Twój zakres obowiązków, Tworzenie i realizacja kompleksowej strategii budowy i rozwoju biznesu,, Pozyskiwanie, budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami,, Sprzedaż oraz negocjacje handlowe,, Badanie i doprecyzowywanie potrzeb Klienta
2025-11-20 14:41:11Twój zakres obowiązków, przygotowanie korespondencji do doręczenia w możliwych do wyboru dzielnicach jak: Jasień, Wrzeszcz, Osowa, Stogi,, doręczanie listów, paczek i przekazów pieniężnych,, bezpośrednia obsługa klientów, w tym sprzedaż produktó
2025-11-20 14:41:11Twój zakres obowiązków, W swojej pracy połączysz zaangażowanie, otwartość na innych oraz swoje doświadczenie, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, profesjonalną obsługą oraz indywidualnym, zorientowanym na ich potrzeby podejściem...
2025-11-20 13:42:57Twój zakres obowiązków, Zapewnienie wyjątkowej obsługi klienta – dzięki wiedzy o produktach i umiejętnościom sprzedażowym., Realizacja celów indywidualnych oraz wspólna praca na sukces całego zespołu., Aktywne uczestnictwo w promocjach, akcjach
2025-11-20 13:42:57Twój zakres obowiązków, Zapewnienie fachowego serwisu technicznego obsługiwanym przez firmę inwestycjom na terenie północnej części Polski;, Udzielanie fachowych zaleceń i wskazówek ekipom wykonawczym i innym odbiorcom naszych produktów oraz..
2025-11-20 13:42:57Twój zakres obowiązków, wsparcie doradcy ds. sprzedaży (w zakresie dokumentacji i procesów związanych ze sprzedażą samochodów używanych), przygotowanie samochodów do sprzedaży, dbałość o realizację najwyższych standardów jakościowych obsługi..
2025-11-20 11:43:06Twój zakres obowiązków, Poszukiwanie nowych możliwości biznesowych i identyfikowanie perspektywicznych rynków nordyckich,, Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami i partnerami biznesowymi,, Przygotowywanie i negocjowanie umów handlowych z.
2025-11-20 11:43:05Twój zakres obowiązków, odbieranie połączeń przychodzących od Klientów (obsługa posprzedażowa),, obsługa zgłoszonych spraw, udzielanie wsparcia, odpowiadanie na pytania,, rejestracja zebranych informacji...
2025-11-20 10:42:05Twój zakres obowiązków, 60% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 40% kontakt telefoniczny z klientami, Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile, Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem..
2025-11-20 10:42:05Twój zakres obowiązków, Praca przy sporządzaniu dokumentacji projektowej od koncepcji poprzez projekty budowlane, techniczne, przetargowe i wykonawcze do nadzorów autorskich;, Tworzenie projektów w technologii BIM;, Ścisła współpraca z innymi..
2025-11-20 08:40:46Oferujemy: możliwość nieograniczonego rozwoju oraz zdobycie gruntownej wiedzy z zakresu całego procesu transportowego intermodalnego współpracę z doświadczonymi dyspozytorami i spedytorami w międzynarodowym dziale intermodalnym ciekawe, innowacy
2025-11-20 08:21:10Oferujemy: Pracę zdalną lub z nowoczesnego biura w Gdańsku Realną możliwość awansu – większość managerów zaczynała na tym stanowisku Pakiet benefitów (Multisport, prywatna opieka medyczna) Dodatki socjalne: dofinansowanie wakacji, prezenty świąt
2025-11-20 08:21:10Oferujemy: Stabilne zatrudnienie na jednej z najlepszych uczelni medycznych w Polsce. Pracę w uczelni badawczej (status jedyny w Polsce). Liczne bonusy finansowe: dodatkowe wynagrodzenie roczne i premie kwartalne. Wsparcie socjalne: dofinansowan
2025-11-20 08:21:10BALTICON S.A. jest polską firmą logistyczno-handlową. Od ponad 30 lat pracujemy dla największych linii żeglugowych na świecie. Zajmujemy się transportem, serwisem oraz sprzedażą i wynajmem kontenerów morskich oraz prowadzimy depoty kontenerowe w
2025-11-20 08:21:10Twój zakres obowiązków, Obsługa gości hotelowych oraz dbanie o ich komfort i jak najlepsze wrażenia z pobytu, m.in. meldowanie i wymeldowywanie gości, wystawianie faktur, przyjmowanie płatności, udzielanie informacji gościom, dokonywanie..
2025-11-19 22:40:24Zakres obowiązków:Obsługa klientów oraz udzielanie informacji o ofercie pływalni; sprzedaż usług i przyjmowanie opłat za korzystanie z obiektu. Codzienne rozliczanie utargu, prowadzenie dokumentacji kasowej oraz sporządzanie raportów kasowych; w
2025-11-19 18:40:42Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie i koordynacja ofert handlowych oraz dobór odpowiednich materiałów na podstawie zapytań klientów., Współpraca i negocjacje z dostawcami., Budowanie trwałych relacji z klientami i handlowcami na poziomie..
2025-11-19 18:03:29Twój zakres obowiązków, Tworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży sieci resortów, Kreowanie ofert, które oddają ducha Umili — dla wszystkich resortów, Nadzór nad całym działem sprzedaży (eventy, dział rezerwacji indywidualnych) oraz recepcji —.
2025-11-19 18:03:27Twój zakres obowiązków, Twoją misją będzie codzienne zarządzanie operacyjne działem recepcji oraz kształtowanie wizerunku i jakości obsługi, które mają kluczowy wpływ na doświadczenia gości. W tej roli liczy się zarówno doskonała organizacja,..
2025-11-19 18:03:27Twój zakres obowiązków, Obsługa klientów (bezpośrednia, telefoniczna, mailowa), Przyjmowanie rezerwacji w aplikacji Booksy, Prowadzenie ewidencji i rozliczeń, Sprzedaż kosmetyków, Obsługa mediów społecznościowych (odpowiadanie na wiadomości,..
2025-11-19 18:03:26Candi Bali Aleksander PoterańskiTwój zakres obowiązków, Budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji z klientami — regularne spotkania, doradztwo, reagowanie na bieżące potrzeby., Aktywne poszukiwanie nowych klientów i szans biznesowych w obszarze Private Label Beauty.,..
2025-11-19 18:03:24Twój zakres obowiązków, Sporządzanie ofert, wycen oraz udzielanie informacji obecnym i potencjalnym klientom, Negocjowanie warunków wykonania zleceń z armatorami i klientami, Organizowanie przewozów w relacjach międzynarodowych , Dbanie o wysoki
2025-11-19 18:03:24Twój zakres obowiązków, Kontakty i współpraca z instytucjami finansowymi, Nadzór nad prawidłowością rozliczeń finansowań zewnętrznych (okresowy monitoring transakcji kredytowych, spełnienie covenantów finansowych), Kontakt i współpraca z..
2025-11-19 18:03:24Twój zakres obowiązków, W swojej pracy połączysz zaangażowanie, otwartość na innych oraz swoje doświadczenie, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, profesjonalną obsługą oraz indywidualnym, zorientowanym na ich potrzeby podejściem...
2025-11-19 18:03:22Twój zakres obowiązków, skuteczne zarządzanie Oddziałem, celem zapewnienia realizacji procesów i wskaźników operacyjnych,, kierowanie pracą podległych Zespołów: serwisu kurierskiego, magazynu, administracji oraz Oddziałów Miejskich w sposób..
2025-11-19 18:03:20Twój zakres obowiązków, Rozliczanie wynagrodzeń pracowników firmy, Rozliczanie kierowników oraz prowadzenie zestawień rozliczeniowych, Obsługa faktur paliwowych i innych dokumentów finansowych, Współpraca z działem kadr i księgowości, Dbałość o
2025-11-19 18:03:19Twój zakres obowiązków, Opracowanie i realizacja strategii R&D zgodnej z celami firmy;, Nadzór nad planowaniem inwestycji w dziale R&D;, Wyznaczanie trendów oraz kierunków rozwoju;, Koordynacja prac zespołu min. 3 osobowego w zakresie..
2025-11-19 18:03:19Twój zakres obowiązków, Obsługa zamówień od Klientów we współpracy z innymi działami firmy, Wsparcie w fakturowaniu, Wsparcie organizacji procesu sprzedażowego oraz wewnętrznego obiegu dokumentów, Przygotowywanie raportów i zestawień według..
2025-11-19 18:03:17Twój zakres obowiązków, sporządzanie dokumentacji projektowej w BIM i CAD 2D, sporządzanie rysunków konstrukcyjnych i zbrojeniowych w BIM i „na płasko”, sporządzanie dokumentacji projektowej obiektów inżynierskich: mostów, wiaduktów, kładek, mur
2025-11-19 18:03:15Aktualnie poszukuje kandydatów na stanowisko: Asystent projektanta Miejsce pracy: Kartuzy woj. pomorskie Do Twoich zadań należeć będzie: Tworzenie koncepcji projektowych we współpracy z projektantem Analiza dokumentacji technicznej Wykonywanie o
2025-11-19 16:21:03Kancelaria Doradcy Restrukturyzacyjnego Przemysława Pawlik z siedzibą w Gdańsku specjalizująca się w postępowaniach restrukturyzacyjnych i upadłościowych poszukuje do swojego zespołu osoby zainteresowanej podjęciem współpracy / zatrudnieniem na
2025-11-19 16:21:03Obecnie do Naszego zespołu poszukujemy Asystenta ds. fakturowania wystawianie faktur sprzedażowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, kompletacja i weryfikacja dokumentacji handlowej oraz transportowej, wprowadzanie faktur kosztowych i innych
2025-11-19 16:21:03Sala zabaw HopStacja w Pruszczu Gdańskim poszukuje nowego członka zespołu – osoby na recepcję, dostępnej przez cały tydzień. Kogo szukamy? Szukamy osoby uśmiechniętej, komunikatywnej i odpowiedzialnej, która lubi pracę z dziećmi oraz kontakt z r
2025-11-19 16:21:03Tw ój zakres obowiązk ówkompletacja towaru zgodnego z zam ówieniem,rejestrowanie pobranego towaru,właściwe zabezpieczanie towaru i przygotowanie go do załadunku,udział w cyklicznych inwentaryzacjach.Nasze wymagania:gotowość do podjęcia pracy w g
2025-11-19 11:54:00Oferujemy: stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, prywatną opiekę medyczną LUXMED oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach, dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatru
2025-11-19 10:21:02Oferujemy: Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B, które da Ci poczucie bezpieczeństwa lub zapewni elastyczność Hybrydowy model pracy (po okresie wdrożenia), który pozwoli Ci lepiej zbalansować życie zawodowe i prywatne Realny w
2025-11-19 08:21:08Firma zatrudni Panią w charakterze asystentki, praca dodatkowa kilka dni w miesiącu. Praca głównie wyjazdowa na różnego rodzaju targi czy konferencje oraz inne wydarzenia specjalne. Wymagania to dyspozycyjność kilka dni w miesiącu, wysoka kultur
2025-11-19 08:21:08Pracownia architektoniczna JAAS STUDIO zatrudni asystenta architekta. Wymagania: zaangażowanie, wykształcenie kierunkowe, 2 lata doświadczenia zawodowego, biegła znajomość oprogramowania Revit. CV + Portfolio należy przesłać na adres: [ukryte]
2025-11-19 08:21:08Twój zakres obowiązków kompletacja towaru zgodnego z zamówieniem, rejestrowanie pobranego towaru, właściwe zabezpieczanie towaru i przygotowanie go do załadunku, udział w cyklicznych inwentaryzacjach
2025-11-18 22:30:53Zakres obowiązków:Obsługa klienta, obsługa zamówień, sprawna obsługa komputera, w tym głównie programu Excel. Rozmowy z klientami, pracownikami, pilnowanie procesów produkcyjnych. Pilnowanie terminów dostaw, ofertowanie, wprowadzanie i obsługa z
2025-11-18 18:40:44Jako Transgourmet Polska działamy pod dwiema markami handlowymi: - Transgourmet – skierowaną do sektora gastronomicznego i obszaru HoReCa, - Selgros – nastawioną na handel hurtowy i detaliczny
2025-11-18 18:30:02Wymagania:\u003c/strong\u003e\u003c/p\u003e\n\u003cbr /\u003e\u003cul\u003e\n\u003cbr /\u003e\u003cli\u003eZnajomość systemu ERP Microsoft Dynamics 365 oraz starszych wersji w obszarze finanse\u003c/li\u003e\n\u003cbr /\u003e\u003cli\u003eM
2025-11-18 17:10:26TeamQuestWymagania:\u003c/strong\u003e\u003c/p\u003e\n\u003cbr /\u003e\u003cul\u003e\n\u003cbr /\u003e\u003cli\u003eMinimum 2-3 lata doświadczenia jako konsultant Microsoft Dynamics 365 Commerce\u003c/li\u003e\n\u003cbr /\u003e\u003cli\u003eZnajomoś
2025-11-18 17:10:26TeamQuestWymagania:\u003c/strong\u003e\u003c/p\u003e\n\u003cbr /\u003e\u003cul\u003e\n\u003cbr /\u003e\u003cli\u003eMinimum 3-4 lata doświadczenia zawodowego związanego z konsultingiem w Microsoft Dynamics 365/AX, 2012, 2009\u003c/li\u003e\n\u003cbr
2025-11-18 17:10:26TeamQuestMiejsce: Gdańsk i okolice (stały rejon) Forma współpracy: umowa o pracę / zlecenie / B2B – do wyboru Czym będziesz się zajmować • doręczanie i odbiory przesyłek w stałym rejonie • praca w oparciu o aplikację kurierską / skaner, rozliczenia dzien
2025-11-18 16:21:02Wymagania:Minimum 3-4 lata doświadczenia zawodowego związanego z konsultingiem w Microsoft Dynamics 365/AX, 2012, 2009Znajomość starszych wersji systemu, takich jak MS Dynamics AX 2009 lub 2012, będzie dużym atutem.Doświadczenie w obszarze zarzą
2025-11-18 11:54:15Wymagania:Minimum 2-3 lata doświadczenia jako konsultant Microsoft Dynamics 365 CommerceZnajomości metod zbierania, specyfikacji i dokumentowania wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnychKomunikatywności w relacjach biznesowych i umiejętności d
2025-11-18 11:54:15Wymagania:Znajomość systemu ERP Microsoft Dynamics 365 oraz starszych wersji w obszarze finanseMinimum 5-6 doświadczenia na podobnym stanowiskuKomunikatywności w relacjach biznesowych i umiejętności dydaktycznych, niezbędnych w kontakcie z Klien
2025-11-18 11:54:15