Twój zakres obowiązków, Aktywna sprzedaż produktów finansowych dopasowanych do indywidualnych potrzeb klientów biznesowych., Zarządzanie portfelem klientów – będziesz pozyskiwać nowych klientów z segmentu biznes i dbać o długofalowe relacje z..
2025-12-23 12:41:27Twój zakres obowiązków, uczestnictwo w projektach wdrożeniowych,, tworzenie rozwiań przy wykorzystaniu narzędzi typu no-code, konfiguracja i instalacja systemów informatycznych (środowisko, aplikacja biznesowa, itp.),, wykonywanie prac..
2025-12-17 15:41:29Doradca techniczno-handlowy Od początku działalności oferujemy szeroką gamę usług związanych z reklamą, stale poszerzając naszą ofertę. Zaczynaliśmy od obsługi firm z naszego regionu m.in.: OPTIMUS, FAKRO, WIŚNIOWSKI, KONSPOL, DAKO. Zdobyte dośw
2025-09-29 11:50:02F.P.H.U KRYSZTAŁ to wiodąca firma w branży szklarskiej.Działalność firmy obejmuje szeroki zakres usług związanych z obróbką jak również z dystrybucją i sprzedażą szkła. Odmomentu powstania w 1984 r. nieustannie rozwijamy naszą działalność i dbam
2025-09-24 11:50:00Requirements: Minimum 5 years of experience as a Business Analyst Strong analytical skills Excellent communication abilities Very good command of English, both spoken and written Willingness to work on-site: 3 days per week in the Frankfurt offi
2025-12-12 10:25:14UpvantaDoświadczenie w branży TSL na podobnym stanowisku Język angielski (B2) Mile widziany inny język europejski (nie jest to warunek konieczny) Praca zdalna Umowa o pracę lub kontrakt B2B (wg Twoich preferencji) Atrakcyjne wynagrodzenie Premie uzależ
2025-12-06 10:25:11Talent AdvisorsDoświadczenie w branży TSL na podobnym stanowisku Język angielski (B2) Mile widziany inny język europejski (nie jest to warunek konieczny) Praca zdalna Umowa o pracę lub kontrakt B2B (wg Twoich preferencji) Atrakcyjne wynagrodzenie Premie uzależ
2025-12-06 10:25:11Talent AdvisorsObowiązkowe Umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktu z klientami Pozytywne nastawienie, empatia i komunikatywność Dbałość o jakość obsługi i etykę zawodową Dobra organizacja pracy własnej w trybie zdalnym Język polski – poziom zaawansowa
2025-11-20 10:25:14OVB Allfinanz Polska Spółka FinansowaOpis stanowiska: doradzanie klientom w wyborze sprzętu i przedstawianie produktów w sposób zrozumiały i pomocny prezentowanie usług dodatkowych oraz rozwiązań, które zwiększają komfort korzystania z elektroniki prowadzenie rozmów sprzedażowych z
2025-12-21 07:28:34Szukamy pasjonata, który z entuzjazmem podejmie wyzwania związane z rozwijaniem naszych relacji z klientami i przyczynianiem się do sukcesu naszej firmy. Produkty jakie oferujemy to urządzenia higieniczne tj. aromatyzery, odświeżacze powietrza
2025-12-23 14:52:16Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych dopasowujesz
2025-12-20 15:20:14Szukamy pasjonata, który z entuzjazmem podejmie wyzwania związane z rozwijaniem naszych relacji z klientami i przyczynianiem się do sukcesu naszej firmy. Produkty jakie oferujemy to urządzenia higieniczne tj. aromatyzery, odświeżacze powietrza
2025-12-23 14:52:16Twój zakres obowiązków, Doradztwo techniczne w zakresie wymienników ciepła, pomp, zaworów i armatury przemysłowej., Współpraca z zakładami przemysłowymi w branżach spożywczych, FMCG , kosmetycznej, farmaceutycznej ,energetycznej, chemicznej,..
2025-12-23 14:41:29W związku z dużym zapotrzebowaniem na rynku produktów finansowo-ubezpieczeniowych poszukuję osób do współpracy, jako doradca klienta w dziedzinie finansów oraz doboru odpowiedniej ochrony ubezpieczeniowej na każdym etapie życia. Praca możliwa na
2025-10-13 15:05:24W związku z dużym zapotrzebowaniem na rynku produktów finansowo-ubezpieczeniowych poszukuję osób do współpracy, jako doradca klienta w dziedzinie finansów oraz doboru odpowiedniej ochrony ubezpieczeniowej na każdym etapie życia. Praca możliwa na
2025-10-13 15:05:24W związku z dużym zapotrzebowaniem na rynku produktów finansowo-ubezpieczeniowych poszukuję osób do współpracy, jako doradca, który wspiera klientów w dziedzinie finansów oraz doboru odpowiedniej ochrony ubezpieczeniowej na każdym etapie życia
2025-10-13 15:05:24Opis stanowiska: doradzanie klientom w wyborze sprzętu i przedstawianie produktów w sposób zrozumiały i pomocny prezentowanie usług dodatkowych oraz rozwiązań, które zwiększają komfort korzystania z elektroniki prowadzenie rozmów sprzedażowych z
2025-12-20 07:29:42Twój zakres obowiązków, Aktywna, bezpośrednia i telefoniczna sprzedaż produktów i usług Play, Realizacja celów sprzedażowych (zespołowych i indywidualnych), Obsługa klientów zgodnie ze standardami Play i budowanie relacji z klientami, Dbanie o.
2025-12-18 08:40:23IT Business Analyst - Sustainability Digital Solutions49_744000099385900Obowiązki Main Duty:The Business Analyst acts as the key liaison between business stakeholders and IT teams throughout the lifecycle of IT projects within the Sustainability
2025-12-24 06:59:47Eurofins GSC Poland Sp. z o.oIT Business Analyst LIMS49_744000093012360Obowiązki The Business Analyst ensures the liaison between the business side and the IT side of an IT project. The Business Analyst is knowledgeable in the business and in the applications of his area an
2025-12-23 10:59:40Eurofins GSC Poland Sp. z o.oPracodawca:SalesHROpis stanowiska:Naszym klientem jest firma wchodząca na rynek benefitów pracowniczych, nie mająca konkurencji w swoim obszarze. Business Development Manager (Benefity Pracownic
2025-12-23 10:10:05Aplikuj.plPracodawca:SalesHROpis stanowiska:Naszym klientem jest międzynarodowy koncern spożywczy dostarczający surowce do produkcji. Export Manager Branży Spożywczej (Rynki CEE+) Kraków Warszawa 100pr
2025-12-23 10:10:05Aplikuj.plRekrutujemy do OVB Allfinanz Polska. To dynamicznie rozwijająca się firma specjalizująca się w obszarze finansów i ubezpieczeń. Nasza misja to pomaganie ludziom w osiągnięciu ich celów finansowych oraz zapewnienie im spokoju i bezpieczeństwa. Je
2025-12-23 10:59:48Marta MosakowskaRekrutujemy do OVB Allfinanz Polska. To dynamicznie rozwijająca się firma specjalizująca się w obszarze finansów i ubezpieczeń. Nasza misja to pomaganie ludziom w osiągnięciu ich celów finansowych oraz zapewnienie im spokoju i bezpieczeństwa. Je
2025-12-23 10:59:48Marta MosakowskaTwój zakres obowiązków, dzwonienie do klientów, przedstawianie oferty, aktywne realizowanie celów sprzedażowych przez telefon, wprowadzanie danych do systemu, zamawianie towaru, kontrola stanów magazynowych, utrzymywanie stałych relacji z..
2025-12-23 16:41:05Rekrutujemy do OVB Allfinanz Polska. To dynamicznie rozwijająca się firma specjalizująca się w obszarze finansów i ubezpieczeń. Nasza misja to pomaganie ludziom w osiągnięciu ich celów finansowych oraz zapewnienie im spokoju i bezpieczeństwa. Je
2025-12-23 10:59:48Marta MosakowskaTwój zakres obowiązków, konfiguracja urządzeń IT,, konfiguracja sieci wewnątrz firmy oraz na urządzeniach zewnętrznych,, pomoc klientowi w konfiguracji sieci,, konfiguracja, monitoring oraz serwis sieci na potrzeby klientów,, serwis urządzeń,,.
2025-12-22 14:41:17NZOZ ALFA w Krynicy Zdroju poszukuje osoby do pracy w przychodni do wykonywania rozliczeń z NFZ. • Wymagane: Wykształcenie wyższe, najlepiej w zakresie ekonomii, finansów lub administracji. • Umiejętność pracy z systemami informatycznymi. •..
2025-12-22 07:50:30Alfa Sp. z o.o. Sp.KZarząd Fundacji Rozwoju Regionów poszukuje Koordynatora projektu miękkiego i/lub inwestycyjnego Kandydaci na to stanowisko powinni spełniać następujące wymagania minimalne: 1. Wykształcenie i doświadczenie: a) wykształcenie wyższe (z zakresu eko
2025-12-19 11:50:00Zarząd Fundacji Rozwoju Regionów poszukuje Pracownika administracyjno-biurowego do obsługi projektów współfinansowanych z UE Kandydaci na to stanowisko powinni spełniać następujące wymagania minimalne: Wymagania: 1. Wykształcenie i doświadczenie
2025-12-19 11:50:00Zakres obowiązków:Pomocnicze prace biurowe. Segregacja i sprawdzanie poprawności dokumentów, sortowanie i układanie w teczkach. Monitorowanie poczty itp. Wymagana znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office. Praca w Nowym Sączu w godz. 8.00-
2025-12-18 18:40:26Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Archiwista w Oddziale w Nowym Sączu Adres urzędu: 31-510 Kraków ul. Rakowicka 22E Adres pracy: ul. 29 Listopada 12, 33-300 Nowy Sącz W
2025-12-18 08:00:01Archiwum Narodowe w Krakowie 5,0Chcesz pracować w biurze, gdzie na serio nie ma nudnych dni, a kawa jest zawsze świeża? Zgłoś się do nas! Miejsce pracy: Nowy Sącz, ul. Krakowska Stanowisko: Pracownik Biurowy Branża: Pompy ciepła Czego szukamy? • Osób pozytywnie nastawionych, k
2025-12-16 21:05:25