Mo-BRUK S.A. jest wiodącą firmą w branży gospodarki odpadami w Polsce. Nasze usługi oferujemy zarówno na rynku polskim jak i zagranicznym. Misją Mo-BRUK S.A. jest działalność proekologiczna oraz rozwój poprzez inwestycje w innowacyjne.
2025-12-09ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Zawieranie umów o pracę, wystawianie świadectw pracy, rozliczanie przysługującego urlopu przy rozwiązywaniu umów - Przygotowywanie pism, m.in. rozwiązania umów, kary porządkowe. - Wprowadzanie urlopów do systemu kadrowo płac
2025-11-07 15:30:02Solid Security Sp. z o. oFundacja Fazon wspiera osoby z niepełnosprawnościami w podejmowaniu działań aktywizacyjnych. Pomagamy w znalezieniu zatrudnienia, zdobyciu doświadczenia w ramach płatnego stażu zawodowego lub wiedzy podczas zawodowych szkoleń. Zgłoś się jeśli sz
2025-08-11 21:06:29Wymagania: doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych umiejętność wyszukiwania informacji, pracy wielowątkowej i ustalania priorytetów terminowa realizacja zadań komunikatywna znajomość jednego z
2025-12-06 13:10:05Wymagania: • wysoka kultura osobista i komunikatywność, • dobra organizacja pracy, punktualność i odpowiedzialność, • znajomość obsługi komputera, • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku (np. w branży fitness
2025-12-06 12:54:13Wymagania: • Znajomość języka angielskiego, polskiego, niderlandzkiego lub rumuńskiego – mile widziana, • Chęć do pracy i pozytywne nastawienie – reszty Cię nauczymy! Pracodawca oferuje: • Zakwaterowanie w dobrym standardzie
2025-12-06 12:54:13Twój zakres obowiązków, Jeśli lubisz działać na giełdach transportowych, budować relacje z klientami i przewoźnikami oraz myśleć strategicznie o trasach i kosztach – ten wariant jest dla Ciebie, , • Pozyskiwanie i koordynacja zleceń transportowy
2025-12-06 12:41:04Opis stanowiska Nadzór nad realizacją robót tunelowych zgodnie z dokumentacją techniczną, harmonogramem i normami jakości Kierowanie zespołem pracowników, przydzielanie zadań i prowadzenie odpraw zmianowych Monitorowanie warunków w tunelu, w tym
2025-12-06 12:30:05Poszukuję osoby do pracy biurowej, najlepiej z doświadczeniem w sprzedaży internetowej oraz obsłudze Allegro. Zakres obowiązków: obsługa sprzedaży online (Allegro, sklep internetowy), przygotowywanie ofert i opisów produktów, kontakt z klientem
2025-12-06 12:30:00Kontakt z klientami za pośrednictwem telefonu, czatu i wiadomości e-mail Udzielanie wsparcia osobom planującym wyjazdy oraz rozwiązywanie zgłoszeń w przyjazny i profesjonalny sposób Dbanie o bezpieczeństwo danych i prawidłowy przepływ informacji
2025-12-06 12:27:02Opis stanowiska Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zgodnie z Prawem budowlanym i polskimi przepisami. Reprezentowanie Inwestora na budowie: udział w naradach, spotkaniach roboczych i komisjach odbiorowych/przetargowych. Podejmow
2025-12-06 12:19:02Obsługa klientów znanej marki odzieżowej z zachowaniem wysokich standardów komunikacji Kontakt z klientami za pośrednictwem telefonu, e-maila, mediów społecznościowych oraz czatu Zapewnianie rzetelnych odpowiedzi na pytania i zgłoszenia klientów
2025-12-06 12:18:03AWIST Sp. z o.o. — PRACOWNIK BIUROWY (9:00–16:00) Miejsce pracy: Mogilany Zatrudnienie: Umowa o pracę Godziny: Pon.–pt., 9:00–16:00 Branża: Telekomunikacja / światłowody / obsługa adm
2025-12-06 12:18:00Opis stanowiska Nadzór nad dokumentacją szkolną zgodnie z przepisami prawa oświatowego. Koordynacja procesu kształcenia i optymalizacja harmonogramów. Organizacja egzaminów we współpracy z Okręgową Komisją Egzaminacyjną. Rekrutacja i wsparcie na
2025-12-06 12:14:02Zarządzanie flotą samochodową (odbieranie aut, wydawanie samochodów nowym pracownikom, monitorowanie stanu technicznego pojazdów, organizacja serwisów i przeglądów).wspieranie planisty w codziennych zadaniach związanych z planowaniem,pomoc dla a
2025-12-06 11:53:47Do Twoich obowiązków będzie należało:Obsługa recepcji i dbanie o profesjonalny wizerunek firmyPrzyjmowanie gości oraz obsługa połączeń telefonicznych i korespondencjiWsparcie administracyjne biura – zamówienia artykułów biurowych, obieg dokument
2025-12-06 11:53:47Podstawowe zadania i zakres odpowiedzialności:Uniwersyteckie Centrum Wsparcia Badań Klinicznych (UCWBK) https://badaniakliniczne.ump.edu.pl/ to projekt nad strategią rozwoju badań klinicznych, w tym kompleksowa obsługa niekomercyjnych badań klin
2025-12-06 11:53:44Twoje zadania:Koordynacja i wsparcie specjalist ów zewnętrznych:Kontakt pomiędzy pracownikami zewnętrznymi i działami specjalistycznymi: Pełnicie Państwo funkcję centralnej osoby kontaktowej dla naszych pracownik ów zewnętrznych i wewnętrznych d
2025-12-06 11:53:44Opis stanowiska Zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów Koordynacja zadań zespołu Zarządzanie dostępnością i ekspozycją asortymentu Analiza wyników sprzedaży Nadzór operacyjny działu
2025-12-06 11:29:02Odpowiadanie na zapytania klientów telefonicznie, mailowo i przez czat, zapewniając profesjonalną i przyjazną obsługę dokumentowanie wszystkich interakcji z klientami, rozwiązań i działań follow-up w systemie CRM współpraca z zespołem w celu pod
2025-12-06 11:05:03Obsługa zgłoszeń klientów niemieckojęzycznych telefonicznie i mailowo wsparcie w rozwiązywaniu problemów technicznych i bieżących trudności klientów wprowadzanie danych do systemu z zachowaniem poprawności i rzetelności budowanie pozytywnych rel
2025-12-06 11:05:03Obsługa zapytań klientów telefonicznie, mailowo oraz na czacie udzielanie informacji dotyczących zamówień, produktów i zwrotów wsparcie w zgłoszeniach technicznych, gwarancyjnych i reklamacyjnych uzupełnianie oraz aktualizacja danych w systemach
2025-12-06 11:04:02Zatrudnimy – ️ Koordynatora Biura Budowy| Praca stacjonarna | Mysłakowice k. Jeleniej Góry | UoP/B2B | ️ Zakwaterowanie dostępne | Znasz angielski i potrafisz pracować z dokumentami technicznymi? Cenisz sobie dokładność? Sprawdź naszą ofertę
2025-12-06 10:59:44REGESSPPHU Batis dystrybutor części zamiennych do pojazdów użytkowych w związku z rozwojem firmy zatrudni:Kierownik OddziałuObowiązki Prowadzenie aktywnej sprzedaży w oddziale i na podległym terenie, rozwój działu sprzedaży
2025-12-06 10:59:44P.P.H.U. BATIS Spółka z o. oMiejsce pracy: Mysłakowice | Praca w biurze | UoP/B2B | Zakwaterowanie | Do obowiązków należeć będzie zbieranie danych, przygotowywanie kosztorysów, pomoc przy ofertowaniu i kontakt z klientami. Szukamy osoby komunikatywnej, dobrze zorganizow
2025-12-06 10:59:44REGESSPARETTi Rekrutacja jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną Agencją Pracy Tymczasowej, Doradztwa Personalnego oraz Pośrednictwa Pracy na terenie RP i za granicą, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 9838. Obecnie
2025-12-06 10:59:44PARETTi Agencja Pracy TymczasowejW A &J Partners specjalizujemy się w opiece domowej osób starszych. Zapewniamy bezpieczną pracę, którą codziennie koordynujemy. Naszą siłą jest zgrany zespół z wielkim sercem i chęcią do działania. Wśród profesjonalistów rozwiniesz się i poczuje
2025-12-06 10:59:44A&J Partners 5,0Obecnie poszukujemy na stanowisko: Koordynator budowy (m / k) | Miejsce pracy: Niemcy, Hamburg-Berlin KOORDYNATOR BUDOWY (m / k) możliwość pracy zdalnej (ID 158)Oferta niemiecką umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin atrakcyjne i terminowe wynag
2025-12-06 10:59:44Walter-Fach-Kraft Personal GmbH 4,2Koordynator ds. transportuObowiązki Praca w biurach stacjonarnych : Babimost lub Wolsztyn Organizacja transportów towarowych w relacjach międzynarodowych Sprzedaż ładunków Koordynacja zleceń transportowych Planowanie usług przewozowych, ustalani
2025-12-06 10:59:44WOGA Sp. z o.oBrygadzista będzie odpowiedzialny za kierowanie zespołem w fabryce, gdzie produkowane i montowane są drewniane elementy. Do obowiązków będzie należeć nadzorowanie operacji, kontrola jakości oraz efektywne zarządzanie przepływem pracy. Asystent B
2025-12-06 10:59:44Amb spółka z ograniczoną odpowiedzialnościąLubisz kontakt z ludźmi i chcesz pracować z domu, wspierając dział logistyki i sprzedaży? Szukamy osoby na stanowisko Asystent ds. obsługi zamówień, która zadba o sprawny przepływ informacji między klientami a magazynem – w 100% zdalnie. Asysten
2025-12-06 10:59:44Ogłoszenie partnerskieOpis stanowiska Praca dla osób z doświadczeniem lub bez
2025-12-06 10:38:02Opis stanowiska Praca dla osób z doświadczeniem lub bez
2025-12-06 10:38:02Opis stanowiska Praca dla osób z doświadczeniem lub bez
2025-12-06 10:38:02Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów Komunikacja z firmami zewn
2025-12-06 10:30:55Min. 3 lata doświadczenia w pracy z Webcon BPS (dawniej IPM) Praktyczne umiejętności w modelowaniu procesów, konfiguracji formularzy i reguł biznesowych Dobra znajomość procesów biznesowych i umiejętność współpracy z użytkownikami Samodzielność
2025-12-06 10:25:11IT LeasingTeamRequirements Strong experience with WordPress and PHP Proficiency in React and TypeScript for front-end development Familiarity with REST APIs Solid knowledge of HTML, CSS, and Git Comfortable working with Jira, Confluence, and Office 365 tools
2025-12-06 10:25:11Experis Polska 5,0Wymagania Min. 4-letnie doświadczenie w pracy z platformą IPC (development lub consulting) Bardzo dobra znajomość procesów i architektury związanej z IPC Znajomość integracji systemów oraz usług API Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązyw
2025-12-06 10:25:11Integral SolutionsBachelor degree. Experience in a Customer Service or order management area environment is nive to have. Familiarity with business process management at any level of experience. Excellent communication skills, both written and verbal. A customer-
2025-12-06 10:25:11AntalWykształcenie wyższe ekonomiczne, finansowe lub pokrewne Minimum 5 lat doświadczenia w instytucji finansowej (bank, SKOK, firma inwestycyjna, ubezpieczenia, leasing, faktoring, broker ubezpieczeniowy) lub w audycie finansowym. Doświadczenie w za
2025-12-06 10:25:11AntalDoświadczenie w branży TSL na podobnym stanowisku Język angielski (B2) Mile widziany inny język europejski (nie jest to warunek konieczny) Praca zdalna Umowa o pracę lub kontrakt B2B (wg Twoich preferencji) Atrakcyjne wynagrodzenie Premie uzależ
2025-12-06 10:25:11Talent AdvisorsPoszukujemy do stałej współpracy DOŚWIADCZONEGO INFORMATYKA/PROGRAMISTY ze znajomością PHP lub KOHANA lub WORDPRESS aby dokonywać poprawek w kodzie oraz do obsługi bieżących potrzeb firmy, poprawki na WWW, Wordpress, CRM, czasem pomoc i doradztw
2025-08-13 05:05:25Pracownik Administracyjny Opis stanowiska: - Wykonywanie typowych czynności związanych z prowadzeniem biura. - Dbałość o prawidłowy obieg dokumentów. - Wsparcie administracyjne dla pozostałych działów firmy. Wymagania: - Doświadczenie na podobny
2025-08-17 15:05:27