Twój zakres obowiązków, Zarządzanie działaniem i komunikacją biura wydawnictwa, Współpraca z kontrahentami krajowymi (sieci handlowe, drukarnie, agencje literackie), Współpraca z kontrahentami zagranicznymi (zagraniczne wydawnictwa i agencje..
Twój zakres obowiązków, Realizacja strategii sprzedażowej spółki, Tworzenie długotrwałych relacji z pośrednikami i ekspertami finansowymi, Pozyskiwanie i tworzenie długotrwałych relacji z kancelariami prawnymi, finansowymi, biurami nieruchomości,..
Twój zakres obowiązków, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem sekretariatu, prace biurowe związane z bieżącymi potrzebami firmy (składanie i kompletowanie dokumentów), obsługa korespondencji tradycyjnej i elektronicznej, obsługa recepcyjna..
Twój zakres obowiązków, Kontakt telefoniczny z klientami oraz kontrahentami w sprawach bieżących, Tłumaczenie korespondencji z języka niderlandzkiego na język polski oraz z języka polskiego na niderlandzki, Poszukiwanie nowych podwykonawców do..
General Manager technologicznej sp ółki zajmującej się projektami zaawansowanej automatyki przemysłowej poszukuje Kandydatki na stanowisko Asystentki/Partnerki (Back Office Officer/Co-Worker).Oferowane:- formalne zatrudnienie na podstawie umowy o pra
Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: bezpieczeństwa i higieny pracy w Referacie Bezpieczeństwa i Higieny Pracy (IWH) w Izbie Administracji Skarbowej w Krako
Warunki pracy- praca administracyjno-biurowa, siedząca, wymagająca wymuszonej pozycji lub praca w terenie,- praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca koncentracji i dokładności,-obsługa klienta zewnętrznego,- na stanowisku występuje
Twój zakres obowiązków, Zarządzam spółkami działającymi w branży fitness, w branży turystycznej oraz w nieruchomościach. Z uwagi na dużą ilość pracy szukam osoby na stanowisko asystenta/asystentki zarządu do pomocy w realizacji bieżących zadań...