MT IMPERIUM Mariana Nima z siedzibą w Warszawie, Mazowieckie, poszukuje osoby na stanowisko Masażystka. Opis stanowiska: - Wykonywanie masaży relaksacyjnych. - Praca według ustalonego grafiku. Wymagania: - Brak doświadczenia. - Książeczka.
2025-12-13
Wykształcenie wyższe (kierunkowe) Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub doświadczenie w audycie Doświadczenie zawodowe przy sprawozdawczości finansowej Znajomość MSSF Dobra znajomość pakietu MS Office Praktyczna wiedza dotycząca wymog
2025-11-18 10:25:13AntalExperience in the customer service area (min. 6 months) Fluent knowledge of German and English (min. C1) University degree (bachelor/master) The Offer: Work in a successful well-organized international organization The possibility of using Germa
2025-11-20 10:25:14AntalZAKRES OBOWIĄZKÓW: - utrzymywanie i rozwijanie relacji z obecnymi klientami z regionu Warszawy - spotkania z klientami, prezentowanie katalogów produktowych i nowości - doradzanie klientom w zakresie produktów i możliwości personalizacji (monito
2025-11-19 07:30:06Grafton Sp. Z o.oTwój zakres obowiązków, Pozyskiwanie i obsługa klientów w zakresie oferowanych produktów lub usług , Przygotowywanie ofert handlowych oraz prowadzenie negocjacji , Doradztwo techniczne i wsparcie merytoryczne dla klientów , Monitorowanie rynku.
2025-12-12 15:41:33Twój zakres obowiązków, Opiniowanie projektów/procesów biznesowych i dokumentów pod kątem zgodności z regulacjami wewnętrznymi zakresie bezpieczeństwa informacji oraz z przepisami prawa w tym RODO, Przeprowadzanie analizy ryzyka zgodnie z..
2025-12-12 15:41:33Twój zakres obowiązków, naliczanie wynagrodzeń oraz innych świadczeń dla pracowników,, prowadzenie dokumentacji kadrowej,, przygotowywanie deklaracji ZUS, PIT, PPK, PFRON, obsługa zgłoszeń i wyrejestrowań pracowników,, kontakt z klientami w..
2025-12-12 15:41:33Twój zakres obowiązków, przygotowywanie zestawień i raportów dotyczących podstawowych danych handlowych oraz ofert produktowych, kompletowanie i archiwizację dokumentacji handlowej, wsparcie Działu Handlowego w codziennych obowiązkach, organizac
2025-12-12 15:41:33Twój zakres obowiązków, Aktywna sprzedaż produktów oferowanych przez Grupę DGP Infor, Obsługa i rozwój przypisanego portfela klientów oraz aktywne pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych, Przygotowywanie ofert obejmujących rozwiązania online,
2025-12-12 15:41:33Twój zakres obowiązków, Obsługa przydzielonego rejonu: Warszawa i okolice., Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z nowymi i obecnymi klientami B2B., Aktywne pozyskiwanie nowych klientów zgodnie z przypisanym regionem., Przygotowywanie prezentacji
2025-12-12 15:41:33Twój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa zapytań ofertowych (reaktywna sprzedaż MICE) – od przygotowania oferty po rozliczenie grupy,, Współpraca z klientami biznesowymi oraz agencjami eventowymi,, Przygotowywanie ofert, kalkulacji i umów w.
2025-12-12 15:41:33Twój zakres obowiązków, Jakość na MAXa! – dbaj o nasze standardy i spraw, by Goście wychodzili z uśmiechem!, Codzienna praca w restauracji – przyjmowanie zamówień, przygotowanie pysznych posiłków, dbanie o porządek i uzupełnianie produktów!, U n
2025-12-12 15:41:32MAX POLAND Spółka z ograniczoną odpowiedzialnościąJesteśmy liderem logistyki naftowej i paliwowej w Polsce, strategiczną Spółką odpowiedzialną za bezpieczeństwo energetyczne naszego kraju Specjalista ds. zakupów (k/m) GŁÓWNE ZADANIA: -
2025-12-12 15:35:10PERN S.A 4,6Spółka PUPIL FOODS należąca do Grupy Animex Foods poszukuje pracownika na stanowisko: Przedstawiciel handlowy ds. rynku specjalistycznego Główne zadania: - Skuteczna sprzedaż kategorii pro
2025-12-12 15:35:09Animex Foods Sp. z o. oOsoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Zarządzanie oraz rozwój powierzonego portfela klientów Identyfikowanie nowych możliwości sprzedaży w ramach istniejącego portfela Sprzedaż produktów w ramach działań upselling i cross-selling Bud
2025-12-12 15:29:44Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: współpraca z działami kadr, płac oraz kierownikami jednostek organizacyjnych, opracowywanie wytycznych i procedur w zakresie planowania i rozliczania czasu pracy, tworzenie i organizacja szkoleń
2025-12-12 15:29:44Requirements: Bachelor’s or Master’s degree in business management or engineering related field. Minimum 3 years of experience in Sales Department preferably in the aviation industry (MRO experience is a strong advantage). Successful previous sa
2025-12-12 15:29:44Opis stanowiska Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie z nimi długofalowych relacji. Diagnozowanie potrzeb klientów i dopasowywanie odpowiednich rozwiązań finansowych. Sprzedaż produktów bankowych, w tym funduszy inwestycyjnych. Operacyjna ob
2025-12-12 15:29:44Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klien
2025-12-12 15:21:09Twój zakres obowiązków Diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów Aktywne pozyskiwanie Klientów i utrzymywanie z nimi pozytywnych relacji Realizacja celów sprzedażowych Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi Oper
2025-12-12 15:21:09Zadania Prowadzenie całości rachunkowości Teatru zgodnie z przepisami prawnymi (księgowość budżetowa, podatki). Opracowywanie projektów planów finansowych oraz pełne sprawozdania z ich realizacji dla organizatorów. Sporządzanie rocznych sprawozd
2025-12-12 15:19:03Przez 28 lat niejeden fachowiec stał się dzięki Nam specjalistą w swojej branży. Walter-Fach-Kraft Personal GmbH to: praca w Polsce, umowa o pracę i konkurencyjne wynagordzenie. Naszymi partnerami są renomowane przedsiębiorstwa będące liderami w
2025-12-12 15:05:27Lecznica Stomatologiczna w Warszawie w związku z sukcesywnym rozwojem firmy, zatrudni asystentkę stomatologiczną. Znajomość współczesnych rozwiązań stomatologicznych, będzie dodatkowym atutem. Gwarantujemy pracę w miłym i bardzo zgranym zespole
2025-12-12 15:05:27Oczekiwania: - doświadczenie w pracy na w/w stanowisku mile widziane, - zaangażowanie i chęć do pracy - dyspozycyjność ( warunek konieczny - praca zmianowa w godzinach 8.00-18.00 ) - kultura osobista - pozytywne nastawienie do pacjentów i wykony
2025-12-12 15:05:27Twój zakres obowiązków, Prace administracyjno-biurowe, Pomoc w bieżących zadaniach działu księgowego, wystawiane faktur, Aktywne wsparcie działu handlowego w bieżącej pracy, Podejmowanie działań służących utrzymaniu relacji handlowych z klientam
2025-12-12 14:41:22Twój zakres obowiązków, profesjonalna obsługa klienta, budowanie długofalowej relacji z klientem, udzielanie porad w doborze produktów, dbanie o estetykę i wygląd sklepu..
2025-12-12 14:41:21Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało: analiza potrzeb klientów firmy telefoniczna sprzedaż szkoleń i wdrożeń dla klientów B2B systematyczny kontakt z powierzonymi klientami budowanie długotrwałych relacji
2025-12-12 14:38:23Oferta idealna dla: osób z obszaru Ekonomii i finansów, Informatyki i technologii oraz pokrewnych kierunków! Szukasz szansy na rozwój w obszarze analizy danych i raportowania? Dołącz do zespołu, który tworzy kluczowe raporty wspierające decyzje
2025-12-12 14:19:00JERONIMO MARTINS POLSKA S.A 1,1FOLIMPEX – polska firma specjalizująca się w produkcji i sprzedaży materiałów termoizolacyjnych, poszukuje osoby na stanowisko..
2025-12-12 14:17:01Nasz partner od lat aktywnie wspiera rozwój zawodowy oraz tworzenie przyjaznych, inkluzywnych miejsc pracy. W zgodzie z polityką równych szans i promowaniem różnorodności, nasza oferta skierowana jest do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności...
2025-12-12 14:11:34Wymagania: \nwykształcenie wyższe, preferowane kierunki: logistyka, handel, zarządzanie,\nminimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze logistyki/handlu,\ndobra znajomość systemu SAP w zakresie modułu MM,\ndobra znajomość procesu zakup
2025-12-12 13:54:07PIT-RADWAR S.A 4,6Twój portal z ofertami pracy
2025-12-12 13:54:07CARSAN KRZYSZTOF BIAŁOUSZ sp.kTwój zakres obowiązków: Budowanie i rozwijanie relacji z klientami w oparciu o zaufanie i wartości Allianz – masz za sobą silną markę i wsparcie mentora, który pomaga Ci od pierwszego dnia Rozpoznawanie potrzeb i tworzenie ofert – otrzymasz goto
2025-12-12 13:43:02Twój zakres obowiązków, przygotowywanie potraw zgodnie z obowiązującymi standardami,, zapewnienie najwyższej jakości produktów i usług oraz przestrzeganie norm i standardów produkcji, zachowanie estetyki wydawanych dań oraz czystości stanowiska
2025-12-12 13:41:15Twój zakres obowiązków, Samodzielne prowadzenie procesów zakupowych (analiza potrzeb i rynku, ocena ofert, wybór dostawców, negocjacje, zawieranie umów), Zarządzanie kategoriami zakupowymi: travel, fleet, logistyka, usługi profesjonalne, Budowan
2025-12-12 13:41:15Twój zakres obowiązków, Skuteczna sprzedaż kategorii produktów Vetresponse, Folk, Pupil Premium i Allmeat;, Rozwój współpracy z lecznicami weterynaryjnymi i specjalistycznymi punktami sprzedaży;, Pozyskiwanie nowych klientów;, Opieka nad obecnym
2025-12-12 13:41:15Twój zakres obowiązków, Analityk IT (Mikroserwisy), Analiza wymagań biznesowych i technicznych dla aplikacji mobilnej., Projektowanie funkcjonalności oraz nadzór nad zgodnością rozwoju z założeniami projektu., Współpraca z zespołem developerskim
2025-12-12 13:41:15Twój zakres obowiązków, prowadzisz zmianę podczas nieobecności kierownika i jego zastępców,, organizujesz pracę zespołu,, wspierasz kierownika w monitorowaniu wskaźników biznesowych,, obsługujesz klientów,, pracujesz przy stanowisku kasowym,,..
2025-12-12 13:41:15Twój zakres obowiązków, Zarządzanie kalendarzem Prezesa, organizacja spotkań i priorytetyzacja zadań, Przygotowywanie dokumentów, prezentacji, raportów oraz korespondencji firmowej, Koordynacja przepływu informacji między Zarządem, Zespołami i.
2025-12-12 13:41:15Twój zakres obowiązków, Planowanie i rozliczanie pracy ekip własnych i podwykonawców realizujących prace na kontrakcie, Nadzorowanie i koordynowanie stanów magazynowych, sprzętowych, wydawanie i przyjmowanie towarów, Prowadzenie dokumentacji..
2025-12-12 13:41:15Your responsibilities, As Field Service Dispatcher, you’ll be the go-to link between customers, field teams, and internal operations. You’ll coordinate appointments, monitor schedules, and keep everything running smoothly. From managing job pool
2025-12-12 13:41:15Twój zakres obowiązków, Nauka doradztwa finansowego – pod okiem Mentora nauczysz się rozpoznawać firmy w kryzysie i skutecznie nawiązywać z nimi pierwszy kontakt., Budowanie zaufania – opanujesz sztukę prowadzenia rozmów diagnostycznych w oparci
2025-12-12 13:41:14Twój zakres obowiązków, Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie długotrwałych relacji z obecnymi klientami, Opracowywanie strategii sprzedażowej i identyfikowanie potencjalnych obszarów wzrostu, Doradztwo techniczne klientom w zakres
2025-12-12 13:41:14Twój zakres obowiązków, Planowanie i rozliczanie pracy ekip własnych i podwykonawców realizujących prace na kontrakcie, Nadzorowanie i koordynowanie stanów magazynowych, sprzętowych, wydawanie i przyjmowanie towarów, Prowadzenie dokumentacji..
2025-12-12 13:41:14Zakres Obowiązków Samodzielne analizowanie problemów, drążenie tematu i szukanie usprawnień w obszarze CIT i podatków międzynarodowych. Współtworzenie kompleksowych opinii i rekomendacji dla podmiotów z udziałem zagranicznym. Angażowanie się w r
2025-12-12 13:37:02OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: udział w przygotowywaniu wytycznych do programów i planów zadań w zakresie utrzymania rzek i obiektów hydrotechnicznych w celu prawidłowego wydatkowania środków budżetowych, monitorowanie zadań r
2025-12-12 13:14:17Dla aptek sieciowych i tradycyjnych w kilkunastu lokalizacjach Warszawy poszukujemy Magistrów Farmacji i Kierowników Apteki. Obowiązki: profesjonalna obsługa pacjentów i sprzedaż leków
2025-12-12 13:10:01Poszukuję asystentki do towarzyszenia mi podr óżach służbowych. Preferowany wiek pomiędzy 30 a 45 lat
2025-12-12 13:10:00Twoje główne zadania: zapewnienie profesjonalnej obsługi Klientów zgodnie ze standardami sieci Topaz, dbałość o właściwą ekspozycję towarów na dziale świeżym - mięso, wędliny, sery itp. oraz monitorowanie terminów przydatności do spożycia, aktyw
2025-12-12 13:00:35Twój portal z ofertami pracy
2025-12-12 12:54:16Via Medica 3,3Twój zakres obowiązków, Prowadzi sprawy związane z ciągłym monitorowaniem, analizą oraz oceną stanu wdrożenia i realizacji planu skuteczności działania dla służb żeglugi powietrznej, w tym prowadzi bieżący nadzór nad zmianami wynikającymi z..
2025-12-12 12:41:25Twój zakres obowiązków, Prowadzi sprawy związane z ciągłym monitorowaniem, analizą oraz oceną stanu wdrożenia i realizacji planu skuteczności działania dla służb żeglugi powietrznej, w tym prowadzi bieżący nadzór nad zmianami wynikającymi z..
2025-12-12 12:41:25Twój zakres obowiązków, bieżące doradztwo podatkowe dla klientów polskich oraz zagranicznych, w tym samodzielne sporządzanie opinii prawno-podatkowych,, przygotowywanie wniosków o wydanie interpretacji indywidualnych, skarg, udział w przeglądach
2025-12-12 12:41:25Twój zakres obowiązków, Rozliczanie wyników sprzedaży na potrzeby premii miesięcznej i półrocznej, Optymalizacja procesów rozliczeniowych, Rozwój wykorzystywanych narzędzi w kierunku automatyzacji pracy, Odpowiedzialność za proces rozliczeniowy
2025-12-12 12:41:25Min. 5 lat doświadczenia w sprzedaży w branży dekoracji okiennych (firany, zasłony, rolety, żaluzje). Sprzedaż konsultacyjna i „domykanie” procesu od briefu do realizacji. Wyczucie stylu / koloru / tkanin, swoboda łączenia systemów i dodatków. K
2025-11-15 10:25:13SPACE WIZARD- Fluency in Swedish (B2/C1). - Excellent command of English (B1/B2). - Basic knowledge of operating household appliances (i.e. refrigerator, washing machine, TV). - Smile, positive attitude, communicative, willingness to learn. - Ability to typ
2025-11-19 10:25:14Teleperformance Poland