No Limit Sp. z o. o.

30 ocen
Gala
04 luty 2023 19:31
Ikea straciła stałych klientów przez taką " dostawę ". W dniu dostawy zero informacji i oczywiście brak dostawy. Następnego dnia dostarczyli. Sprawdziłam tylko szyby w drzwiach.Wszystko zostało zabezpieczone przeze mnie folią jeszcze w sklepie. Kiedy następnego dnia zdjęłam całą folię okazało się, że boczna ścianka witryny jest uderzona I pękła. Pod folia tego nie było widać, w sklepie tego nie było w ogóle. Uderzono przy transporcie. Nie mogę już nic wskórać. Mój błąd, że nie sprawdziłam całą witrynę przy dostawie,a tylko szyby. Nie pomyślałam, że można rozwalić coś oprócz szkła przy profesjonalnej dostawie. Póki ikea współpracuje z daną firmą transportową, nie będziemy robić tam zakupów większych towarów.
pokaż więcej...
lacriime
09 styczeń 2023 13:07
Zamówiliśmy ramę do łóżka z Ikea bez usługi wniesienia. Dostaliśmy informację, że kurier zadzwoni do nas 30 minut przed dostawą. Owszem, telefon był, ale kilka minut przed zadzwonieniem domofonu. Nie mogłam odebrać, bo miałam spotkanie, ale po oddzwonieniu moje połączenie zostało odrzucone. Zadzwonił domofon, za kilka sekund podeszłam i odezwałam się do słuchawki. Zero odzewu. Za dosłownie minutę mój narzeczony był na dole, żeby złapać kuriera ale już nikogo nie było. Zadzwoniłam do niego z innego numeru telefonu i powiedział, że mamy zepsuty domofon (!), bo on nic nie słyszał, a skoro nie mieliśmy usługi wniesienia to nie czekał. Było jeszcze kilka dziwnych tekstów. Podsumowując - jedna wielka żenada
pokaż więcej...
Natalia km
19 grudzień 2022 08:41
Dramat. Miałam dostawę mebli z ikea ustawioną na od 8 do 20. Kurier dzwonił o 7 kiedy jeszcze spałam, kolejny raz o 7.57 na co od razu oddzwoniłam ale już było za późno i mam dostawę przesuniętą o tydzień. Rozumiem że mam byc dostępna przez całą noc przed dostawą i nie spuszczać telefonu z oczu żeby otrzymac dostawę za którą zapłaciłam. Beznadzieja.
pokaż więcej...
Małgorzata Łukianow
15 grudzień 2022 19:01
NAJGORSZA firma dostawcza, z którą miałam do czynienia. Przy okazji remontu zazwyczaj korzysta się z usług różnych dostawców, a w naszym przypadku dotychczas współpraca z innymi firmami układała się pozytywnie. W przypadku No Limits - rozumiem, że wieczorne dostawy i wnoszenie dużej liczby paczek na 4 piętro nikogo nie zachęca, ale to jest firma, która bardzo chętnie wymiga się od dostawy.

Niektóre firmy już zrozumiały, że jakość usług ma znaczenie - No Limits jeszcze ma to przed sobą ;)
pokaż więcej...
Małgorzata Wróblewska
14 grudzień 2022 15:26
Ta firma to jakaś kpina. Przesyłka zamawiana w sklepie Ikea. Dwa terminy dostawy - nigdy nikt się nie pojawił ani nie zadzwonił. Całe dwa dni zmarnowane, mało tego dzwoniąc do Ikea dostałam informację, że nikogo nie było w domu, a drugi raz, że przekładałam telefonicznie termin dostawy. Do firmy No Limit dodzwonić się nie można i w komunikacie oświadcza się, że podobno rozmowy się nagrywają, więc proszę o udostępnienie tego nagrania, kiedy przekładam termin dostawy! Odradzam każdemu.
pokaż więcej...
Dawid
22 wrzesień 2022 12:07
Infolinia milczy. Na poniedziałek do firmy miałem zaplanowaną dostawę maszyn. Tego samego dnia przesyłka została awizowana przez kuriera z powodu '' nie zastałem odbiorcy na miejscu''. W każdy kolejny dzień tj. wtorek-środa-czwartek paczki nie dostałem.

Po ponownej próbie kontaktu na infolinii z łaską dostałem odpowiedź, że przesyłka będzie u mnie w piątek.. SZKODA SŁÓW. Przez takie firmy traci się klientów.
pokaż więcej...
Beata Majewska
06 wrzesień 2022 18:19
Nie polecam! Zamówiłam szafę pax z Ikea, która miała być przewieziona przez tą firmę. Czekałam cały dzień. O godzinie 18:00 otrzymałam sms z Ikea, że wyznaczono nowy termin dostawy za 6 dni! Zadzwoniłam do Ikea w celu wyjaśnienia, Pani na call center zdziwiła się, że nikt do mnie nie dzwonił, bo ma w systemie informacje że "kurier nikogo nie zastał". Dodam, że czekałam cały dzień w domu specjalnie na tą przesyłkę. Na telefonie nie miałam ani jednego połączenia z firmy transportowej. W firmie No Limit nikt nie odbiera telefonu, więc nie można się niczego dowiedzieć. Zobaczymy, czy uda się dostarczyć szafe za te 6 dni. Tak czy siak, to kiepska reklama również dla Ikei.
pokaż więcej...
Sara P
09 sierpień 2022 18:50
Gdybym mogła dałabym 0, współpraca tej firmy z Ikea to jest porażką i bardzo źle rzutuje na samą opinię dla Ikea. Trzy razy w dniu dostawy zapewniano mnie o tym, że dostawa przyjedzie, przed tym kilka wiadomości mailowych, po czym po 18:00 dzwoni do mnie infolinia, że chciałam zmienić termin dostawy. Szok, ze strony kuriera zero kontaktu, wcześniej zaznaczone przez kuriera w tym dniu, że numer mam niepoprawny, dzwonię na infolinię, a numer okazuje się poprawny. I zapewnienie o dostawie na infolinii, na czacie, ponownie na infolinii. Tak się nie traktuje Klienta.
pokaż więcej...
Karola Lorenza
12 lipiec 2022 19:41
Czekałam na dostawe ostatniego elementu mebli IKEA i kurier zaznaczyl, ze paczka zostala dostarczona, nigdy sie nie pojawil pod moimi drzwiami, firma nie odbiera, ignoruja kontakt od reklamacji IKEA. KPINA, ODRADZAM ZDECYDOWANIE!!

Edit: kurier postraszony zgłoszeniem sprawy na policję i dowodem w postaci nagrań z monitoringu ukazujących, że nigdy paczki nie dostarczył podrzucił ją dzisiaj (tj. tydzień po kradzieży) pod adresem 2 bloki dalej….

żałosne zachowanie.
pokaż więcej...
Maria Rybałów
14 czerwiec 2022 15:02
Współpraca tej firmy z IKEĄ to jakiś dramat. Dostawa kanapy za pierwszym razem nie przyjechała i nie zostało to poprzedzone żadną informacją a trzeba siedzieć w domu 8:00-20:00. Ustaliłam kolejny termin na infolinii Ikea - za tydzień i znowu 8:00:20:00 (dwa dni wolne od pracy). W tym terminie kanapa również nie przyjechała - zero informacji. Zadzwoniłam na infolinie Ikea - podobno firma transportowa zapakowała kanapę na transport kolejnego dnia, nie mogą określić godziny i łaskawie uprzedzą 2h przed przyjazdem. Kolejnego dnia czekam na kanapę i dzwoni do mnie konsultant Ikea umówić nowy termin i że on nic nie wie o tym że kanapa miała dziś przyjechać ... ŻENADA!!!

XXI wiek i wy się kontaktować nie potraficie ??!! W dobie internetu ??!! Duża firma i taką chałe odwalać?!?! Omijać szerokim łukiem !!!!

Poprosiłam o zwrot pięniędzy, przestałam w ogóle wierzyć, że ta kanapa dotrze.
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Dodaj opinię o No Limit Sp. z o. o.

Twoja ocena:
Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie No Limit Sp. z o. o.
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości