Pracownik działu eksportu (język francuski)

Miejsce pracy: Kraków
Region: Małopolskie
Pracownik działu eksportu (francuski)

Poszukujemy pracownika działu eksportu z bardzo dobrą znajomością języka francuskiego.

Mile widziane osoby z wykształceniem technicznym, aczkolwiek nie jest to warunek sine qua non.

Praca polega na obsłudze klienta zagranicznego. Oprócz znajomości języka wymagamy wysokiej komunikatywności.

Praca stacjonarna na południu Krakowa. Godziny pracy 8-16. Wynagrodzenie do ustalenia.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV lub kontakt telefoniczny pod nr: 12-346-16-59
Sprawdź zainteresowanie tym ogłoszeniem
Wyświetlenia
Data dodania
Ostatnio widziany
Obserwujących
Liczba aplikacji
Średni czas odpowiedzi

O firmie Impulson Sp. z o.o.

  • Nowohucka 92a
  • Tel.: +48 12 346 16 59
  • 30-728 Kraków
  • www: http://www.impulson.pl/
  • Godziny otwarcia: Otwarte
    Zamknięcie: 17:00
    poniedziałek:
    09:00 - 17:00
    wtorek:
    09:00 - 17:00
    środa:
    09:00 - 17:00
    czwartek:
    09:00 - 17:00
    piątek:
    09:00 - 17:00
    sobota:
    Zamknięte
    niedziela:
    Zamknięte
Pokaż na mapie

Oferty pracy Impulson Sp. z o.o.

Pracownik produkcyjno-magazynowy - Michałowice
2 dni temu z lento.pl

Podobne oferty pracy

Asystent ds. SocialMedia - praca z językiem holenderskim... Nowe

Jesteśmy międzynarodową agencją rekrutacyjną założoną w 1987 roku w Izraelu i obecną w Polsce od 2014 roku. Specjalizujemy się w rekrutacjach stałych i tymczasowych. Nasza siedziba znajduje

2024-05-02 09:36:54
L.M. Group Poland Sp. z o.o
Dzisiaj z hrlink.pl

Młodszy konsultant ds. weryfikacji treści internetowych... Nowe

Jesteśmy międzynarodową agencją rekrutacyjną powstałą w 1987 roku w Izraelu, a obecną w Polsce od 2014 roku. Specjalizujemy się w rekrutacjach stałych oraz tymczasowych. Nasza siedziba zloka

2024-05-02 09:36:54
L.M. Group Poland Sp. z o.o
Dzisiaj z hrlink.pl

Samodzielny referent Nowe

Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Samodzielny referent Do spraw: kontroli podatkowej i celno-skarbowej w Drugim Referacie Kontroli Podatkowej, Kontroli Celno- Skarbowej i Nad

2024-05-02 08:00:02
Izba Administracji Skarbowej w Krakowie
Dzisiaj z Biuletyn informacji publicznej

Office Manager with German Nowe

Office Manager with German Kraków - Hays Poland - oferta pracy. Tą i setki innych ofert pracy znajdziesz w myCV.pl

2024-05-02 06:31:02
Hays Poland
Dzisiaj z mycv.pl

Office Manager with German

Office Manager with GermanKrakówNR REF.: 1185287Responsibilities:Support in the coordination of appointments for the management teamResponsible for facility management (rental contracts, cleaning staff, water dispensers, coffee supply, office furnitu

2024-05-01 21:25:43
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
HAYS 
4,8 
Wczoraj z infopraca.pl

Asystentka

Poszukuje asystentki , wiek max 27Więcej info na priv

2024-05-01 20:21:06
Wczoraj z strefa-hostess.pl

Dyrektor Oddziału ZUS w Krakowie

Dyrektor Oddziału ZUS w Krakowie3345613Obowiązki Nadzoruje dochodzenie i egzekucję należności Funduszu Ubezpieczeń Społecznych i Funduszu Alimentacyjnego w likwidacji. Nadzoruje ustalenie uprawnień i wypłatę świadczeń z ubezpieczenia społecznego. Nad

2024-05-01 11:00:19
ZUS
Wczoraj z gowork.pl

Specjalista ds. reklamy produktów i usług - Praca...

W związku z prężnie rozwijającym się zespołem poszukujemy osób do nawiązania krótkiej, bądź długoterminowej współpracy. Na bieżąco tworzymy zespół, który pomimo obecnego kryzysu zapewnia wszystkim pracownikom godne warunki i wysoki standard..

2024-05-01 08:06:28
Carloss Marketing - Media
Wczoraj - aplikuj przez Nuzle

Specjalista Obsługa Klienta Odpisywanie na wiadomości

W związku z prężnie rozwijającym się zespołem poszukujemy osób do nawiązania krótkiej, bądź długoterminowej współpracy. Na bieżąco tworzymy zespół, który pomimo obecnego kryzysu zapewnia wszystkim pracownikom godne warunki i wysoki standard..

2024-05-01 08:06:27
Carloss Marketing - Media
Wczoraj - aplikuj przez Nuzle

Specjalista ds. Obsługi Klienta - Praca Zdalna

W związku z prężnie rozwijającym się zespołem poszukujemy osób do nawiązania krótkiej, bądź długoterminowej współpracy. Na bieżąco tworzymy zespół, który pomimo obecnego kryzysu zapewnia wszystkim pracownikom godne warunki i wysoki standard..

2024-05-01 08:06:26
Carloss Marketing - Media
Wczoraj - aplikuj przez Nuzle

SAMODZIELNY REFERENT

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas określony WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące - Zawody: Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 1) - Uprawnienia: Dbałość o szczegóły,szybka nauka,umiejętność pracy w zespole,umi

2024-05-01 07:31:07
XXX Liceum Ogólnokształcące w Krakowie
Wczoraj z aplikuj.pl

SAMODZIELNY REFERENT-PRACA W SEKRETARIACIE SZKOŁY...

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę w zastępstwie WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące - Zawody: Technik administracji* (wymagany staż - lata: 4) - Uprawnienia: biegła umiejętność posługiwania się pakietem MS Office oraz urządzeniami biu

2024-05-01 07:31:07
Zespół szkół ekonomicznych nr 1
Wczoraj z aplikuj.pl

DYREKTOR DS. PRODUKCJI

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas nieokreślony WYMAGANIA: - Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: techniczne - Zawody: Dyrektor produkcji (wymagany staż - lata: 2) - Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B,Znajomość branży poligraficznej

2024-05-01 07:31:06
Irga klawiatury spółka z ograniczoną odpowiedzialnością 
4,2 
Wczoraj z aplikuj.pl

Młodszy asystent klienta biznesowego - praca...

Młodszy asystent klienta biznesowego - praca z językiem holenderskim (start w marcu) Jesteśmy międzynarodową agencją rekrutacyjną założoną w 1987 roku w Izraelu i obecną w Polsce od 2014 roku. Specjalizujemy się w rekrutacjach stałych i tymczasowych

2024-05-01 05:25:43
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
L.M Group Poland
Wczoraj z infopraca.pl

Samodzielny referent

Zakres obowiązków:Praca w systemie ZS20,S10, sporzadzanie sprawozdań: GUS-Z03, Z-06, praca biurowa, ewidencjonowanie majątku jednostki. Wymagania:Wymagania konieczne: Zawód: Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 1)Wykształcenie: średn

2024-04-30 18:41:30
od 4500 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
XXX Liceum Ogólnokształcące w Krakowie
2 dni temu z Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Samodzielny referent-praca w sekretariacie szkoły...

Zakres obowiązków:Praca w sekretariacie szkoły ponadpodstawowej, prowadzenie korespondencji wychodzącej i przychodzącej, przyjmowanie i obsługa interesantów, prowadzenie wszelkich spraw wynikających z przepisów i obowiązku nauki dotyczących uczniów

2024-04-30 18:41:29
od 4242 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Zespół szkół ekonomicznych nr 1
2 dni temu z Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Dyrektor ds. produkcji

Zakres obowiązków:Zarządzanie działem produkcji i nadzór nad prawidłowością i terminowością przebiegu produkcji firmy, reprezentowanie firmy na zewnątrz wobec klientów i kontrahentów w procesie ustalania terminów realizacji zleceń oraz jakości produk

2024-04-30 18:41:29
od 8000 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Irga klawiatury spółka z ograniczoną odpowiedzialnością 
4,2 
2 dni temu z Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Poszukuję asystentki osoby niepełnosprawnej

Kraków - pow. wielicki Poszukuję asystentkę osoby z niesprawnością oferta skierowana jest do Pań , w przedziale wiekowym 22 do 45 lat z minimum średnim wykształceniem, posiadającą samochód do dyspozycji. Wymiar czasu pracy wynosi nie więcej niż 40 go

2024-04-30 18:19:27
Umowa zlecenie Rodzaj pracy: Inna
Podmiot publiczny
2 dni temu z lento.pl

Młodszy asystent klienta biznesowego - praca...

Jesteśmy międzynarodową agencją rekrutacyjną założoną w 1987 roku w Izraelu i obecną w Polsce od 2014 roku. Specjalizujemy się w rekrutacjach stałych i tymczasowych. Nasza siedziba znajduje

2024-04-30 15:37:34
L.M. Group Poland Sp. z o.o
2 dni temu z hrlink.pl

Recepcjonista/ka do apartamentów! Zakopane!

PI Apartments do obiektu w Zakopanem poszukuje osób na stanowisko: RECEPCJONISTA/RECEPCJONISTKA! NIE OFERUJEMY ZAKWATEROWANIA! Praca w godzinach 9-16, w sezonie 8-18 Zakres obowiązków: - bezpośrednia obsługa gości w recepcji (check-in, check-out, prz

2024-04-30 14:38:37
Umowa zlecenie Rodzaj pracy: Stała
PIManagement
2 dni temu z lento.pl

Fakturzystka / Fakturzysta

Fakturzystka / Fakturzysta#1126274 Human Craft — to renomowana firma z ponad 8-letnim doświadczeniem na rynku, specjalizująca się w outsourcingu zatrudnienia, świadcząca kompleksowe usługi dla przedsiębiorstw z różnych branż i sektorów.Obecnie do nas

2024-04-30 11:00:17
Hrappka.pl
2 dni temu z gowork.pl

Konsultant ds. kontaktu z klientami z j. czeskim

LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stan

2024-04-30 09:36:43
LeasingTeam Group 
2,8 
2 dni temu z hrlink.pl

Specjalista ds. reklamy produktów i usług

NA CZYM POLEGA PRACA? Twoja praca polega tylko i wyłącznie na odpisywaniu ludziom na wiadomości gotowymi skryptami i formułkami oraz wykonywanie prostych zadań poprzez działanie na gotowych materiałach. Obsługa klienta. Reklama oraz promocja..

2024-04-30 08:09:58
Carloss Marketing - Media
2 dni temu - aplikuj przez Nuzle

Specjalista ds. social media reklama produktów...

NA CZYM POLEGA PRACA? Twoja praca polega tylko i wyłącznie na odpisywaniu ludziom na wiadomości gotowymi skryptami i formułkami oraz wykonywanie prostych zadań poprzez działanie na gotowych materiałach. Obsługa klienta. Reklama oraz promocja..

2024-04-30 08:09:56
Carloss Marketing - Media
2 dni temu - aplikuj przez Nuzle

Specjalista ds. Obsługi Klienta

NA CZYM POLEGA PRACA? Twoja praca polega tylko i wyłącznie na odpisywaniu ludziom na wiadomości gotowymi skryptami i formułkami oraz wykonywanie prostych zadań poprzez działanie na gotowych materiałach. Obsługa klienta. Reklama oraz promocja..

2024-04-30 08:09:55
Carloss Marketing - Media
2 dni temu - aplikuj przez Nuzle

Specjalista ds. Obsługi Klienta - Praca Zdalna

NA CZYM POLEGA PRACA? Twoja praca polega tylko i wyłącznie na odpisywaniu ludziom na wiadomości gotowymi skryptami i formułkami oraz wykonywanie prostych zadań poprzez działanie na gotowych materiałach. Obsługa klienta. Reklama oraz promocja..

2024-04-30 08:09:53
Carloss Marketing - Media
2 dni temu - aplikuj przez Nuzle

Specjalista ds. Obsługi Klienta Odpisywanie na...

NA CZYM POLEGA PRACA? Twoja praca polega tylko i wyłącznie na odpisywaniu ludziom na wiadomości gotowymi skryptami i formułkami oraz wykonywanie prostych zadań poprzez działanie na gotowych materiałach. Obsługa klienta. Reklama oraz promocja..

2024-04-30 08:09:52
Carloss Marketing - Media
2 dni temu - aplikuj przez Nuzle

RECEPCJONISTA

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące - Inne wymagania: Obsługa pakietu OfficeZnajomośc języka obcego będzie dodatkowym atutem - Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowa

2024-04-30 07:31:17
Very wellness spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
2 dni temu z aplikuj.pl

Starszy referent ds. obsługi kancelaryjnej urzędu...

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - praca administracyjno-biurowa, siedząca, wymagająca wymuszonej pozycji,- praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca koncentracji i dokładności,-obsługa klienta zewnętrznego,- na stanowisku występuje oświetlenie sz

2024-04-29 22:31:09
Izba Administracji Skarbowej w Krakowie
3 dni temu z aplikuj.pl

Zatrudnię Dyrektora ds.pedagogicznych

Zatrudnię dyrektora ds.pedagicznych w przedszkolu niepublicznym. Krzeszowice

2024-04-29 18:42:09
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Dodatkowa
pracodawca
3 dni temu z lento.pl

Staż z urzędu pracy Pracownik biurowy

Opis zadań:1. Zapoznanie z obowiązującym regulaminem pracy lub innymi dokumentami obowiązującymi w miejscu odbywania stażu.2. Szkolenie z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów przeciwpożarowych.3. Zapoznanie z zakresem zadań do realiz

2024-04-29 18:41:27
1790 zł Umowa: Inna Rodzaj pracy: Inna
3 dni temu z Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego

Staż z urzędu pracy Sekretarka

Opis zadań:Obsługa kancelaryjna i biurowa działu CZR1.Obsługa systemu SZD - informatycznego systemu zarządzania dokumentacją w administracji skarbowej.Obsługa działu CZR1, w tym w szczególności poczty tradycyjnej i elektronicznej, wpływającej do urzę

2024-04-29 18:41:27
1790 zł Umowa: Inna Rodzaj pracy: Inna
3 dni temu z Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Staż z urzędu pracy Pracownik obsługi biura/archiwista...

Opis zadań:Pomoc w obsłudze recepcji (przygotowywanie dokumentów, prowadzenie korespondencji, odbieranie przesyłek, umawianie kurierów, umawianie wizyt pacjentów, obsluga urządzeń biurowych, archiwizacja dokumentów papierowych). Wymagania:Wymagania k

2024-04-29 18:41:27
1790 zł Umowa: Inna Rodzaj pracy: Inna
3 dni temu z Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Recepcjonista

Zakres obowiązków:Praca w SPA: obsługa klienta, zarządzanie rezerwacjami, obsługa kasy i tranzakcji, zarządzanie informacjami, zarządzanie zasobami, komunikacja z innymi działami, promocje i marketing, utrzymanie czystości i porządku Wymagania:Wymaga

2024-04-29 18:41:27
od 4242 zł Umowa zlecenie Rodzaj pracy: Stała
Very wellness spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
3 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Wieliczce

Staż z urzędu pracy Pracownik biurowy

Opis zadań:Pomoc przy archiwizacji dokumentów z zakresu koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego, ułożenie akt wewnątrz teczek w kolejności spisu spraw, usunięcie z dokumentacji części metalowych i plastikowych ( np: spinaczy, zszywek, wąsów)

2024-04-29 18:41:27
1790 zł Umowa: Inna Rodzaj pracy: Inna
3 dni temu z Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Export Manager na region DACH (FMCG & Pharma)

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Pozyskiwanie nowych klientów - klienci na terenie całej Europy związani z branżą FMCG np. suplementy diety /Farmaceutyczną - Ustalanie oraz negocjacja warunków umów handlowych - Regularne spotkania z kluczowymi klientami (rynek p

2024-04-29 18:30:02
SALESHR 
4,5 
3 dni temu z aplikuj.pl

Dyrektor ds. efektywności energetycznej

Dyrektor ds. efektywności energetycznejTwój zakres obowiązków Zarządzanie strategią efektywności energetycznej u klientów firmy Tworzenie strategii energetycznych, w tym zeroemisyjnych Prowadzenie analiz i identyfikacja obszarów do optymalizacji Wspó

2024-04-29 18:00:11
Krajowy Instytut Doradztwa Energetycznego...
3 dni temu z gowork.pl

Koordynator Projektu

Koordynator Projektu104774Obowiązki Rozwijanie relacji biznesowej, współpracy i prowadzenie projektów dla klientówUzgadnianie z klientami zakresu i terminów planowanych działań i projektów – zarządzanie harmonogramami projektów w ramach długoterminow

2024-04-29 18:00:10
GI Group
3 dni temu z gowork.pl

Specjalista ds. wsparcia administracyjnego z...

BPO NETWORK Sp. z o.o.Poszukujemy wykwalifikowanych kandydatów na stanowiska pracy dla pracodawców, oferując kompleksową rekrutację i wsparcie w zatrudnianiu osób z niepełnosprawnościami. Naszym celem jest zapewnienie pełnego zadowolenia zarówno prac

2024-04-29 18:00:09
BPO NETWORK Sp. z.o.o
3 dni temu z gowork.pl

Konsultant

ALTIOS POLSKA, spółka należąca do ALTIOS International (www.altios.com), globalnej grupy oferującej wsparcie międzynarodowego rozwoju biznesu, posiadającej 34 oddziały na całym świecie i zatrudniającej ponad 750 ekspertów, w związku z rosnącym portfe

2024-04-29 18:00:09
ALTIOS POLSKA SP. Z O.O
3 dni temu z gowork.pl

Koordynator / Koordynatorka ds. zakwaterowania...

Witaj kandydacie! Aktualnie prowadzimy rekrutacje na stanowisko: Koordynator / Koordynatorka ds. zakwaterowania pracowników tymczasowych i logistyki. Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do aplikacji! Koordynator / Koordynatorka ds. zakwaterowania

2024-04-29 18:00:08
SUNGROUP Sp. z o.o
3 dni temu z gowork.pl

Asystent w dziale księgowym - praca zdalna z...

Asystent w dziale księgowym - praca zdalna z orzeczeniem o niepełnosprawności#1121433 Księgowanie dokumentówPrzygotowywanie i dokonywanie płatności,Rozliczanie kosztów podróży służbowych,Rozliczenie i uzgadnianie kont księgowych,Obsługa programu księ

2024-04-29 18:00:08
Hrappka.pl
3 dni temu z gowork.pl

Asystent/ka księgowego

Agencja Pracy Tymczasowej BeFlexi Sp. z o.o., wpisana do podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia pod numerem 28050. Partner platformy Jobel.pro. Asystent/ka księgowegoObowiązki Weryfikacja poprawności otrzymanych dokumentów kosztowych Sprawdzanie

2024-04-29 18:00:08
BeFlexi Sp. z o.o
3 dni temu z gowork.pl

Specjalista ds. BHP (relokacja do Ciechanowa)

SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.Dla naszego klienta – jednej z największych polskich firm produkcyjnych z bra

2024-04-29 18:00:08
Smart-HR 
4,3 
3 dni temu z gowork.pl

Asystent/Asystentka Inżyniera Budowy

W związku z dynamicznym rozwojem firma JAREX Sp. z o.o. poszukuje kandydatów na stanowisko Asystent/Asystentka Inżyniera Budowy .Napędza Cię Energia Tworzenia i spełniasz poniższe oczekiwania ? Dołącz do nas ! Asystent/Asystentka Inżyniera Budowy Obo

2024-04-29 18:00:07
JAREX SP Z O O
3 dni temu z gowork.pl

Koordynator projektów tłumaczeniowych

Witaj kandydacie! Aktualnie rekrutujemy na stanowisko: Koordynator projektów tłumaczeniowych. Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu! Koordynator projektów tłumaczeniowychTwój zakres obowiązków Zarządzanie projektami tłumaczeniowymi na wszystkich et

2024-04-29 18:00:07
Ewa Dedo Exlibro
3 dni temu z gowork.pl

Koordynator/Koordynatorka projektów tłumaczeniowych

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV, listu motywacyjnego oraz (opcjonalnie) referencji i poświadczeń kwalifikacji. Biuro Tłumaczeń i Usług Wydawniczych ExLibro zajmuje się świadczeniem usług tłumaczeniowych (tłumaczenia pisemne i ustne, zwyk

2024-04-29 18:00:07
Ewa Dedo Exlibro
3 dni temu z gowork.pl

Koordynator serwisantów - praca biurowa

Jesteśmy prężnie rozwijającą się firmą branży vendingowej, otwartą na świeże myślenie i innowacyjne pomysły.Jeśli jesteś ambitną osobą, poszukującą nowych wyzwań i chcesz dołączyć do dynamicznego zespołu, to ta wiadomość jest dla Ciebie!Jako wiodąca

2024-04-29 18:00:07
Automat Spec
3 dni temu z gowork.pl

Konsultant ds. rozwiązań biznesowych

Konsultant ds. rozwiązań biznesowych1255Obowiązki Analiza potrzeb biznesowych klienta (presales) i oferowanie odpowiednich rozwiązań z oferty produktów ComarchTechniczne i merytoryczne wsparcie działu sprzedaży poprzez przygotowywanie ofert/odpowiedz

2024-04-29 18:00:06
Comarch
3 dni temu z gowork.pl

Konsultant/ trener (Comarch ERP Optima/ XT)

Konsultant/ trener (Comarch ERP Optima/ XT)1159Obowiązki Dbanie o wysoką jakość materiałów edukacyjnych dla klientów i stały rozwój oferty szkoleniowejProwadzenie szkoleń, prezentacji oraz webinarów z funkcjonowania systemu Comarch ERP Optima oraz Co

2024-04-29 18:00:06
Comarch
3 dni temu z gowork.pl

Asystent/ Asystentka Działu

Asystent/ Asystentka Działu1320Obowiązki Wymagania Wykształcenie wyższeDoświadczenie w pracy na podobnym stanowiskuZnajomość:MS Office (w szczególności Excel) oraz obsługi urządzeń biurowychj. angielskiego na poziomie minimum C1KomunikatywnośćUmiejęt

2024-04-29 18:00:06
Comarch
3 dni temu z gowork.pl

Konsultant asysty technicznej

Konsultant asysty technicznej1231Obowiązki Kontakty z klientami, operatorami, dostawcami i inżynierami z innych linii wsparciaMonitorowanie infrastruktury sieciowej oraz serwerowejAnaliza alertów, rejestracja zgłoszeńObsługa incydentów i zgłoszeńReak

2024-04-29 18:00:06
Comarch
3 dni temu z gowork.pl

Konsultant asysty technicznej (księgowość)

Konsultant asysty technicznej (księgowość)476Obowiązki Tworzenie/aktualizacja dokumentacjiKonsultacje merytoryczne i techniczne dla klientów oraz partnerówBieżąca pomoc i szkolenia w zakresie obsługi systemuNadzór nad realizacją zgłoszeń błędów i zmi

2024-04-29 18:00:06
Comarch
3 dni temu z gowork.pl

Konsultant ds. wdrożeń ERP (medycyna)

Konsultant ds. wdrożeń ERP (medycyna)1087Obowiązki Udział w realizacji projektów wdrożeniowych systemów ERPAnaliza potrzeb klientaKonfigurowanie systemu informatycznego do wymagań i specyfiki klientaWsparcie techniczne/merytoryczne klienta w trakcie

2024-04-29 18:00:06
Comarch
3 dni temu z gowork.pl

Pracownik administracyjno-biurowy

P.W. KARABELA-CK Sp. z o. o obecnie prowadzi rekrutację na stanowisko: Pracownik administracyjno-biurowyObowiązki ·wprowadzanie danych do komputera ·roznoszenie korespondencji po działach firmy ·praca w archiwum (dźwiganie, przenoszenie akt) Wymagani

2024-04-29 18:00:06
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Karabela-Ck...
3 dni temu z gowork.pl

Sekretarka

Sekretarka127Obowiązki Prowadzenie działań administracyjnych, związanych z codziennym funkcjonowaniem firmyNadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji i korespondencjiObsługa połączeń telefonicznychOrganizacja wysyłki pocztyObsługa sal konferencyjny

2024-04-29 18:00:05
Comarch
3 dni temu z gowork.pl

Konsultant / Technical Pre⁠-⁠sales...

Konsultant / Technical Pre ⁠- ⁠sales (Projekty Usługowe)1117Obowiązki Wymagania Wykształcenie wyższe w zakresie informatykiDoświadczenie w tworzeniu dedykowanych rozwiązań informatycznych w obszarze usług ITSwobodna komunikacja w języ

2024-04-29 18:00:05
Comarch
3 dni temu z gowork.pl

Konsultant ds. rozwiązań biznesowych – systemy...

Konsultant ds. rozwiązań biznesowych – systemy klasy ERP906Obowiązki Prowadzenie prezentacji systemów Comarch ERP (obszary: handel, POS, logistyka, produkcja, Business Intelligence) u obecnych i potencjalnych klientówAnaliza potrzeb biznesowych klien

2024-04-29 18:00:05
Comarch
3 dni temu z gowork.pl

Koordynator ds. podróży krajowych

Koordynator ds. podróży krajowych790Obowiązki Wymagania Wykształcenie wyższe, mile widziane kierunki: geografia, turystyka, stosunki międzynarodowe Bardzo dobra znajomość:pakietu MS Officejęzyka angielskiego w mowie i piśmie, a znajomość drugiego jęz

2024-04-29 18:00:05
Comarch
3 dni temu z gowork.pl

Konsultant asysty technicznej (ERP 4.0)

Konsultant asysty technicznej (ERP 4.0)1030Obowiązki Konsultacje merytoryczne i techniczne dla klientówBieżąca pomoc i szkolenia w zakresie obsługi systemuNadzór nad realizacją zgłoszeń błędów i zmianWymagania Wykształcenie wyższe (mile widziane info

2024-04-29 18:00:05
Comarch
3 dni temu z gowork.pl

Zobacz inne oferty

Aplikuj na stanowisko:
Pracownik działu eksportu (język francuski)
Imię i nazwisko jest wymagane. Imię i nazwisko musi być dłuższe niż 5 znaków.
Adres email jest wymagany. Wpisz poprawny adres e-mail
Dozwolone pliki:.doc, .pdf, .odt , .rtf
Treść wiadomości jest wymagana. Treść wiadomości musi być dłuższa niż 5 znaków
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości