W związku z rozwojem firmy, poszukujemy współpracownika, który dołączy do naszego zespołu na stanowisko Asystenta Rzeczoznawcy techniki maszynowej i jachtowej. Zakres obowiązków: Wsparcie w sporządzaniu ekspertyz, kosztorysów oraz wycen w branży
2025-10-28 21:05:41W związku z rozwojem firmy, poszukujemy współpracownika, który dołączy do naszego zespołu na stanowisko Asystenta Rzeczoznawcy techniki samochodowej i maszynowej. Zakres obowiązków: Sporządzanie ekspertyz, kosztorysów oraz wycen z branży motoryz
2025-10-28 21:05:41Zakres obowiązków:1. Kancelaria i dokumentacjaProwadzenie kancelarii: zapewnienie sprawnej obsługi biurowej, przyjmowanie, rozdzielanie, wysyłanie korespondencjiProdzenie rejestrów: prowadzenie ewidencji uczniów, ksiąg druków ścisłego zarachowan
2025-10-10 18:40:45Zakres obowiązków:praca zmianowa, wprowadzanie faktur do systemu, obsługa programu hipermarket, kontrola akcji promocyjnych, przyjmowanie i wykładanie towarów, utrzymanie czystości, wsparcie kierownika Wymagania: Wynagrodzenie brutto: od 30,50 P
2025-09-22 18:40:43Zakres obowiązków:praca zmianowa,wprowadzanie faktur do systemu, obsługa programu hipermarketu, kontrola akcji promocyjnych, przyjmowanie i wykładanie towarów, utrzymanie czystości, wsparcie kierownika Wymagania: Wynagrodzenie brutto: od 30,50 P
2025-09-22 18:40:43Doświadczenie w branży TSL na podobnym stanowisku Język angielski (B2) Mile widziany inny język europejski (nie jest to warunek konieczny) Praca zdalna Umowa o pracę lub kontrakt B2B (wg Twoich preferencji) Atrakcyjne wynagrodzenie Premie uzależ
2025-12-06 10:25:11Talent AdvisorsDoświadczenie w branży TSL na podobnym stanowisku Język angielski (B2) Mile widziany inny język europejski (nie jest to warunek konieczny) Praca zdalna Umowa o pracę lub kontrakt B2B (wg Twoich preferencji) Atrakcyjne wynagrodzenie Premie uzależ
2025-12-06 10:25:11Talent AdvisorsZAKRES OBOWIĄZKÓW: Jakie wyzwania na Ciebie czekają? - Nadzór nad dokumentacją szkolną, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oświatowego, zapewniając jej poprawność i zgodność z regulacjami. - Koordynowanie procesu kształcenia w szkole, dba
2025-12-09 15:30:10Centrum Nauki i Biznesu Żak 3,7Proven experience as an Office Manager, Front Office Manager or Administrative Assistant (at least 1 year) Excellent time management skills and ability to multi-task and prioritize work Attention to detail and problem solving skills Advanced wri
2025-12-02 10:25:14Godel Technologies EuropeDla naszego klienta, międzynarodowej firmy, poszukujemy kandydatów gotowych do pracy w dziale obsługi klienta na stanowisku Konsultanta z językiem Niemieckim. Praca jest zdalna po wcześniejszym szkoleniu wdrożeniowym w Opolu (8 tygodni). Do obow
2025-12-13 17:55:05Jesteśmy międzynarodową grupą, która specjalizuje się w usługach opieki domowej, jak również rekrutacji i zatrudniania pracowników. Nasze usługi realizujemy na wielu rynkach europejskich, m.in. w Polsce, Niemczech i Francji.Filarem naszej działa
2025-12-13 06:59:50Aterima europe sp. z o.o. sp. kYour responsibilities, Sourcing: Lead all sourcing activities with external suppliers, communicate supply constraints, and support strategic initiatives in collaboration with Procurement Category Leads., Stakeholder Engagement: Engage with..
2025-12-14 12:40:53Opis stanowiska koordynowanie rozproszonego kontraktu obejmującego usługi techniczne, porządkowe i ochronne odpowiedzialność za realizację celów finansowych i operacyjnych inicjowanie zmian i wdrażanie usprawnień poprawiających jakość obsługi an
2025-12-14 11:03:02Opis stanowiska koordynowanie rozproszonego kontraktu obejmującego usługi techniczne, porządkowe i ochronne odpowiedzialność za realizację celów finansowych i operacyjnych inicjowanie zmian i wdrażanie usprawnień poprawiających jakość obsługi an
2025-12-14 11:03:02Oferujemy: Umowę zlecenie lub umowę o pracę Niezbędne narzędzia do pracy Możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie Dostęp do platformy do nauki języków obcych Dofinansowanie prywatnej opieki medycznej i preferencyjna karta sportowa Możliwość ud
2025-12-14 08:21:03JEŚLI : lubisz pracę z ludźmi, nie boisz się odpowiedzialności (praca z listami i gotówką), jesteś komunikatywny i dobrze zorganizowany, nie boisz się pracy w różnych warunkach atmosferycznych, wykonujesz powierzoną pracę uczciwie, rzetelnie i s
2025-12-14 08:21:03Opis stanowiska Nadzór nad dokumentacją szkolną, zapewniając jej poprawność i zgodność z prawem oświatowym. Koordynowanie procesu kształcenia oraz optymalizacja harmonogramu zajęć. Przygotowywanie i nadzorowanie przebiegu egzaminów we współpracy
2025-12-14 07:30:07Zakres obowiązków: Obsługa gości i klientów firmy (witanie, udzielanie informacji, kierowanie do odpowiednich osób). Odbieranie i przekazywanie połączeń telefonicznych oraz obsługa korespondencji (poczta, kurierzy, e-maile). Zarządzanie kalendar
2025-12-14 07:30:07Opis stanowiska Planowanie, aktualizacja i publikacja rozkładów zajęć (współpraca z opiekunami roku). Bieżący kontakt z klientem wewnętrzny i zewnętrznym Prowadzenie harmonogramów. Rezerwacja sal. Obsługa i wprowadzanie danych do systemów . Wyko
2025-12-14 07:30:07Za co będziesz odpowiadać: własny biznes przychodowy i zarządzanie zespołem sprzedaży, rekrutację i wdrożenie nowych Konsultantów ds. Planowania Finansowego oraz Menedżerów, budowanie portfela Klientów poprzez aktywną sprzedaż własną, zapewnieni
2025-12-13 13:50:05Obowiązki: Obsługa klienta i zarządzanie sprawami biurowymi. Tworzenie dokumentów i raportów. Zapewnienie prawidłowego obiegu informacji w firmie. Współpraca z różnymi działami firmy. Nadzór nad dokumentacją i terminowością zadań. Przygotowywani
2025-12-13 08:21:04Jesteśmy chogi.pl — dynamicznie rozwijającą się firmą, która stawia na ludzi, atmosferę i realne możliwości rozwoju. Aktualnie poszukujemy osoby, która dołączy do naszego zespołu w Gdańsku i obejmie rolę specjalisty ds. wynajmu / kierownika oddz
2025-12-13 08:21:04Twój zakres obowiązków, Wsparcie zespołu w planowaniu, realizacji i monitorowaniu projektów., Tworzenie harmonogramów, ustalanie priorytetów oraz raportowanie postępów., Organizacja spotkań projektowych, przygotowywanie notatek i nadzór nad..
2025-12-12 19:40:07Zakres obowiązków:Przygotowywanie i wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego, a także wznawianie, zmienianie i uchylanie tych decyzji. Przygotowywanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego w formie umów użyczenia dróg publicznych oraz dzierżawy
2025-12-12 18:40:40Zakres obowiązków:Przygotowywanie i wydawanie decyzji na zajęcie pasa drogowego. Prowadzenie procedury związanej z zajęciem pasa drogowego dróg wewnętrznych. Uzgadnianie lokalizacji oraz przygotowywanie i wydawanie tytułów prawnych do terenów. K
2025-12-12 18:40:40Opis zadań:STAŻ ZORGANIZOWANY PRZEZ GUP1. Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji pracowniczej,2. Wsparcie kadr w bieżących pracach administracyjnych,3. Współpraca z działem płac oraz innymi działami firmy,4. Wsparcie przy przygotowywaniu raport
2025-12-12 18:40:40Twój zakres obowiązków, Jeżeli:, , • obsługa Gości hotelowych na najwyższym poziomie nie stanowi dla Ciebie problemu, • praca na zaawansowanych systemach hotelowych i nowoczesne technologie to coś, co Cię kręci, • potrafisz świetnie dogadywać si
2025-12-12 15:41:34Oferujemy:Masz jak w Banku: Dołączenie do organizacji o globalnym zasięgu, która jest częścią grupy bankowej BNP Paribas obecnej w 63 krajach z 200-letnią tradycją; Pracę w miejscu, w którym możesz być sobą niezależnie od Twojej orientacji psych
2025-12-12 14:21:03Twój zakres obowiązków, codzienny kontakt z klientem (mailowy i telefoniczny),, wykonywanie zadań administracyjnych,, przygotowywanie zestawień i raportów,, praca w wewnętrznych systemach i aktualizowanie danych,, wsparcie bieżących procesów..
2025-12-12 12:41:25Twój zakres obowiązków, Prowadzenie różnorodnych projektów z zakresu m.in: analizy ujęcia księgowego skomplikowanych transakcji, implementacji nowych/zmienionych standardów rachunkowych, wsparcia klienta w procesie audytu, usprawniania procesów
2025-12-12 12:41:24Twój zakres obowiązków, Nadzorowanie budów i remontów infrastruktury energetycznej oraz oświetlenia ulicznego, Tworzenie i realizowanie harmonogramów, Prowadzenie dokumentacji technicznej, Organizacja pracy zespołu pracowników fizycznych oraz..
2025-12-12 12:41:24Oferujemy:Miejsce pracy:Nowy Dwór Gdański Rodzaj umowy:Umowa o pracę na okres próbny Wynagrodzenie brutto:od 2 900 PLN Opis wynagrodzenia:brutto + dodatek za wysługę latwymagania: Treść ogłoszenia znajduje się na stronie:..
2025-12-12 12:21:05Twój zakres obowiązków, prowadzenie bazy kupieckiej, bazy obiegu wzorów;, współpraca z dostawcami;, przygotowanie paczek do dostawców z próbkami jakościowymi w oparciu o minimalizację kosztów;, wysyłanie dostawcom instrukcji dotyczących..
2025-12-12 11:41:34Twój zakres obowiązków, _____________________________________________________________________________________________, POSZUKUJEMY *ASYSTENTÓW SPRZEDAŻY SAMOCHODÓW*,..
2025-12-12 11:41:33