Naszym klientem jest duża, międzynarodowa firma z branży FMCG, zatrudniająca kilka tysięcy osób w 15 krajach, silnie skoncentrowana na jakości swoich produktów, obecna w większości sieci handlowych w Europie i rozwijająca swoją obecność w obu Am
2025-12-01 21:05:23Twój zakres obowiązków, Wsparcie techniczne sklepów internetowych (PrestaShop, AtomStore), Modyfikacje treści, ustawień i funkcjonalności na stronie, Zgłaszanie błędów, testowanie poprawek, podstawowa diagnostyka, Wsparcie użytkowników w..
2025-12-12 09:41:17Twój zakres obowiązków, Wsparcie techniczne: Pierwsza linia kontaktu dla użytkowników, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów (Windows i macOS), Zarządzanie incydentami i problemami: Reagowanie na incydenty, przeprowadzanie analizy przyczyn..
2025-12-12 08:40:32Twój zakres obowiązków, Wsparcie Klienta w zakresie hardware management., Zapewnienie ciągłości funkcjonowania powierzonych serwisów i procesów., Zarządzanie odbiorem i instalacją zamówień sprzętowych., Zapewnienie najlepszej kondycji powierzony
2025-12-11 15:41:35Twój zakres obowiązków, Wsparcie użytkowników (I i II linia) – kompleksowa obsługa zgłoszeń, diagnoza i eskalacja w razie potrzeby, obejmująca zarówno pracowników na miejscu w biurze, jak i użytkowników zdalnych z naszych globalnych zespołów (UK
2025-12-10 19:40:10Wymagania dla oprogramowania interfejsowego - Aplikacje Gabinetowe (e-Zwolnienia)
2025-12-10 16:39:12ZUS Oddział w Tomaszowie MazowieckimOferta idealna dla: osób z obszaru informatyka i technologie Szukasz dynamicznej roli, gdzie będziesz wspierać użytkowników w codziennych wyzwaniach IT? Ta oferta to szansa na rozwój w obszarze wsparcia technicznego, gdzie będziesz diagnozować p
2025-12-10 14:19:01SII 4,4Twój zakres obowiązków, zapewnienie bieżącego wsparcia klientom w tematach związanych z wytwarzanym przez nas oprogramowaniem (głównie za pośrednictwem komunikatorów, poczty e-mail oraz narzędzi do zarządzania projektami), wsparcie w rozwiązywan
2025-12-10 11:41:44Twój zakres obowiązków, Dbanie o płynne działanie systemów komputerowych i rozwiązywanie problemów użytkowników jako pierwsza linia wsparcia, Aktualizowanie dokumentacji proceduralnej i przygotowywanie raportów, Instalowanie i konfigurowanie..
2025-12-09 16:41:10Wymagania:\nBiegła znajomość języka niemieckiego (poziom C1)\nGotowość do pracy stacjonarnej w Katowicach\nLogiczne i zorientowane na rozwiązania podejście\nPozytywne podejście do komunikacji i obsługi klienta\nDoświadczenie w obsłudze klie
2025-12-09 15:54:05WORKSTER LDATwój zakres obowiązków, Zapewnianie zdalnego i lokalnego wsparcia technicznego dla pracowników Sii, w tym diagnozowanie i rozwiązywanie problemów sprzętowych oraz programowych, Przygotowywanie i konfiguracja stanowisk komputerowych oraz instalac
2025-12-09 15:41:45Oferta idealna dla: osób z obszaru Informatyka i technologie Szukasz wyzwań w obszarze wsparcia technicznego IT? Ta rola to idealna szansa, by rozwijać swoje umiejętności w diagnozowaniu i rozwiązywaniu problemów technicznych, a także instalacji
2025-12-09 14:19:01SII 4,4Opublikowana 06:12:42. At Evooq, we are building an ecosystem of solutions that combine data, technology, and investment… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-12-09 11:52:00EvooqOpublikowana 07:57:39. Job DescriptionWe are seeking a highly motivated and hands-on IT Support Engineer to strengthen our… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-12-09 11:52:00EdgelabTwój zakres obowiązków, Rozwiązywanie bieżących zgłoszeń użytkowników biurowych i magazynowych dotyczących sprzętu oraz oprogramowania, Rozwiązywanie zgłoszeń dotyczących wewnętrznej aplikacji, Zapewnienie wsparcia lokalnego w Nadarzynie,..
2025-12-09 10:41:33Your responsibilities, You will be responsible for maintaining and monitoring data pipelines that power our data science workflows., Develop and maintain production schedules., Coordinate with various departments (e.g., Data, DE, PO) to ensure.
2025-12-08 14:41:29Twój zakres obowiązków, Dbanie o prawidłowe funkcjonowanie istniejących systemów, rozwiązywanie problemów i optymalizacja procesów;, Pisanie, testowanie i wdrażanie nowych programów i aplikacji;, Współpraca z innymi członkami zespołu w celu..
2025-12-08 12:41:47Twój zakres obowiązków, Obsługa systemu ticketowego, Wsparcie w zakresie oprogramowania systemowego i użytkowego, sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych (drukarki, projektory, urządzenia wielofunkcyjne), sieci komputerowych, telefonów..
2025-12-08 11:41:55Twój portal z ofertami pracy
2025-12-08 10:54:05HopiTwój zakres obowiązków, Obsługa zgłoszeń helpdesk (pierwsza linia wsparcia dla pracowników firmy), Wsparcie użytkowników w zakresie obsługi oraz rozwiązywania problemów dotyczących ich stacji roboczych/oprogramowania, , Konfiguracja systemów..
2025-12-06 10:41:16Jesteśmy największą w Polsce państwową firmą IT. To my tworzymy mObywatela, mDowód, Profil Zaufany, rejestry państwowe i wiele innych e-usług, z których korzystacie na co dzień Ty i Twoi znajomi.Istniejemy na rynku od 15 lat. Pracując z nami, zy
2025-12-06 06:59:47COI - Centralny Ośrodek Informatyki 3,3Co będziesz robić? Pierwsza linia wsparcia IT: konfiguracja sprzętu, rozwiązywanie problemów, szybka reakcja na zgłoszenia. Zarządzać infrastrukturą: domena, serwerownia, firewall (FortiGate - centralne zarządzanie). Współpracować z ekspertami o
2025-12-05 18:32:40Wymagania: solidna wiedza techniczna (systemy IT, procesy operacyjne), umiejętność analitycznego myślenia oraz szybkiego rozwiazywania problemów, doświadczenie w pracy z różnymi zespołami i interesariuszami
2025-12-05 16:49:02Arche Consulting 4,9Your responsibilities, Work as member of the IT Support team in Poland, reporting to European IT Infrastructure., Manage and monitor all installed systems and infrastructure. (e.g., VPN, internet, Telephone system. emails services etc.) in line
2025-12-05 16:41:02Wymagania:\nMinimum 1–3 lata doświadczenia w IT Support / Helpdesk / Administracji IT\nZnajomość co najmniej jednej platformy IAM/MDM (JumpCloud, Jamf, Intune)\nUmiejętność diagnozowania problemów sprzętowych i programowych\nZnajomość Windo
2025-12-05 13:54:08Locon Sp. z o.oTwój zakres obowiązków, Bezpośrednie wsparcie użytkowników w zakresie pomocy z komputerami i aplikacjami., Proste prace administracyjne w zakresie rekonfiguracji połączeń sieciowych., Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem usług IT w lokalnym..
2025-12-05 13:41:27Wymagania: solidna wiedza techniczna (systemy IT, procesy operacyjne), umiejętność analitycznego myślenia oraz szybkiego rozwiazywania problemów, doświadczenie w pracy z różnymi zespołami i intresariuszami
2025-12-04 16:49:02Arche Consulting 4,9Twój zakres obowiązków, instalowanie i konfigurowanie oprogramowania dla użytkowników,, pracę w pierwszej linii wsparcia IT,, przyjmowanie, rozwiązywanie oraz monitorowanie zgłoszeń HelpDesk,, konfigurację systemów komputerowych i oprogramowania
2025-12-04 16:41:03Wymagania dla oprogramowania interfejsowego - Aplikacje Gabinetowe (e-Zwolnienia)
2025-12-04 16:39:04ZUS Oddział w Ostrowie Wielkopolskim 3,4Wymagania dla oprogramowania interfejsowego - Aplikacje Gabinetowe (e-Zwolnienia)
2025-12-04 16:39:04ZUS Oddział w Nowym Sączu 3,2Wymagania dla oprogramowania interfejsowego - Aplikacje Gabinetowe (e-Zwolnienia)
2025-12-04 16:39:04ZUS Oddział w RybnikuWymagania dla oprogramowania interfejsowego - Aplikacje Gabinetowe (e-Zwolnienia)
2025-12-04 16:39:04ZUS Oddział we WrocławiuWymagania dla oprogramowania interfejsowego - Aplikacje Gabinetowe (e-Zwolnienia)
2025-12-04 16:39:04ZUS Oddział w SiedlcachWymagania dla oprogramowania interfejsowego - Aplikacje Gabinetowe (e-Zwolnienia)
2025-12-04 16:39:04ZUS Oddział w ChrzanowieWymagania dla oprogramowania interfejsowego - Aplikacje Gabinetowe (e-Zwolnienia)
2025-12-04 16:39:04ZUS II Oddział w Warszawie 4,3Your responsibilities, Imagine that your friend works for a big pharmaceutical company. In their daily job, they develop new medicines and record research results in a special application on the company laptop. One day, they can’t access this..
2025-12-04 14:41:27Twój zakres obowiązków, Wsparcie w diagnozowaniu oraz rozwiązywaniu zgłoszeń od użytkowników,, Przygotowywanie komputerów i innych urządzeń końcowych dla użytkowników,, Nadzorowanie poprawnej pracy lokalnej infrastruktury IT,, Prowadzenie..
2025-12-04 13:41:25Twój zakres obowiązków, Wsparcie bieżące użytkowników w obszarze IT,, Przygotowywanie nowego sprzętu dla pracowników,, Rozwiązywanie problemów użytkowników w ramach pierwszej linii wsparcia,, Serwis, naprawa sprzętu i infrastruktury IT, instalac
2025-12-04 12:41:28Twój zakres obowiązków, Realizacja zgłoszeń IT: diagnoza, konfiguracja, rozbudowa i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników (HelpDesk), Wsparcie zdalne i stacjonarne użytkowników Centralnego Ośrodka Informatyki/Ministerstwa Cyfryzacji
2025-12-04 09:41:29Help OurClientsSucceed and Succeed with Them Thisisanexcitingopportunity to immerseyourself in the IT procurementindustry, gainvaluableexperience, and contribute to ourexpansionwhileembracingour comm
2025-12-03 18:30:02Twój zakres obowiązków, zdalne diagnozowanie problemów oraz obsługa zgłoszeń w ramach pierwszej linii wsparcia IT, zarzadzanie użytkownikami na stacjach roboczych – pełna konfiguracja, serwisowanie sprzętu IT, zarządzanie urządzeniami IT..
2025-12-03 15:41:31Twój zakres obowiązków, 1st and 2nd level support for PC workstations and mobile devices (MDM), including new installations and update management – mainly remote service, Active support and helpdesk as well as request processing in the ITSM / IT
2025-12-03 12:41:45Twój zakres obowiązków, wsparcie Działu Serwisu od strony informatycznej na terenie firmy / u Klientów firmy,, administrowanie sieciami LAN/WAN,, konfigurowanie urządzeń sieciowych i stacji roboczych,, monitorowanie sprawności zasobów sieciowych
2025-12-02 12:41:37Who are you? You find pride in always meeting the end users with commitment, understanding and service at high level. You are accommodating by nature and thrive in outgoing roles with many contacts and a wide range of tasks. You take full owners
2025-12-02 10:25:14Netcompany PolandTwój zakres obowiązków, analiza zapytań zgłaszanych przez klientów i identyfikowanie przyczyn zaistniałych błędów, eliminowanie zaistniałych błędów we współpracy z zespołem programistów, współpraca z klientami w celu wyeliminowania zgłoszonych.
2025-12-02 09:41:33Naszym klientem jest duża, międzynarodowa firma z branży FMCG, zatrudniająca kilka tysięcy osób w 15 krajach, silnie skoncentrowana na jakości swoich produktów, obecna w większości sieci handlowych w Europie i rozwijająca swoją obecność w obu Am
2025-12-01 21:05:23Opublikowana 15:15:52. Company DescriptionNetcompany was founded in 2000 and has its headquarters in Copenhagen… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-11-29 11:52:00NetcompanyWymagania\u003c/h2\u003e\u003cp\u003e\u003cp\u003e\u003cul\u003e\n\u003cbr /\u003e\u003cli\u003eDoświadczenie w obsłudze systemu operacyjnego Windows i rozwiązywaniu podstawowych problemów (uprawnienia, sieć) bądź gotowość i zdolność do szy
2025-11-29 10:10:02DevireSpecjalista ds. wsparcia IT (K/M)Obowiązki wykonywanie diagnostyki i rozwiązywanie problemów oraz obsługa zgłoszeń w systemie ticketowym udzielanie wsparcia technicznego użytkownikom prowadzenia dokumentacji zgodnie z procedurami wewnętrznymi za
2025-11-29 06:59:49Audit hr sp. z o.oTwój zakres obowiązków, Techniczne wsparcie klientów i partnerów biznesowych w zakresie instalacji, konfiguracji oraz działania dostarczanych systemów i aplikacji analitycznych., Rejestrowanie zgłoszeń oraz prowadzenie obsługi spraw w systemie.
2025-11-29 00:40:24