ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - pozyskanie i realizacja zleceń od klienta; - sprzedaż pozyskanych ładunków; - ustalanie limitu handlowego z działem administracji; - wypisanie zlecenia w systemie oraz podpięcie do systemu załącznika od klienta; - wstępny etap mo
2024-12-04 07:30:17B8 recruitment sp. z o.oOdnajdziesz się u nas, jeśli: ➤ posiadasz min. 2-letnie doświadczenie w obszarze spedycyjnym; ➤ zwinnie posługujesz się systemami TMS oraz giełdami transportowymi;➤ komunikujesz się w języku angielskim na poziomie min. B1 (inne języki obce to dodatko
2024-11-22 10:37:54DROADEROdnajdziesz się u nas, jeśli: ➤ posiadasz min. 2-letnie doświadczenie w obszarze spedycyjnym; ➤ zwinnie posługujesz się systemami TMS oraz giełdami transportowymi;➤ komunikujesz się w języku angielskim na poziomie min. B1 (inne języki obce to dodatko
2024-11-22 10:37:05DROADERWykształcenie: mile widziane wykształcenie wyższe z zakresu administracji, zarządzania lub pokrewne. Doświadczenie zawodowe: doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem. Znajomość obsługi komputera: bardzo dobra znajomość programów
2024-11-14 09:05:21GREEN ZEBRAS S.ANasze oczekiwania: Umiejętność ustalania priorytetów w środowisku multi-taskingu, samodzielność w wykonywanych zadaniach Bardzo dobra znajomość języka angielskiego Otwartość, elastyczność, pro-aktywność w działaniach Łatwość w nawiązywaniu relacji, b
2024-11-13 12:18:23Santander Bank PolskaTwój zakres obowiązków, Ewidencja i wprowadzanie faktur do systemu finansowego zgodnie z obowiązującymi procedurami., Weryfikacja poprawności faktur pod względem formalnym., Współpraca z działem księgowości., Wsparcie zespołu projektowego w..
2024-12-04 15:40:42Twój zakres obowiązków, wykonywanie czynności administracyjno-biurowych;, bieżąca obsługa korespondencji przychodzącej/wychodzącej;, czynności pomocnicze przy procesach rekrutacyjnych;, tworzenie materiałów rekrutacyjnych i marketingowych;, inne..
2024-12-04 14:40:44Twój zakres obowiązków, Prowadzenie ewidencji dochodów i wydatków budżetowych zgodnie z klasyfikacją budżetową, Dekretowanie i bieżące wprowadzanie danych do systemu księgowego (księgowanie dokumentów finansowo-księgowych), Uzgadnianie obrotów i..
2024-12-04 10:40:41Twój zakres obowiązków, Prace administracyjne związane z funkcjonowaniem biura w firmie zajmującej się wynajmem nieruchomości,, Nadzór nad dokumentami, archiwizacja, skanowanie, obsługa urządzeń biurowych, itp.,, obsługa formalności urzędowych i..
2024-12-03 16:40:37Twój zakres obowiązków, Organizacja obiegu dokumentów, tworzenie raportów i podsumowań., Przejęcie kontaktów z księgowością (przekazywanie dokumentów, odhaczanie faktur). Nie wymaga doświadczenia z obszaru księgowości., Usprawnianie procesów w..
2024-12-03 13:40:43Do Twoich zadań będzie należało: udział w badaniu obszarów sprawozdań finansowych spółek z audytu ogólnego lub instytucji finansowych pomoc w przygotowywaniu dokumentacji i raportów niezbędnych do wykonania badania sprawozdania finansowego poznanie o
2024-12-03 13:13:04Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie i składanie wniosków o dofinansowanie z funduszy europejskich, Monitorowanie realizacji projektów i raportowanie wyników, Prowadzenie dokumentacji projektowej zgodnie z wymogami funduszy, Współpraca z..
2024-12-03 12:40:44Twój zakres obowiązków, Ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy,, Zakładanie i prowadzenie akt osobowych zgodnie z ustawą,, Nadzorowanie terminowości przeprowadzania szkoleń BHP i wykonywania badań lekarskich,, Sporządzanie dokumentów z zakresu..
2024-12-03 12:40:44Twój zakres obowiązków, Sprawdzanie otrzymanych dokumentów finansowo-księgowych pod względem formalno-rachunkowym,, Kontrola i analiza wydatków pod względem zgodności z planem,, Wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu informatycznego,,..
2024-12-03 10:40:42Twój zakres obowiązków, Asystowanie księgowej w prowadzeniu pełnej dokumentacji księgowej firmy., Wprowadzanie danych do systemu księgowego oraz kontrola poprawności wprowadzonych informacji., Obsługa faktur zakupowych i sprzedażowych.,..
2024-12-02 16:40:30Fundacja Fazon w ramach projektu Katalizator Aktywności Zawodowej Plus II dla naszego klienta poszukuje osób na stanowisko: Asystent/Asystentka ds. Obsługi Recepcji i Administracji - STAŻ Ze względu na misję fundacji oferta jest kierowana do..
2024-12-02 15:57:57fazonNazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Prowadzenie spraw studenckich związanych z tokiem studiów. Obsługa interesantów w dziekanacie (studenci, słuchacze, kadra naukowa, osoby z zewnątrz). Obsług
2024-12-02 14:41:20Twój zakres obowiązków, Monitorowanie harmonogramu zarządu i dbanie o terminowe wykonanie zadań., Zarządzanie obszarem administracyjnym, nadzorowanie procedur kadrowych, budżetowych, księgowych i przetargowych., Przygotowywanie dokumentacji..
2024-12-01 20:40:05Zadania: Kontrolowanie dokumentacji, Wprowadzanie danych do systemu, Organizowanie terminowych płatności, Tworzenie zestawień wewnętrznych, Zarządzanie dokumentacją (przechowywanie, archiwizowanie), Pomoc w codziennych obowiązkach działu księgowości
2024-11-30 09:35:03Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa sekretariatu, korespondencji przychodzącej i wychodzącej, obsługa poczty elektronicznej;, pomoc w księgowaniu, w tym wprowadzanie do systemu dokumentów księgowych m.in. faktur sprzedażowych i zakupowych,..
2024-11-29 19:40:04Twój zakres obowiązków, Bieżąca organizacja pracy recepcji,, Koordynowanie procesu obiegu dokumentów i faktur,, Wsparcie przy organizacji podróży służbowych – przygotowanie druków delegacyjnych, zakup biletów, rezerwacja hoteli,, Przyjmowanie i..
2024-11-29 15:40:43Twój zakres obowiązków, Bieżący (mailowy i telefoniczny) kontakt z Klientami w celu umówienia na spotkanie z Doradcą, Obsługa Klientów w biurach terenowych oraz podczas targów i dni otwartych, Umawianie i koordynowanie planu wizyt Klientów, Ogólna..
2024-11-29 14:40:51Twój zakres obowiązków wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń nadzór nad działaniami windykacyjnymi tworzenie analiz, zestawień, pism prowadzenie p
2024-11-29 12:50:06Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację całokształtu zadań związanych z pełnieniem funkcji Asystenta/Asystentki Dziekana Wydziału. Zakres obowiązków: obsługa sekretariatu Dziekana Wydziału, organ
2024-11-29 08:29:39Twoje zadania: Zarządzanie wszystkimi obowiązkami administracyjnymi (korespondencja, terminy, organizacja biura, zamówienia). Współpraca międzydziałowa. Kontakt z zewnętrznymi firmami i dostawcami. Organizacja i uczestnictwo w spotkaniach. Tworzenie
2024-11-29 08:10:06Zakres obowiązków:PRACA W JEDNOSTCE WOJSKOWEJ 2644. 1) prowadzenie wykazu osób i instytucji, z którymi Dowódca Brygady utrzymuje stałe kontakty służbowe;2) obsługa urządzeń biurowych;3) odbiór i wysyłka faxów;4) koordynowanie obiegiem dokumentacji z/
2024-11-28 18:41:37Twój zakres obowiązków, Szukasz dobrze płatnej pracy, w fajnej atmosferze, gdzie będziesz mieć bezpośredni wpływ na rozwój firmy, Twoje zdanie będzie cenione, umiejętności i wiedza rozwijane, a wyniki nagradzane finansowo? , , Jesteśmy dynamicznie..
2024-11-28 15:40:36Twój zakres obowiązków, składanie zamówień,, kontakt z dostawcami,, koordynacja dostaw,, kontakt z agencjami celnymi,, tłumaczenie instrukcji,, kontrola stanów magazynowych,, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów,, wprowadzanie dokumentów do..
2024-11-28 12:40:47Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację zadań związanych z obsługą sekretariatu Wydziału oraz obsługą social mediów w ramach działalności wydziałowej. Zakres obowiązków: obsługa sekretariatu Dzie
2024-11-28 11:37:04Zakres obowiązków: Kontrola dokumentów pod względem formalnym, Wprowadzenie faktur i wyciągów do systemu, Terminowe i prawidłowe przygotowywanie płatności, Przygotowywanie zestawień na potrzeby wewnętrzne, Prawidłowe utrzymanie, przechowywanie i arch
2024-11-28 09:34:04Twój zakres obowiązków, Szukasz dobrze płatnej pracy, w fajnej atmosferze, gdzie będziesz mieć bezpośredni wpływ na rozwój firmy, Twoje zdanie będzie cenione, umiejętności i wiedza rozwijane, a wyniki nagradzane finansowo? , , Jesteśmy dynamicznie..
2024-11-27 21:40:02Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów Komunikacja z firmami zewnętrzn
2024-11-27 15:40:02Twój zakres obowiązków, Obsługa klientów drogą mailową i telefoniczną w języku francuskim lub j. niemieckim, Wsparcie administracyjne i organizacyjne działu, Koordynacja zleceń klientów, Pozyskiwanie nowych klientów..
2024-11-27 14:40:49Twój zakres obowiązków, obieg dokumentacji na terenie firmy,, koordynacja prac sekretariatu i kompleksowa jego obsługa,, zapewnienie sprawnego przepływu informacji pomiędzy poszczególnymi działami w firmie,, obsługa gości,, obsługa spotkań,,..
2024-11-27 13:40:44Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyj
2024-11-27 12:50:06Twój zakres obowiązków, Obsługa maila firmowego działu finansów., Przyjmowanie faktur oraz wstępna weryfikacja pod względem formalno-rachunkowym faktur zakupu., Wprowadzanie faktur do elektronicznego systemu DMS., Kompleksowa obsługa..
2024-11-27 12:40:37Twój zakres obowiązków, wsparcie administracyjne i organizacyjne w codziennej pracy biura Dyrektora, prowadzenie i zarządzanie kalendarzem spotkań, udział w spotkaniach, raportowanie i protokołowanie, przygotowywanie pism, organizacja spotkań..
2024-11-27 10:40:43Twój zakres obowiązków, DO ZAKRESU OBOWIĄZKÓW SPECJALISTY DS. EGZEKUCJI ADMINISTRACYJNEJ I ULG BĘDZIE NALEŻAŁO:, prowadzenie tzw. „egzekucji miękkiej” i postępowania upominawczego w trybie i na zasadach określonych przepisami rozporządzenia..
2024-11-27 08:40:19Twój zakres obowiązków, Fakturowanie, przygotowywanie pism oraz zarządzanie polisami ubezpieczeniowymi., Obsługa, koordynacja i fakturowanie zamówień w zakresie sprzętu i serwisu., Koordynacja przepływu informacji związanych z zamówieniami.,..
2024-11-26 15:40:36Twój zakres obowiązków, Prowadzenie rejestrów, raportów, Kompletowanie dokumentacji BHP, Prowadzenie szkoleń wstępnych BHP, Nadzór nad przestrzeganiem przepisów i zasad BHP, Zamawianie i przydzielanie pracownikom środków ochrony indywidualnej,..
2024-11-26 15:40:36Starszy referent w Wydziale Obsługi Klientów i Profilaktyki - Dział Obsługi Klientów w Dolnośląskim OW NFZ (1 etat, umowa o prac29_wroclaw2428Obowiązki obsługa bezpośrednia klientów w Sali Obsługi Klientów na stanowisku doradca klientów; przyjmowanie
2024-11-26 07:01:30Narodowy Fundusz ZdrowiaTwój zakres obowiązków, bieżąca obsługa biura,, obsługa telefoniczna i mailowa klientów,, odbiór i wysyłanie poczty oraz rejestracja poczty przychodzącej i wychodzącej,, obsługa spotkań z klientami,, wsparcie biurowe pracowników,, dbanie o..
2024-11-25 22:40:03Twój zakres obowiązków, Odpowiedzialność za zaopatrzenie biura w artykuły spożywcze oraz biurowe, Obsługa korespondencji i dokumentacji firmowej oraz kontakt z wybranymi kontrahentami , Wsparcie zagranicznych pracowników (Koreańczyków) w sprawach..
2024-11-25 16:40:30Twój zakres obowiązków, weryfikacja poprawności faktur z umowami i zleceniami oraz z dokumentami WZ i protokołami odbiorów wraz z wprowadzeniem do systemu Enova, ewidencja dokumentów źródłowych w programach księgowych, wystawianie faktur..
2024-11-25 14:40:58Twój zakres obowiązków, Wspieranie Zarządu w codziennych aktywnościach, bieżąca współpraca z Zarządem; - to nie sekretariat , Opracowywanie i przygotowywanie prezentacji oraz innych materiałów komunikacyjnych, również w języku angielskim,..
2024-11-25 13:40:31Twój zakres obowiązków, Będziesz odpowiedzialny za prowadzenie i koordynowanie codziennego funkcjonowania biura, Prowadzenie sekretariatu, obsługa biura recepcji i spotkań w siedzibie firmy, Zarządzanie korespondencją, rejestracją i wysyłką,..
2024-11-25 12:40:49Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów. Praca zda
2024-11-25 10:46:36Dla naszego Klienta, międzynarodowej organizacji na rynku wrocławskim, poszukujemy osób na stanowisko: Pracownika biurowego z językiem niderlandzkim Codzienne obowiązki to m.in.: Wsparcie dla działu księgowości, logistyki, zamówień lub IT; Kontakt z
2024-11-23 17:55:02Dla naszego Klienta, międzynarodowej organizacji na rynku wrocławskim, poszukujemy osób na stanowisko: Pracownika biurowego z językiem greckim Codzienne obowiązki to m.in.: Wsparcie dla działu księgowości (AP, AR); Kontakt z klientem wewnętrznym i ze
2024-11-23 17:55:02Dla naszego Klienta, międzynarodowej organizacji na rynku wrocławskim, poszukujemy osób na stanowisko: Pracownika biurowego z językiem włoskim Codzienne obowiązki to m.in.: Wsparcie dla działu księgowości, logistyki, zamówień lub IT; Kontakt z klient
2024-11-23 17:55:02Dla naszego Klienta, międzynarodowej organizacji na rynku wrocławskim, poszukujemy osób na stanowisko: Pracownika biurowego z językiem portugalskim Codzienne obowiązki to m.in.: Wsparcie dla działu księgowości, logistyki, zamówień lub IT; Kontakt z k
2024-11-23 17:55:02Dla naszego Klienta, międzynarodowej organizacji na rynku wrocławskim, poszukujemy osób na stanowisko: Pracownika biurowego z językiem niemieckim Codzienne obowiązki to m.in.: Wsparcie dla działu księgowości, logistyki, zamówień lub IT; Kontakt z kli
2024-11-23 17:55:02Dla naszego Klienta, międzynarodowej organizacji na rynku poszukujemy osób na stanowisko: Pracownika biurowego z językiem niderlandzkim Codzienne obowiązki to m.in.: Wsparcie administracyjne dla działu logistycznego; Kontakt z klientem wewnętrznym i
2024-11-23 17:55:02Dla naszego Klienta, międzynarodowej organizacji na rynku wrocławskim, poszukujemy osób na stanowisko: Pracownika biurowego z językiem rumuńskim Codzienne obowiązki to m.in.: Wsparcie dla działu księgowości, logistyki, zamówień lub IT; Kontakt z klie
2024-11-23 17:55:02Dla naszego Klienta, międzynarodowej organizacji na rynku wrocławskim, poszukujemy osób na stanowisko: Pracownika biurowego z językiem francuskim Codzienne obowiązki to m.in.: Wsparcie dla działu księgowości, logistyki, zamówień lub IT; Kontakt z kli
2024-11-23 17:55:02Twój zakres obowiązków, Wykonywanie czynności administracyjnych, takich jak przygotowywanie dokumentów, skanowanie, sporządzanie raportów, archiwizacja,, Prowadzenie korespondencji mailowej, telefonicznej i pocztowej,, Obsługa urządzeń biurowych,..
2024-11-22 15:40:45