Nie otrzymalem potwierdzenia rezerwacji ze strony Accor, jedynie informację:
"Rezerwacja jest w trakcie potwierdzania. Otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem po zaakceptowaniu płatności przez Twój bank." Taka nie nadeszła pomimo że płatność była dokonana pomyślnie. Musiałem zadzwonić do hotelu aby potwierdzić. Obsługa w hotelu jest na średnim poziomie, raz był kłopot z parkingiem, wg informacji na automacie był pełen ale wolne miejsca były. Dzwoniłem wielokrotnie do recepcji dzwonkiem z wjazdu , ale nikt nie odbierał. Musiałem pojść osobiście i wtedy otrzymałem informację że mogę skorzystać z drugiego parkingu. Absolutnie nie do przyjęcia w takiej sieci hoteli. Windy były czynne tylko dwie, były konferencje i były bardzo obciążone, ciężko z nich było skorzystać a schody sa niedostępne, tylko jakao przeciwpożarowe. Z pozytywów należy pochwalić śniadanie, obfite i bardzo smaczne.
Lokalizacja hotelu rewelacyjna, widok z okna na morze wspaniały. Pokoje zadbane, wyposażone we wszystko czego można potrzebować. Obsługa hotelowa uprzejma i pomocna. W hotelu gościłam z mężem już kilka razy i zawsze jesteśmy zadowoleni z pobytu.
Lokalizacja hotelu rewelacyjna, widok z okna na morze wspaniały. Pokoje zadbane, wyposażone we wszystko czego można potrzebować. Obsługa hotelowa uprzejma i pomocna. W hotelu gościłam z mężem już kilka razy i zawsze jesteśmy zadowoleni z pobytu.
Trochę starsze wyposażenie, śniadanie za drogie w porównaniu do jakości - słabe soki, mały wybór pieczywa, zeschnięty chleb tostowy. Nie wyróżniało się śniadanie, chociaż poprawne. Wygodne łóżko. Dobrze wygłuszony pokój. Przydałoby się lepsze zaciemnienie okien. Sufit podwieszany w korytarzu prowadzącym na śniadanie do remontu.