Jesteśmy Agencją Pracy Tymczasowej nr rej. 16679 specjalizującą się w delegowaniu pracowników produkcyjnych i magazynowych. Posiadamy 10-letnie doświadczenie w branży. W związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy osób chętnych do współpra
2025-08-26 21:05:35Miejsce pracy: Łódzka Fundacja Rehabilitacji KAMIEŃ MILOWY PRZEDSZKOLE SPECJALNE MILOWE LUDKI Opis stanowiska: Poszukujemy zmotywowanej osoby na stanowisko Pracownika Administracyjnego. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie w
2025-09-12 21:05:29Twój zakres obowiązków, Zapewnianie wysokiego standardu czystości w pokojach i przestrzeniach ogólnodostępnych hotelu,, Koordynowanie pracy zespołu pokojowych w trakcie zmiany i realny wpływ na jakość oraz efektywność jego działania,, Pomoc w..
2025-11-19 18:03:19Twój zakres obowiązków, profesjonalna obsługa klientów poprzez połączenia telefoniczne i czat, zapewniając szybką i skuteczną pomoc na odległość, szybkie i skuteczne rozwiązywanie problemów naszych klientów, wsparcie klientów w korzystaniu z..
2025-11-19 18:03:17Twój zakres obowiązków kompletacja towaru zgodnego z zamówieniem, rejestrowanie pobranego towaru, właściwe zabezpieczanie towaru i przygotowanie go do załadunku, udział w cyklicznych inwentaryzacjach
2025-11-19 15:32:28Co oferujemy? Stabilne zatrudnienie na pełen etat (umowa o pracę) Atrakcyjne wynagrodzenie oraz premie za osiągnięcia Rozwój zawodowy dzięki pakietowi szkoleń, które pomogą Ci wzbogacić Twoje umiejętności Bogaty pakiet benefitów – ubezpieczenie
2025-11-18 15:30:38Wymagania:Minimum 3-4 lata doświadczenia zawodowego związanego z konsultingiem w Microsoft Dynamics 365/AX, 2012, 2009Znajomość starszych wersji systemu, takich jak MS Dynamics AX 2009 lub 2012, będzie dużym atutem.Doświadczenie w obszarze zarzą
2025-11-18 11:54:15Wymagania:Minimum 2-3 lata doświadczenia jako konsultant Microsoft Dynamics 365 CommerceZnajomości metod zbierania, specyfikacji i dokumentowania wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnychKomunikatywności w relacjach biznesowych i umiejętności d
2025-11-18 11:54:15Wymagania:Znajomość systemu ERP Microsoft Dynamics 365 oraz starszych wersji w obszarze finanseMinimum 5-6 doświadczenia na podobnym stanowiskuKomunikatywności w relacjach biznesowych i umiejętności dydaktycznych, niezbędnych w kontakcie z Klien
2025-11-18 11:54:15Polska firma transportowo spedycyjna z ok. 10 letnim stażem na rynku poszukuje doświadczonego spedytora/handlowca do naszego zespołu do współpracy w formule zdalnej. Warunek niezbędny: własne relacje biznesowe. Brak minimalnego progu w przypadku
2025-11-17 21:05:26Twój zakres obowiązków, Pozyskiwanie nowych klientów poprzez aktywne poszukiwanie, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów biznesowych,, Budowanie długotrwałych relacji z klientami, zrozumienie ich potrzeb i oferowanie odpowiednich rozwiązań,,..
2025-11-17 10:40:44Twój zakres obowiązków, Wprowadzanie danych do systemów komputerowych , Przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji , Obsługa korespondencji firmowej , Wspieranie działów operacyjnych w codziennych zadaniach , Organizacja i uzupełnianie..
2025-11-16 22:40:01W związku z dynamicznym rozwojem firma JAREX Sp. z o.o. poszukuje kandydatów na stanowisko Asystent/Asystentka Inżyniera Budowy Napędza Cię Energia Tworzenia i spełniasz poniższe oczekiwania ? Dołącz do nas ! Asystent /Asystentka Inżyniera Budow
2025-11-15 10:59:38JAREX SP Z O OTwój zakres obowiązków, Managing assigned HR-related tickets in a timely manner, Ensuring all inquiries are accurately recorded in the ticketing system, Taking responsibility for issues raised by the Client, Performing appropriate follow-up..
2025-11-15 00:40:07Twój zakres obowiązków, profesjonalną obsługę klientów poprzez połączenia telefoniczne i czat, zapewniając szybką i skuteczną pomoc na odległość , szybkie i skuteczne rozwiązywanie problemów naszych klientów , wsparcie klientów w korzystaniu z.
2025-11-14 17:40:43Twój zakres obowiązków, Zapewnienie sprawnego i bezpiecznego działania urządzeń transportu bliskiego, Prowadzenie dokumentacji serwisowej wózków, ewidencji kosztów oraz zużycia motogodzin (mth)., Zlecanie napraw do firm zewnętrznych oraz nadzór
2025-11-14 15:40:46Twój zakres obowiązków, Prospecting: Aktywne i skuteczne pozyskiwanie nowych merchantów do współpracy B2B, wykorzystując kontakt telefoniczny, mailowy oraz spotkania online., Zarządzanie Lejkiem Sprzedażowym: Samodzielne prowadzenie pozyskanych
2025-11-14 15:40:46Twój zakres obowiązków, Współpraca z Zarządem i wdrażanie ustalonej strategii, Koordynacja pracy kilku działów merytorycznych – ustalanie priorytetów, zapewnienie przepływu informacji, współpraca między zespołami, Planowanie, nadzór i rozliczani
2025-11-14 14:40:58Twój zakres obowiązków, Kompleksowe zarządzanie procesem license-in i license-out., Doświadczenie w handlu B2B w sektorze farmaceutycznym, zarówno w obszarze sprzedaży, jak i zakupów., Znajomość procesu rozwoju portfolio produktowego –..
2025-11-14 14:40:58Twój zakres obowiązków, Odpowiedzialność za procesy księgowe w obszarze należności, Wewnętrzne kontrole poprawności transakcji finansowych, dbałość o najwyższą jakość procesów biznesowych, Kontakt z klientami/jednostkami lokalnymi (maile,..
2025-11-14 13:40:46Twój zakres obowiązków, Sprzedaż produktów (m.in. pożyczki, karty kredytowe, ubezpieczenia)., Obsługa posprzedażowa i odbiór rat u klientów., Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami., Pozyskiwanie klientów...
2025-11-14 12:40:47Twój zakres obowiązków, współpraca z działami handlowymi oraz technicznymi w zakresie tworzenia kalkulacji do ofert handlowych, rozpoznawanie wstępne projektów, tworzenie dokumentacji technicznej i montażowej, tworzenie zestawień materiałowych.
2025-11-14 12:40:46Twórz z nami przyszłość edukacji i realnie zmieniaj świat Fundacja NeuroN Foundation zaprasza do wyjątkowego projektu, który: wspiera młodzież przeciwdziała depresji daje dostęp do stypendiów i mikrograntów działa z pomocą gigantów takich jak Go
2025-11-14 11:00:11NeuroN FoundationTwój zakres obowiązków, Analiza okresowych wyników finansowych spółek grupy Salve Medica,, Analizowanie odchyleń wykonania od planu oraz względem wykonania historycznego w podziale na komórki organizacyjne, w tym wyjaśnianie przyczyn odchyleń i
2025-11-14 10:40:47Twój zakres obowiązków, prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy, obsługa procesów zatrudniania i zwalniania pracowników, ewidencja czasu pracy, urlopów i zwolnień lekarskich, kontrola terminów bad
2025-11-14 09:40:41Twój zakres obowiązków, Prowadzenie dokumentacji pracowniczej (prowadzenie akt osobowych, sporządzanie umów o pracę, aneksów, świadectw pracy, zaświadczeń itp.)., Sporządzanie umów cywilnoprawnych., Rozliczanie czasu pracy., Nadzór nad..
2025-11-14 09:40:40Twój zakres obowiązków, opracowywanie pism związanych z działalnością SP ZOZ MSWiA np. regulaminów, instrukcji, zarządzeń Dyrektora, schematów organizacyjnych, procedur, umów/aneksów zawieranych przez zakład, prowadzenie rejestru obowiązujących
2025-11-14 08:40:18Informacje podstawoweMiejsce pracy: Al. Marszałka J. Piłsudskiego 84, 92-202 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieZakres obowiązków: - realizacja prac naukowo-badawczych w zakresie działalności statutowej i projektów finansowanych ze źródeł zewnęt
2025-11-14 06:59:52Instytut Biotechnologii Przemysłu Rolno-Spożywczego... 3,6Twój zakres obowiązków, pozyskiwanie Klientów dla Fundacji (m.in. studenci, bezrobotni, lektorzy),, obsługa bieżąca pozyskanych Klientów (doradztwo, administracja, pomoc księgowa, pomoc prawna),, monitorowanie rozliczeń Klientów,, obsługa księgo
2025-11-14 00:40:03Gravet Consulting: Jesteśmy firmą doradztwa personalnego działająca od ponad 20 lat. Realizujemy projekty rekrutacyjne na stanowiska managerskie i eksperckie dla firm w Polsce i zagranicą, opierając się na najwyższych standardach działania. Nasz
2025-11-13 21:05:27Zakres obowiązków:- realizacja prac naukowo-badawczych w zakresie działalności statutowej i projektów finansowanych ze źródeł zewnętrznych;- inicjowanie badań, przygotowanie wniosków i projektów badawczych, ubieganie się o granty;- publikacja wy
2025-11-13 18:40:31Twój zakres obowiązków, Opracowywanie i wdrażanie strategii sprzedażowej maszyn rolniczych., Analiza trendów rynkowych oraz działań konkurencji w celu identyfikacji nowych możliwości biznesowych., Tworzenie długoterminowych planów rozwoju..
2025-11-13 12:40:41Twój zakres obowiązków, Wsparcie zarządu w bieżących zadaniach administracyjnych i organizacyjnych , Koordynowanie obiegu dokumentów finansowych i ich archiwizacja , Przygotowywanie raportów, zestawień oraz prezentacji na potrzeby zespołu..
2025-11-13 10:40:44Twój zakres obowiązków, Realizacja założonych planów sprzedażowych poprzez: aktywne poszukiwanie informacji o inwestycjach, skuteczne ofertowanie, kształtowanie i rozwój sieci dystrybucji w podległym obszarze, Budowanie i utrzymywanie..
2025-11-13 10:40:43Twój zakres obowiązków, Prowadzenie i rozwój strategii zarządzania danymi (data governance) w skali całej organizacji., Tworzenie i wdrażanie modelu właścicielstwa danych w bliskiej współpracy z przedstawicielami obszarów..
2025-11-13 00:40:08Zatrudnimy do miękkiej windykacji- wystawianie faktur. Praca biurowa kontakt z klientem . Praca na pół etatu od 8 do 15:00 max np 8-12:00 lub inne 10-14:00 itp. Praca ul. Szczecińska 61 Łódź. Najniższa krajowa
2025-11-12 21:05:39Twój zakres obowiązków, Organizacja kalendarza Prezesa oraz spotkań i wydarzeń firmowych, Przygotowywanie raportów i zestawień, Wsparcie w realizacji działań operacyjnych, Organizacja i obsługa spotkań i narad, Dbanie o profesjonalny wizerunek.
2025-11-12 16:40:33Twój zakres obowiązków, Telefoniczna Obsługa Klientów Assistance kluczowych Towarzystw Ubezpieczeniowych, Organizowanie pomocy drogowej, informacyjnej i medycznej , Weryfikacja zakresu polisy Assistance Ubezpieczonego, Obsługa klientów zgodnie z
2025-11-12 15:40:53Twój zakres obowiązków, Analiza bieżącej sytuacji studentów oraz przyczyn skreśleń., Opracowanie i realizacja harmonogramu działań retencyjnych, planów korygujących i prewencyjnych (m.in. spotkania monitorujące i informujące ze studentami).,..
2025-11-12 15:40:53Jeśli dobrze poruszasz się w przepisach prawa pracy, liczby Ci nie straszne – może właśnie Ciebie szukamy! Jakie będą Twoje obowiązki? pełna obsługa kadrowa pracowników (umowy, badania, zaświadczenia, dokumentacja, aneksy, rozwiązywanie umów, św
2025-11-12 15:34:30Twój zakres obowiązków, aktywne wsparcie przy realizacji projektów badawczo-rozwojowych , przygotowywanie dokumentacji projektowej i technicznej, współorganizowanie prac związanych z rozwojem i testowaniem prototypów, bieżąca współpraca partnera
2025-11-12 14:40:40Twój zakres obowiązków, Tworzenie świetnej atmosfery w klubie – chcemy, aby każdy czuł się jak u siebie :), Obsługa klientów siłowni – pomoc, uśmiech i dobra energia!, Odpowiadanie na zapytania Klubowiczów (osobiście i telefonicznie).,..
2025-11-12 13:40:42Benefit Systems S.A. Oddział Fitness w Warszawie 1,8Twój zakres obowiązków, Obsługa Klientów Indywidualnych zgodnie z obowiązującymi w PGE Obrót S.A. procedurami, Obsługa zawartych umów oraz zawieranie umów sprzedaży lub usługi kompleksowej dla gospodarstw domowych i small biznesu, Współpraca z.
2025-11-12 13:40:42Twój zakres obowiązków, przygotowywanie i realizacja zgłoszeń do zakładów energetycznych,, kontakt z klientami oraz operatorami systemów dystrybucyjnych (OSD),, wsparcie biura w bieżących zadaniach administracyjnych,, Współpraca z różnymi działa
2025-11-12 13:40:42Twój zakres obowiązków, · obsługa systemu przyjmowania zgłoszeń dotyczących wyceny nieruchomości,, , · rejestracja zleceń i przypisywanie ich do odpowiednich rzeczoznawców majątkowych,, , · bieżące monitorowanie postępu prac oraz terminowości..
2025-11-12 12:40:46Twój zakres obowiązków, Przeprowadzanie audytów i kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP oraz ppoż w branży przemysłowej, logistycznej, FM, Cykliczne raportowanie wskaźników bezpieczeństwa (analiza ilości, rodzajów i.
2025-11-12 09:40:42Twój zakres obowiązków, Krótki, ale konkretny:, ️ Przyjmowanie rezerwacji i obsługa portali rezerwacyjnych;, ️ Kompleksowa obsługa gości (meldowanie/ wymeldowywanie);, ️ Prowadzenie korespondencji w języku polskim i angielskim;, ️..
2025-11-08 19:40:04Dla naszego Klienta, znanej międzynarodowej firmy o globalnym i rozpoznawalnym brandzie poszukujemy aktywnej i zaangażowanej osoby na stanowisku Asystent/Asystentka Zarządu. Nasz Klient oferuje pracę stacjonarną z okazjonalną możliwością pracy w
2025-11-08 17:55:02Dla globalnej firmy z branży BPO poszukujemy kandydatów ze znajomością języka Francuskiego i Angielskiego na stanowiska w Dziale Obsługi Klienta. Obowiązki: Kontakt z klientem poprzez telefon, email i czat; Wsparcie klientów w zakresie terminali
2025-11-08 17:55:02Szukam asystenta/asystentki do prac biurowych - pomoc przy realizacji projektów budowlanych - czasami trochę pracy w terenie (pomiary, wizje lokalne). Mile widziana znajomość programów CAD. Umowa zlecenie - atrakcyjne wynagrodzenie
2025-09-21 15:05:30Firma świadcząca usługi outsourcingu księgowego i kadrowo - płacowego poszukuje: Asystent/-ka w dziale kadr i płac Zakres obowiązków: Wykonywanie prac pod okiem doświadczonego zespołu: • Prowadzenie teczek osobowych pracowników • Sporządzanie um
2025-10-02 21:05:28