Zakres obowiązków:Główne obowiązki:między innymi: opracowywanie harmonogramów i określenie zakresów przeglądów instalacji gazowej, elektrycznej, odgromowej i wentylacyjnej nieruchomości, uczestniczenie w przeglądach stanu technicznego nieruchomo
2025-12-18 18:40:28Business Bridge Group to profesjonalna agencja rekrutacyjna, którą tworzą doświadczeni i skuteczni ludzie. W praktyce oznacza to, że szukamy i - co ważniejsze - znajdujemy odpowiednich specjalistów i menedżerów dla firm, które działają w Polsce
2025-12-17 21:05:26Specjalista techniczny/Specjalistka techniczna (branża elektryczna)Obowiązki Prowadzenie prac związanych z serwisem gwarancyjnym i pogwarancyjnymi urządzeń produkowanych przez Spółkę w podziemnym wyrobisku zakładu górniczego, współpraca z serwis
2025-12-17 06:59:48Carboautomatyka SA 4,1Wymagania: minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w finansach - w obszarze controllingu, analiz lub rozliczania kosztów, bardzo dobra znajomość Excela
2025-12-15 16:49:13Arche Consulting 4,9Wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, rachunkowość) Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej Znajomość systemu klasy ERP, oraz środowiska MS Office (w szczególności Excel) Znajomość języka angielskiego na poz
2025-12-12 10:25:14AntalZakres obowiązków:Główne obowiązki:- realizacja zadań z zakresu ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt, w tym w szczególności:- uchwalanie Programu opieki nad zwierzętami oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie miasta Ty
2025-12-09 18:40:32Zakres obowiązków:Główne obowiązki:między innymi: koordynowanie pracy służb technicznych Rejonu Obsługi Mieszkańców, opracowywanie planów finansowo-rzeczowych, sporządzanie kosztorysów inwestorskich, prowadzenie nadzoru nad robotami budowlanymi
2025-12-04 18:40:29Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:Bieżącą kontrolę formalno-rachunkową faktur zakupu i sprzedaży,Wsp ółpracę z kom órkami organizacyjnymi Sp ółdzielni w zakresie obiegu dokument ów księgowych,Obsługę faktur ustrukturyzowanych – od
2025-12-03 11:53:41SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.Dla naszego Klienta – firmy oferującej usługi z obszaru finansowo-księgo
2025-12-03 06:59:45Smart-HR 4,4Twój zakres obowiązków, wystawianie i księgowanie faktur VAT, obsługa programów księgowych (Optima), tworzenie zestawień i analiz w programie MS Office zwłaszcza Excel, księgowanie wyciągów bankowych , monitorowanie należności i zobowiązań,..
2025-12-01 17:41:18Koordynator / Koordynatorka ProdukcjiTwój zakres obowiązków Zarządzanie powierzonym obszarem produkcji na zmianie, w celu osiągnięcia wymaganej wydajności, kosztów i jakości produktów oraz poziomu obsługi klienta Zarządzanie zespołem produkcyjny
2025-11-29 06:59:49HILTON FOODS LTD Sp. z o.oSpecjalista/ka ds. SprzedażyTwój zakres obowiązków Utrzymywanie bieżącego kontaktu z klientami w celu uzyskania aktualnych informacji oraz danych Branie aktywnego udziału w spotkaniach wewnętrznych oraz z klientami, zarówno w siedzibie firmy, ja
2025-11-29 06:59:49HILTON FOODS LTD Sp. z o.oWymagania: minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w finansach - w obszarze controllingu, analiz lub rozliczania kosztów, bardzo dobra znajomość Excela
2025-11-24 16:49:00Arche Consulting 4,9Szukamy doświadczonego profesjonalisty do objęciastanowiska Głównej Księgowej/Głównego Księgowego, który dołączy do zespołu naszego klienta w Tychach. Jeśli posiadasz głęboką wiedzę z zakresu rachunkowości i podatków, a zarządzanie zespołem księ
2025-11-23 11:53:59Co oferujemy umowę o pracę bezpośrednio w firmie naszego Klienta, atrakcyjne wynagrodzenie, możliwość rozpoczęcia pracy między godz. 7:00 a 9:00, możliwość pracy w trybie hybrydowym, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie karty sportowej, opiekę
2025-11-22 21:25:16Uzgadnianie kont księgi głównej oraz kontrola zgodności zapisów, analiza odchyleń i weryfikacja poprawności operacji księgowych, kalkulacja zobowiązań podatkowych, prowadzenie i aktualizacja ewidencji środków trwałych, tworzenie raportów i spraw
2025-11-22 11:53:50Specjalista ds. controllinguTwój zakres obowiązków Sprawozdawczość zarządcza w zakresie działalności biznesowej spółki w przydzielonym obszarze działalności, w szczególności kosztów pracy Okresowe przygotowywanie raportów i analiz dotyczących pr
2025-10-28 06:59:50HILTON FOODS LTD Sp. z o.oWymagania:Wykształcenie minimum zawodowe,Obsługa komputera, podstawowa znajomość Excel (warunek konieczny),Pełna sprawność fizyczna,Podstawowa znajomość rysunku technicznego (będzie weryfikowana na rozmowie kwalifikacyjnej),Mile widziane doświad
2025-10-23 21:25:15Specjalista ds. ZakupówTwój zakres obowiązków terminowa realizacja zamówień zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem, zarządzanie bazą dostawców, optymalizacja kosztów, poszukiwanie nowych źródeł dostaw, przygotowywanie zapytań ofertowych, prowadzeni
2025-10-15 06:59:55DRUKARNIA PIGA. PL sp. z o.oZAKRES OBOWIĄZKÓW: - wykonywanie połączeń spawanych elementów maszyn oraz konstrukcji stalowych WYMAGANIA: - wykształcenie zawodowe/techniczne - świadectwo egzaminu kwalifikacyjnego spawacza metodą MAG- 135 - dobra znajomość rysunku technicznego
2025-12-19 22:30:06FAMUR (GRENEVIA SA)ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - obsługa obrabiarek CNC (frezarki, wytaczarki) - wykonywanie pracy zgodnie z dokumentacją technologiczną i konstrukcyjną - dbanie o sprawny przebieg procesów obróbki - dbanie o należyty stan maszyn, urządzeń, narzędzi i sprzę
2025-12-19 22:30:06FAMUR (GRENEVIA SA)ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Timely and accurate processing/verifying of specific accounting transactions – invoice processing (PO/NOPO) using ERP system for Accounts Payable (Brainware/OnBase/ SAP) - Review and submit invoices for approval - Verify inv
2025-12-19 22:30:06CMC POLAND Sp. z o. oZAKRES OBOWIĄZKÓW: Oferujemy: - Umowę o pracę/zlecenie - Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia - Samochód służbowy, laptop, telefon - Możliwość rozwoju w strukturach firmy WYMAGANIA: Zadania: - Koordynacja i bieżące wsparcie dla pr
2025-12-19 18:30:13Gi Group SAYour responsibilities, Implement and perform a variety of HR administrative processes and tasks, including employee recordkeeping, while maintaining a high level of professionalism and confidentiality, Carry out complex HR data processing tasks
2025-12-18 15:41:20Twój zakres obowiązków, Bieżące wsparcie przy tłumaczeniach w ramach transferu wiedzy, Udział w szkoleniu (nauka poprzez pracę z doświadczonymi pracownikami, nauka procedur), Pomoc w czynnościach zakupowych w dziale Buying support (wystawianie.
2025-12-18 12:41:23Your responsibilities, Coordinate the implementation of appropriate learning solutions based on the consolidation of the company’s training needs, Roll out the corporate skills development plan across 8 AMF sites, aligning local initiatives with
2025-12-17 09:41:05Your responsibilities, Strategically source top-tier candidates across multiple functions through targeted outreach and market research, High-volume external recruitment and tracking, Source candidates via job boards and resume databases..
2025-12-17 09:41:05Oferta idealna dla: osób z obszaru Ekonomia i finanse, Administracja i zarządzanie Szukasz wyzwań w obszarze HR i płac? Ta rola to szansa na kompleksową obsługę zadań kadrowo-płacowych, w tym przygotowywanie listy płac i pracę z systemem SAP. Bę
2025-12-15 14:19:02ArcelorMittal Business Center of Excellence 1,0Twój zakres obowiązków, Wsparcie Klienta: Pomagaj użytkownikom przez telefon, czat i e-mail., Zarządzanie Zgłoszeniami: Rejestruj i priorytetyzuj zgłoszenia, kierując je do odpowiednich zespołów., Zdalna Pomoc: Udzielaj zdalnej pomocy, oferując
2025-12-12 10:41:26Your responsibilities, Managing and updating personnel data (PA) such as employment, contract type, job changes, etc. relating to employees on the payroll Cluster Belgium working in transversal departments., Maintaining the organisational..
2025-12-11 12:41:23Your responsibilities, Checking customer requirements in terms of quality, quantity, planning and logistics (pre-sales), Checking technical offer with production, Processing offers in Offer Tool, Booking manual orders in ERP system (entering..
2025-12-05 14:41:27Your responsibilities, Prepare, create, update and follow up RFQ offers within the CRM, including header content and item registration., Perform volume and technical checks on customer inquiries in collaboration with the Volume Allocation Manage
2025-12-05 14:41:27Your responsibilities, Managing quality issues and claims also requires a pro-active approach. From the issues and claims also pro-active actions should be drafted, supported and communicated., Perform tasks and solve problems independently,..
2025-12-04 16:41:03Your responsibilities, Analyze and map existing business processes to identify inefficiencies and opportunities for automation and improvement., Collect, formalize, and document business and technical requirements in collaboration with..
2025-12-01 15:41:53Your responsibilities, Prepare and perform General Ledger (GL) entries., Provide input for the GL process., Report on financial statements., Conduct ad-hoc analysis for vendors, customers, and GL accounts., Prepare financial reports...
2025-11-28 16:41:19Your responsibilities, Manage and maintain employee digital files, including correct codification and uploading of documents in Spanish., Prepare standard reports to support decision-making and ensure compliance with deadlines (e.g., weekly..
2025-11-28 12:41:44Your responsibilities, Prepare and deliver standard HR reports, including FTE, long-term illness, crisis, overtime, strike, and compliance data., Maintain and update recurring dashboards and KPIs in SAP BI, Power BI, and Excel., Execute and..
2025-11-27 12:41:31Your responsibilities, Actively participate in all stages of the employee lifecycle (onboarding, offboarding, contract changes), including information collection, appointment coordination, communication management, and preparation of payroll and
2025-11-27 11:42:01Oferta idealna dla: osób z obszaru Ekonomia i finanse Dołącz do globalnego lidera w branży stalowej i rozwijaj się w zespole Segment Finance, który stawia na kreatywność i różnorodność. Będziesz wspierać planowanie finansowe i analizy, wpływając
2025-11-25 14:19:01ArcelorMittal Business Center of Excellence 1,0Oferta idealna dla: osób z obszaru Informatyki i technologii oraz Języków obcych i filologii Szukasz pierwszej pracy w IT lub masz już niewielkie doświadczenie w Service Desk? Ta oferta to szansa na rozwój w obszarze wsparcia klienta, gdzie będz
2025-11-25 14:19:01ArcelorMittal Business Center of Excellence 1,0Your responsibilities, Manage all personnel administration tasks, including:, Carrying out entry and exit formalities, Processing requests for transfers and job reassignments, Preparing interim/final leaving certificates and attestations, Develo
2025-11-25 10:41:29Your responsibilities, Service Delivery & Operations, Ensure timely and accurate handling of employee requests through the portal and ticketing tools., Monitor and coordinate daily operations of N0 and N1 levels., Supervise team leaders, agents
2025-11-22 14:41:12Your responsibilities, You are responsible for the correct entries and possible changes to personnel data such as personal details, mutations, alternative work, etc., You are responsible for the correct (re)invoicing of certain services as well
2025-11-22 13:41:11Opublikowana 12:45:49. About the Job: The Transition Manager is a pivotal figure within our organization, tasked with the… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-11-06 19:06:28ArcelorMittal Business Center of Excellence 1,0Oferta idealna dla: osób z obszaru Ekonomia i finanse, Języki obce i filologia Szukasz miejsca, gdzie Twoje umiejętności językowe i analityczne znajdą zastosowanie? Ta oferta to szansa na rozwój w obszarze księgowości, gdzie będziesz wspierać pr
2025-10-29 14:19:02ArcelorMittal Business Center of Excellence 1,0Oferta idealna dla: osób z obszaru Administracji i zarządzania Szukasz szansy na rozwój w zarządzaniu projektami? Ta rola to idealny start, gdzie będziesz wspierać zespół w kluczowych zadaniach, od planowania po dokumentację. Czeka na Ciebie dyn
2025-10-27 13:53:45ArcelorMittal Business Center of Excellence 1,0Oferta idealna dla: osób z obszaru Ekonomia i finanse, Administracja i zarządzanie Szukasz pierwszej pracy lub stażu, który pozwoli Ci zdobyć cenne doświadczenie w międzynarodowym środowisku? Ta oferta to świetna okazja, aby wesprzeć zespół w co
2025-10-24 12:48:15ArcelorMittal Business Center of Excellence 1,0Zakres obowiązków: Główne obowiązki:- administrowanie systemami informatycznymi, bazami danych oraz oprogramowaniem serwerowym w celu zapewnienia ciągłości działania, ich niezawodności oraz bezpieczeństwa,- weryfikowanie kopii zapasowych systemó
2025-12-19 18:40:35Zakres obowiązków:* przygotowywanie i prowadzenie postępowań w celu udzielania zamówień publicznych zgodzie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi regulacjami obowiązującym w Spółce,* prowadzenie rejestru zamówień publiczn
2025-12-19 18:40:35