Opis stanowiska obsługa klientów utrzymywanie dobrych relacji z klientami realizacja celów sprzedażowych dbałość o wysoką jakość obsługi klientów oraz firm
2025-12-05 07:30:38Wykształcenie wyższe, najlepiej związane z hotelarstwem lub zarządzaniem Doświadczenie na samodzielnym stanowisku managerskim w hotelarstwie (lub jako zastępca managera z gotowością do objęcia pełnej odpowiedzialności) Znajomość języka angielski
2025-12-05 10:25:17Audit HRRequirements Must have: ️ French language: Minimum B2/C1 level – this is a necessary condition, you will use it every day in speech and writing. Experience: Minimum 3 years of commercial experience in software testing. API: Ability to test APIs
2025-12-05 10:25:17inProjectsZAKRES OBOWIĄZKÓW: - codzienne dbanie o ekspozycję produktów,, - obsługa klienta i pomoc w wyborze produktów, - dbanie o porządek na dziale, - umieszczanie prawidłowych oznaczeń cenowych, - tworzenie przyjaznej atmosfery pracy. WYMAGANIA: - zaan
2025-12-05 07:30:10Schiever PolskaZAKRES OBOWIĄZKÓW: Mechanik - Diagnostyka i naprawa samochodów ciężarowych, - Naprawy mechaniczne pojazdów, w tym: silniki wysokoprężne, układy przeniesienia napędu, zawieszenia pneumatyczne, hamulce mechaniczne i pneumatyczne, układ kierowniczy
2025-12-04 15:30:14Gi Group SAYour responsibilities, Collaborate with Banker and Senior in scope of business growth for the assigned portfolio, and accomplish the personal Key Performance Indicators., Process and perform business transactions, including credit due diligence
2025-11-25 15:41:24Będziesz pierwszym kontaktem dla klientów banku – to Ty pomożesz im rozwiązać codzienne sprawy, takie jak: odzyskanie dostępu do konta online, blokada lub odblokowanie karty, pytania o przelewy czy płatności, wsparcie w korzystaniu z aplikacji b
2025-12-05 16:01:58Opis stanowiska Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie z nimi długofalowych relacji. Diagnozowanie potrzeb klientów i dopasowywanie odpowiednich rozwiązań finansowych. Sprzedaż produktów bankowych, w tym funduszy inwestycyjnych. Operacyjna ob
2025-11-30 15:00:05Twój zakres obowiązków, nawiązujesz współpracę z klientami bankowości hipotecznej,, przeprowadzasz analizę potrzeb klientów,, rozszerzasz zakres współpracy z klientami bankowości hipotecznej, oferując im nowe produkty bankowe i ubezpieczeniowe,
2025-11-27 13:41:26Twój zakres obowiązków:Wspierasz Klientów w znalezieniu najbardziej korzystnego dla nich finansowania (kredytu, ubezpieczenia)Przygotowujesz dokumentyPrzeprowadzasz proces obsługi kredytu, zgodnie z wytycznymi instytucji współpracujących i nadzo
2025-11-17 21:25:16Zakres obowiązków: • kontrola finansowa projektów i bieżącej działalności Uczelni, • nadzór nad wdrożeniem i obsługą elektronicznego o..
2025-10-01 10:57:05Bankowość detaliczna
2025-09-11 08:20:00PKO Bank PolskiTwój zakres obowiązków, Obsługa Klientów – gotówkowa i bezgotówkowa., Sprzedaż produktów finansowych i ubezpieczeń – również telefonicznie., Budowanie pozytywnych relacji z Klientami – również telefonicznie., Wspieranie zespołu i dbanie o jakość
2025-11-08 00:40:12Twój zakres obowiązków, sprzedaży produktów i usług bankowości detalicznej w oddziale Banku, głównie poprzez kontakt telefoniczny,, aktywnym pozyskiwaniu Klientów Indywidualnych i nawiązywaniu z nimi długofalowych relacji,, kompleksowej obsłudze
2025-11-27 14:41:26EvoSolutions Sp. z o.o.- jesteśmy agencją pośrednictwa pracy i doradztwa zawodowego (nr. licencji 20332), wspieramy osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności w procesach rekrutacyjnych, szkoleniow
2025-11-25 12:35:08Evo Solutions Sp. z o.oYour responsibilities, Reviewing and submitting invoices for approval, Keeping and maintaining collection records, Processing travel expenses, Investigating discrepancies and taking action to resolve them, Following up with internal and external
2025-12-05 15:41:48Twój zakres obowiązków, Współpraca przy projektowaniu badań ogólnouczelnianych dotyczących jakości kształcenia, w tym badań ankietowych., Sporządzanie raportów i analiza z przeprowadzanych badań ankietowych., Weryfikacja poprawności dokumentacji
2025-12-05 08:40:22Twój zakres obowiązków, Zarządzanie działem księgowym, Organizacja i koordynowanie wszelkich księgowo – podatkowych aspektów działalności spółki oraz ocena ich zgodności z przepisami polskiego prawa, Sporządzanie deklaracji i kalkulacji..
2025-12-04 12:41:28Twój zakres obowiązków, Wystawianie faktur sprzedaży, Rozliczanie płatności przedpłatowych i gotówkowych, Rozliczanie inwentaryzacji przypisanych lokalizacji, Współpraca z innymi działami, Kontrola niefakturowanych usług, Współpraca z główną..
2025-12-04 12:41:28Your responsibilities, Handle incoming customer payments, Verify and settle balances with customers, including debt collection activities, Issue and manage sales invoices, Manage the financial closure of returned equipment, Respond to customer.
2025-12-04 11:41:39Your responsibilities, Verify and process supplier invoices in accordance with company policies and tax regulations., Ensure accuracy of invoice data (e.g., VAT, payment terms, vendor details)., Manage invoice approval workflow and resolve..
2025-12-04 10:41:40Nr ref.: SZCZE/ENE/DARIA Referent ds. Obsługi Spraw Klientów
2025-12-03 20:18:04FALLWORK Sp. Z O. OZakres obowiązków:- sporządzanie sprawozdań i wydatków i dochodów,- sporządzanie deklaracji VAT,- przyjmowanie i rejestrowanie faktur,- opisywanie faktur zakupowych oraz ich rejestracja w systemie Reis,- prowadzenie rejestru umów (CRU, JSFP),- a
2025-12-03 18:40:32Your responsibilities, Preparing supplier payment proposals, Processing payment cycles and executing manual payments through banking platforms, Handling sensitive manual payments, such as salaries, employee reimbursements and taxes, Communicatin
2025-12-03 15:41:32Twój zakres obowiązków, Chcesz pracować blisko projektów inwestycyjnych, ale wolisz organizację, dokumentację i liczby zamiast nadzoru w terenie? Szukamy osoby, która przejmie odpowiedzialność za kluczowe procesy administracyjno-techniczne w..
2025-12-03 14:41:29Opis stanowiska Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym (PŚP) jako podstawa do wystawiania faktur sprzedażowych Sporządzanie rozliczeń w zakresie robót realizowanych przez Podwykonawców Tworzenie raportów i r
2025-12-03 14:40:02Twój zakres obowiązków, Sporządzanie i weryfikacja list płac, Rozliczanie czasu pracy w oparciu o dokumentację, Prowadzenie dokumentacji pracowniczej (akta osobowe, umowy o pracę, świadectwa pracy, zaświadczenia), Sporządzanie i rozliczanie umów
2025-12-03 10:41:28About the department The AP team is mainly responsible for processing, booking and paying Coloplast's liabilities, creation and updating of vendor master data, vendors invoice verification and handling invoice queries for 40+ entities globally
2025-12-02 12:52:10Twój zakres obowiązków, Sporządzanie list wypłat wynagrodzeń, świadczeń pieniężnych oraz innych należności, Prowadzenie na bieżąco dla wypłaconych należności kart wynagrodzeń i kart zasiłkowych, Sporządzanie rocznych informacji o dochodach i..
2025-12-01 17:41:18