Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy: Statusu studenta studiów dziennych lub zaocznych, Znajomości języka niemieckiego na poziomie min. B2, Wysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnych, Dyspozycyjności około 2 dni w tygodniu, Samodzielnośc
2025-12-10 10:25:16Smart-HRZAKRES OBOWIĄZKÓW: - koordynowanie pracy zespołu Doradców Klienta - monitorowanie wyników sprzedażowych/ekonomicznych w podległym dziale/sektorze - aktywna sprzedaż produktów i usług, dostosowana do indywidualnych potrzeb klientów (w sektorze Pr
2025-12-09 07:30:05Leroy Merlin Polska SP. z o. oEducation: Bachelor’s Degree in computer science and/or equivalent experience preferred ITIL Foundations and Microsoft certifications preferred Experience: 3 - 5 working in service desk environment with a focus on internal Desktop Support. Knowl
2025-12-11 10:25:20HireRightZAKRES OBOWIĄZKÓW: - wdrażanie systemu Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations - przeprowadzanie analiz przedwdrożeniowych - szkolenie użytkowników - tworzenie dokumentacji wdrożeniowej - zapewnienie wsparcia technicznego użytkownikom
2025-11-26 18:30:12COIG SAZAKRES OBOWIĄZKÓW: Jakie wyzwania na Ciebie czekają? - Nadzór nad dokumentacją szkolną, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oświatowego, zapewniając jej poprawność i zgodność z regulacjami. - Koordynowanie procesu kształcenia w szkole, dba
2025-12-14 22:30:16Centrum Nauki i Biznesu Żak 3,7Twój zakres obowiązków, wsparcie użytkowników spółek międzynarodowych w pracy w systemie DMS i elektronicznego obiegu dokumentów,, zapewnienie ciągłości pracy systemu, współpraca z dostawcą oprogramowania i operatorem IT,, nadzór nad poprawności
2025-12-14 12:40:53Opis stanowiska tworzenie i aktualizowanie raportów, analiz, planów oraz dokumentów wykorzystywanych w działaniach operacyjnych rozliczanie usług, przygotowywanie faktur oraz dokumentacji zamykającej projekty udział w opracowywaniu wymagań dla s
2025-12-14 09:22:03ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Wyzwania na tym stanowisku: - wsparcie w rozwoju raportowania ESG w organizacji, - utrzymanie i doskonalenie procesów biznesowych związanych z ESG, - koordynacja globalnego zbierania danych w obszarze ESG oraz tworzenie szablo
2025-12-14 07:30:17Grafton Sp. Z o.oZAKRES OBOWIĄZKÓW: - koordynowanie pracy zespołu Doradców Klienta - monitorowanie wyników sprzedażowych/ekonomicznych w podległym dziale/sektorze - aktywna sprzedaż produktów i usług, dostosowana do indywidualnych potrzeb klientów (w sektorze Te
2025-12-14 07:30:05Leroy Merlin Polska SP. z o. oW związku z transformacją organizacji przez którą przechodzi nasz Klient, poszukujemy osoby gotowej objąć stanowisko Sourcing Manager dla kategorii PCBA. Miejsce pracy: okolice Tychów, z dostępem do pracy w modelu hybrydowym Do zadań na stanowis
2025-12-13 17:55:04Do Twoich obowiązków będzie należeć: monitorowanie rynku budowlanego i identyfikacja potencjalnych klientów, codzienna praca z Kompasem Inwestycji – wyszukiwanie nowych projektów, analiza danych, weryfikacja statusów inwestycji, współpraca z dzi
2025-12-13 14:40:14Udzielanie wsparcia klientom w języku holenderskim i angielskim przy rezerwacjach i planowaniu podróży odpowiadanie na pytania klientów poprzez telefon, czat i e-mail tworzenie pozytywnych doświadczeń i profesjonalna obsługa klientów dbałość o p
2025-12-13 14:39:02Za co będziesz odpowiadać: własny biznes przychodowy i zarządzanie zespołem sprzedaży, rekrutację i wdrożenie nowych Konsultantów ds. Planowania Finansowego oraz Menedżerów, budowanie portfela Klientów poprzez aktywną sprzedaż własną, zapewnieni
2025-12-13 13:50:05Obowiązki Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami z sektora biznesowego (B2B). Aktywne pozyskiwanie Klientów i rozwijanie własnego portfolio w powierzonym regionie. Przygotowywanie spersonalizowanych ofert na produkty energety
2025-12-13 12:10:02Koordynator ds. techniczno-handlowych z językiem niemieckim K/112024/MIObowiązki Aktywna sprzedaż usług wynajmu specjalistycznych narzędzi budowlanych na rynku polskim i niemieckim, Koordynowanie i zarządzanie najmem narzędzi między klientem (we
2025-12-13 10:59:46JWW INVEST SALaw degree (or final‑year student) 0–2 years of relevant experience (in‑house, law firm, or internship) IAPP certification (e.g. CIPP/E, CIPM, CIPT) are a plus but not required Familiarity with One Trust and/or similar solutions is a plus experi
2025-12-13 10:25:13Shiji PolandOpis stanowiska Praca dla osób z doświadczeniem lub bez
2025-12-13 09:33:02Opis stanowiska Praca dla osób z doświadczeniem lub bez
2025-12-13 09:33:02Opis stanowiska Praca dla osób z doświadczeniem lub bez
2025-12-13 09:33:02Zakres obowiązków Odbieranie i dostarczanie posiłków/zakupów Dostawy kurierskie małych przesyłek (Xpress Delivery) Zabezpieczanie przesyłek przed ewentualnymi uszkodzeniami Utrzymywanie dobrych relacji z klientami
2025-12-13 07:29:16Opis stanowiska Bezpośrednie zarządzanie pracą podległego zespołu sprzątającego. Odpowiedzialność za zapewnienie najwyższych standardów jakości świadczonych usług porządkowych. Tworzenie i bieżące układanie harmonogramów pracy dla personelu. Mon
2025-12-13 07:29:16Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych dopasowujesz
2025-12-13 07:29:16Twój zakres obowiązków, pozyskiwanie nowych klientów, stała współpraca i jej rozwój z klientami firmy, pozyskiwanie i realizacja zleceń spedycyjnych,, wycena transportów,, nadzór nad dokumentacją transportową, utrzymywanie i rozwój długofalowych
2025-12-13 00:40:13Zakres obowiązków:Jesteśmy firmą projektującą i produkującą maszyny i urządzenia do produkcji opakowań kartonowych. Na rynku istniejemy od ponad 35 lat.Zakres obowiązków:Organizacja administracyjna biura, współpraca z biurem księgowym oraz wspar
2025-12-12 18:40:41Zakres obowiązków:Wykształcenie: średnie; zakres obowiązków: obsługa komputera i urządzeń biurowych, prowadzenie rozmów telefonicznych, pisanie i wysyłanie pism; jedna zmiana; miejsce pracy: CH Forum Gliwice Wymagania:Wymagania konieczne: Zawód:
2025-12-12 18:40:41Zakres obowiązków:- Prowadzenie biura firmy. Prowadzenie książki kancelaryjnej. Obsług poczty przychodzącej i wychodzącej. Przyjmowanie i obsługa klientów. Analityka, sprawozdawczość.- Godziny pracy: 7:00-15:00. Wymagania:Wymagania konieczne: Wy
2025-12-12 18:40:41Zakres obowiązków:meldowanie gości, obsługa recepcji i komputera, utrzymywanie czystości.*umowa zlecenie do 40h/tydzień, praca w godzinach popołudniowych (12:00-20:00) od pon. do pt. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnoks
2025-12-12 18:40:41Opis stanowiska Praca dla osób z doświadczeniem lub bez
2025-12-12 18:37:02Wymagania: wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, rachunkowość, ekonomia lub pokrewne), wiedza z zakresu controllingu, księgowości oraz rachunkowości fin
2025-12-12 16:49:06Arche Consulting 4,9Telefoniczny kontakt z klientami niemieckojęzycznymi w sprawach serwisowych i produktowych udzielanie informacji dotyczących napraw, gwarancji, części oraz prostych usterek wyszukiwanie rozwiązań technicznych na odległość, aby usprawnić proces o
2025-12-12 16:33:02Twój zakres obowiązków: kontakt telefoniczny, mailowy, doradztwo i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami przygotowywanie ofert handlowych przyjmowanie i koordynacja zamówień eksportowych udział w spotkaniach biznesowych i targach
2025-12-12 15:40:15Twój zakres obowiązków, Tworzysz i rozwijasz bazę potencjalnych klientów,, Nawiązujesz z nimi pierwszy kontakt (telefon, mail, LinkedIn),, Prezentujesz wartość współpracy i umawiasz spotkania,, Wspierasz działania rozwojowe zespołu sprzedaży...
2025-12-12 13:41:15Twój zakres obowiązków, uczestniczenie w realizacji projektów wdrożenia systemów klasy ERP,, podejmowanie zadań związanych z rozwojem systemów informatycznych dla dużych i średnich przedsiębiorstw branży UTILITIES,, przeprowadzanie procesu..
2025-12-12 13:41:14Twój portal z ofertami pracy
2025-12-12 10:54:06JustGYMTwój zakres obowiązków, wsparcie działu handlowego, przygotowanie aut do wydania klientom finalnym, weryfikacja stanu aut i wyposażenia, odpowiedzialność za jakość przygotowania, przygotowanie dokumentacji fotograficznej aut i publikowanie na..
2025-12-12 10:41:26Twój zakres obowiązków, organizacja pracy biura (zarządzanie korespondencją, obiegiem dokumentów, zamówieniami materiałów biurowych),, prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu oraz rezerwacja terminów,, przygotowywanie i redagowanie pism, raportów
2025-12-12 09:41:17Oczekiwania: prawo jazdy kat. B, znajomość języka angielskiego B1 dyspozycyjność oraz gotowość do podróży służbowych, zaangażowanie w realizacji celów oraz współpraca w zespole, ustalania priorytetów i dotrzymywania terminów
2025-12-12 09:21:40Realizowanie celów sprzedażowych poprzez obsługę kluczowych partnerów biznesowych prowadzenie działań handlowych od przygotowania ofert po finalizację zamówień budowanie i rozwijanie relacji z inwestorami, projektantami oraz wykonawcami monitoro
2025-12-12 07:28:36Twój zakres obowiązków tworzenie dokumentów dotyczących współpracy i relacji z klientami (oferty, prezentacje, umowy, pisma urzędowe, pozostała korespondencja i dokumenty towarzyszące) budowanie i utrzymywanie relacji z klientami zewnętrznymi i
2025-12-12 07:28:36Zakres obowiązków Odbieranie i dostarczanie posiłków/zakupów Dostawy kurierskie małych przesyłek (Xpress Delivery) Zabezpieczanie przesyłek przed ewentualnymi uszkodzeniami Utrzymywanie dobrych relacji z klientami
2025-12-12 07:28:36Twoje zadania: Obsługa klienta z Niemiec telefonicznie i pisemnie, Organizacja pracy opiekunów w Niemczech, Współpraca z niemieckimi planistami i doradcami klienta, Nadzór nad dokumentacją cyfrową i rejestrowaniem czasu pracy, Planowanie urlopów
2025-12-12 07:28:36Opis stanowiska Nadzór nad dokumentacją szkolną zgodnie z przepisami prawa oświatowego. Koordynacja procesu kształcenia i optymalizacja harmonogramów. Organizacja egzaminów we współpracy z Okręgową Komisją Egzaminacyjną. Rekrutacja i wsparcie na
2025-12-12 07:28:36Opis stanowiska Prowadzenie sprzedaży usług serwisowych, w tym czyszczenia hydrodynamicznego i chemicznego, a także serwisu układów olejowych. Aktywne poszukiwanie nowych klientów oraz budowanie i utrzymywanie relacji z obecnymi partnerami. Rozw
2025-12-12 07:28:36Pracownik biurowy - Praca z niepełnosprawnościami.#1689074 Dołącz do projektu „Dyplom i co dalej? Absolwenci z niepełnosprawnościami na rynku pracy” współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach
2025-12-12 06:59:46Soulab Consulting Paweł NiedziółkaPracownik biurowy - Referent ds. biurowych Gliwice#1689063 Dołącz do naszego zespołu w Gliwicach, Oferta pracy w biurze w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku pracy International Quick Service Polska na stanowisko: Pracownik biurowy - Referent
2025-12-12 06:59:45Soulab Consulting Paweł NiedziółkaSzczegóły: - Doświadczenie:: 1-2 lata - Praca z zamieszkaniem: Nie Obowiązki: - Opieka nad osobami niepełnosprawnymi, - Pomoc w utrzymaniu higieny i pielęgnacja, - Terapia zajęciowa, - Drobne sprawunki Dodatkowo z podopiecznym:: - Organizacja cz
2025-12-12 05:10:02Nr ref.: TYMEK/KATOWICE
2025-12-11 20:18:06FALLWORK Sp. Z O. OTwój zakres obowiązków, Wspieranie managera klubu w codziennych działaniach operacyjnych,, Współkoordynowanie zespołu recepcji i trenerów,, Dbanie o jakość obsługi,, Udział w akcjach promocyjnych i lokalnych eventach,, Ogarnianie dokumentów,..
2025-12-11 17:40:55Just GYM sp. z o.oTwój zakres obowiązków, instalacja, konfiguracja oraz aktualizacja oprogramowania i sprzętu komputerowego, tworzenie kont użytkowników oraz przygotowanie komputerów / narzędzi do pracy, diagnozowanie i rozwiązywanie podstawowych problemów ze..
2025-12-11 16:40:53Twój zakres obowiązków, koordynacja stanowiska frontowego, tj. zapewnienie profesjonalnej obsługi gości, klienta detalicznego (w tym: przyjmowanie płatności gotówkowych, ewidencja dokumentów sprzedażowych oraz obsługa kas fiskalnych), planowanie
2025-12-11 16:40:53Dołącz do naszego zespołu w Gliwicach, Oferta pracy w biurze w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku pracy International Quick Service Polska na stanowisko: Pracownik biurowy - Referent ds. biuro
2025-12-11 16:37:01Dołącz do projektu „Dyplom i co dalej? Absolwenci z niepełnosprawnościami na rynku pracy” współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramac
2025-12-11 16:37:01Twój zakres obowiązków, Szukamy doświadczonego lidera sprzedaży, który obejmie rolę Dyrektora Handlowego i będzie odpowiadał za strategię, rozwój i realizację sprzedaży w wielu kanałach: DIY, dystrybucja tradycyjna, sprzedaż bezpośrednia B2B ora
2025-12-11 13:41:20Twój zakres obowiązków, Aktywna sprzedaż i doradztwo techniczne w zakresie narzędzi dla przemysłu, Pozyskiwanie nowych klientów oraz rozwijanie współpracy z obecnymi, Realizacja celów sprzedażowych, marżowych, projektowych, Przeprowadzanie testó
2025-12-11 13:41:19Doświadczenia w pracy z oprogramowaniem księgowym Enova, Umiejętności konfigurowania i opisywania procesów w systemach typu Enova, Dobrej znajomości procesów księgowych lub kadrowo-płacowych (min. ogólne zrozumienie), Zdolności prowadzenia szkol
2025-12-09 10:25:14Smart-HRMust have: Understanding of file structure, database and WordPress mechanisms such as WP_Query, wpdb, loop Use of WordPress coding standards Ability to object-oriented programming Experience working with Gutenberg Experience working with Git Nic
2025-12-09 10:25:14Fooz Sp. z o.o