Must have: Minimum 3 lata doświadczenia w utrzymaniu lub wdrożeniach Workday. Doświadczenie w EIB, integracjach oraz raportowaniu (Workday EIB, Workday HCM). Bardzo dobra znajomość procesów HR i lokalnych wymogów prawnych. Znajomość języka angie
2025-12-02 10:25:14CONNECTISWykształcenie wyższe (licencjat lub magister) z zakresu ekonomii, finansów, IT lub pokrewnych kierunków. Minimum 3 lata doświadczenia w pracy z Murex, w szczególności z Mx3.1 MxMLExchange i Market Data. Dogłębna znajomość Murex MxMLExchange, mod
2025-11-29 10:25:121deaZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Prezentowanie technologii, urządzeń, materiałów z danego wyspecjalizowanego obszaru - Doradztwo techniczne wyspecjalizowane w danym obszarze - Poszukiwanie nowych relacji biznesowych w danym obszarze - Utrzymywanie dotychcza
2025-12-09 07:30:05DPIdea Dariusz Kuchnowski Tomasz Ferek s.cTwój zakres obowiązków, doradzasz Klientkom i Klientom w wyborze stylizacji z naszych kolekcji,, dbasz o przyjazną atmosferę i wysoki standard obsługi w salonie,, troszczysz się o estetykę i ekspozycję produktów zgodnie z zasadami TATUUM,,..
2025-12-12 20:40:06Twój zakres obowiązków, Aktywna, bezpośrednia i telefoniczna sprzedaż produktów i usług Play, Realizacja celów sprzedażowych (zespołowych i indywidualnych), Obsługa klientów zgodnie ze standardami Play i budowanie relacji z klientami, Dbanie o.
2025-12-12 19:40:07Opis stanowiska Praca dla osób z doświadczeniem lub bez
2025-12-12 18:37:02Opis stanowiska Praca dla osób z doświadczeniem lub bez
2025-12-12 18:37:02Opis stanowiska Praca dla osób z doświadczeniem lub bez
2025-12-12 18:37:02Principal Consultant / Senior Consultant Zespół: Sales & Marketing – Pharma & Medical Devices / Beauty & Cosmetics Lokalizacja: Warszawa Forma współpracy: UoP lub B2B Doświadczenie: minimum 2
2025-12-12 18:30:02Twój zakres obowiązków, prowadzenie i koordynacja procesów związanych z obsługą klientów korporacyjnych;, przygotowywanie i weryfikacja dokumentacji;, utrzymywanie kontaktu z klientami i urzędami...
2025-12-12 17:41:04Twój zakres obowiązków, Obsługa i pozyskiwanie inwestycji budowlanych, Współpraca z firmami budowlanymi, architektami i projektantami oraz dystrybutorami, Realizacja zadań sprzedażowych, Pozyskiwanie nowych klientów oraz rozwój dotychczasowych.
2025-12-12 17:41:04Telefoniczny kontakt z klientami niemieckojęzycznymi w sprawach serwisowych i produktowych udzielanie informacji dotyczących napraw, gwarancji, części oraz prostych usterek wyszukiwanie rozwiązań technicznych na odległość, aby usprawnić proces o
2025-12-12 16:33:02Opis stanowiska Pomoc klientom w rozwiązywaniu prostych problemów związanych z kontem i płatnościami Wsparcie w obsłudze produktów finansowych i przekierowywanie zapytań do odpowiednich działów Udzielanie informacji telefonicznie i mailowo, dbaj
2025-12-12 16:20:03Opis stanowiska udzielanie wsparcia klientom przez telefon, e-mail lub czat pomoc techniczna użytkownikom platform streamingowych, dbanie o płynność działania usług rozwiązywanie zgłoszeń i budowanie pozytywnego doświadczenia klientów obsługa za
2025-12-12 15:50:02Twój zakres obowiązków, obsługa klientów w placówce pocztowej,, sprzedaż usług i produktów oferowanych przez Pocztę Polską,, rejestracja operacji w systemach informatycznych,, sporządzanie/prowadzenie dokumentacji w zakresie wykonywanych zadań.
2025-12-12 15:41:34Twój zakres obowiązków, Profesjonalna obsługa Klientów, Doradzanie Klientom przy doborze kosmetyków do pielęgnacji i wizażu, Dbanie o ekspozycję produktów i estetyczny wygląd sklepu, Przyjmowanie i rozkładanie towaru na półki, Kompletowanie..
2025-12-12 15:41:34Zadania, które na Ciebie czekają: 60% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 40% kontakt telefoniczny z klientami Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem
2025-12-12 15:40:58Zadania, które na Ciebie czekają: 60% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 40% kontakt telefoniczny z klientami Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem
2025-12-12 15:24:10Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klien
2025-12-12 15:24:10Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klien
2025-12-12 15:24:10Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klien
2025-12-12 15:24:10Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klien
2025-12-12 15:24:10Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klien
2025-12-12 15:24:10Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klien
2025-12-12 15:24:10Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klien
2025-12-12 15:22:24Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klien
2025-12-12 15:22:24Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klien
2025-12-12 15:22:24Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klien
2025-12-12 15:22:24Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klien
2025-12-12 15:22:24Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klien
2025-12-12 15:22:24Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klien
2025-12-12 15:21:09Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klien
2025-12-12 15:21:09Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klien
2025-12-12 15:21:09Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klien
2025-12-12 15:21:09Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klien
2025-12-12 15:21:09Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klien
2025-12-12 15:21:09Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klien
2025-12-12 15:21:09Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klien
2025-12-12 15:21:09Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klien
2025-12-12 15:21:09Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klien
2025-12-12 15:21:09Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klien
2025-12-12 15:21:09Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klien
2025-12-12 15:21:09Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klien
2025-12-12 15:21:09Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klien
2025-12-12 15:21:09Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klien
2025-12-12 15:21:09Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klien
2025-12-12 15:21:09Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klien
2025-12-12 15:21:09Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klien
2025-12-12 15:21:09Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klien
2025-12-12 15:21:09Twój zakres obowiązków, Obsługa infolinii leasingowej (rozmowy przychodzące),, Odpowiadanie na zapytania mailowe naszych klientów...
2025-12-12 14:41:22Oferujemy:Masz jak w Banku: Dołączenie do organizacji o globalnym zasięgu, która jest częścią grupy bankowej BNP Paribas obecnej w 63 krajach z 200-letnią tradycją; Pracę w miejscu, w którym możesz być sobą niezależnie od Twojej orientacji psych
2025-12-12 14:21:03Opis stanowiska Codzienny kontakt telefoniczny i mailowy z klientami z rynku niemieckiego. Udzielanie wsparcia w zakresie rezerwacji, podróży i zapytań dotyczących usług. Rozwiązywanie problemów i dbanie o pozytywne doświadczenia klientów. Współ
2025-12-12 14:20:07Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem
2025-12-12 14:00:42Min. 3 lata doświadczenia w pracy z Webcon BPS (dawniej IPM) Praktyczne umiejętności w modelowaniu procesów, konfiguracji formularzy i reguł biznesowych Dobra znajomość procesów biznesowych i umiejętność współpracy z użytkownikami Samodzielność
2025-12-06 10:25:11IT LeasingTeamMinimum of 2 years of experience in cybersecurity operations or service delivery management experience on Third Party Security Assessment. Experience in reporting and data analysis, with a focus on cybersecurity metrics and trends. Experience ma
2025-12-06 10:25:11HSBC Technology Poland