Job Tasks: Member of the sales team Processing and recording of price quotes and orders for standard Machines Communication with key customers and calculation of offers for new projects and tenders Administrative tasks for the sales department a
2025-08-19 09:40:02ManpowerObowiązkowe Umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktu z klientami Pozytywne nastawienie, empatia i komunikatywność Dbałość o jakość obsługi i etykę zawodową Dobra organizacja pracy własnej w trybie zdalnym Język polski – poziom zaawansowa
2025-11-20 10:25:14OVB Allfinanz Polska Spółka FinansowaYOUR PROFILE At least 2 years of previous experience in Finance / Accounting (preferably Accounts Receivable Collections) or a related financial/customer service function. Fluent command of Dutch and good knowledge of English. BA / MA in Finance
2025-12-12 10:25:14CapgeminiYOUR PROFILE At least 2 years of previous experience in Finance / Accounting (preferably Accounts Receivable Collections) or a related financial function. Fluent command of German and good knowledge of English. BA / MA in Finance preferred, but
2025-12-12 10:25:14CapgeminiEnthusiastic, communicative approach and willingness to support our customers Czech at C1/C2 level is a must, together with English at minimum B2 level Excellent knowledge of an additional European language on full professional proficiency is a
2025-12-12 10:25:14AntalDla naszego klienta, w ramach aktywizacji zawodowej, poszukujemy kandydatów z orzeczeniem o niepełnosprawności, na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta.Twoje zadania:Rejestrowanie zleceń na zamówienia produktów i usług za pomocą dedykowany
2025-12-11 21:25:19Twój zakres obowiązków, montaż małych elementów instalacji elektrycznych..
2025-12-12 10:41:26Opublikowana 20:10:51. Salon MonnariPraca od zarazPraca dla osób z doświadczeniem i bez doświadczeniaOd Kandydatów… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-11-15 07:52:01MONNARIZAKRES OBOWIĄZKÓW: Twoje zadania: - Pozyskiwanie nowych klientów B2B (prospecting, pierwsze kontakty). - Prowadzenie pełnego cyklu sprzedażowego: analiza potrzeb, przygotowanie oferty, negocjacje, zamknięcie transakcji. - Budowanie i utrzymywani
2025-12-12 10:58:09Grafton Sp. Z o.oTwój zakres obowiązków, Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i rozwój podległego rynku., Współpraca z klientami hurtowymi i detalicznymi oraz B2B., Zarządzanie grupą podległych handlowców., Rekrutacja i szkolenie podległego zespołu.,..
2025-12-12 10:41:26Your responsibilities, Dealing with telephone and written enquiries in contact with international clients., Giving clients the support, they need to get the best out of Euroclear's services., Interfacing with Euroclear's Operations teams to solv
2025-12-12 10:41:26Twój zakres obowiązków, wsparcie działu handlowego, przygotowanie aut do wydania klientom finalnym, weryfikacja stanu aut i wyposażenia, odpowiedzialność za jakość przygotowania, przygotowanie dokumentacji fotograficznej aut i publikowanie na..
2025-12-12 10:41:26Twój zakres obowiązków, Wspieranie Agentów i Klientów w zakresie produktów ubezpieczeniowych – Twoja wiedza będzie kluczem do sukcesu, Rozwijanie portfela klientów poprzez rekomendacje i dopasowanie ochrony do ich potrzeb, Współpraca z..
2025-12-12 10:41:26Twój zakres obowiązków, Wsparcie Klienta: Pomagaj użytkownikom przez telefon, czat i e-mail., Zarządzanie Zgłoszeniami: Rejestruj i priorytetyzuj zgłoszenia, kierując je do odpowiednich zespołów., Zdalna Pomoc: Udzielaj zdalnej pomocy, oferując
2025-12-12 10:41:26Twój zakres obowiązków, Wsparcie Project Managera w bieżących zadaniach, Nadzorowanie prac budowlano-wykończeniowych, ocena i egzekwowanie postępów zgodnie z harmonogramem, Przygotowanie zamówień i kontakt z dostawcami, Budowanie i utrzymywanie
2025-12-12 10:41:26Twój zakres obowiązków, Przyjęcie, ocena i przygotowanie materiału do badań;, Przygotowanie i wysyłka materiału do podwykonawców;, Obsługa aparatury medycznej;, Prowadzenie dokumentacji laboratoryjnej...
2025-12-12 10:41:25You have a university degree in computer science, mathematics, physics or similar field. Proven experience as a Functional Consultant in Dynamics 365 Customer Insights or related modules (e.g. Dynamics 365 Sales). Strong understanding of marketi
2025-12-12 10:25:14Reply PolskaTwój zakres obowiązków, Przygotowywanie cyklicznych raportów, zestawień, analiz, aktualnych dokumentów na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne Pionu Handlowego., Przygotowywanie raportów oraz prezentacji zarządczych, opracowywanie analiz z..
2025-12-12 09:41:17Twój zakres obowiązków, bezpośrednia i kompleksowa obsługa Klienta, przygotowywanie ofert sprzedaży nieruchomości, dobieranie ofert oraz prezentacja nieruchomości, pozyskiwanie nowych zleceń do swojej osobistej bazy, monitorowanie rynku oraz sta
2025-12-12 09:41:17Twój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa portfela klientów korporacyjnych, Pozyskiwanie nowych klientów i rozwijanie relacji z obecnymi, Realizacja planów sprzedaży w zakresie pozyskania nowych klientów oraz sprzedaży produktów bankowych,..
2025-12-12 09:41:17Twój zakres obowiązków, organizacja pracy biura (zarządzanie korespondencją, obiegiem dokumentów, zamówieniami materiałów biurowych),, prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu oraz rezerwacja terminów,, przygotowywanie i redagowanie pism, raportów
2025-12-12 09:41:17Twój zakres obowiązków, Modelowanie konstrukcji oraz przygotowywanie dokumentacji w środowisku 3D., Tworzenie dokumentacji technicznej w zakresie PB i PW., Współpraca z innymi branżami., Udział w wizjach lokalnych., Udział w spotkaniach Zespołu
2025-12-12 09:41:17Aktualnie szukamy osoby na stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY (z przynajmniej rocznym doświadczeniem w sprzedaży elektronicznych systemów Security) - warunek konieczny. Zakres obowiązków: - prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych - zdalna..
2025-12-12 09:26:19Apteka Słoneczna w Krakowie zatrudni ASYSTENTA FARMACEUTYCZNEGO Wymagania: • dobra organizacja pracy, • umiejętność pracy w zespole, • umiejętność obsługi komputera. Obowiązki: • w
2025-12-12 09:10:01