Zakres obowiązków:Pomaganie księgowej w prowadzeniu ksiąg rachunkowych i podatkowych klientów. Weryfikowanie i kontrolowanie dokumentów otrzymanych od klientów oraz wprowadzanie je do systemów księgowych. Współpracowanie z pracownikami biura. Praca o
2024-04-22 18:41:27Twój zakres obowiązków, koordynowanie działań i dostaw serwisowych, dysponowanie pracą podległej grupy serwisantów, kontakt z klientem, nadzór nad realizacją zleceń serwisowych, doradztwo techniczne...
2024-04-18 15:40:35Zakres obowiązków:- zarządzanie i koordynowanie pracy biura,- obsługiwanie korespondencji zarówno o charakterze przychodzącym, jak i wychodzącym (tradycyjnej, czyli pocztowej oraz elektronicznej, czyli e-maili),- odbieranie przesyłek,- przygotowywani
2024-04-17 18:41:28Koordynatorka. Praca w biurze. Nr ref. 05 OFERTA NIE JEST SKIEROWANA DO AGENCJI PRACY. AGENCJOM DZIĘKUJEMY !!! WSZELKIE OFERTY Z AGENCJI BĘDĄ TRAKTOWANE JAKO SPAM Wymagania: Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Prowadzimy..
2024-03-20 09:38:45UHM MajerCzy jesteś gotowy/a dołączyć do naszego dynamicznego zespołu księgowych w biurze rachunkowym?..
2024-03-03 18:21:03ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Odpowiadanie na zapytanie telefoniczne i mailowe , - Obsługa zamówień - Bieżąca obsługa klientów - Wystawianie faktur i atestów WYMAGANIA: - Preferowane wyższe wyksztalcenie (lub w trakcie studiów) mile widziane studia techniczne
2024-05-01 22:30:16Fajer Zawiesia i Liny Jacek FajerZAKRES OBOWIĄZKÓW: - wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie - opracowywanie i analiza danych - monitorowanie przebiegu procesu - opracowywanie zleceń wewnętrznych WYMAGANIA: - znajomość języka niemieckiego (szukamy osób na wielu poziomach zaawa
2024-04-21 07:30:16Brunata ZENNER Sp. z o.o 2,4Twój zakres obowiązków: kontrola i doradztwo w zakresie warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP, ppoż i ochrony środowiska na Inwestycjach; inicjowanie i koordynowanie działań mających na celu poprawę warunków BHP i PPOŻ - aktywne dz
2024-04-19 13:38:03Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów Aktywne wsparcie działu sprzedaży Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki Współpraca z innymi działami: Dział
2024-04-17 14:54:24Zakres obowiązków:Tworzenie aukcji internetowych, obróbki graficzne zdjęć, tworzenie grafik na potrzeby sklepu, monitorowanie konkurencji, aktualizacje produktowe na sklepach internetowych oraz portalach sprzedażowych. Praca od poniedziałku do piątku
2024-04-11 18:41:20Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za szeroki zakres obowiązków biurowych, w tym głównie przygotowywanie dokumentów do biur rachunkowych, tworzenie szablonów pracowniczych oraz układanie grafików dla uczniów i ekspedientek
2024-05-03 14:00:02Twój zakres obowiązków Przygotowywanie dokumentacji przetargowej pod kątem zgodności z wymogami ustawy PZP Koordynowanie procesu składania ofert, monitorowanie ich terminów, składanie wyjaśnień, wymiana korespondencji, współpraca z działem prawnym We
2024-05-03 12:10:05Razem z naszym Klientem - rozwijającą się siecią specjalistycznych klinik weterynaryjnych, poszukujemy koordynatora administracji do nowej placówki weterynaryjnej w Gdańsku.Jeśli masz doświadczenie w obszarze administracji w branży - w placówkach wet
2024-05-03 11:54:00Poszukiwana jest osoba z zapałem do rozpoczęcia kariery w obszarze logistyki, na stanowisku Specjalisty ds. Administracji w agencji celnej. Przyłączając się do zespołu naszego klienta, będziesz miał/a szansę rozwijać się w firmie, która zajmuje się o
2024-05-03 11:54:00Miejsce pracy: ul. Sztukator ów 3, 81-182 Gdynia Opis stanowiska:Przyjmowanie i obsługa telefon ów oraz korespondencjiProwadzenie ewidencji dokument ów i archiwizacjaWspieranie zespołu w codziennych zadaniach administracyjnychObsługa poczty elektroni
2024-05-03 11:53:53Tw ój zakres obowiązk ówkontrola i doradztwo w zakresie warunk ów pracy oraz przestrzegania przepis ów i zasad BHP, ppoż i ochrony środowiska na Inwestycjach;inicjowanie i koordynowanie działań mających na celu poprawę warunk ów BHP i PPOŻ - aktywne
2024-05-03 11:53:51Tw ój zakres obowiązk ówBudowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmySporządzanie um ów i kompletowanie dokument ów do um ówAktywne wsparcie działu sprzedażyPrzestrzeganie polityki sprzedażowej Sp ółkiWsp ółpraca z innymi działami: Dzia
2024-05-03 11:53:51GŁ ÓWNE ZADANIA:nadz ór nad realizacją zadań związanych z gospodarką energetycznąw zarządzanych przez RZI w Gdyni kompleksach wojskowych,prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowych medi ów energetycznych;sprawozdawczość służbowa;prowadzenie korespo
2024-05-03 11:53:51Miejsce pracy: ul. Sztukator ów 3, 81-182 Gdynia Opis stanowiska:Przyjmowanie i obsługa telefon ów oraz korespondencji w języku niemieckim Obsługa poczty elektronicznej w języku niemieckimWsp ółpraca z Dyrektorem Sprzedaży w celu zapewnienia płynnej
2024-05-03 11:53:50Do Twoich zadań będą należeć m.in.:kompletacja towaru zgodnego z zam ówieniem,rejestrowanie pobranego towaru,właściwe zabezpieczanie towaru i przygotowanie go do załadunku,udział w cyklicznych inwentaryzacjach.Poszukujemy Os ób:gotowych do podjęcia p
2024-05-03 11:53:49Twój zakres obowiązków: Pozyskiwanie nowych Klientów najmu Utrzymywanie stałego kontaktu oraz budowanie relacji z obecnymi Klientami i Partnerami Biznesowymi Fraikin Polska Przygotowywanie dokumentacji wynajmu krótkoterminowego Wydawanie i odbiór poj
2024-05-03 11:31:16Opis stanowiska Przygotowywanie i nadawanie paczek Transport przesyłek, dokumentów pomiędzy Oddziałami na terenie Trójmiasta Zapewnienie płynności i poprawności przebiegu procesów magazynowych Dbałość o ład i porządek na magazynie Bieżące zakupy na p
2024-05-03 10:20:26Opis stanowiska przygotowywanie niezbędnej dokumentacji oraz zestawień, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów wewnątrz firmy, telefoniczna obsługa klientów, obsługa informatycznych systemów firmowych, tworzenie wycen / kosztorysów
2024-05-03 09:50:45W związku z prężnie rozwijającym się zespołem poszukujemy osób do nawiązania krótkiej, bądź długoterminowej współpracy. Na bieżąco tworzymy zespół, który pomimo obecnego kryzysu zapewnia wszystkim pracownikom godne warunki i wysoki standard..
2024-05-03 08:11:11Carloss Marketing - MediaW związku z prężnie rozwijającym się zespołem poszukujemy osób do nawiązania krótkiej, bądź długoterminowej współpracy. Na bieżąco tworzymy zespół, który pomimo obecnego kryzysu zapewnia wszystkim pracownikom godne warunki i wysoki standard..
2024-05-03 08:11:10Carloss Marketing - MediaDyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: karnych skarbowych w Trzecim Dziale Spraw Karnych Skarbowych w Urzędzie Skarbowym w Sopocie Adres urzędu: 80-831 Gdań
2024-05-03 08:00:02Izba Administracji Skarbowej w GdańskuOpis zadań:STAŻ ZORGANIZOWANY PRZEZ GUP.Segregowanie, rejestrowanie, kompletowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Praca w systemach informatycznych. Archiwizowanie dokumentów, wpinanie dokumentów do akt osobowych. Obsługa maszyn i urządz
2024-05-02 18:41:34Zakres obowiązków:- analizowanie i uzgadnianie dokumentów związanych z brakowaniem dokumentacji niearchiwalnej oraz przygotowywanie zezwoleń na zniszczenie dokumentacji dla jednostek organizacyjnych objętych nadzorem archiwalnym;- udział w ekspertyza
2024-05-02 18:41:34Opis zadań:wsparcie przy prowadzonych procesach rekrutacyjnych (umawianie spotkań, korespondencja z kandydatami); pomoc w przygotowywaniu eventów dla Pracowników; udział w Targach Pracy; pomoc przy prowadzeniu działań z zakresu employer brandingu; ws
2024-05-02 18:41:34Zakres obowiązków:Nadzór odraz koordynacja prac projektantów, wykonawców i dostawców.Wizje techniczne w terenie w celu opracowania koncepcji projektowychTworzenie dokumentacji projektowej i powykonawczej.Współpraca z operatorami telekomunikacyjnymi w
2024-05-02 18:41:32Zakres obowiązków:Pracownik sekretariatu szkoły. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodoweUprawnienia: Orzeczenie lekarskie dla celów sanitarno – epidemiologicznychWymagany staż pracy: lata: 5 Wynagrodzenie brutto: od 2 190 PLNRo
2024-05-02 18:41:32Poszukujemy Inspektora ds. BHP z zaawansowaną znajomością języka angielskiego do terenie Rafinerii Gdańskiej. Mail: @ Tel: 792 620 983
2024-05-02 17:21:52Wymagania pożądane: wykształcenie wyższe; doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku; znajomość zagadnień księgowych i podatkowych; dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS OFFICE; umiejętność pracy w zespole; t
2024-05-02 12:12:04Zakres obowiązków: - pomoc w prowadzeniu teczek akt osobowych - pomoc w obliczaniu obliczanie
2024-05-02 12:12:03Twój zakres obowiązków:kompleksowa i profesjonalna obsługa Pacjentów;rezerwacja i rejestracja usług medycznych;aktywne promowanie i sprzedaż usług z aktualnej oferty spółki;rozliczanie finansowe dostarczanych..
2024-05-02 11:05:14MedicoverALAB laboratoria Sp. z o.o. to ogólnopolska sieć laboratoriów diagnostycznych. Istniejemy na rynku od kilkunastu lat i wykonujemy 45 mln badań rocznie. Mamy ponad 700 Punktów Pobrań materiału diagnostycznego..
2024-05-02 09:13:24Alab Laboratoria Sp. z o. o