Podobne oferty pracy

Oferta sponsorowana

Asystent działu sprzedaży - praca biurowa

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Odpowiadanie na zapytanie telefoniczne i mailowe , - Obsługa zamówień - Bieżąca obsługa klientów - Wystawianie faktur i atestów WYMAGANIA: - Preferowane wyższe wyksztalcenie (lub w trakcie studiów) mile widziane studia techniczne

2024-04-21 07:30:16
Fajer Zawiesia i Liny Jacek Fajer
aplikuj.pl
Oferta sponsorowana

Młodszy administrator danych z językiem niemieckim

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie - opracowywanie i analiza danych - monitorowanie przebiegu procesu - opracowywanie zleceń wewnętrznych WYMAGANIA: - znajomość języka niemieckiego (szukamy osób na wielu poziomach zaawa

2024-04-21 07:30:16
Brunata ZENNER Sp. z o.o 
2,4 
aplikuj.pl

Staż z urzędu pracy Asystent do spraw księgowości

Opis zadań:STAŻ ZORGANIZOWANY PRZEZ GUP.Nauka obsługi programu komputerowego GT Rachmistrz i Rewizor. Nauka z programem ZUS i rozliczaniem. Nauka wyliczania podatku do Urzędu Skarbowego oraz wypełniania miesięcznych deklaracji. Staż od poniedziałku d

2024-04-29 18:41:31
1790 zł Umowa: Inna Rodzaj pracy: Inna
Wczoraj z Gdański Urząd Pracy

Recepcjonista/ka

Zakres obowiązków:Meldowanie gości, wystawianie faktur oraz dokumentów sprzedaży. Dokonywanie rezerwacji telefonicznych, obsługa skrzynki mailowej, obsługa portali rezerwacyjnych, wydawanie kluczy. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 15-22 o

2024-04-29 18:41:31
Umowa zlecenie Rodzaj pracy: Stała
Przemysław matecki moon
Wczoraj z Gdański Urząd Pracy

Asystent/ Asystentka Prezesa Zarządu

Asystent/ Asystentka Prezesa ZarząduTwój zakres obowiązków Zapewnienie przepływu informacji pomiędzy Prezesem Zarządu, a innymi jednostkami organizacyjnymi w firmie. Koordynowanie organizacji posiedzeń Zarządu, sporządzania podsumowań, monitorowania

2024-04-29 18:00:13
Zarząd Morskiego Portu Gdańsk S.A 
4,0 
Wczoraj z gowork.pl

Asystent / Asystentka Dyrektora Technicznego

Asystent / Asystentka Dyrektora TechnicznegoTwój zakres obowiązków Pomoc w organizacji i koordynacji działań związanych z realizacją kontraktów, Organizowanie i koordynowanie spotkań, konferencji i szkoleń, Przygotowywanie prezentacji, raportów i inn

2024-04-29 18:00:13
Doraco Sp. z o.o. Korporacja Budowlana
Wczoraj z gowork.pl

Dyrektor Pionu Organizacyjno - Prawnego

Dyrektor Pionu Organizacyjno - PrawnegoTwój zakres obowiązków Zarządzanie działalnością departamentów w ramach Pionu w tym Departamentu Obsługi Władz Spółki i Organizacji, Prawnego, Przetargów, Compliance – ESG, Zarządzania Zasobami Ludzkimi oraz Adm

2024-04-29 18:00:13
Zarząd Morskiego Portu Gdańsk S.A 
4,0 
Wczoraj z gowork.pl

Export Manager

Export ManagerTwój zakres obowiązków Rozwój i utrzymywanie relacji z klientami na rynkach międzynarodowych Negocjowanie umów handlowych i zarządzanie kontraktami Przygotowywanie i aktualizacja ofert eksportowych oraz monitorowanie ich realizacji Anal

2024-04-29 18:00:09
Er group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Wczoraj z gowork.pl

Regionalny Koordynator Handlowy

Regionalny Koordynator HandlowyTwój zakres obowiązków Budowanie trwałych relacji z klientami i handlowcami Rozwiązywanie technicznych kwestii klientów i handlowców Wsparcie techniczne Działu Sprzedaży w realizacji jego celów Aktywny wkład w tworzenie

2024-04-29 18:00:08
CALDO WENTYLACJA SP. Z O. O 
3,4 
Wczoraj z gowork.pl

Specjalista ds. BHP (relokacja do Ciechanowa)

SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.Dla naszego klienta – jednej z największych polskich firm produkcyjnych z bra

2024-04-29 18:00:08
Smart-HR 
4,3 
Wczoraj z gowork.pl

Znasz język Fiński - pracownik administracyjny

Dla naszego Klienta w Trójmieście szukamy kandydatów z językiem fińskim Praca hybrydowa ( 1-2 dni w biurze) Tylko umowa o pracę. Tylko na pełen etat. Nie wymagamy doświadczenia Znasz język Fiński - pracownik administracyjny Obowiązki przesyłanie zapy

2024-04-29 18:00:07
Personnel and Media Solutions
Wczoraj z gowork.pl

Duński - pracownik administracyjny - Back Office

Poszukujemy kandydatów z językiem duńskim Nasz Klient to międzynarodowy BANK Duński - pracownik administracyjny - Back Office Obowiązki odpisywanie na zapytanie weryfikacja otrzymanej korespondencji w języku duńskim współpraca z pozostałymi zespołami

2024-04-29 18:00:07
Personnel and Media Solutions
Wczoraj z gowork.pl

Stanowisko pracy: Asystent księgowości

Firma Nord Energy Poland S.A poszukuje asystenta księgowości, która/y będzie odpowiedzialna/y za weryfikację faktur, płatności, tworzenie raportów finansowych oraz współpracy z biurem rachunkowym. Stanowisko pracy: Asystent księgowościObowiązki Współ

2024-04-29 18:00:07
NORD ENERGY POLAND S.A
Wczoraj z gowork.pl

Informatyk - wsparcie techniczne

Axes System to czołowy producent systemów komputerowej diagnostyki samochodowej.Poszukujemy pracownika na stanowisko Informatyk - wsparcie techniczne.Do Twoich najważniejszych zadań należeć będzie:pozyskiwanie, analizowanie oraz wprowadzanie danych z

2024-04-29 18:00:06
AXES SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wczoraj z gowork.pl

Back Office/ Pracownik Administracyjny z językiem...

WPISYWANIE DANYCH w JĘZYKU NIEMIECKIM Gdańsk(praca w biurze) Back Office/ Pracownik Administracyjny z językiem niemieckim Obowiązki wpisywanie danych do systemu w jezyku niemieckim uzupełnianie protokołów w systemieBRAK kontaktu sprzedażowego i po sp

2024-04-29 18:00:06
Personnel and Media Solutions
Wczoraj z gowork.pl

Konsultant ds. Obsługi Pacjenta

Amplifon Poland Sp. z o.o. jest częścią Grupy Amplifon, międzynarodowego lidera sprzedaży aparatów słuchowych, oferującego profesjonalne i nowatorskie rozwiązania dla Klientów oraz możliwości rozwoju dla Pracowników.Zmieniamy życie i umożliwiamy ludz

2024-04-29 18:00:05
Amplifon Poland Sp. z o. o
Wczoraj z gowork.pl

Sekretarka/ Pracownik biurowy

Sekretarka/ Pracownik biurowy1021Obowiązki Prowadzenie działań administracyjnych związanych z codziennym funkcjonowaniem firmyNadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji i korespondencjiOrganizacja wysyłki pocztyObsługa sal konferencyjnych i spotkań

2024-04-29 18:00:05
Comarch
Wczoraj z gowork.pl

Asystent montera systemów alarmowych

Asystent montera systemów alarmowychMile widziane Praca na podobnym stanowisku Chęć do podnoszenia kwalifikacji Uprawnienia SEP ( D lub E ) Uprawnienia na podnośniki nożycowe Wykształcenie elektryczne Wymagania Zaświadczenie o niekaralności Doświadcz

2024-04-29 18:00:04
SOLID SYSTEMS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ...
Wczoraj z gowork.pl

Dyrektor Zespołu Ubezpieczeniowego Premium

ASSIDUUS INSURANCE PARTNERS to pierwsze inteligentne doradztwo finansowe w Polsce. Tworzone jest przez zespół niezależnych ekspertów finansowo-ubezpieczeniowych, który do przeprowadzenia analizy potrzeb Klienta oraz stworzenia Osobistego Planu Finans

2024-04-29 18:00:03
Assiduus Insurance Partners
Wczoraj z gowork.pl

Technik informatyk

Technik informatykTwój zakres obowiązków Obsługiwać oraz wspierać całokształt procesów związanych z techniczną stroną funkcjonowania firmy; Utrzymywać urządzenia oraz reagować w sytuacjach, gdy wymagają one interwencji awaryjnych i naprawczych; Utrzy

2024-04-29 18:00:03
Gremi Personal Sp. Z O.O 
3,6 
Wczoraj z gowork.pl

Asystentka/Asystent biura

Grupa Mercor jest największym w Polsce i jednym z największych w Europie Środkowej podmiotów działających w branży systemów biernych zabezpieczeń przeciwpożarowych. Mcr Tech Lab, jest nową spółką w Grupie Mercor, która odpowiada za dostarczanie innow

2024-04-29 18:00:03
MERCOR SA
Wczoraj z gowork.pl

Architekt – Koordynator Projektów

Architekt – Koordynator ProjektówTwój zakres obowiązków kompleksowe koordynowanie procesu projektowego (etap koncepcji wstępnej, wielobranżowej, projektu budowlanego i technicznego, projektu wykonawczego) oraz realizacji inwestycji (weryfikacja dokum

2024-04-29 18:00:03
MODERNA HOLDING 
3,5 
Wczoraj z gowork.pl

Koordynator ds. serwisu jachtów

Koordynator ds. serwisu jachtówTwój zakres obowiązków utrzymywanie trwałych relacji z klientami w zakresie usług serwisowych koordynowanie organizacji pracy serwisantów sporadyczne wyjazdy za granicę w celu ustalenia przyczyn powstawania awarii/uszko

2024-04-29 18:00:01
Sunreef Venture S.A 
3,0 
Wczoraj z gowork.pl

Pracownik biurowy – Asystent Działu Nieruchomości

Pracownik biurowy – Asystent Działu NieruchomościTwój zakres obowiązków Pozyskiwanie ofert wynajmu nieruchomości Weryfikacja, organizacja obiegu i archiwizacja dokumentacji dotyczących nieruchomości (umowy najmu, aneksy, protokoły, faktury) Organizac

2024-04-29 18:00:01
Synago Maciej Jankowski Sp.k 
4,7 
Wczoraj z gowork.pl

Junior Business Development Manager z j. niemieckim

Junior Business Development Manager z j. niemieckimTwój zakres obowiązków Twoim głównym zadaniem będzie poszukiwanie nowych możliwości biznesowych oraz budowanie relacji z nowymi klientami z perspektywicznych rynków niemieckojęzycznych w zakresie kon

2024-04-29 18:00:01
Elhurt Sp. z o. o
Wczoraj z gowork.pl

Dyrektor Oddziału – Niezależny Partner Biznesowy

Dyrektor Oddziału – Niezależny Partner BiznesowyTwój zakres obowiązków Prowadzenie działalności gospodarczej przez cały okres trwania umowy partnerskiej. Prowadzenie oddziału GO-leasing (w formie stacjonarnej lub mobilnej) jako podstawowej jednostki

2024-04-29 18:00:00
GO-leasing Sp. z o.o 
5,0 
Wczoraj z gowork.pl

Koordynator marketingu i sprzedaży

Koordynator marketingu i sprzedażyTwój zakres obowiązków Planowanie i koordynacja działań promocyjnych i reklamowych Nadzór nad programem artystycznym Prowadzenie strony internetowej i serwisów social media Obsługa sprzedażowa klientów: przyjmowanie

2024-04-29 18:00:00
Hard Rock Cafe Warsaw
Wczoraj z gowork.pl

Business Development Manager (fracht morski...

Business Development Manager (fracht morski, kolejowy, lotniczy)Twój zakres obowiązków Nadzór i uczestniczenie w realizacji usług spedycji morskiej / kolejowej / lotniczej w imporcie oraz eksporcie (FCL/LCL); Rozwijanie i koordynowanie poprawnych rel

2024-04-29 18:00:00
Loginex spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Wczoraj z gowork.pl

Specjalista ds. administracyjnych z obszaru kadr...

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za szeroki zakres obowiązków biurowych, w tym głównie przygotowywanie dokumentów do biur rachunkowych, tworzenie szablonów pracowniczych oraz układanie grafików dla uczniów i ekspedientek

2024-04-26 14:00:41
4000 - 6000 zł Umowa: Kontrakt B2B Rodzaj pracy: Stała
SERVICE JOBS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
4 dni temu z praca.pl

Specjalista ds. administracyjnych

Twój zakres obowiązków, obsługa administracyjna i księgowa Biura Centrum, prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem i obsługą administracyjno - finansową zamówień publicznych, ewidencja zakupów i świadczonych usług, rozliczanie faktur zakupu i..

2024-04-23 09:40:39
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Politechnika Gdańska
7 dni temu z pracuj.pl

Młodszy Specjalista ds. Administracyjnych

Twój zakres obowiązków, Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej;, Nadzór nad prawidłowym obiegiem korespondencji, dokumentacji oraz faktur;, Prowadzenie rejestrów i ewidencji dokumentacji wewnętrznej oraz faktur;, Obsługa przychodzących i..

2024-04-19 11:40:42
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
BALTIC HUB CONTAINER TERMINAL Sp. z o. o 
3,2 
11 dni temu z pracuj.pl

Młodszy Specjalista ds. Administracyjnych

Twój zakres obowiązków, nadzór nad serwisowaniem i usuwaniem usterek w budynkach centrali oraz systemach zabezpieczeń Centrali., administrowanie systemami kontroli dostępu w obsługiwanych obiektach, w tym zarządzanie uprawnieniami., nadzór nad..

2024-04-10 13:40:42
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Premium Management S.A
20 dni temu z pracuj.pl

Specjalista ds. administracyjnych

Twój zakres obowiązków, Sprawna obsługa Sekretariatu Spółki, w tym w szczególności: łączenie i przekierowywanie rozmów telefonicznych, sprawna obsługa gości, w tym udzielanie niezbędnych informacji, kierowanie do określonych osób/miejsc,..

2024-04-08 09:40:35
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
PGE Baltica sp. z o.o
22 dni temu z pracuj.pl

Specjalista ds. administracyjnych

Zakres podstawowych czynności - prowadzenie wszystkich zadań z zakresu obsługi biura, - obsługa programów i aplikacji, - prowadzenie bieżącej korespondencji, - prowadzenie dokumentacji klientów Poradni oraz obsługa telefoniczna,..

2024-03-14 10:59:28
Poradnia psychologiczna dla dzieci
47 dni temu - aplikuj przez Nuzle
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości

Otrzymuj powiadomienia o nowych ofertach pracy Specjalista ds. administracyjnych Gdańsk

Uzupełnij adres e-mail Wpisz poprawny adres e-mail
Już 73 310 użytkowników otrzymuje powiadomienia o ofertach pracy