PGE Polska Grupa Energetyczna

26 ocen
Paulina Kisiołek
27 wrzesień 2022 11:19
pokaż więcej...
Piotrek Kowalczyk
30 sierpień 2022 10:31
Jeśli masz licznik przedpłatowy to zmień dostawcę. Zgłoszenie na doładowanie prądu musi obsłużyć pracownik w godzinach pracy 8-17 więc jeśli zamulisz możesz zostać bez prądu.
pokaż więcej...
poeT
21 luty 2022 06:13
Nie ma to jak ustawić niesamowicie irytujący komunikat w pętli kiedy człowiek próbuje się dodzwonić + przekierowanie na infolinie dopiero po godzinie wyczekiwania. Ekipy wieczorem nie mozna wyslac, chyba ze mieszkają Państwo w miescie.
pokaż więcej...
Grzegorz Gromadzki
19 luty 2022 16:53
Firma widmo , numery awaryjne nie działają , prędzej dodzwonię się do Emmetta Browna z Powrotu do Przyszłości niż ktokolwiek od Was odbierze telefon
pokaż więcej...
Magda Szczepaniak
20 styczeń 2021 17:04
Polecam prezesom zapoznanie się z tym, co się dzieje w PGE Obrót w Konstancinie pod Warszawą. Wyłączenia prądu przez pomyłkę, chamskie traktowanie klientów, nie mówiąc o braku przeprosin. Chciałabym zapytać, czy takie standardy promujecie Państwo w spółce?
pokaż więcej...
Urszula Rąbkowska
17 październik 2020 13:12
Firma porażka. W weekend nie ma żadnego wsparcia. Kody do licznika generowane są tylko w dni robocze, a nigdzie takiej informacji nie ma. Jeśli masz nadpłatę, to nie możesz wykorzystać środków do doładowania. Musisz zrobić kolejny przelew mimo, że masz środki na koncie. Mbook, który miał być przepustką do automatycznego serwisu zupełnie nie działa. W żabkach wbrew zapewnieniom też nie nie doładujesz konta. Fikcja goni fikcję.
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Dodaj opinię o PGE Polska Grupa Energetyczna

Twoja ocena:
Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie PGE Polska Grupa Energetyczna
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości