Pracownik mocno nie kompetentny. Zero chęci żeby rozwiązać blachy problem. Brak kontaktu z kimś decyzyjnym.
Samochód miałem odebrać na lotnisku, w nocy o 1 godzinie. Oczekiwanie w kolejce trwało ponad godzinę. W rezultacie samochód nie został mi udostępniony chociaż miałem już wcześniej wszystko oplacone z pełnym pakietem ubezpieczenia.
Firma, mimo ubezpieczenia wynajmu, zabezpieczenia na karcie, wymaga BIK i sprawdza historię kredytową, po co? Wypożyczamy auta, czy bierzemy na raty? Czegoś tu nie rozumiem. Mam podejrzenia o sprzedawanie danych osobowych, bo w innych formach taki proceder nie jest stosowany. Nie polecam i radzę być ostrożnym.
Za niedomkniecie drzwi i w efekcie naliczenie użytkowania samochodu za ponad dobę- brak informacji i naliczenie kasy. W drugą stronę, gdy nie mogli ściągnąć dwóch dych(zanim ściągnęli zapomniałem o tym i zamknąłem konto) to windykacja dzwoniła przez rok. Nie polecam
Generalnie polecam. Duża dostępność pojazdów, zróżnicowana flota. Ceny konkurencyjne. Czasem drobne problemy z aplikacją mobilną, ale to zapewne kwestia kolejnych aktualizacji. Pomysł car-sharingu ma rację bytu, szczególnie w sytuacji chwilowego braku własnego auta lub po prostu chęcią przejechania się czymś innym.
Wynajmowałem do tej pory 3 samochody od tej firmy i kolejnego wynajmu nie będzie. Za każdym razem był jakiś problem i za każdym razem infolinia zamiast pomóc, obiecywała kontakt lokalnego pracownika, który nie następował pomimo ponawiania przeze mnie próśb o pomoc na infolinii. Jeden wielki bałagan, komunikacja pomiędzy pracownikami praktycznie nie funkcjonuje. Za pierwszym razem (Dacia) zapomnieli o moim wynajmie i pracownika z samochodem nie było w umówionym miejscu i czasie, za drugim (Hyundai) ciśnienie w oponach była zbyt niskie i musiałem rozpoczynać podróż od pompowania kół na kompresorze, a za trzecim (Seat) nie było fizycznej możliwości dojechania do punktu zwrotu o umówionej godzinie zwrotu (parking w centrum handlowym był zamknięty). Za każdym razem ZERO POMOCY pomimo moich wielokrotnych telefonów na infolinię, mój stracony czas, stres i konieczność zmiany planów. Przeproszono mnie tylko za jedną z tych sytuacji. ODRADZAM.