ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Profesjonalna i kompleksowa telefoniczna obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy, - Identyfikowanie potrzeb Klientów, - Trafna ocena wstępnej zdolności kredytowej, - Telefoniczne spisywanie wniosków pożyczkowych. WYMAGANIA:
2024-05-06 18:30:15Profi Credit Polska S.AZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Profesjonalna i kompleksowa telefoniczna obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy, - Identyfikowanie potrzeb Klientów, - Trafna ocena wstępnej zdolności kredytowej, - Telefoniczne spisywanie wniosków pożyczkowych. WYMAGANIA:
2024-05-06 18:30:15Profi Credit Polska S.AZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas określony WYMAGANIA: - Wykształcenie: zasadnicze zawodowe - Zawody: Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center) - Inne wymagania: zkultura osobista, doświadczenie w zawodzie nie jest wymaga
2024-05-11 07:31:06Sunexpert spółka z ograniczoną odpowiedzialnościąWspółpraca _ Pracownik Call Center Miejsce pracy: uzależnione od miejsca zamieszkania kandydata Oczekujemy: Komunikatywnośći i łatwości w nawiązywaniu kontaktów, Umiejętnośći obsługi
2024-01-22 10:35:04Profi CreditFirma HR SIGMA poszukuje energicznego i komunikatywnego pracownika na stanowisko w dziale obsługi klienta w branży sportowej. Pracownik ds. oferowania- branża sportowa Obowiązki: - Obsługa k
2024-04-24 15:37:40Hr Sigma SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄFinanse / Bankowość / Księgowość
2024-03-01 08:55:06Zakres obowiązków:umawianie spotkań handlowych na linii wychodzącej (Call Center) Wymagania:Wymagania konieczne: Zawód: Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)Wykształcenie: zasadnicze zawodoweWymagania pożądane: Wykształcenie
2024-05-10 18:41:30Opis zadań:- obsługa i nawiązywanie kontaktu z pacjentem oraz pracownikami komórek organizacyjnych placówki poprzez rozmowę telefoniczną, - udzielanie kompleksowej i rzetelnej informacji na temat zasad funkcjonowania placówki oraz świadczonych przez
2024-03-28 18:41:37