrznych, prowadzenie bieżącej ewidencji zgłoszeń reklamacyjnych w systemie informatycznym, formalna weryfikacja kom
2025-12-04 18:40:26What skill are we searching for? 5+ years of experience as a Business Analyst or Analytics Lead, with a strong track record in financial analysis and reporting Proven expertise designing scorecards, KPIs, and predictive models for Customer Exper
2025-11-18 10:25:13SpotOnWykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, rachunkowość, ekonomia) Minimum 3 lata doświadczenia na samodzielnym stanowisku w dziale księgowości, mile widziane w firmach handlowych lub w biurze rachunkowym Bardzo dobra znajomość przepisów podatkow
2025-11-18 10:25:13Antal