Wykształcenie wyższe (licencjat lub magister) z zakresu ekonomii, finansów, IT lub pokrewnych kierunków. Minimum 3 lata doświadczenia w pracy z Murex, w szczególności z Mx3.1 MxMLExchange i Market Data. Dogłębna znajomość Murex MxMLExchange, mod
2025-11-29 10:25:121deaMinimum 4-letnie doświadczenie komercyjne na stanowisku Project Managera lub podobnym. Doświadczenie w pracy z narzędziami Atlassian (Jira, Confluence) w zakresie zarządzania zadaniami projektowymi i dokumentacją. Doświadczenie w pracy w metodyk
2025-11-29 10:25:12CONNECTISZatrudnimy studenta na stanowisko pracownika sekretariatu szkoły. Praca biurowa. Elastyczne godziny pracy. Praca na warszawskiej Ochocie. Atrakcyjne wynagrodzenie. Praca popołudniami i w weekendy
2025-12-15 05:05:35Szkoła Policealna na Warszawskiej Ochocie zatrudni sarchiwistę to pracy w szkolnym archiwum. Praca popołudniami w tygodniu. Dni pracy do ustalenia. Zainteresowane osoby prosimy o załącznik CV. Praca od zaraz
2025-12-15 05:05:35Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa sekretariatu,, obsługa programu Kancelaria Notarialna (prowadzenie repertorium elektronicznego, w tym wysyłanie elektronicznych wniosków wieczystoksięgowych oraz plików do Generalnego Inspektora Informacji
2025-12-14 23:40:05Oferta idealna dla: osób z obszaru Medycyna i zdrowie Szukasz pierwszej pracy lub masz do 2 lat doświadczenia w obsłudze pacjenta? Dołącz do zespołu w Centrum Stomatologicznym LUX MED w Warszawie i zajmij się bezpośrednią oraz telefoniczną obsłu
2025-12-14 20:19:02Grupa LUX MEDOferta idealna dla: osób z obszaru Medycyna i zdrowie, specjalizujących się w asyście stomatologicznej Szukasz wyzwań w dynamicznym środowisku medycznym? Ta rola to szansa na aktywne wspieranie lekarzy dentystów, dbanie o gabinet i dokumentację
2025-12-14 20:19:02Grupa LUX MEDTwój zakres obowiązków, Głównym zadaniem pracownika będzie comiesięczne raportowanie grupowe (wykorzystywane systemy Hyperion Financial Reporting, Navision i inne) zgodnie z procedurami firmy, Wsparcie w zamknięciach miesiąca zgodnie z zasadami
2025-12-14 15:41:11Miejsce pracy: Dział Badań i Analiz Jakości, Warszawa, ul. Rodziny Hiszpańskich 8 Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na cały etat, praca stacjonarna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00 Twoje zadania: współpraca z podmiotami zagranicz
2025-12-14 15:30:55Oferta idealna dla: osób z dobrą organizacją i chęcią wspierania biura! Szukasz dynamicznej pracy, gdzie kontakt z ludźmi to codzienność? Jeśli sprawnie ogarniasz MS Office, lubisz dbać o dokumenty i gości, a do tego angielski nie jest Ci strasz
2025-12-14 14:19:02Benefit SystemsOferta idealna dla: osób z obszaru Ekonomia i finanse Szukasz miejsca, gdzie rozwiniesz swoje umiejętności w księgowości? Ta rola to świetny start! Będziesz wspierać zespół w weryfikacji i księgowaniu dokumentów, a także przygotowywać raporty. C
2025-12-14 14:19:02Forvis MazarsTwój zakres obowiązków, Wsparcie działu handlowego oraz operacyjnego w procesie obsługi klienta, Przygotowywanie aut do sprzedaży, Dbanie o ekspozycję oraz o wygląd aut, Prezentacje samochodów dla klientów oraz wydanie samochodów sprzedanych,..
2025-12-14 13:40:48Twój zakres obowiązków, Obsługa gości oraz udzielanie informacji na temat obiektu , Przyjmowanie rezerwacji i dokonywanie meldowania oraz wymeldowywania gości , Odbieranie telefonów i obsługa korespondencji , Obsługa płatności oraz prowadzenie.
2025-12-14 11:41:08Opis stanowiska Analiza i weryfikacja naliczanych wynagrodzeń pod kątem zgodności z założonymi budżetami. Przygotowywanie precyzyjnych raportów i zestawień dotyczących stanu zatrudnienia i wysokości wynagrodzeń. Terminowe i dokładne wprowadzanie
2025-12-14 10:14:02Wymagania techniczne","technologies":"Technologie","technology":"Technologia","think_it_magazyn":"Think IT Magazyn HR","thinking_about":"Co masz na myśli?","time":"czasu","title":"Praca","title_a_z":"Tytuł oferty A-Z","title_z_a":"Tytuł ofe
2025-12-14 10:10:02TD SYNNEXTwój zakres obowiązków, Prowadzenie pełnego cyklu sprzedażowego;, Prowadzenie negocjacji umowy;, Realizacja celów sprzedażowych;, Pozyskiwanie nowych klientów B2B;, Zarządzanie portfolio potencjalnych klientów;, Prowadzenie spotkań z klientami.
2025-12-14 09:40:50Wymaganiawykształcenie wyższe – techniczne, humanistyczne, ekonomiczne lub informatyczneminimum rok doświadczenia w obszarze zarządzania projektamico naj
2025-12-14 07:52:01Praca.plOpublikowana 10:06:24. About UsDyson is a global technology enterprise. We solve the problems others choose to ignore… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-12-14 07:52:01DysonCo jest dla nas ważne min. 2 letnie doświadczenie w pracy w obszarze kadr i płac, praktyczna wiedza z zakresu prawa pracy, przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych, zasiłków oraz podatku od osób fizycznych, doświadczenie w obsłudze programó
2025-12-14 07:30:07Odbieranie połączeń od klientów i udzielanie informacji o lotach, dostępności miejsc i taryfach wspieranie pasażerów przy zakupie biletów, wyborze miejsc i formy płatności wprowadzanie danych do systemu w sposób zapewniający prawidłowy przebieg
2025-12-14 07:30:07Opis stanowiska Przygotowanie gabinetu i stanowiska pracy lekarza dentysty przed rozpoczęciem zabiegów. Przygotowanie pacjenta do bezpiecznego i komfortowego przeprowadzenia zabiegu stomatologicznego. Aktywne asystowanie lekarzowi dentyście podc
2025-12-14 07:30:07Odbieranie połączeń przychodzących, maili oraz wiadomości na czacie od pasażerów udzielanie informacji o dostępnych połączeniach, taryfach, miejscach i ewentualnych opóźnieniach wspieranie klientów w procesie zakupu biletów, w tym wybór miejsca
2025-12-14 07:30:07Opis stanowiska udział w badaniu sprawozdań finansowych spółek i instytucji finansowych, wsparcie w przygotowywaniu dokumentacji i raportów niezbędnych do audytu, realizacja podstawowych zadań audytorskich zgodnie z przyjętą metodologią, poznani
2025-12-14 07:30:07Zakres obowiązków: Kierowanie działem sprzedaży i nadzór nad realizacją celów handlowych. Opracowywanie procedur sprzedażowych i polityki cenowej. Monitorowanie rynku, analiza konkurencji i przygotowywanie raportów. Negocjowanie warunków umów i
2025-12-14 07:30:06Opis stanowiska: doradzanie klientom w wyborze sprzętu i przedstawianie produktów w sposób zrozumiały i pomocny prezentowanie usług dodatkowych oraz rozwiązań, które zwiększają komfort korzystania z elektroniki prowadzenie rozmów sprzedażowych z
2025-12-14 07:30:06Senior Project Contract Manager70_1270655901Obowiązki Enjoy stability, challenges and a long-term career free from boring daily routines,Work with latest standards in railways industry,Collaborate with transverse teams and helpful colleagues,Con
2025-12-14 06:59:43Alstom Polska Sp. z o.oAsystent/ka ds. helpdesk | Warszawa |100_41785Obowiązki Wsparcie użytkowników w zakresie wykorzystywanych narzędzi informatycznychTworzenie oraz obsługa zgłoszeń w aplikacji Helpdesk oraz monitorowanie realizacji Przygotowywanie skryptów na potr
2025-12-14 06:59:38GI GroupZakres obowiązków:Wsparcie adaptacji uczniów.Praca w godzinach 7-15, 11-19 Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceJęzyk: ukraiński, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany Wynagrod
2025-12-13 18:40:27Zakres obowiązków:Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:- rejestracja korespondencji w programie eDok (EOD),- prowadzenie rejestrów i archiwum dokumentów,- przygotowywanie odpowiedzi na skierowane do ZDM skargi
2025-12-13 18:40:26Dla naszego Klienta, europejskiego lidera w zakresie usług energetycznych, poszukujemy kandydatów na stanowisko: Asystent/ka administracyjny/a Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: obsługa centrali telefonicznej i nadzór nad ko
2025-12-13 17:55:04Twój zakres obowiązków, Szukamy handlowca z charakterem, który:, • potrafi dowozić wynik na rynkach europejskich,, • jest konsekwentny w działaniu,, • nie boi się kontaktu z klientem B2B na poziomie International,, • chce zarabiać realne..
2025-12-13 17:40:52Twój zakres obowiązków, Szukamy handlowca z charakterem, który:, • potrafi dowozić wynik głównie na rynku w Polsce/EU,, • jest konsekwentny w działaniu,, • nie boi się kontaktu z klientem B2B,, • chce zarabiać realne pieniądze na sprzedaży..
2025-12-13 17:40:52Twój zakres obowiązków, odpowiedzialność za zbudowanie sprzedaży na nowych rynkach w sektorze przemysłowym, generowanie sprzedaży i zysku w segmencie dairy commodities, pozyskiwanie nowych klientów na wyznaczonych rynkach, kontrolowanie procesów
2025-12-13 17:40:52Opis stanowiska Zarządzanie obiegiem dokumentów i informacji ogólnofirmowych. Pełna obsługa recepcji (goście, telefony, przesyłki kurierskie). Administracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej (rejestracja, nadawanie, dystrybucja). Zarząd
2025-12-13 15:30:03Zakres obowiązków: Współprowadzenie komunikacji z mediami oraz dbanie o widoczność projektów Fundacji. Budowanie i utrzymywanie relacji z dziennikarzami i redakcjami. Redakcja informacji prasowych, komunikatów, petycji i oświadczeń; realizacja p
2025-12-13 15:02:01Twój zakres obowiązków, Nadzorowanie i koordynowanie wszystkich działań w zakładzie produkcyjnym mających na celu zapewnienie ciągłości produkcji oraz utrzymanie standardów jakości produktów, Nadzorowanie pracy podległego zespołu (do 200 osób),
2025-12-13 14:41:08Za co będziesz odpowiadać: własny biznes przychodowy i zarządzanie zespołem sprzedaży, rekrutację i wdrożenie nowych Konsultantów ds. Planowania Finansowego oraz Menedżerów, budowanie portfela Klientów poprzez aktywną sprzedaż własną, zapewnieni
2025-12-13 13:50:05Opis stanowiska: doradzanie firmom w wyborze najlepszych ofert energii elektrycznej i gazu dopasowanych do ich potrzeb budowanie długofalowych relacji z klientami pozyskiwanie nowych klientów z wykorzystaniem gotowych narzędzi wsparcia realizacj
2025-12-13 12:55:02Twój zakres obowiązków, Forma współpracy: kontrakt B2B, , Tryb: 100% zdalny, , Poszukujemy osoby o profilu RPA Developer, która posiada min. 2,5 roku komercyjnego doświadczenia...
2025-12-13 12:41:18Twój zakres obowiązków, kompleksowa obsługa klienta – za pośrednictwem telefonu, online i bezpośrednio,, odpowiadanie na wszelkie pytania i wątpliwości związane z usługami,, pomoc w rozwiązywaniu problemów i przyjmowanie reklamacji klientów,,..
2025-12-13 12:41:18Kluczowe Zadania Uruchomienie i zbudowanie nowego działu sprzedaży frachtu drobnicowego (LCL) od podstaw. Opracowanie i wdrażanie strategii komercyjnej dla kierunku LCL (transport morski). Aktywne pozyskiwanie kluczowych klientów (importerów, ek
2025-12-13 12:38:02Dla naszego klienta poszukujemy osoby na stanowisko: Konsultant IFSOczekujemyDoświadczenie zawodowe w roli Konsultanta Wdrożeniowego.Praktyczna znajomość specjalistycznych systemów klasy ERP –Biegłość w pracy z nowoczesnymi, chmurowymi architekt
2025-12-13 11:53:50Do Twoich obowiązków będzie należało:Obsługa klientów zgodnie z obowiązującymi zasadami i procedurami wewnętrznymiRealizacja wyznaczonych zadań zgodnie z ustalonymi procesamiTworzenie i aktualizacja dokumentacji oraz zasilanie baz wiedzyZbierani
2025-12-13 11:53:50Twój zakres obowiązków, Zarządzanie działalnością operacyjną spółki., Weryfikacja i optymalizacja procesów operacyjnych., Koordynowanie i nadzorowanie pracy zespołów wewnętrznych oraz podwykonawców., Dbanie o jakość i terminowość realizowanych.
2025-12-13 11:41:21Pierwsze doświadczenie w pracy z danymi, dokumentacją lub w kontakcie z klientem Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego i języka angielskiego (najlepiej poziom B2) Dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office Skrupulatność, dokładno
2025-12-13 10:25:13AntalTwój zakres obowiązków, wprowadzanie danych do systemu zgodnie z obowiązującymi procedurami jakości,, sprawdzanie i aktualizowanie poprawności etykiet,, wsparcie w przygotowywaniu wytycznych dla działów produkcji i metkowania,, nadawanie i..
2025-12-13 09:40:56Twój zakres obowiązków, Profesjonalna obsługa Klientów, Doradzanie Klientom przy doborze kosmetyków do pielęgnacji i wizażu, Dbanie o ekspozycję produktów i estetyczny wygląd sklepu, Przyjmowanie i rozkładanie towaru na półki, Kompletowanie..
2025-12-13 09:40:55Zastępstwo recepcyjne w dniach: 22-23.12 29-31.12 02.01 05.01 Zadania: Obsługa recepcji Czynności administracyjne Nadawanie i przyjmowanie korespondencji Obsługa połączeń telefonicznych Kontakt z kurierami Wymagania: Bardzo dobra znajomość język
2025-12-13 09:40:01ManpowerOczekujemyMinimum 4 lata doświadczenia na samodzielnym stanowisku kadrowo–płacowym,Bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podatków i BHP,Doświadczenie we współpracy z Zarządem oraz w raportowa
2025-12-13 09:12:01OczekujemyDoświadczenie zawodowe w roli Konsultanta Wdrożeniowego.Praktyczna znajomość specjalistycznych systemów klasy ERP – Biegłość w pracy z nowoczesnymi, chmurowymi architekturami systemów ERP
2025-12-13 09:12:01Administracja publiczna
2025-12-13 08:55:00Minimum roczne doświadczenie w pracy biurowej (asystent, recepcja lub administracja biurowa). Solidna znajomość pakietu Office (Word, Excel). Samodzielność, dobra organizacja czasu pracy. Dyspozycyjność w wymiarze min. ¾ etatu (preferowany pełny
2025-12-01 10:25:13IT LeasingTeamWykształcenie co najmniej średnie, Dobra znajomość MS Office w szczególności Excel, Doświadczenie w redagowaniu korespondencji oraz w obsłudze Klienta, Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację, Mile widziane
2025-11-25 10:25:15ProService Finteco