Pracownik administracyjno-biurowy ze znajomością języka rosyjskiego Green World Sp. z o.o. Zakres obowiązków: • obsługa urządzeń biurowych • obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej • obsługa kasy fiskalnej • przyjmowanie i wysyłka zam
2025-09-10 21:05:28Zakres obowiązków • Obsługa administracyjna biura w tym m.in. odbieranie telefonów, przyjmowanie interesantów, obsługa maila służbowego, • Dbanie o zaopatrzenie biura w niezbędne artykuły oraz prowadzenie ewidencji zamówień i wydatków • Zarządza
2025-10-04 05:05:29Poszukuję osoby do pracy biurowej w Rembertowie; mile widziane doświadczenie i chęć podnoszenia kwalifikacji. Wymagania: - wyksztalcenie wyższe - samodzielność i inicjatywa - praktyczna znajomość MS OFFICE - dobra organizacja pracy - chęć doszka
2025-12-01 05:05:24Twój zakres obowiązków, obsługa systemu klasy EZD (ODA-Obieg Dokumentów i Archiwizacja) oraz skrzynki ePuap i eDoreczenia,, odbieranie/przetwarzanie korespondencji w wersji papierowej i elektronicznej (ODA, ePuap, eDoręczenia,) i kierowanie jej
2025-11-12 09:40:43Twój zakres obowiązków, Wykonywanie bieżących prac administracyjnych., Współpraca z firmami wykonującymi usługi dla Instytutu., Dbałość o właściwy i terminowy obieg dokumentów., Doraźna obsługa Kancelarii Instytutu., Przygotowywanie pism, umów i
2025-11-11 20:40:01Twój zakres obowiązków, Wykonywanie prac administracyjno-biurowych wspierających codzienne funkcjonowanie biura, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Wystawianie faktur oraz wsparcie działu księgowego w bieżących zadaniach, Nadzór
2025-11-09 09:40:29Administracja publiczna: pozostałe
2025-11-08 08:55:04Twój zakres obowiązków, Obsługa połączeń telefonicznych;, Obsługa korespondencji firmowej (poczta przychodząca, wychodząca, w tym usługi kurierskie);, Organizacja podróży służbowych (rezerwacje noclegów i biletów pkp/lotniczych, taksówek);,..
2025-11-07 16:40:38Oferta idealna dla: osób z obszaru Administracja i zarządzanie Szukasz pierwszej pracy biurowej lub masz już do 2 lat doświadczenia? Ta oferta to świetna okazja, by wesprzeć zespół w codziennych procesach operacyjnych i administracyjnych, od wys
2025-11-02 20:19:02LeasingTeam Group 2,3Nazwa stanowiska: Pracownik ds. obsługi spraw urzędowych Twoje obowiązki: - Składanie dokumentów do urzędów - Odbieranie dokumentów z urzędów - Praca z dokumentacją i procesami wewnętrznymi w biurze - Realizacja wyjazdów służbowych do urzędów w..
2025-10-31 11:23:38Opublikowana 16:29:51. Office AdministratorRef: RS46638 A Japanese company based in Warsaw, Poland is currently recruiting… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-10-20 19:07:24Centre People AppointmentsSpecjalista / Specjalistka ds. AdministracjiTwój zakres obowiązków Obsługa recepcji, w tym prowadzenie korespondencji, odbieranie połączeń telefonicznych i przekierowywanie ich do odpowiednich działów. Koordynowanie zamówień biurowych, kontakt z
2025-10-16 06:59:50Maxon Nieruchomości Sp. z o.oOpublikowana 09:55:25. Oct 10, 2025Office AdministratorAbout BarillaAt Barilla, we believe that every great journey begins… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-10-11 07:52:01Barilla GroupOpublikowana 09:48:33. Job DescriptionChange the world. Love your job.Texas Instruments (TI) is searching for a… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-10-10 19:06:16Texas InstrumentsAsystent/ka biuraTwój zakres obowiązków obsługa sekretariatu biura administracja i koordynacja obiegu dokumentów obsługa korespondencji kontakt telefoniczny, mailowy oraz bezpośredni z klientami oraz pracownikami firmy zakupy/ zamówienia biurowe
2025-10-04 06:59:53DEKRA Praca Sp. z o. o 4,9Zakres obowiązków • Obsługa administracyjna biura w tym m.in. odbieranie telefonów, przyjmowanie interesantów, obsługa maila służbowego, • Dbanie o zaopatrzenie biura w niezbędne artykuły oraz prowadzenie ewidencji zamówień i wydatków • Zarządza
2025-10-04 05:05:29Prace biurowe: asystent/ka; sekretarz/sekretarka
2025-10-02 08:55:07Prace biurowe
2025-10-01 08:55:01Administracja publiczna, Asystencka praca / Personel biurowy
2025-09-17 08:55:03Opublikowana 13:57:28. ¡Estamos contratando! La Embajada del Perú en Polonia busca Asistente Administrativo/a –… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-09-16 19:07:08Ambasada Peru w Polsce (Embajada del Perú...Budownictwo / Architektura
2025-09-13 08:55:04Pracownik administracyjno-biurowy ze znajomością języka rosyjskiego Green World Sp. z o.o. Zakres obowiązków: • obsługa urządzeń biurowych • obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej • obsługa kasy fiskalnej • przyjmowanie i wysyłka zam
2025-09-10 21:05:28Opublikowana 09:30:21. In Poland - WarsawAre you looking for an opportunity to work in a friendly, supportive environment… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-09-10 19:06:21Simon-KucherNieruchomości: pozostałe
2025-09-05 08:55:04Administracja publiczna, Asystencka praca / Personel biurowy
2025-08-28 08:55:04Opublikowana 13:39:31. Opis firmyKim jesteśmy?JDE Peet's to wiodąca na świecie firma produkująca kawę typu pure-play… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-08-23 07:52:01JDE Peet'sPrace biurowe: asystent/ka; sekretarz/sekretarka
2025-08-12 08:55:02Dla naszego Klienta, europejskiego lidera w zakresie usług energetycznych, poszukujemy kandydatów na stanowisko: Asystent/ka administracyjny/a Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: obsługa centrali telefonicznej i nadzór nad ko
2025-08-09 17:55:03Minimum roczne doświadczenie w pracy biurowej (asystent, recepcja lub administracja biurowa). Solidna znajomość pakietu Office (Word, Excel). Samodzielność, dobra organizacja czasu pracy. Dyspozycyjność w wymiarze min. ¾ etatu (preferowany pełny
2025-12-01 10:25:13IT LeasingTeamMandatory requirements 1+ years of experience in Office Management (preferably in a company with 200+ people). Project management skills. Experience managing office budgets and financial reporting. Great communication skills — you can find commo
2025-11-26 10:25:16UPSTARSBardzo dobra znajomość języka angielskiego (warunek konieczny) Dobra znajomość Excela (formuły, porównywanie danych) Podstawowa znajomość systemów ERP/AX będzie dodatkowym atutem Dokładność, rzetelność oraz dobre umiejętności organizacyjne Chęć
2025-11-25 10:25:15eWork Group 4,3ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Responsibilities: - Manage employee benefit processes, including enrollment, changes, and queries. - Coordinate with vendors, handle invoicing, and prepare reports. - Support benefit renewals, system updates, and compliance. -
2025-11-25 07:30:08Grafton Sp. Z o.oTwój zakres obowiązków, wsparcie Zarządu i Dyrektorów w zakresie spraw organizacyjnych, w tym prowadzenie kalendarza spotkań, obsługę gości, organizację wyjazdów służbowych (w tym dla dyrektorów działów), organizację udziału w konferencjach itp
2025-11-28 09:41:32Your responsibilities, Coordinate office services (cleaning, coffee, water, technical support), including sourcing suppliers, negotiating contracts, and overseeing delivery., Manage renovation projects and space planning – working with architect
2025-11-21 10:41:21Twój zakres obowiązków, Wsparcie w bieżących pracach biurowych, Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie, Obsługa dokumentacji firmowej, Kontrola przelewów i rozliczeń z kontrahentami..
2025-12-03 11:41:49Twój zakres obowiązków, Przygotowanie dokumentów księgowych: gromadzenie i przygotowywanie dokumentów (faktury, paragony) dla zewnętrznego biura księgowego., Administracja kadrowa: obsługa wniosków urlopowych i przekazywanie ich do biura..
2025-12-02 15:41:55Compensation & Benefits Administrator49_744000088345158Obowiązki We are looking for an enthusiastic and well-organised Compensation & Benefits administrator to join our team in the Group Service Centre (GSC) in Brussels, Belgium.As our Compensat
2025-12-05 06:59:40Eurofins GSC Poland Sp. z o.oTwój zakres obowiązków, Weryfikacja poprawności wyliczeń, Bieżące wprowadzanie oraz aktualizacja danych, Nadzór nad terminowym przygotowaniem i dostarczaniem raportów oraz dokumentacji, Opracowywanie zestawień, analiz i statystyk, Dbanie o..
2025-12-08 00:40:15Spółka komunalna poszukuje DWÓCH pracowników na stanowisko referenta / inspektora ds. projektów i aplikacji w Dziale Informatyki . Praca w 100% zdalna. Wynagrodzenie zasadnicze 4.700 zł brutto. Premia regulaminowa 300 zł brutto (utrata np. w prz
2025-12-07 21:05:33Przesyłam szczegóły: Spedytor Międzynarodowy Siedziba firmy : Warszawa – klient otwiera nowy oddział Zakres obowiązków: - realizacja rentownych zleceń transportowych - współpraca z klientami i dostawcami firmy - obsługa kontraktów firmy -..
2025-12-07 18:25:27Opis stanowiska Asystowanie lekarzom podczas zabiegów stomatologicznych. Nadzorowanie i koordynowanie pracy zespołu asystentek i higienistek stomatologicznych. Tworzenie i zarządzanie grafikami pracy dla podległego zespołu. Monitorowanie stanów
2025-12-07 17:30:02Agencja Pracy Koncepcja organizuje zatrudnienie w kraju i za granicą już od ponad 15 lat. Specjalizujemy się także w rekrutacji i selekcji kandydatów do pracy na terenie Wrocławia i Dolnego Śląska. Jest jedną z najstarszych stażem firm działając
2025-12-07 15:05:28HRX to firma logistyczna z międzynarodowym zasięgiem, działająca w Polsce, Skandynawii oraz krajach bałtyckich. Od lat specjalizujemy się w terminowych dostawach, dbając o to, by każdy ładunek dotarł bezpiecznie i na czas. Posiadamy własną, nowo
2025-12-07 10:59:47HRX POLAND Sp. z o.o 4,9WymaganiaMinimum roczne doświadczenie w obszarze Facility lub Ppoż.Umiejętność przygotowywania i archiwizacji dokumentacjiZnajomość przepisów Ppoż. i BHP
2025-12-07 07:52:01Praca.plOpis stanowiska Wsparcie w prowadzeniu rejestrów zgłoszeń gwarancyjnych (usterki, awarie, reklamacje). Pomoc w koordynacji działań serwisowych (kontakt z podwykonawcami i dostawcami). Przygotowywanie dokumentacji gwarancyjnej, raportów i analiz
2025-12-07 07:30:34Kompleksowa obsługa zleceń spedycyjnych, Optymalizacja kosztów spedycyjnych, Wycena transportów międzynarodowych, Pozyskiwanie przewoźników, Utrzymywanie relacji z obecnymi klientami firmy, Współpraca z działem handlowym w kierunku pozyskania i
2025-12-07 07:30:33Opis stanowiska Nadzorowanie audytów Ppoż. oraz monitorowanie dyżurnych pięter Przygotowywanie szkoleń dla pracowników i koordynacja terminowego ich przeprowadzania Tworzenie raportów Ppoż. i komunikacja z zespołem w zakresie bezpieczeństwa Wspa
2025-12-06 16:32:03Twój zakres obowiązków, Przeprowadzanie kontroli przypisanych do Departamentu, Zapewnienie prawidłowego wdrażania i realizowania procedur grupowych z obszaru zarządzania aktywami, Opracowywanie, wdrażanie i aktualizowanie dokumentów wewnętrznych
2025-12-06 15:41:19Praca w wewnętrznym Contact Center Grupy LUX MED przy Alejach Jerozolimskich 94 w Warszawie. Praca w wymiarze pełnego etatu. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenie. Twoją rolą będzie: aktywna sprzedaż usług z zakresu psycholo
2025-12-06 15:24:47Twoja Rola Wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego. Wsparcie działu księgowości w realizacji bieżących zadań. Pomoc w przygotowaniu deklaracji i zestawień finansowych
2025-12-06 14:51:02Poszukujesz pracy w administracji i chcessz zdobyć doświadczenie w międzynarodowym środowisku? Jesteś osobą dokładną, zorganizowaną i dobrze znasz język angielski? Dołącz do naszego zespołu! Poszukujemy kandydata na stanowisko wspierające proces
2025-12-06 11:53:46Twój zakres obowiązków, Office Management & Executive Support:, Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura i jego reprezentacyjnego charakteru., Zarządzanie obiegiem dokumentów (w wersji papierowej i cyfrowej)., Współpraca z dostawcami,..
2025-12-06 09:41:06OczekujemyPosiadania statusu studenta lub ukończonych studiów wyższychDobrej znajomości języka angielskiego (B1-B2+) oraz polskiego (warunek konieczny do wykonywania codziennych obowiązków)Dobrej znajomości Microsoft Excel i
2025-12-06 09:12:01Komendant Rejonowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Starszy referent Do spraw: kancelaryjnych w Wydziale Prewencji Wydział Prewencji Adres urzędu: 01-198 Warszawa Ul. Żyt
2025-12-06 08:00:01Komenda Rejonowa Policji Warszawa IVZakres obowiązków: Wsparcie przy opracowywaniu i sprawdzaniu dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do realizacji inwestycji drogowych i infrastrukturalnych. Przygotowywanie raportów, zestawień i warstw danych przestrzennych wspierających prace pro
2025-12-06 07:29:31Do Twoich obowiązków będzie należało:Obsługa recepcji i dbanie o profesjonalny wizerunek firmyPrzyjmowanie gości oraz obsługa połączeń telefonicznych i korespondencjiWsparcie administracyjne biura – zamówienia artykułów biurowych, obieg dokument
2025-12-06 05:25:16Poszukuję asystentki do towarzyszenia mi podr óżach służbowych. Preferowany wiek pomiędzy 30 a 45 lat
2025-12-06 04:10:00Twoją rolą będzie: - wsparcie w bieżących pracach biurowych - dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji w firmie - archiwizacja/digitalizacja dokumentów - obsługa korespondencji przychodzącej/wychodzącej - obsługa poczty elektronicznej f
2025-12-05 21:05:30